Strip tease

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja saira »

Flipperix kirjoitti: Jotta satakiloisen naisen kilot voisivat edes teoreettisesti olla omasta mielestäni oikeasti oikeilla paikoillaan, hänen pitäisi olla ainakin 2 metriä pitkä. Mutta mähän olenkin sovinistisika 8)

Luulen, että 2 metriä pitkän naisen strippaamisella olisi jo kuriositeettiarvo.
Kyllä siellä melkein kaksimetrisiäkin oli pari, jos siis lasketaan ne, jotka kengät jalassa menivät tuon rajan ylitse. Hauskaa katsella miesten ilmeitä, kun joku näistä naisista lipuu baaritiskille miehen viereen ja kysyy tippiä...

Nuo esimerkkini olivatkin esimerkkejä siitä, kuinka erilaiset naiset pärjäävät loistavastikin tässä ammatissa. Ei siis väittää, että nämä esimerkkini olisivat ne ainoat oikeat joista jokaikisen täytyy olla hullaantunut.

Lisäys: "ihmetyttää" tuo sana sovinisti viestissäsi. Jokaisella meistä on kuitenkin ne omat juttunsa, mitkä toisessa sukupuolessa kiinnostavat. Jos ei tykkää isoista tytöistä, niin ei sitten pidä. Heillä on omat faninsa. Jokaisella mieltymyksensä, luonnollista.
NuoriDaavid

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Brocker kirjoitti: Olen ollut myös (seksuaalissa) suhteessa yhden stripparin, yhden alastonmallin ja yhden ammattiprostituoidun kanssa. Korostan kuitenkin, että näissä suhteissä minä en ollut siis maksava asiakas vaan kyse oli vapaa-ehtoisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä! Kaikkien em. tapausten kanssa seksi oli vapautunutta ja kivaa :wink: .
Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.

Millaista seksielämänne oli?

Kuvittelen, että seksi ei niin kauheasti vapaa-ajalla kiinnostaisi, jos sitä tekisi työkseen. Toki on aivan eri asiassa sekstata rahasta kuin sitten huvikseen, mutta silti kuvittelen, että se vaikuittaisi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.
Mistä muuten tulee sana prostituoitu? Mielestäni perinteinen HUORA kertoo paremmin asian todellisen laidan.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.
Mistä muuten tulee sana prostituoitu? Mielestäni perinteinen HUORA kertoo paremmin asian todellisen laidan.
No ainahan ammattien nimikkeet muuttuvat.

Apuhoitajista on tullut perushoitajia ja apulaislääkäreistä on tullut sairaalalääkäreitä.

Sosiaalipummeista on tullut näkymätöntä vapaaehtoistyötä tekeviä.
Flipperix

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

NuoriDaavid kirjoitti:Sosiaalipummeista on tullut näkymätöntä vapaaehtoistyötä tekeviä.
*repskops*

Ei täällä sentään Ruotsin tasolla olla. Siellä siivoajat ovat hygieniateknikoita.
prosessi

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.
Mistä muuten tulee sana prostituoitu? Mielestäni perinteinen HUORA kertoo paremmin asian todellisen laidan.
Sana on politiikkaa. Prostituoitu on uhri, jonkun prostituoima, jota pitää suojella pahoilta parittajilta ja asiakkailta, huora taas on itsenäinen toimija, joka ei lakimuutoksia tarvitse.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

prosessi kirjoitti:Sana on politiikkaa. Prostituoitu on uhri, jonkun prostituoima, jota pitää suojella pahoilta parittajilta ja asiakkailta, huora taas on itsenäinen toimija, joka ei lakimuutoksia tarvitse.
Minusta taas prostituoitu kuulostaa hyväksyttävältä, kun taas HUORA kertoo ko. ammatin olevan tuomittava ja paha asia. HUORRA olisi vielä parempi ja HUORRRA kaikkein paras.
Paras päivä ikinä.
imbesiili

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Riemumieli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sana on politiikkaa. Prostituoitu on uhri, jonkun prostituoima, jota pitää suojella pahoilta parittajilta ja asiakkailta, huora taas on itsenäinen toimija, joka ei lakimuutoksia tarvitse.
Minusta taas prostituoitu kuulostaa hyväksyttävältä, kun taas HUORA kertoo ko. ammatin olevan tuomittava ja paha asia. HUORRA olisi vielä parempi ja HUORRRA kaikkein paras.
Suomeksi kait oikeasti pitäisi sanoa prostituutti. Prostituoitu viittaa hyväksikäytettyyn alisteiseen uhrin asemaan vrt. prostitute, prostituted. Whore tulee vanhan englannin hore sanasta.
CandyMan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Brocker kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että sinun on vaikea uskoa, että joillakin meistä on ollut muitakin seksikumppaneita kuin oma käsi.. :lol:
Toisen käsi? :shock:

No joo, kunhan kettuilen koska olen kade. Arvaan että pisteenä iin päälle se oli jälleen tyttöystäväsi joka ehdotti kyseisiin naisiin sekaantumista? Joillakin vaan kaikki menee siihen yhteen ja samaan putkeen.
CandyMan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Riemumieli kirjoitti:Mistä muuten tulee sana prostituoitu?
Kai se jostain ulkomaankielestä taas tulee. Lainasana.
Mielestäni perinteinen HUORA kertoo paremmin asian todellisen laidan.
Olet käsittänyt väärin. Ei maksullisen naisen, oli se sitten "prostituoitu" tai "perinteinen huora", kanssa ole käsittääkseni tarkoitus juurikaan turinoida. Toivottavasti sinua ei ole jymäytetty.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

CandyMan kirjoitti:Olet käsittänyt väärin. Ei maksullisen naisen, oli se sitten "prostituoitu" tai "perinteinen huora", kanssa ole käsittääkseni tarkoitus juurikaan turinoida. Toivottavasti sinua ei ole jymäytetty.
Korjaus: "Mielestäni huora-sanan etymologia kertoo paremmin asian todellisen laidan."
Paras päivä ikinä.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Brocker »

NuoriDaavid kirjoitti:
Brocker kirjoitti: Olen ollut myös (seksuaalissa) suhteessa yhden stripparin, yhden alastonmallin ja yhden ammattiprostituoidun kanssa. Korostan kuitenkin, että näissä suhteissä minä en ollut siis maksava asiakas vaan kyse oli vapaa-ehtoisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä! Kaikkien em. tapausten kanssa seksi oli vapautunutta ja kivaa :wink: .
Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.

Millaista seksielämänne oli?

Kuvittelen, että seksi ei niin kauheasti vapaa-ajalla kiinnostaisi, jos sitä tekisi työkseen. Toki on aivan eri asiassa sekstata rahasta kuin sitten huvikseen, mutta silti kuvittelen, että se vaikuittaisi.
No, tää oli ihan tälläinen yhden illan juttu, eli tää mimmi bongas mut baarista ja sanoi suoraan haluavansa seksiä kanssani ja sitä myös sai. Itse asiassa hommassa oli mukana tän "ammattilaisen" kaveri eli sain kahta naista, mutta tää "kaveri" ei ollut aivan yhtä hyvännäköinen, eli ehkä tää toinen oli luvannu hommatta "munaa" kaverilleenkin, ei siinä mitään, ihan mukava ja ikimuistoinen kokemus, mutta ei niiin hienoa kuin voisi kuvitella. Eipä siinä paljoa ujosteltu, mutta jotenkin hiukan kylmä maku koko hommasta silti.

Nää kaks muuta mainitsemaani tapausta olivat sitten pidempikestoisia; toinen (strippari) oli pari vuotta mun ns.fuckbuddy ja (ex-)alastonmalli on nykyinen avovaimoni.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
NuoriDaavid

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Brocker kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Brocker kirjoitti: Olen ollut myös (seksuaalissa) suhteessa yhden stripparin, yhden alastonmallin ja yhden ammattiprostituoidun kanssa. Korostan kuitenkin, että näissä suhteissä minä en ollut siis maksava asiakas vaan kyse oli vapaa-ehtoisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä! Kaikkien em. tapausten kanssa seksi oli vapautunutta ja kivaa :wink: .
Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.

Millaista seksielämänne oli?

Kuvittelen, että seksi ei niin kauheasti vapaa-ajalla kiinnostaisi, jos sitä tekisi työkseen. Toki on aivan eri asiassa sekstata rahasta kuin sitten huvikseen, mutta silti kuvittelen, että se vaikuittaisi.
No, tää oli ihan tälläinen yhden illan juttu, eli tää mimmi bongas mut baarista ja sanoi suoraan haluavansa seksiä kanssani ja sitä myös sai. Itse asiassa hommassa oli mukana tän "ammattilaisen" kaveri eli sain kahta naista, mutta tää "kaveri" ei ollut aivan yhtä hyvännäköinen, eli ehkä tää toinen oli luvannu hommatta "munaa" kaverilleenkin, ei siinä mitään, ihan mukava ja ikimuistoinen kokemus, mutta ei niiin hienoa kuin voisi kuvitella. Eipä siinä paljoa ujosteltu, mutta jotenkin hiukan kylmä maku koko hommasta silti.

Nää kaks muuta mainitsemaani tapausta olivat sitten pidempikestoisia; toinen (strippari) oli pari vuotta mun ns.fuckbuddy ja (ex-)alastonmalli on nykyinen avovaimoni.
OK. Utelias lisäkysymys:

Missä vaiheessa nainen kertoi olevansa prostituoitu?
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Brocker »

NuoriDaavid kirjoitti:
Brocker kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tuo suhde ammattiprostituoituun kiinnostaa.

Millaista seksielämänne oli?

Kuvittelen, että seksi ei niin kauheasti vapaa-ajalla kiinnostaisi, jos sitä tekisi työkseen. Toki on aivan eri asiassa sekstata rahasta kuin sitten huvikseen, mutta silti kuvittelen, että se vaikuittaisi.
No, tää oli ihan tälläinen yhden illan juttu, eli tää mimmi bongas mut baarista ja sanoi suoraan haluavansa seksiä kanssani ja sitä myös sai. Itse asiassa hommassa oli mukana tän "ammattilaisen" kaveri eli sain kahta naista, mutta tää "kaveri" ei ollut aivan yhtä hyvännäköinen, eli ehkä tää toinen oli luvannu hommatta "munaa" kaverilleenkin, ei siinä mitään, ihan mukava ja ikimuistoinen kokemus, mutta ei niiin hienoa kuin voisi kuvitella. Eipä siinä paljoa ujosteltu, mutta jotenkin hiukan kylmä maku koko hommasta silti.

Nää kaks muuta mainitsemaani tapausta olivat sitten pidempikestoisia; toinen (strippari) oli pari vuotta mun ns.fuckbuddy ja (ex-)alastonmalli on nykyinen avovaimoni.
OK. Utelias lisäkysymys:

Missä vaiheessa nainen kertoi olevansa prostituoitu?
Hänen kodissaan asia ei voinut jäädä epäselväksi :roll: Ja kyllä hän siitä itsekin sitten kertoi. Asiakkaina hänellä oli lähinnä rikkaita (lihavia ja rumia) liikemiehiä, jotka maksavat tälläisestä "luxushuorasta" 1000-2000 euroa yöltä (puhui silloin, tais olla vuosi -98 tai -99, normaalitaksan olevan 10 000 mk yöltä ja pikapanoihin hän ei suostunutkaan) eli muutama kunnon keikka kuussa riittää takaamaan ylellisen elintason. Kertoi tekevänsä välillä niin, että ottaa esim. viikoksi huoneen jostain helsingin luxushotellista ja tekee viikossa parin kuukauden työt. Ja tää tyttö oli siis täysin suomalainen, todella hyvännäköinen ja valmis periaatteessa mihin vain.
En siis tiennyt hänen "ammattiaan" kun lähdin baarista hänen matkaansa, nainen maksoi vielä taksinkin.. eli mulla ei ollut tapauksen suhteen mitään valittamista. Yks näitä juttuja, mitä voi sitten vanhana kiikkustuolissa muistella :D .
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
hermine

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tälleen jälkeenpäin ajateltuna, mullakin on ollut juttua yhden pojan kanssa, jota käytännössä voisi pitää poikaprostituoituna ja nykyinen poikaystävä työskentelee alastonmallina (mikä on kyllä mun mielestä ihan eri asia kuin nuo kaksi muuta). Miesstrippari on yrittänyt sähköpostitse saada mua kiertueelleen, mut sitä ei nyt voi laskea.
Avatar
fatbastard
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 11.09.2006 1:57

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja fatbastard »

Vaihto-oppilasvuotena Saksassa strippasin viikonloppuisin ja seurustelin stripparin kanssa. Ei siinä mitään ihmeellistä. Suomessa tunnen pari maakunnissa strippaavaa tyttöä. Aika kivoja tyttöjä ja tekevät tärkeää työtä auttaen miehiä pääsemään ylimääräisestä paineesta.

Tekevät myös hyvät rahat antamalla kättä ja suuta ylimääräisistä tipeistä. Siellä maataloustuet on hyvässä käytössä kun jyväjemmari antaa parisataa euroa nopeasta bloukkarista seksiliikkeen pienessä kopissa.

Eipä toi minua haittaa. Tytöt tuovat nekin rahat meidän baariin ja pitävät huolta sillä siitä että mullakin duunit säilyy. Niiden perässä kun seuraa aina kaikenlaista kiimaista liimanhaistajaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuliko reklamaatioita, vai olivatko kaikki sitä mieltä, että tuotteen laatu vastasi pakkaustekstiä?
Voin puhua vain omasta puolestani johtuen siitä seikasta, että en toki olut ihan jokaisessa tavaranjakotilaisuudessa mukana, henkilökohtaista reklamaatiota en saanut.
Tiikeriankka kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Eiköhän tuo strippaus taida olla samanlaista viihdettä kuin mikä muu tahansa.
Paitsi että tuon viihteen kanssa kannattaa olla varovainen, ettei saa tauteja.
Käsittääkseni stripteaseen ei automaationa kulu sellaiset epäsiveelliset toimet joista johtuen tautien leviäminen onmahdollista.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

KisSandra kirjoitti:Käsittääkseni stripteaseen ei automaationa kulu sellaiset epäsiveelliset toimet joista johtuen tautien leviäminen onmahdollista.
Ei se automaationa.

Piti maksaa kaks kybää.
Vastaa Viestiin