genitaali lävistys

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SingleMalt

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti:Millä tavalla kikkelikoru sitten buustaa egoa?
Varmaan samalla tavalla, kuin se ruf guy magazinesta kopioitu tribaalitatuointi hauiksen ympärillä?
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

bedlam kirjoitti:
segma kirjoitti:tatuoinnin tai lävistyksen olemassaolo - jalkojen välissä eli ei - kertoo jo lähtökohtaisesti niin erilaisesta ajatusmaailmasta omaani verrattaessa, että makuukammariasioiden puolesta voi unohtaa koko jutun.
Eli jos olet pelehtimässä mielestäsi maailman hemaisevimman neidon kanssa ja huomaat hältä löytyvän napakorun, keräät kimpsusi ja pyydät unohtamaan koko jutun?
Yhdellä miljoonista existäni oli napakoru (joo oli joillain muillakin, mutta kerron nyt tästä). Ainoa mikä siinä minua ihmetytti oli että kyseinen nainen pelkäsi yli kaiken kipua ja verta, sanoi kipukynnyksensäkin olevan erittäin matala. Haavan saaminen sormeen oli hänelle suuri juttu, eikä hän uskaltanut millään mennä viisaudenhampaan poistoon. Hän oli täten pyörtynyt napakorun kiinnittämisen yhteydessä.

Jäin miettimään että taisi olla hänelle kovin tärkeä juttu jos tuosta huolimatta oli ihan pakko saada kyseinen koriste. No, onpahan saavuttanut jotain elämässään.

Tavallisimpiin läväreihin (ml. korvikset) suhtaudun kai lopulta aika neutraalisti, mutta mielestäni niiden tai tatuointien vertaaminen esim. meikkaukseen ei ole validia. Paremmin niitä voisi verrata plastiikkakirurgiaan, silvotaan kehoa ulkonäön tai muiden sinänsä "turhien" seikkojen takia. En näe perustavaa laatua olevaa eroa sillä laittaako kieleen lävärin vai ylimääräistä täytettä huuliin tai rintoihin. Myönnettäköön että jälkimmäiset ovat suurempia operaatioita ja ainoastaan oikeiden lääkärien tehtävissä.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:Kenellä on kyselyikä?
:yo:
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti: En näe perustavaa laatua olevaa eroa sillä laittaako kieleen lävärin vai ylimääräistä täytettä huuliin tai rintoihin. Myönnettäköön että jälkimmäiset ovat suurempia operaatioita ja ainoastaan oikeiden lääkärien tehtävissä.
Mutta jos laitat kieleen lävärin tai silikonia rintoihin, niin se näkyy ja on siten vaatimattomalla järjelläni ymmärrettävissä.

Koru pimpsloorassa tai kikkelissä näkyy vasta kun kaato on jo tehty, eli en ymmärrä miten se lisää skoretusta tms.

Ymmärsin nyt, että pimppikorun laittajat kärsivät orgasmivaikeuksista ja koru auttaa siihen, mutta miespuolisten genitaalilävistäjien motiivia en ymmärrä vieläkään.

Singlemaltin mainitsema hauistribaali näkyy jo baaritiskillä, eli pippelikorua ei voi siihen mielestäni verrata.

Ps. uskokaa tai älkää niin meikäkin on ollut joskus niin hurrrja, että oli korvikset oikein molemmissa korvissa.

Motiivi oli vaikuttaa niinq sellaiselta coolilta tyypiltä ja päästä paremmin vaihtamaan eritteitä.
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärsin nyt, että pimppikorun laittajat kärsivät orgasmivaikeuksista ja koru auttaa siihen, mutta miespuolisten genitaalilävistäjien motiivia en ymmärrä vieläkään.
Eli syyksi ei mielestäsi voi riittää se, että lävistyksen kantaja saa asiasta henkkoht kicksinsä? Nämä kicksit taas parantavat yleistä habitusta, itsetuntoa, miten tahansa mutta kantaja kokee korunsa ns. päheeksi ja on tyytyväinen tuohon tilaan? Me ihmisethän saamme hyvät fiilikset milloin mistäkin, kullakin omat juttunsa, ärsyttävää miten kaikki pitäisi aina kyetä perustelemaan sellaisille, jotka eivät asiassa näe yhtään mitään järkeä. Ikinä ikinä ikinä ei ole tullut mieleeni vaatia muilta jotain hemmetin syitä päätöksilleen, mitä tekevät koskien omaa kehoaan...

Nauran ääneen kun verrataan silikonihuulia ja kielilävistystä. Lopetan naurun kohta.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärsin nyt, että pimppikorun laittajat kärsivät orgasmivaikeuksista ja koru auttaa siihen, mutta miespuolisten genitaalilävistäjien motiivia en ymmärrä vieläkään.
Eli syyksi ei mielestäsi voi riittää se, että lävistyksen kantaja saa asiasta henkkoht kicksinsä? Nämä kicksit taas parantavat yleistä habitusta, itsetuntoa, miten tahansa mutta kantaja kokee korunsa ns. päheeksi ja on tyytyväinen tuohon tilaan?
No totta mooses se riittää.

Eli jos joku sanoo, että metalliesineen laittaminen genitaaleihin saa hänet tuntemaan itsensä vähintään 35% prosenttia seksikkäämmäksi ja muutenkin paremmaksi ihmiseksi, niin enhän minä sitä voi kiistää.

Joku saa apua rukoilusta, miksei joku voi saada subj. hyötyä genitaalilävistyksestä.

Olisi kiva kuitenkin saada vielä tarkempaa selvitystä siihen, millä mekanismilla metalliesineen laittaminen genitaaleihan parantaa kyseisen henkilön käsitystä itsestään.

Eikö olisi kätevämpää, jos saman efektin tuottaisi esim taskussa säilytettävä kivi, jota ei koskaan näytettäisi kenellekään?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ei kaikkea tarvitse älyllistää, ei mielestäni varsinkaan näissä tunne/erotiikkaasioissa. Mikä tuntuu kivalta on kivaa ja se riittää.

Yleensä havaintojeni mukaan tällaisia asioita harrastevat naiset ovat olleet räväkämpiä, rohkeampia ennakkoluulottomampia kuin ns perustyypit.

Yleensä myös milestäni huomattavan älykkäitä.

Miehistä en osaa ottaa kantaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
silsis

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja silsis »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö olisi kätevämpää, jos saman efektin tuottaisi esim taskussa säilytettävä kivi, jota ei koskaan näytettäisi kenellekään?
Mulla on tänäänkin Aneros kytkettynä :oops:
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö olisi kätevämpää, jos saman efektin tuottaisi esim taskussa säilytettävä kivi, jota ei koskaan näytettäisi kenellekään?
Ei kaiken kuulukaan olla Kätevää. :]

Monelle se voi olla ns. rohkeusjuttu, tekee jotain mitä pelkää helvetisti. Haluaa testata rajojaan. Musta ei tosiaankaan ole antamaan edes jemmassa itselleni perusteluja joillekin teoilleni, joiden tekeminen on parantanut merkittävästi minäkuvaani ja kohottanut itsetuntoani. Monikin voisi kelata, että miten helvetissä moiset jutut (jopa tavarat) ovat voineet tosiaan vaikuttaa niin. Mut mut mut... Useampi asia muodostuu sitä tärkeämmäksi mitä enemmän sen eteen on tehnyt duunia.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tähän keskusteluun kaivattaisiin nyt niitä henkilöitä, jotka ovat genitaalilävistyksen laittaneet.

Ihmiset ovat toki sillä tavalla erilaisia, että kaikki eivät ilmeisesti pysty perustelemaan omia tekojaan.

Minä itse uskon pystyväni analyyttisesti perustelemaan jokaisen tekoni.

Ps. Ymmärrän, että genitaalilävistyksen laitto sattuu ja osa ilmeisesti kokee hyvänä asiana sen, että he silti uskaltavat laittaa sen. Eikö kuitenkin olisi järkevämpää jos he rohkaistuisivat peloistaan huolimatta tekemään jotain hyödyllistä?
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

silsis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikö olisi kätevämpää, jos saman efektin tuottaisi esim taskussa säilytettävä kivi, jota ei koskaan näytettäisi kenellekään?
Mulla on tänäänkin Aneros kytkettynä :oops:
:?:

Selkis

http://en.wikipedia.org/wiki/Aneros
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 16.10.2006 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:--
Sun jutut yhdistettynä kinkipisteisiis antaa kuvan helvetin tylsästä ihmisestä. 8)
Tajusin tän tosiaan vasta nyt, en leiki enää.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:--
Sun jutut yhdistettynä kinkipisteisiis antaa kuvan helvetin tylsästä ihmisestä. 8)
Tajusin tän tosiaan vasta nyt, en leiki enää.
Höh. Tuostahan voisin vaikka luokkaantua. EN kuitenkaan loukkaannu.

Voi hyvinkin olla, että olen tylsä. Toisaalta voi olla niinkin, että olen järkevä. Kyllähän esimerkiksi käden työntäminen sirkkeliin olisi varmasti jännittävää ja sen tekijä voisi ajatella rikkovansa omia rajojaan ja voittavansa pelkonsa, mutta olisiko se järkevää?
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta jos laitat kieleen lävärin tai silikonia rintoihin, niin se näkyy ja on siten vaatimattomalla järjelläni ymmärrettävissä.

Koru pimpsloorassa tai kikkelissä näkyy vasta kun kaato on jo tehty, eli en ymmärrä miten se lisää skoretusta tms.
Homma ei välttämättä pääty skoretukseen, vaan sen jälkeiseen elämään, kun kaupungilla kiertää huhu "On se hurrrrja!" alapääläväreiden ansiosta. Se kuvastaa sellaista anarkistista ja kapinallista "I don't give a flying fuck what others think about me, as long as they do.'"-ajattelumaailmaa. Rock, ruoho ja raskaus.
Ymmärsin nyt, että pimppikorun laittajat kärsivät orgasmivaikeuksista ja koru auttaa siihen, mutta miespuolisten genitaalilävistäjien motiivia en ymmärrä vieläkään.
Tuo on silkkaa paneskelua. Voi olla että on saanut orgasmeja jo aiemminkin, mutta korun ansiosta ne kertautuvat tsiljoona kertaa voimakkaampina. Miehillä peeniksen raudoittaminen mietityttää vain sikäli että eikös se riko herkästi kondomin?

Oletko muuten itse joutunut lääkärin ammatissasi lävistäjän tai raudoittajan hommiin kertaakaan? Tai niiden poistoon? En muista olitko ala- vai yläpäätohtori.
Singlemaltin mainitsema hauistribaali näkyy jo baaritiskillä, eli pippelikorua ei voi siihen mielestäni verrata.
Toisaalta nähdäkseen väitetyn pippelikorun, nainen joutuu vaivautumaan äijän kämpille. Get the picture?
Ps. uskokaa tai älkää niin meikäkin on ollut joskus niin hurrrja, että oli korvikset oikein molemmissa korvissa. Motiivi oli vaikuttaa niinq sellaiselta coolilta tyypiltä ja päästä paremmin vaihtamaan eritteitä.
Kuulostaa vähän homolta minun korvaani, siksi niissä ei ole sellaisia. Miehiäkö imuttelit?
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Eli syyksi ei mielestäsi voi riittää se, että lävistyksen kantaja saa asiasta henkkoht kicksinsä? Nämä kicksit taas parantavat yleistä habitusta, itsetuntoa, miten tahansa mutta kantaja kokee korunsa ns. päheeksi ja on tyytyväinen tuohon tilaan?
...
Nauran ääneen kun verrataan silikonihuulia ja kielilävistystä. Lopetan naurun kohta.
Miksi naurat? Entä jos silikonihuulet saavat Pamelan olon päheeksi ja aiheuttavat hänelle kicksejä munille?
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikö olisi kätevämpää, jos saman efektin tuottaisi esim taskussa säilytettävä kivi, jota ei koskaan näytettäisi kenellekään?
Mulla on tänäänkin Aneros kytkettynä :oops:
Noita ei voi verrata toisiinsa, koska sinä halusit meidän tietävän Aneroksestasi. Miksi muutenkaan olisit kertonut? Sinulle eivät riittäneet ne kiksit mitä sait pelkästään sen olemassaolosta, myös muiden tietoisuus siitä on sinulle tärkeää.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:

Oletko muuten itse joutunut lääkärin ammatissasi lävistäjän tai raudoittajan hommiin kertaakaan? Tai niiden poistoon?
En kumpaankaan.
CandyMan kirjoitti:
Singlemaltin mainitsema hauistribaali näkyy jo baaritiskillä, eli pippelikorua ei voi siihen mielestäni verrata.
Toisaalta nähdäkseen väitetyn pippelikorun, nainen joutuu vaivautumaan äijän kämpille. Get the picture?
No jåå, kyllä itsekin mietin, että voi tietysti heruttaa "lähdetkö katsomaan mun korurasiaa?"
CandyMan kirjoitti:
Ps. uskokaa tai älkää niin meikäkin on ollut joskus niin hurrrja, että oli korvikset oikein molemmissa korvissa. Motiivi oli vaikuttaa niinq sellaiselta coolilta tyypiltä ja päästä paremmin vaihtamaan eritteitä.
Kuulostaa vähän homolta minun korvaani, siksi niissä ei ole sellaisia. Miehiäkö imuttelit?
Höh, 80-luvulla se oli kuule kuuminta hottia. Takatukka ja korvakorut rocks!!
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Oletko muuten itse joutunut lääkärin ammatissasi lävistäjän tai raudoittajan hommiin kertaakaan? Tai niiden poistoon?
En kumpaankaan.
Pahus. Olin varma että sinulla olisi ollut hauskoja tarinoita polilta kuinka hippi oli jäänyt kielikorustaan kiinni polkupyöränsä pinnoihin tai muuta vastaavaa. Lääkäreillä ja tapaturma-aseman hoitsuilla on aina hauskoja tarinoita kerrottavanaan. Mulla ei ole muuta kuin kertoa piirilevyongelmista tai jostain helvetin koodausbugeista.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti: Mulla ei ole muuta kuin kertoa piirilevyongelmista tai jostain helvetin koodausbugeista.
:rofl:


Mutta totta tosiaan, jos sekä miehellä että naisella on kovasti rautaa alapäässä, niin kiinnijäämisen vaara on varmasti olemassa.
isohaara

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja isohaara »

NuoriDaavid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Mulla ei ole muuta kuin kertoa piirilevyongelmista tai jostain helvetin koodausbugeista.
:rofl:


Mutta totta tosiaan, jos sekä miehellä että naisella on kovasti rautaa alapäässä, niin kiinnijäämisen vaara on varmasti olemassa.
Ja pakkasella ei parane mennä kielen kanssa lipomaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko suurin osa korun laittaneista kärsinyt orgasminsaantivaikeuksista?

saira?
Omasta puolestani voin sanoa, etten ole kärsinyt. Luulen, että kykyni orgasmeihin on ollut ihan keskiluokkaa. Ja kyllä koru on toiminut minulla juuri niinkuin etukäteen kuulin. Ei koru kaikille tietenkään sovi, tässä kuitenkin sama kuin kaikessa. Ihmiset ovat yksilöitä ja mikä toisella toimii, toisella on ihan turha.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta totta tosiaan, jos sekä miehellä että naisella on kovasti rautaa alapäässä, niin kiinnijäämisen vaara on varmasti olemassa.
Ja pakkasella ei parane mennä kielen kanssa lipomaan.
Tällä logiikalla mun tissit aiheuttaa saunassa palovammoja, jos tulee liian lähelle.
Viimeksi muokannut Lolita, 16.10.2006 22:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:--
Sun jutut yhdistettynä kinkipisteisiis antaa kuvan helvetin tylsästä ihmisestä. 8)
Tajusin tän tosiaan vasta nyt, en leiki enää.
Joopa. Samaa mieltä nyt kun tsekkasin ton testin.

Järkevä varmasti, suorastaan ylijärkevä, mutta nynny tai sitten on vaan heikko libido. Anyways, pääasia kun on onnellinen eikä kiusaa muita.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
Olisi kiva kuitenkin saada vielä tarkempaa selvitystä siihen, millä mekanismilla metalliesineen laittaminen genitaaleihan parantaa kyseisen henkilön käsitystä itsestään.

Eikö olisi kätevämpää, jos saman efektin tuottaisi esim taskussa säilytettävä kivi, jota ei koskaan näytettäisi kenellekään?

En muuten tunne itseäni millään tavalla seksikkäämmäksi vain sen takia, että minulla on koru. Joku toinen voi ehkä tuntea, mutta minulla se ei toimi niin. Eikä muutkaan koruni/koristeluni. Jos seksikkääksi haluan itseni tuntea, niin silloin se lähtee pukeutumisesta, meikistä ja varsinkin mielentilasta. Minulle koristeluni on enemmän vain koruja. Jollain on ne korvikset, minulla on muut lävistykseni. Ei sen kummempaa. Jos korustani on iloa seksissä, niin sen parempi.

Edit. Jos joku sanoisi tuntevansa itsensä seksikkäämmäksi sen rukoilun avulla, niin kysyisitkö mekanismia, jolla rukous toimii?
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

Georgina kirjoitti:Ei sillä että sun kanssa mitään makuukammari asioita suunnittelisinkaan mutta eipä malta olla puuttumatta. Mä olen jossain kuvassa nähnyt sulla helmet kaulassa. Millä tavalla ne eroavat esimerkiksi tatuoinnista ranteessa? Molemmat itsensä koristelua, eikö?
Eeeeeeeeesimerkiksi niin, että niillä on eri symboliikka. Tatuoidut yrittää (monasti) vaikuttaa tosi räväkiltä tyypeiltä, minä pidän (satunnaisesti) jotain krääsää kaulassani vaikuttaakseni rauhallisemmalta, ehkä vähän etäisemmältä.

Mainittakoon, että preferoin vankasti tyyppejä, jotka ovat sen verran hmm... luonnonmukaisia, että koristelevat itseään sellaisilla asioilla, jotka lähtevät kehosta pois ilman (tatuointien tapauksessa) sen suurempia jälkimuistoja. Tai että pääsevät metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.
bedlam kirjoitti:Eli jos olet pelehtimässä mielestäsi maailman hemaisevimman neidon kanssa ja huomaat hältä löytyvän napakorun, keräät kimpsusi ja pyydät unohtamaan koko jutun?
Haluaisin esittää sellaisen kysymyksen, notta mistäköhän se johtuu, että tällaisissa tilanteissa pitää heittää tällainen "jos ulkoavaruudesta pompsahtaisi Elvis UFOlla lentäen Loch Nessin hirviöstä kimmottuaan tarjoamaan sinulle ikuista elämää ja taivaspaikkaa, niin leikkaisitko vasemman kiveksesi, jos se olisi ainoa keino saavuttaa se?" Meinaan, et kai ihan tosissasi ajattele, että jonkin niin lottovoittotason ihmisen kuin "minun mielestäni maailman hemaisevimman neidon" kanssa sängyssä pelehtiessäni alkaisin miettiä, meneekö tämä käyttäytymismalli yksiin omien sanomisieni kanssa, kun tuolla näkyy olevan navassa jotain metallitöhkää?

Sitäpaitsi maailman hemaisevimmalla neidolla ei ole napakorua, koska silloin hän ei olisi maailman hemaisevin neito. Paradoksaalista.
Vastaa Viestiin