Strip tease

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
saika

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja saika »

leila kirjoitti:No entäs miesstripparit? Kerran olen sellaisenkin nähnyt (karmea) sekä tietysti Hunks-shown (aika karmea). Lähinnä se oli ihan viihdettä, ei se kyllä yhtään kiihottanut.
:komp:

Pari kertaa polttariporukassa ollut naisstrippareita katsomassa, ja joskus exän kanssa käytii muutenvaan sellasessa baarissa jossa oli strippari tiettyinä iltoina viikosta. Ei oikein mun juttu.

Privaa saa kotona, ei kai siksi ole kiinnostanut mennä muualle. Menisin varmaan uteliaisuuttani jos joku ehdottaisi (ja maksaisi!).
ninnithequeen

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunksit nähty. No ei nappaa tosiaankaan.
CandyMan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuten sanottu myös minun näkemäni strippari keräsi kolehdin.
Minä luulin että kaikki stripparit keräävät kolehdin, ainakin juottoloissa. Saimme työporukan kanssa huutoa kun emme meinanneet aluksi antaa mitään. "Tosi törkeetä että tulette tolleen ilmaiseksi katsomaan toisen esitystä!". Työkaveri pudotti neidin housuihin pari kylmää kolikkoa, minua nauratti.

Alcatrazissa taisin antaa ekalle esiintyjälle vitosen tai kympin ja sain takaisin pusun poskelle siitä hyvästä, mutta lopetin kun älysin että jokainen strippari tulisi keräämään oman kolehtinsa. Luulin jo maksaneeni koko illan esiintymisistä.
Rouva Pupu

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen käynyt muutamia kertoja katselemassa baareissa, ihan ok viihdettä, en sanoisi että kiihottavaa, mielenkiintoista ehkä enemmänkin.
Privaa haluaisin miehekkeeni kanssa mennä katselemaan jos saan sen mukaan rahdattua.
Hunksit on tullut nähtyä, ei siitä mitään käteen jäänyt muutakuin nimmari tissiin ja sähköposti yhdeltä jälkeenpäin (puolustukseni on että olin rommipäissäni, yök ei kerrassaan miun tyyllissii hemmoja). Enemmän sekin viihdettä kuin erotiikkaa.
isohaara

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kaijakassa Tampereella on tullut muutamalla työporukan ryyppyreissulla poikettua. Ei voinut väittää millään muotoa ihmeitä aiheuttavaksi esitykseksi, vaikka hartaassa hiljaisuudessa kaljahönössä biisin verran piti joka kerta tuijottaa. Kolehtiin en koskaan osallistunut, sillä eipä esityksestä mitään oikein irronutkaan.
Työporukan tyttäret kyllä poistuivat naisille erikseen järjestetyn miesstripparin esityksestä kuin omenat - posket punoittaen ja sisus täynnä siemeniä. Epäilytti, että joko heidän edessään ei ole tarpeeksi tullut kikkeliä heilutettua tai sitten eri asiakasryhmiin panostetaan aivan eri tavoin. Joka tapauksessa loppuillan tytöt vonkasivat jatkuvasti tanssimaan, mutta miesporukkaa viihtyi paremmin alakerrassa pelkkä tuoppi kourassa, sitä venäläistä huarraa katsellen.
No okei, yhet porukasta päätyivät paneskelemaan, mutta he ovatkin tällä hetkellä kihloissa. Romanttinen alku parisuhteelle, IMHO.
Elukka

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaveri ja uteliaisuus joskus pakotti seksimessuille, jossa oli myös strippausesityksiä.
Osa oli sinänsä ihan, tuota, virikkeellisiä, mutten kumminkaan ole sen koommin noille "katsoa saa muttei koskea" -meiningille lämmennyt. Periaatteet taas sitten eivät antaneet edes silloin myöten millekään privaatti-extra-systeemeille.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Naisstrippausta olen nähnyt vain telkkarissa. Ihan mielenkiinnosta voisi joskus ehkä live-esitykseenkin eksyä, tuskin kuitenkaan sen erityisemmin kiihottuisin.

Miespuolisista on nähty chippendalesit (kirjoitusasu saattaa olla toinenkin) ja hunksit. Eivät erityisesti kiihottaneet nämäkään mutta onhan niitä silti kiva katsoa, en kiellä. Viimeeksi pojat (jälkimmäiset) saivat osan yleisöstään ärtymään kun vallan avoimesti osoittivat huomiotaan meidän porukalle. Seisoimme piruuttaan eturivissä 8 likkaa ja kaikilla meillä oli päällä paidat jossa luki: Helppoa ja hyvää. :)

Eiköhän tuo strippaus taida olla samanlaista viihdettä kuin mikä muu tahansa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
NuoriDaavid

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KisSandra kirjoitti: Seisoimme piruuttaan eturivissä 8 likkaa ja kaikilla meillä oli päällä paidat jossa luki: Helppoa ja hyvää. :)
Tuliko reklamaatioita, vai olivatko kaikki sitä mieltä, että tuotteen laatu vastasi pakkaustekstiä?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
Esityksensä jälkeen nainen keräsi kolehdin katsojilta!
Jos srtippari tekee keikan johonkin baariin, hän useasti saa pienen palkkion ja tipit. Yleensä tipit on se suurempi osa palkasta.

Strippibaarissa tytöt eivät yleensä saa pohjaa, vaan hänen palkkansa koostuu tipeistä ja juomista saatavista provikoista.

Jos tilaatte stripparin esim. polttareihin esiintymään, hänen kanssaan sovitaan palkkio, eivät silloin kerää tippejä ellei asiasta toisin sovita.
NuoriDaavid

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Esityksensä jälkeen nainen keräsi kolehdin katsojilta!
Jos srtippari tekee keikan johonkin baariin, hän useasti saa pienen palkkion ja tipit. Yleensä tipit on se suurempi osa palkasta.

Strippibaarissa tytöt eivät yleensä saa pohjaa, vaan hänen palkkansa koostuu tipeistä ja juomista saatavista provikoista.

Jos tilaatte stripparin esim. polttareihin esiintymään, hänen kanssaan sovitaan palkkio, eivät silloin kerää tippejä ellei asiasta toisin sovita.
Asia selvä! Kuten jo aiemmin sanoin, niin vaatii kovaa pokeria tulla strippaamaan tavalliseen ravintolaan ja sitten lähteä kerjäämään asiakkailta rahaa.
Tiikeriankka

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

KisSandra kirjoitti:Viimeeksi pojat (jälkimmäiset) saivat osan yleisöstään ärtymään kun vallan avoimesti osoittivat huomiotaan meidän porukalle. Seisoimme piruuttaan eturivissä 8 likkaa ja kaikilla meillä oli päällä paidat jossa luki: Helppoa ja hyvää. :)

Eiköhän tuo strippaus taida olla samanlaista viihdettä kuin mikä muu tahansa.
Paitsi että tuon viihteen kanssa kannattaa olla varovainen, ettei saa tauteja.
AarneAnkka

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Kaveri ja uteliaisuus joskus pakotti seksimessuille, jossa oli myös strippausesityksiä.
Kuten myös. En muista mikä vuosi, olisko ollut 1997, kävin Sexhibitionissa. Näin kaksi naisstripparia, yhden silikonibimbon joka sai hurjat aplodit, ja yhden laudan blondin jonka esitys oli minusta hienompi koska hän liikkui niin viehkosti ja musavalinta oli upeee, mutta joka ei saanut kovin kummoisia aplodeja - koska oli lauta.

Tuli vähän raadollinen olo sen jälkeen. Mielessä kävi myös ajatus käydä onnittelemassa ja kehumassa stripparia ihan henkkoht sen pukuhuoneessa, hän kun näytti aika pettyneeltä esityksensä jälkeen koska oli selvästi panostanut siihen, mutta toihan oli vaan semmoinen idealistinen ajatusleikki jonka toteutuminen käytännössä olisi ollut rumaa, kömpelöä ja tyhmää.
NuoriDaavid

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Kaveri ja uteliaisuus joskus pakotti seksimessuille, jossa oli myös strippausesityksiä.
Kuten myös. En muista mikä vuosi, olisko ollut 1997, kävin Sexhibitionissa. Näin kaksi naisstripparia, yhden silikonibimbon joka sai hurjat aplodit, ja yhden laudan blondin jonka esitys oli minusta hienompi koska hän liikkui niin viehkosti ja musavalinta oli upeee, mutta joka ei saanut kovin kummoisia aplodeja - koska oli lauta.

Tuli vähän raadollinen olo sen jälkeen. Mielessä kävi myös ajatus käydä onnittelemassa ja kehumassa stripparia ihan henkkoht sen pukuhuoneessa, hän kun näytti aika pettyneeltä esityksensä jälkeen koska oli selvästi panostanut siihen, mutta toihan oli vaan semmoinen idealistinen ajatusleikki jonka toteutuminen käytännössä olisi ollut rumaa, kömpelöä ja tyhmää.
Strippaus on välineurheilua?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja saira »

Jos ei puhuta isoista messuista, joissa esiintyjä käy vain lavalla suuren yleisön edessä, vaan pienistä baareista, suurin merkitys on esiintyjän sosiaalisuudella. Parhaat palkat olen nähnyt keräävän n. 45 nainen, joka on aikas laiha ja 4 lasta synnyttänyt. Toinen yhtä loistava on noin 100-kiloinen venäläisnainen, joka ei edes mitenkään revittele lavalla, riisuu vaan vaatteet nätisti pois ja lähtee lavalta. Hyvä esimerkki siitä, ettei se barbiemainen ulkonäkö ole tärkein asia.

Edit: messuilla se luonne ei sitten ole mikään juttu, koska ihmiset eivät pääse tutustumaan siihen. Eli ymmärrettävää, että siinä painotetaan ulkonäköä...
Viimeksi muokannut saira, 07.09.2006 13:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Oon käyny ja viimeeks Tallinnassa tyttöystävän toiveesta käytiin yhdessä strippibaarissa, aika köyhää settiä oli.. Suomessakin oon muutaman kerran eri yhteyksissä nähnyt strip-tease-esityksiä ja taso on ollut vaihteleva, mutta joka kerta parempi kuin tällä Tallinnan reissulla.
Olen ollut myös (seksuaalissa) suhteessa yhden stripparin, yhden alastonmallin ja yhden ammattiprostituoidun kanssa. Korostan kuitenkin, että näissä suhteissä minä en ollut siis maksava asiakas vaan kyse oli vapaa-ehtoisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä! Kaikkien em. tapausten kanssa seksi oli vapautunutta ja kivaa :wink: .
Viimeksi muokannut Brocker, 07.09.2006 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
AarneAnkka

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

NuoriDaavid kirjoitti:Strippaus on välineurheilua?
Ainakin siellä messuilla se näytti kovasti olevan.
Flipperix

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

saira kirjoitti:Edit: messuilla se luonne ei sitten ole mikään juttu, koska ihmiset eivät pääse tutustumaan siihen. Eli ymmärrettävää, että siinä painotetaan ulkonäköä...
Anteeksi nyt, mutta minä maksaisin mielummin siitä, että minun ei tarvitse olutta juodessani katsoa kun satakiloinen nainen riisuu vaateensa kuin siitä, että minä "saan" katsella.
CandyMan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:Tuli vähän raadollinen olo sen jälkeen. Mielessä kävi myös ajatus käydä onnittelemassa ja kehumassa stripparia ihan henkkoht sen pukuhuoneessa
Jäin miettimään, mitenköhän stripparit yleensä suhtautuvat jos yrittää käydä henkkoht onnittelemassa heitä pukuhuoneessa? Onko ovella pitkäkin jono?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja saira »

Flipperix kirjoitti:
saira kirjoitti:Edit: messuilla se luonne ei sitten ole mikään juttu, koska ihmiset eivät pääse tutustumaan siihen. Eli ymmärrettävää, että siinä painotetaan ulkonäköä...
Anteeksi nyt, mutta minä maksaisin mielummin siitä, että minun ei tarvitse olutta juodessani katsoa kun satakiloinen nainen riisuu vaateensa kuin siitä, että minä "saan" katsella.
Itse en tajunnut naisen tavatessani miten hän muka olisi baarin parhaiten tienaavia naisia, vaikkakin hänen kilonsa ovatkin oikeilla paikoilla, mutta nykyään ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää. Hänen peräänsä jopa soiteltiin usein, tietyt asiakkaat (useat sellaiset) halusivat varmistaa, että hän on paikalla kun tulevat illalla käymään.
CandyMan

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Brocker kirjoitti:Olen ollut myös (seksuaalissa) suhteessa yhden stripparin, yhden alastonmallin ja yhden ammattiprostituoidun kanssa. Korostan kuitenkin, että näissä suhteissä minä en ollut siis maksava asiakas vaan kyse oli vapaa-ehtoisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä!
Ja kaiken lisäksi kaikki kolme samalla kertaa, ja olivat vieläpä identtiset kolmoset, eikö niin?
tonttu

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joskus muutama vuosi sitten näin yökerhossa mies-stripparin. Enemmän minua jostain syystä huvitti kun kiihotti.
Hunksit nähty myös, eikä nekään värisyttäneet sen kummemmin.
KisSandra kirjoitti:Eiköhän tuo strippaus taida olla samanlaista viihdettä kuin mikä muu tahansa.
Samaa mieltä.
Rouva Pupu

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tulee mieleen eräs tuttuni, joka huvikseen meni muutamaksi kuukaudeksi pikku baariin strippaamaan. Sai huomattavasti enemmän katsojia/tippejä vaikka olikin ns. lauta ja lisäksi poikamainen muutenkin ruumiinrakenteeltaan kuin toinen esiintyjä, joka hyvin naisellinen muodoiltaan. Vaan veti se aikamoiset showt (itsellänikin normaalista poiketen leuat loksahtelivat) temppuineen, tanssijan ammatti ja järjetön notkeus mahdollistivat mielenkiintoisia liikkeitä.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Brocker »

CandyMan kirjoitti:
Brocker kirjoitti:Olen ollut myös (seksuaalissa) suhteessa yhden stripparin, yhden alastonmallin ja yhden ammattiprostituoidun kanssa. Korostan kuitenkin, että näissä suhteissä minä en ollut siis maksava asiakas vaan kyse oli vapaa-ehtoisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä!
Ja kaiken lisäksi kaikki kolme samalla kertaa, ja olivat vieläpä identtiset kolmoset, eikö niin?
Ei, kyllä kaikki kolme olivat eri tapauksia. Ymmärrän kyllä, että sinun on vaikea uskoa, että joillakin meistä on ollut muitakin seksikumppaneita kuin oma käsi.. :lol: Eipä silti olen kyllä ollut samaan aikaan myös usemamman kuin yhden naisen kanssa. Mutta mä en olekaan enään ihan teini ja olen ehtinyt kaikenlaista. Nykyään olen avoliitossa ja yhden naisen mies.
Viimeksi muokannut Brocker, 07.09.2006 13:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Flipperix

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

saira kirjoitti:Itse en tajunnut naisen tavatessani miten hän muka olisi baarin parhaiten tienaavia naisia, vaikkakin hänen kilonsa ovatkin oikeilla paikoilla, mutta nykyään ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää. Hänen peräänsä jopa soiteltiin usein, tietyt asiakkaat (useat sellaiset) halusivat varmistaa, että hän on paikalla kun tulevat illalla käymään.
Jotta satakiloisen naisen kilot voisivat edes teoreettisesti olla omasta mielestäni oikeasti oikeilla paikoillaan, hänen pitäisi olla ainakin 2 metriä pitkä. Mutta mähän olenkin sovinistisika 8)

Luulen, että 2 metriä pitkän naisen strippaamisella olisi jo kuriositeettiarvo.
AarneAnkka

Re: Strip tease

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:Jäin miettimään, mitenköhän stripparit yleensä suhtautuvat jos yrittää käydä henkkoht onnittelemassa heitä pukuhuoneessa? Onko ovella pitkäkin jono?
Siksi minäkin jäin vain miettimään koko asiaa, enkä edes yrittänyt toteuttaa sitä. Kai niilläkin on faneja ja bändäreitä, ja backstage passit ja tuima nappikorva ovella...

... varmasti on. Ihan varmasti.
Vastaa Viestiin