Nainen, kuinka iso muna on ollut partnerillasi yleensä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pieni 10 cm - 12.90 cm

Keskikokoinen 13 cm - 16.90 cm
10
36%
Iso 17 cm - 20.90 cm
6
21%
Iso 17 cm - 20.90 cm
6
21%
Jättis/mustanmiehen 21 cm - 36 cm
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

elco

Re: Nainen, kuinka iso muna on ollut partnerillasi yleensä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti: Sitten kun kikkelillä pystyy kirjoittamaan, virkkaamaan, laittamaan lasten hiukset aamuisin paraatikuntoon ja sen kynnet voi lakata kauniin punaisiksi, voin harkita semmoisen hommaamista.
Lumihankeen kirjoittelu on peruskamaa. Kikkelillä tehdään lapsia (hassua muuten, ettei tämä tullut minulle edes mieleen aluksi... kenen kikkelillä tehdään, kenen ei); siitä vaan sormella yrittämään samaa. Siihen voi tatuoida jotain vitsikästä - vaikkapa silmät! Ja virkkaamista ei muutenkaan harrasta kukaan, jolla on Kikkeli.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Nainen, kuinka iso muna on ollut partnerillasi yleensä?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Rouva Pupu kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Mikä tuosta helikopterista tekee järkevän? Onko se heti pissaamisen jälkeen suoritettava kuivausmenetelmä jolla saa merkattua ympäristönsä koirien tapaan, vai mistä on kyse?
Viihteellisyys, ei sentään tyhmiä tartte kysellä. Btw, osaako helikopteria edes kaikki kikulin omaavat tehdä.
Jaa myönnän että, mulla taitaa olla hiukan kuiva käsitys hyvästä huumorista. Tämä helikopteri lienee samaa sarjaa kummelin ja miuden tekonauruvitsien jokossa.
Geetzu

Re: Nainen, kuinka iso muna on ollut partnerillasi yleensä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mua ei kans nappaa toi helikopteri yhtään. Joskus kun äijillä kuitenkin iskee se kumma tarve vaikka mökillä laiturilla pyöritellä ni irrottelen ja pissaan seisten siinä vieressä. Jotenkin kliffaa. Pupun mainitsema unilelu-käyttötarkotus on kyllä muuten jees. Ja aljan joskus moneen kertaan mainitsema pippelillä silmäluomien ja muiden herkkis-alueiden koskettelu... Ah, aika parhautta. Ei kai sitä ilman oikeesti tulis toimeen.
Rouva Pupu

Re: Nainen, kuinka iso muna on ollut partnerillasi yleensä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Mua ei kans nappaa toi helikopteri yhtään.
En mä vaan keksi mitään muuta syytä helikopterin teolle kuin viihteellisyys. Toisaalta se ei tarkoita että itse haluaisin helikoptereita katsella, noh ehkä huppelissa kun yritän helikopteroida tisseilläni, siinä onnistumatta.
Pippelin heilutus nenän edessä on vähän niinQ lemmenkutsu, juunou.
NuoriDaavid

Re: Nainen, kuinka iso muna on ollut partnerillasi yleensä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Feministien käsityksen mukaan pippelin mukana roikottaminen nostaa ansiotasoa 20%.

Siis loistava kapistus!

edit: toisaalta se laskee keskimääräistä elinaikaa.

Kaksiteräinen miekka! (onneksi vain kuvaannollisesti kuitenkin)
Vastaa Viestiin