genitaali lävistys

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti: :tymä:
Onko varmasti oikea hymppä? Ettei kuitenkin :pics: ?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
:tymä:
Ehkä, ehkä en.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :tymä:
Onko varmasti oikea hymppä? Ettei kuitenkin :pics: ?
Hymppä oli aivan se mitä yritinkin (toki ystävällisessä hengessä, tuo pallopään ilmehän on suht ystävällinen), mutta kyllä tuo :pics: on aivan paikallaan myös.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:...
Onkohan tämä nyt se sukupolvien välinen kuilu, kun samasta asiasta tulee niin eri hympät mieleen ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustanikki kirjoitti:tää on pakko
No ei midn, nimittäin meillä kaikilla on omat sellaisetkin..sillä onkohan tääkis sitä osioo ku olin lauantaina kaverin syntskillä ja siellä sitten saunasettiä. Ja kun sitten mentiin kaverin kans saunaan niin siellä oli hänen ystäviään jo virittelemässä vaix ninnku tunnelmaa whad ewör. Ja lisäksi siellä oli eräs tyttökin (23v vaaleet lyhyet hiukset ja oli kyllä sen näkönen otus et huh ja kaiken lisäksi mulle tarjosi myöhemmällä ajalla itseään, mut sanoin että ei kiitos) ja siinä sitten tehtiin oikeessa järjestyksessä esittelyt jne.

No sen verta kyllä katsoin tarkkaan tytsin piparin et kyl oli posliiniliiton edustaja. Ja lisäksi oli sen viekussa sellanen kundi jolla oli tatskoja ja läväreitä ja yx läväri oli siin vähn niinku kikulin päähän ruuvattu.

En kyllä niin tarkkaan Päässyt katsastamaan että oliko se esinahkassa vai miten mut jotain siellä kimalteli kauniisti niih. Ja ei, en kysynyt että saanko koittaa tai jotain.
Ollaan vaan ja nautitaan
Patz

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Patz »

jouden-za kirjoitti:En kyllä niin tarkkaan Päässyt katsastamaan että oliko se esinahkassa vai miten mut jotain siellä kimalteli kauniisti niih.
Tää jouskan homoerotiikka on kyllä jotenkin niin runollista ja viatonta. Kuin aamukasteinen kukkaniitty.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Patz kirjoitti:Ihan vaan noihin edellisiin viesteihin viitaten, kaikki tatuointini ja lävistykseni ovat minua, eivät muita varten. Ja se genitaalialueella oleva rauta on pure pleasure, äiti suosittelee!
Näin ovat asiaan suhtautuneet vastaavat tuntemani kauniit ja sensuellit ladyt. Pisteet Patzille.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

Sitä samaa "mitenköhän erottuisin massasta?" -bullshittia kuin mikä tahansa muukin, mitä perustellaan "se on vaan mua varten" argumentilla. Sitten kun haluan metallia kehoni osan läpi, ostan ysimillisen.
Patz

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Patz »

segma kirjoitti:Sitä samaa "mitenköhän erottuisin massasta?" -bullshittia kuin mikä tahansa muukin, mitä perustellaan "se on vaan mua varten" argumentilla.
Erottuisin varmasti paremmin massasta kävelemällä 24/7 alaruumis paljaana lävistyskoruani esitellen tai vaikka ripustamalla vaikka Pillussani on rautaa-lapun kaulaani roikkumaan. Katsos kun ko. lävistys on sen verran henkilökohtainen juttu, että siitä tietää tasan tarkkaan lähipiiri ja gynegologini(ja toki te, rakas yleisöni). Niin että hanki parempia mielipiteitä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Itselleni ei ole toistaiseksi tehnyt mieli hankkia mutta varsin mielenkiintoista voisi olla tetsata miestä jolla olis albertti tms.. Hmm.. 8) Toisaalta, ehkä kuitenkin kokoajan pelkäisin et sillä revittäis muutenkin ah niin herkkiä paikkoja joten saattais vaan mennä turhaksi jännittelyksi koko homma :oops:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

Patz kirjoitti:Erottuisin varmasti paremmin massasta kävelemällä 24/7 alaruumis paljaana lävistyskoruani esitellen tai vaikka ripustamalla vaikka Pillussani on rautaa-lapun kaulaani roikkumaan. Katsos kun ko. lävistys on sen verran henkilökohtainen juttu, että siitä tietää tasan tarkkaan lähipiiri ja gynegologini(ja toki te, rakas yleisöni). Niin että hanki parempia mielipiteitä.
Et nyt vaan ymmärrä. Ei sen korun tarvitse olla kenenkään tiedossa että sillä voi henkilökohtaisesti kokea erottuvansa massasta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

Eli koska minulla on koru, olen ottanut sen vain erottuakseni massasta. Vaikka kukaan ei tule sitä näkemään eikä siitä tietämään. Paitsi nyt Kity. Se on täysin pois laskettua, että olisin ottanut sen ihan muuten vain, tai jopa voimistaakseni tuntemuksia seksissä. Tai koska tykkään koristella itseäni tatuoinneilla ja lävistyksillä. Tai jostain muusta syystä. Ainoa oikea syy on, että haluan olla erilainen, vaikka nämä lävistykset ovat nykyään ihan arkipäiväisiä juttuja, ja erottuisin enemmän muista jos minulla ei olisi mitään koristeita ihollani?
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

Hei, joo, lävistykset ja tatuoinnit on hyvin yleisiä nykyään. Mutta eikö joka jumalan tatuoidulta / lävistetyltä ihmiseltä saa kuulla, että se kehoon tehty vamma on YKSILÖLLINEN juttu? Se on HÄNEN oma juttunsa. ERILAINEN kuin kaikkien muiden juttu (myöskin siksi että se sattuu olemaan juuri hänen kehossaan, vaikka ulkomuodoltaan sattuisikin olemaan samanlainen kuin monella muulla). Eikö se ole massasta erottumista? Vai väittääkö joku tatuoinnin ottanut vakavissaan ottaneensa sen siksi, että sulautuisi paremmin massaan (otetaan nyt tässä kohtaa pois luvusta teinimokat)?

(Nuo genitaalilävistykset ymmärrän, mikäli ne tuottavat nautintoa itselle, mutta olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tatuoinnin tai lävistyksen olemassaolo - jalkojen välissä eli ei - kertoo jo lähtökohtaisesti niin erilaisesta ajatusmaailmasta omaani verrattaessa, että makuukammariasioiden puolesta voi unohtaa koko jutun.)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti:mutta olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tatuoinnin tai lävistyksen olemassaolo - jalkojen välissä eli ei - kertoo jo lähtökohtaisesti niin erilaisesta ajatusmaailmasta omaani verrattaessa, että makuukammariasioiden puolesta voi unohtaa koko jutun.
Ei sillä että sun kanssa mitään makuukammari asioita suunnittelisinkaan mutta eipä malta olla puuttumatta. Mä olen jossain kuvassa nähnyt sulla helmet kaulassa. Millä tavalla ne eroavat esimerkiksi tatuoinnista ranteessa? Molemmat itsensä koristelua, eikö?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja bedlam »

segma kirjoitti:tatuoinnin tai lävistyksen olemassaolo - jalkojen välissä eli ei - kertoo jo lähtökohtaisesti niin erilaisesta ajatusmaailmasta omaani verrattaessa, että makuukammariasioiden puolesta voi unohtaa koko jutun.
Eli jos olet pelehtimässä mielestäsi maailman hemaisevimman neidon kanssa ja huomaat hältä löytyvän napakorun, keräät kimpsusi ja pyydät unohtamaan koko jutun?
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kysyisin seuraava: Mikä idea siinä pimpslooraan tai kikkeliin laitettavassa korussa on?

Kaikki näkyvät korut ja muun koristelun ymmärrän, koska niiden voi kuvitella lisäävän ko. henkilön viehätysvoimaa.

Mutta mikä on niinq se idea korussa, jota kukaan ei näe??

Pyydään hiukan analyyttisempiä vastauksia, kuin "se on niinq mua itseäni varten".
SingleMalt

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti:Kysyisin seuraava: Mikä idea siinä pimpslooraan tai kikkeliin laitettavassa korussa on?.
Se tekee naisilla tavaran herkemmäksi. Jos orgasmin saaminen on muuten vaikeaa, helpottaa tuo koru siinä hommassa kuuleman mukaan huomattavasti.
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kysyisin seuraava: Mikä idea siinä pimpslooraan tai kikkeliin laitettavassa korussa on?.
Se tekee naisilla tavaran herkemmäksi. Jos orgasmin saaminen on muuten vaikeaa, helpottaa tuo koru siinä hommassa kuuleman mukaan huomattavasti.
Ja jos itse kokee korutetun tavaran hotimmaksi niin tokihan olo siitä hotistuu ja seksin laatu automaagisesti paranee. Vois kuvitella. Mun suikkaritaidothan kuulema parani noin 100 prossasesti kielikorun otettuani. Onneksi pysyivätkin luovuttuani toki huipussaan...
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kysyisin seuraava: Mikä idea siinä pimpslooraan tai kikkeliin laitettavassa korussa on?.
Se tekee naisilla tavaran herkemmäksi. Jos orgasmin saaminen on muuten vaikeaa, helpottaa tuo koru siinä hommassa kuuleman mukaan huomattavasti.
En usko. Väitän, että sama efekti olisi saatavissa jollain tempulla ilman koruakin. Onko suurin osa korun laittaneista kärsinyt orgasminsaantivaikeuksista?

PAtz? saira?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Quarter kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:aion ottaa lävistyksen munapussiini
:tymä:
:komp:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SingleMalt

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti:En usko. Väitän, että sama efekti olisi saatavissa jollain tempulla ilman koruakin.
Hah. Siinähän väität. Minä kerroin vain sen, mitä olen kuullut korujen laittajilta itseltään.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En usko. Väitän, että sama efekti olisi saatavissa jollain tempulla ilman koruakin.
Hah. Siinähän väität. Minä kerroin vain sen, mitä olen kuullut korujen laittajilta itseltään.
Onko siis niin, että kaikki korujen laittajat sitten kärsivät orgasmivaikeuksista? Entäs miehen?
SingleMalt

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti: Entäs miehen?
Miehet taitavat kärsiä egon buustauksesta.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Entäs miehen?
Miehet taitavat kärsiä egon buustauksesta.
Millä tavalla kikkelikoru sitten buustaa egoa?
Rouva Pupu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kenellä on kyselyikä?
Vastaa Viestiin