kiinnostaako aina nussia?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Lepikkorapu

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

HomonKulli kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:Kiinnostaisi nussia juuri nyt ettei tarvitsisi lukea. Anybody?
:yo:
Hei, hyvä! Nyt kiinnostaa taas lukeminen huomattavasti enemmän kuin äsken!
Edith

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lepikkorapu kirjoitti:Kiinnostaisi nussia juuri nyt ettei tarvitsisi lukea. Anybody?
Muuten kyl, mutkun pitää tehdä tuo v*tun käännöshomma ja ennen kaikkea se v*tun käännösanalyysi. :maanantai:

Vaiks tietty, jos ei pitäis, niin ei kiinnostais. Ja oisin baletissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aina kiinnostaa nussia, varsinkin silloin, kun ei kiinnosta.
hermine

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Miksei tähän ole liitetty gallupia?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vastaan kutakuinkin melkein kyllä.
Tänäänkin ois kiinnostanut, mut kyl suuseksikin oli tyydyttävää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Vastaan kutakuinkin melkein kyllä.
Tänäänkin ois kiinnostanut, mut kyl suuseksikin oli tyydyttävää.
Oliksil menkat vai?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:Oliksil menkat vai?
*kröhöm * ...kirkkoveneen maalaustalkoot!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:Miksei tähän ole liitetty gallupia?
Slämäri Ei Vaan Osaa™ :?:
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Larla »

just nyt kiinnostaisi, mutta äh menen nukkumaan.

:cry:
zula

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja zula »

viikonloppuna kiinnostaa varmasti. :)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Släm, et kai käytä e-pillereitä?
Tuskin, koska häntä ei paneta. Tutkimusteni perusteella panetus maximoituu lähes muuta elämää haittaavalle tasolle kun pillerit astuvat päivittäiseen ruokavalioon.

Minkä väriset on silloin tällöin kyseessä?

Naisen, jopa skorpparin PK= pillunkostutin on mieli, se on kuin suora tie naisen pilluun. Kun mieli on kaunis, niin pillu on kostea kuin kirkkaasti helmeilevä vuoristopuro.

Eli mun tutkarin perusteella panetus maximoituu parhaiten psykologisilla liikkeillä-kumpaankin suuntaan. Olen oikein tutkinut ja varsinkin hutkinut omaa skordaria siten että kun annan kunnolla pakkasta esim temppuilupeleistään what ever niin jotenkin on silloin aika hiljasta panorintamalla.

Ja muuten yrittäää käyttää kuten skordarit niin sitä sexyä aseena..(kerran mm. käytti mutta kylmän viileesti runkkasin mällit mahalleni ja hymyilin "ollaan vaan ja nautitaan"..sen jälkeen käyttänyt kyllä huomattavasti vähemmän.

No nythän voi tulla mielenilmaus tahi peräti kysyvä ilme lukijan kiimaisissa silmissä (houp sou) että jotta onko se Jouskari-poxahdus poika sellattinen pelailija-hupsuttelija kun tolleen ihmisiä vähän niinku kiosottelee. No en kait ku vaan sanon että niinhän se pillu vastaa kuin sinne nussitaan vai miten se meni yx jutunpoikanen.

Ja piiäs. skorpparit ja härät taitaa olla muuten hauskimmat merkit provottaviksi. Ja siis miksi, no siksi että härät vaan on niin tosikkoja että ottavat siis kaiken ekaksi tosissaan ennekuin ees kerkii miettii et se oliki zoukkia. Ja sitten skordarit taas yleensä sen verran tyhmiä että eivät oikein hiffaan muusta kuin alapään jutuista. Ja niistäkin lähinnä sen että antavat sitä pillua TOSI helposti ja melkein kelle vaan!!

Ja sellaisille naima-aslakeille jälkimmäiset ovat helppoa huttua ah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Släm, et kai käytä e-pillereitä?
Tuskin, koska häntä ei paneta. Tutkimusteni perusteella panetus maximoituu lähes muuta elämää haittaavalle tasolle kun pillerit astuvat päivittäiseen ruokavalioon.
Minkä väriset on silloin tällöin kyseessä?
Valkoiset. Tylsäähän se vähän on mutta elintarvikeväreillä ei oikein jaksa ruveta läträämään. Joskus napsin sitten sinisiäkin, mutta en toki kovettaakseni itseäni niin kuin heti salamana daah oletat senkin vanha ukko, vaan nukahtaakseni paremmin.
Ja sitten skordarit taas yleensä sen verran tyhmiä että eivät oikein hiffaan muusta kuin alapään jutuista. Ja niistäkin lähinnä sen että antavat sitä pillua TOSI helposti ja melkein kelle vaan!!
Tää on kyllä totta. Ei tartte kun vähän vedellä oikeista vivuista niin heti lohkeaa. Skorppari tajuaa oikein hyvin koska aslakilla on tarjota jotain todella nannaa ja tällöin fiksuna liikkeenä päättää avata haaransa saadakseen sitä nannaa. Joskushan se vituttaa kun saadakseen todella hyvää on pakko antaa edes vähän upeaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti: Tää on kyllä totta. Ei tartte kun vähän vedellä oikeista vivuista niin heti lohkeaa. Skorppari tajuaa oikein hyvin koska aslakilla on tarjota jotain todella nannaa ja tällöin fiksuna liikkeenä päättää avata haaransa saadakseen sitä nannaa. Joskushan se vituttaa kun saadakseen todella hyvää on pakko antaa edes vähän upeaa.

No vedä jo siellä kuivat perk. Eihän tää näin pitänyt mennä..oot ihan samanlainen kuin mun skordari, kun tajuu että ruvetaan tosissaan vedättää niin ottaa ton linjan ja vain naureskelee vittumaisesti.

Mut sen verran täytyy sanoo että skorpparilla ei tunnu olevan kykyä analysoida sitä tärkeintä, eli onko se mies niin sexuaalinen että se riittäisi skorpparille. Luulen että sillä ei loppupeleissä ole mitään merkitystä, vaan ainoastaan sillä että saa jonkun koukkuun jne. Itse taas yritän valkata vain ja ainoastaan sellaisia otuksia jotka luonnollisesti ja ensisijaisesti saavat syttymään fyysisesti= ulkonäkö ja sitten vielä pitää löytyä sitä virtaa, sexuaalista yms.

Näin eräänkin kerran taas hänen hoitonsa ja en maininnut muuta kuin että ihan jees. No kun aika sai ja asiaa sivuutettin jollain tavalla, niin totesin että kyllä oli niin vässykkä reppana mies jonka otit testinkiin että olisi se pitänyt näkyä kilometrin päähän että sitä sexuaalista spirittiä ei löydy eikä varsinkaan sitä särmää.

Muuten kerron tässä pienen hutun poikasen liityten aihepiiriin. Olimme mussukkani kanssa pizzal sunnuntaina. Tulimme pizzerian läheisyyteen mopollani, mutta siten että pizzeriasta ei nähnyt mopolleni juurikaan.

No astelimme sisään ja huomasin pari tyylikästä daamia, mutta hei eivät "huomioineet" minua, mutta daamini kyllä.

No rupesimme syömään ja daamit myös. Yhtäkkii toinen niistä daameista pyytää viekku pöydästä jotain maustetta, en nähnyt ja mun daami selosti tapahtumaa.

No viekkupöydässä oli sellanen max 30v komea kundi ja jolla tuntui olevan suht ok juttu hallussa. Ja mun daami sanoi että hauska kattoo ku mies tekee juttua. No mä kuuntelin ja sanoin itekseni että nyt olisi aika tehdä tarjous, mutta ei tehnyt. Daamini kuuli että teki mutta toinen niistä tytöistä kuulemma sanoi että asun muualla ja olen vain käymässä täällä (NO VITTU NIINHÄN ME OLLAAN KAIKKI VAAN TÄÄLLÄ KÄYMÄSSÄ JOTEN MITÄ TEET AJATTELIN).

No kaveri lähti sitten menemään koska ei ilmeisesti sitä pillua halunnut tarpeeksi maistaa.

No mekin sitten lähtöä suunniteltiin ja kun puin rättejä päälleni, niin toinen daami kysyy että onko toi teidän pyörä. Sanoin että on menin heidän ikkunapöydän luokse kattoo mitä meininki.

No lappuliisahan se siellä ja sitten mentiin ulos. Rupattelin niitä näitä ja mamma sanoi että lappu skrivattu. Minä siihen että on ihan päivä ja muuta sellasta paskaa ja sakkolapun ämmä repi.

Ikkunassa nämä kaksi mimmii kattoo kaulat pitkinä ja mä kiitän. Ajetaan vielä siitä ikkunan ohi ja vielä kerran kiitän ja kevyesti hymyilen, siis kiittäen.

No mikä on tarinan opetus tällä kertaan. Se että kun mun daami jostain syystä mua aina vähän yrittää jollain tavalla vähätellä tai jotain sellaista joka liittyy siihen että mäkin olen sitä pillua kans vähän joskus saanut ja zillai, niin sanoin että onpa se elämä ihmeellistä joskus että nuori, komea ja muutenkin ihan ik mies ei kelvannut naisille mutta NÄKÖJÄÄN vanha ruma kaljupää olisi kyllä kelvannut...ehhheheh kyllä oli hauskaa taas kerran..::DD
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Se että kun mun daami jostain syystä mua aina vähän yrittää jollain tavalla vähätellä tai jotain sellaista joka liittyy siihen että mäkin olen sitä pillua kans vähän joskus saanut...
Eiks sua koskaan rupea kyllästyttämään toi leikkinne? Kun ihan oikeasti joudut todistelemaan, että kelpaat ja olet kelvannut muillekin? Ai niin, tämähän on varmasti vain keinosi pitää skorde hanskassa ja mielenkiintonsa tapissa... Kyllä meidän eteen onkin nähtävä vaivaa pirusti, kotileijonakin erehtyy yhä silloin tällöin testailemaan kelpaavuuttaan parhailla markkinoilla, kunhan huomaa mun katselevan jostain sivummalta. Ja minä taas kilttinä mussukkatussukkana toki aina vähättelen muilta miehiltä saamaani huomiota, ihan vain leijonani egon vuoksi. ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Se että kun mun daami jostain syystä mua aina vähän yrittää jollain tavalla vähätellä tai jotain sellaista joka liittyy siihen että mäkin olen sitä pillua kans vähän joskus saanut...
Eiks sua koskaan rupea kyllästyttämään toi leikkinne? Kun ihan oikeasti joudut todistelemaan, että kelpaat ja olet kelvannut muillekin? Ai niin, tämähän on varmasti vain keinosi pitää skorde hanskassa ja mielenkiintonsa tapissa... Kyllä meidän eteen onkin nähtävä vaivaa pirusti, kotileijonakin erehtyy yhä silloin tällöin testailemaan kelpaavuuttaan parhailla markkinoilla, kunhan huomaa mun katselevan jostain sivummalta. Ja minä taas kilttinä mussukkatussukkana toki aina vähättelen muilta miehiltä saamaani huomiota, ihan vain leijonani egon vuoksi. ;)
No kyllä kyllästyttää.

Ja ei, en olisi ikinä kertonut mistään muista hoidoista tai existä, mutta rajansa kaikella vempuilulla on.

Eli ennemmin tai myöhemmin se metsä vastaa ja kuppi menee yli junou. Ja oikeasti olen hyvin hienotunteisesti puhunut existäni koko tämän ajan ja vain siksi että kunnioitan häntäkin siinä määrin että en mm seksihurjistelujani hänelle ole kertonut. Ja vaikka kuinka skorppari on vahva ja haluu että ei kysellä mitään vaan kyrpä sisään vaan ja sitä rataa, niin kuitenkin kun olen hänelle sanonut sen verran tiukasti ja suoraan jotain niin johan on melkein tippa linssissä, joten se siitä kovuudesta.

Ja mitä huomionhakuun tulee, niin samaa henkee on mun skordarissa että kuitenkin yrittää antaa kuvan että ei tässä mitään ole..ja mä sanon että ei kulta tietenkään.
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja slam »

pussaillakkin voi 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:pussaillakkin voi 8)
Voi vai :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oliksil menkat vai?
*kröhöm * ...kirkkoveneen maalaustalkoot!
Turhaa neiteilyä!:doh:
Jos Hotsittaa nusasta niin se on ihan sama olkoon mitkä tahansa talkoot paitti gangbang! GOOD ootte sikasiistei, siitä on hyötyy tytöllekin puhdistuu nopeemmin..pääsee sitten puhtaalle vetäsee.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Slam sä teit sen taas.
Ensin sä huuat pari vuotta pillua, ja nyt et sit enää jaksaiskaan?

Mä nauran vedet silmissä...
vähä eri touhuu ku händy... luonnollisesti vissiin

härvee stondis äskön, mut ei oo panopuuta :P
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Slam sä teit sen taas.
Ensin sä huuat pari vuotta pillua, ja nyt et sit enää jaksaiskaan?

Mä nauran vedet silmissä...
vähä eri touhuu ku händy... luonnollisesti vissiin

härvee stondis äskön, mut ei oo panopuuta :P
Onko patukkaa, se kuulemma voi jeesata?
Ollaan vaan ja nautitaan
selika

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hermine

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

selika kirjoitti:Ei aina kiinnosta. Esim. 40 asteen kuumeessa ei peittojen heiluttelu tuu ekana mieleen.
Mua on nimenomaan nyt kipeänä just panettanut enemmän kuin vuosiin (en kyllä ihan noin kipeä ole). En tiedä mistä johtuu. Parin päivän kuluttua hävettää taas tääkin kiimailu niin että menee halut moneksi kuukaudeksi. Onneksi oon varattu, niin oon nyt onnistunut olemaan tyrkyttämättä itseäni kaikenmaailman ällötyksille jotka myöhemmin vaan oksettaa enkä oo viestitellyt vuosien takaisille hoidoillekaan mitään noloiluviestejä, joihin varmasti muuten olisin jo sortunut.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: kiinnostaako aina nussia?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

hermine kirjoitti:
selika kirjoitti:Ei aina kiinnosta. Esim. 40 asteen kuumeessa ei peittojen heiluttelu tuu ekana mieleen.
Mua on nimenomaan nyt kipeänä just panettanut enemmän kuin vuosiin (en kyllä ihan noin kipeä ole). En tiedä mistä johtuu. Parin päivän kuluttua hävettää taas tääkin kiimailu niin että menee halut moneksi kuukaudeksi. Onneksi oon varattu, niin oon nyt onnistunut olemaan tyrkyttämättä itseäni kaikenmaailman ällötyksille jotka myöhemmin vaan oksettaa enkä oo viestitellyt vuosien takaisille hoidoillekaan mitään noloiluviestejä, joihin varmasti muuten olisin jo sortunut.
On se elämä ihmeellistä, kun aikoinaan Julistit että sun ei juuri ollenkaan tee mieli ikinä koskaan milloinkaan sexiä. Noh liekö nyt syynä se että kun seukkailet niin on alkanut se vieras kikuli vähän kiinnostamaan tai sitten vaan olet saanut jonkun taikaiskun..
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin