Toinen mies tai nainen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustanikki

Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Anteeksi että kirjoitan mustanikkinä.

Olen nuori nainen ja seurustelen miehen kanssa. Olemme miettineet leikkimistä pedissä toisen miehen tai naisen kanssa, ja haluaisin viimein toteuttaa sen. Mieheni ehdotti että cityn sijaan kysyisimme neuvoa toteuttamiseen täältä. Täällä on kuulemma vähemmän epäilyttäviä hörhöjä.

Miten löytäisi turvallisesti leikkikumppanin parisuhdepetiimme?

EDIT: voi laittaa yhteystiedot tollaisella yksityisviestillä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mustanikki kirjoitti:EDIT: voi laittaa yhteystiedot tollaisella yksityisviestillä!
*reps*

Ihanaa että luotatte kitinäläisiin! Voisitteko laittaa ystävällisesti ketjun vielä tuonne miitti-osioonkin?
mustanikki

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lolita kirjoitti:http://rakastaenemman.nu/
Mä en nyt ymmärrä. Toi oli mainos tv-sarjasta?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

mustanikki kirjoitti:voi laittaa yhteystiedot tollaisella yksityisviestillä!
Ömh. Jos tosissasi olet, suosittelen ihan oman nikin rekisteröintiä. Tuskin kukaan on kyllin nuija alkaakseen lähetellä parittelukutsuja mustanikin postilaatikkoon, kun kaikki muut voivat sieltä käydä niitä lueskelemassa. (Tai no, voi olla että kirjoitin tämän postauksen osittain siksi että tosiaan pelkään jonkun typeryksen lankeavan ansaan lihansa himoissa. :roll: )
bedlam

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

EveryWoman kirjoitti:Jos tosissasi olet
Mä en nyt ymmärrä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bedlam kirjoitti:Mä en nyt ymmärrä.
Welcome to the club!
Flipperix

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Anteeksi että kirjoitan omalla nikilläni.

Olen wanha mies ja seurustelen luudan kanssa. Olemme miettineet leikkimistä pedissä kihvelin tai kumilastan kanssa, ja haluaisin viimein toteuttaa sen. Ääni päässäni ehdotti, että siivousvälinekomeron sijasta kysyisin neuvon Encyplopedia Britannicalta. Täällä on kuulemma englanninkielentaitoisia.

Miten voisi turvallisesti löytää sopivan siivousvälineen, jonka kanssa ei tarvitsisi käyttää pölypussia?

EDIT: palkasta siivoavat voivat ilmoittautua soittamalla mulle. Puhelinnumero löytyy luettelosta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustanikki kirjoitti:Olen nuori nainen ja seurustelen miehen kanssa. Olemme miettineet leikkimistä pedissä toisen miehen tai naisen kanssa, ja haluaisin viimein toteuttaa sen.

Miten löytäisi turvallisesti leikkikumppanin parisuhdepetiimme?
En oikein usko, että on "turvallista" tapaa löytää sitä kolmatta pyörää. Ilmoitus vaan johonkin deittipalstalle, jos ei tuttavapiiriin kuulu sopivaa neitoa. Siellä ne muutkin parit ilmoittelevat.

Toiselta kantilta ajateltuna minun on vaikea uskoa, että kovinkaan monella sinkkutytöllä on haaveena tai intressinä lähteä kolmanneksi pyöräksi jollekin vieraalle pariskunnalle. Kynnys ilmoitukseen vastaamiselle taitaa olla aika korkea, vaikka miten olisi tarkoituksena tutustua ihan vaan rennosti ennen päätöstä punkkaan hyppäämisestä.

On tuossa joku joskus kuulemma onnistunutkin, antaa palaa vaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

mustanikki kirjoitti:EDIT: voi laittaa yhteystiedot tollaisella yksityisviestillä!
Miten lähetetään yksityisviestejä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No, kai täältäkin voi jonkun mukaansa saada, mutta suosittelisin kyllä ehkä jotain seuranhakupalstaa kuten cityä. Älkää nyt ihmeessä kuvitelko, että voitte sen ilmoituksen ja vastauksen perusteella kutsua jonkun kotiinne ja suoraan vällyihin. Tapaatte tietenkin sopivalta vaikuttavat ehdokkaat jollain julkisella paikalla (yksitellen...) ettekä anna henkilö- tai yhteystietojanne ennen kuin vaikuttaa siltä, että tyyppi ei ole kajahtanut. Sitten, jos nyt yleensäkään löydätte ketään sopivaa, voitte harkita asiassa etenemistä. Finnswingersiin liittyminen voisi kai olla hyvä idea, sieltä ainakin pitäisi löytyä sopivia tyyppejä enemmänkin.
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

mustanikki kirjoitti: Täällä on kuulemma vähemmän epäilyttäviä hörhöjä.
Vankilamielisairaalaan verrattuna ehkä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja aasi »

mustanikki kirjoitti:Anteeksi että kirjoitan mustanikkinä.

Olen nuori nainen ja seurustelen miehen kanssa.
Jätä se sika!!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
safi

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja safi »

Tiikeriankka kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Täällä on kuulemma vähemmän epäilyttäviä hörhöjä.
Vankilamielisairaalaan verrattuna ehkä.
Veit jalat suustani ; ). Kiesus nyt mä olen lukenut kyllä jo varmasti kaiken, mitä kitinästä ikipäivänä voin kuvitella lukevani. Täältä tosiaan puuttuu oma osionsa tämän tyyppisille (deitti)ilmoille. Tosin tod toivon, ettei sellaista ikinä tule. *vetää nutturaa entistä tiukemmalle*
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja BrianW »

safi kirjoitti: Veit jalat suustani ; ). Kiesus nyt mä olen lukenut kyllä jo varmasti kaiken, mitä kitinästä ikipäivänä voin kuvitella lukevani. Täältä tosiaan puuttuu oma osionsa tämän tyyppisille (deitti)ilmoille. Tosin tod toivon, ettei sellaista ikinä tule. *vetää nutturaa entistä tiukemmalle*
Nyt kun moraalin ylivartija Gattaca on poistunut hetkeksi seurasta, olet ilmeisesti päättänyt ryhtyä tuuraamaan häntä ?

Perustelusi kauniina naisena kuitenkin ovat varmaan toiset kuin Gn, ts ei muillekaan hauskaa, kun ei minullekkaan tyyliin ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Geetzu

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustanikki kirjoitti:Miten löytäisi turvallisesti leikkikumppanin parisuhdepetiimme?
Netti on täys hulluja, oikee maailmahan niinq ei. Suosittelenkin (oikein hyvin kokemuksin) astumista ravintolamaailmaan, pääsee tsekkailemaan niitä efektejä ja haisuttelemaan ehdokkaita ihan iholta julkisella paikalla... Joku mukava viikonloppureissu laivalle / vieraaseen cityyn vois olla aika bueno.

(Laitoin mieheni yhteystiedot kuiteski!!11)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Miten löytäisi turvallisesti leikkikumppanin parisuhdepetiimme?
Joku mukava viikonloppureissu laivalle / vieraaseen cityyn vois olla aika bueno.

(Laitoin mieheni yhteystiedot kuiteski!!11)

Onko sekin siis vähän puppeli?

Ja sellasta mäkin tässä vähän veistelen (voisin illalla vähän muutakin=viesrasta tai zilleen) etku mulla oli sellanen mieletön zexuaalinen kontrahti toissa-kesänä erään ruotsinsuomalaisen namuskan kanssa ja siis ounli van naight.

No ei siin midn sit sen jälkeen ku se asuu Habarannassa uh eli matkaa ol aikas lailla. No olisin kyl mennyt miittiin hänen kanssaan, mut oli tehnyt kampäkit exänsä joka oli oli tyypilliseen tapaan reppana/ luuseri/ keskenkasvuinen joka ei vielä tiedä mitä elämältään haluu YMS, siis se ex.

No tämä tyttö sattui Yllättäen olemaan skorppari jakyllähän meillä synkkasi sänkys, mutt sen jälkeen ollaan oltu usein yhteyksissä. Ja piti mun mennä kun sovittiin et mennään snoukkaamaan lopputalvesta. No kun löysin nykyisen skordarin niin tokihan en sellaiseen enää edes halunnutkaan. Ja nyt tämä likka on tulossa Reikasta ja olisi tavattavissa 3-4 h lentsikkakentällä.

No mä olen vähän mietiskellyt zilleen et jos menisin moikkaamaan ku kiva ihminen ja tosi kiltti je jees tyyppi. No heh ja huh, niin tokihan voisin sitä maistaakin varmaan lentsikkakentällä, mutta ei tee kyllä mielikään mut voisinkohan käydä hörppimässä kuin kaffetta tolleen kaverina..mitä sanoo moraalinvartijat ja voisko joku jopa sanoo et pitäkään snadi miitti vaix siellä vessassa tai jossain silleen junous?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:..mitä sanoo moraalinvartijat ja voisko joku jopa sanoo et pitäkään snadi miitti vaix siellä vessassa tai jossain silleen junous?
Siis tietenkin sä vaan tyydyt herkuttelemaan ajatuksella, että tommoseen lentsikkaveskimiittiin ittes puskisit ilman tyttös lupaa. Siis sehän ei saletisti mukaan lähtis.

edit: pois panovirhe häiritsemästä muuten niin täydellistä kommenttia.
Viimeksi muokannut Geetzu, 11.09.2006 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

mustanikki kirjoitti: Täällä on kuulemma vähemmän epäilyttäviä hörhöjä.
Ethän nyt pahastu, mutta tämä oli päivän paras ja repesin. :lol:
mustanikki

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Geetzu kirjoitti:(Laitoin mieheni yhteystiedot kuiteski!!11)
Ei tullut perille. Vai poistiko joku ne?

Kuka nyt pelleilee?
mustanikki

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:Kuka nyt pelleilee?
Poistin
spämmit voi kyllä heitellä tonne [email protected] ;)

G:n pellemies
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Kuka nyt pelleilee?
Poistin
spämmit voi kyllä heitellä tonne [email protected] ;)

G:n pellemies
Hei kiinnostaisko teitä osallistua kuumaan ryhmäseksiin?

Jos sinä ja naises tuutte, meitä ois jo kolme!
Geetzu

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SaintJuanPylly kirjoitti:Jos sinä ja naises tuutte, meitä ois jo kolme!
Voin tuoda muksun ja anopin, toi mies käyköön huorissa.
Elukka

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tonttu kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Täällä on kuulemma vähemmän epäilyttäviä hörhöjä.
Ethän nyt pahastu, mutta tämä oli päivän paras ja repesin. :lol:
:komp:
Minä myös.
Geetzu

Re: Toinen mies tai nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En kuulu joukkoon, en millään... :hokee totee:
Vastaa Viestiin