genitaali lävistys

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

segma kirjoitti:
Eeeeeeeeesimerkiksi niin, että niillä on eri symboliikka. Tatuoidut yrittää (monasti) vaikuttaa tosi räväkiltä tyypeiltä, minä pidän (satunnaisesti) jotain krääsää kaulassani vaikuttaakseni rauhallisemmalta, ehkä vähän etäisemmältä.

Mainittakoon, että preferoin vankasti tyyppejä, jotka ovat sen verran hmm... luonnonmukaisia, että koristelevat itseään sellaisilla asioilla, jotka lähtevät kehosta pois ilman (tatuointien tapauksessa) sen suurempia jälkimuistoja. Tai että pääsevät metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.
Esimerkkinä minä. Minulla suht paljon tauointeja ja lävistyksiä. Siitä huolimatta olen mieluummin sivussa tarkkailemassa ihmisiä ja pidän suuni kiinni, paitsi asioissa joissa minulla on todella mielipide, sen sijaan, että olisin suuna päänä selittämässä asioita, joista minulla ei tosiasiassa ole minkäänlaista mielipidettä tai joista en tiedä mielestäni tarpeeksi. Käyttäytymiseni on hillittyä, enkä käytä usein alkoholia tms. Yleistäminen on hauskaa...

Olen koristellut itseäni, mutta tatuointini ovat enemmänkin muistoja ihmisistä ja tilanteista. Minulla ei ole tarkoitustakaan pyyhkiä näitä muistoja pois mielestäni tai iholtani. Joten minun ei tarvitse miettiä sitä, millä saisin tatuointini pois.
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

Juu, siis mielikuvat ja todellisuushan on monesti aika kaukana toisistaan. Ongelma vain on siinä, että vaikka ne ovatkin "vain" mielikuvia, niin niillä on toisinaan tapana toimia. Ja sitten kun niin ei ole, niin ne ovat mukavia poikkeuksia sääntöön. Ja mukava poikkeus sääntöön ei tarkoita, että vaikka henkilö olisikin mukava poikkeus olemalla erilainen kuin mitä status "tatuoitu" antaa ymmärtää, olisi hän välttämättä siltikään mukava. Toisin päin tosin saattaa toimiakin.

Edelleenkään en tosin rakastajattarekseni valitsisi kovin herkästi tatuoitua tai lävistettyä tyttöstä.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olen ratkaissut genitaalilävistyksen motiiviin. Kysymyksessä on siirtymäriitti. Lainaan wikipediaa.

"Riitti on uskonnollinen toimitus eli seremonia. Riitillä on tiety suorittamistapa ja se voi olla yksilön tai yhteisön suorittama.
--
Riitillä pyritään yleensä yhteyteen yliluonnollisen kanssa, mutta se voi suuntautua myös yksilön sisälle psykodraaman tavoin. Riitti perustuukin usein myyttien antamiin esimerkkeihin. Sen avulla myytin sisältöä voidaan esittää näytelmänomaisesti.

---
Siirtymäriitit ovat useimmiten yhteisön järjestämiä seremonioita jotka liittyvät yksilön sosiaalisen aseman (statuksen) muutokseen (initiaatio). "

Eli kun henkilö ottaa genitaalilävistyksen, niin hän siirtyy tavisten joukosta
itsenäisten, seksuaalisesti itsevarmojen, coolien mutta rajujen edelläkävijöiden joukkoon.

Eli genitaalilävistyksen idea on se, että sen laittaminen osoittaa henkilön kuuluvan johonkin tiettyyn, haluttuun ryhmään.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 17.10.2006 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja bedlam »

segma kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
segma kirjoitti:tatuoinnin tai lävistyksen olemassaolo - jalkojen välissä eli ei - kertoo jo lähtökohtaisesti niin erilaisesta ajatusmaailmasta omaani verrattaessa, että makuukammariasioiden puolesta voi unohtaa koko jutun.
Eli jos olet pelehtimässä mielestäsi maailman hemaisevimman neidon kanssa ja huomaat hältä löytyvän napakorun, keräät kimpsusi ja pyydät unohtamaan koko jutun?
Haluaisin esittää sellaisen kysymyksen, notta mistäköhän se johtuu, että tällaisissa tilanteissa pitää heittää tällainen "jos ulkoavaruudesta pompsahtaisi Elvis UFOlla lentäen Loch Nessin hirviöstä kimmottuaan tarjoamaan sinulle ikuista elämää ja taivaspaikkaa, niin leikkaisitko vasemman kiveksesi, jos se olisi ainoa keino saavuttaa se?"
Haluaisin esittää sellaisen kysymyksen, notta mistäköhän se johtuu, että tällaisissa tilanteissa pitää sitten heittää tuollainen ehdoton mielipide, jos ei sitä kuitenkaan ehdottomasti tarkoita?
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

segma kirjoitti:Edelleenkään en tosin rakastajattarekseni valitsisi kovin herkästi tatuoitua tai lävistettyä tyttöstä.
Entäs vaimoksi?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Patz kirjoitti: Ja se genitaalialueella oleva rauta on pure pleasure, äiti suosittelee!
NuoriDaavid kirjoitti:Onko suurin osa korun laittaneista kärsinyt orgasminsaantivaikeuksista? PAtz?
...
Ymmärsin nyt, että pimppikorun laittajat kärsivät orgasmivaikeuksista ja koru auttaa siihen.
Noh?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Ann »

segma kirjoitti: Edelleenkään en tosin rakastajattarekseni valitsisi kovin herkästi tatuoitua tai lävistettyä tyttöstä.
Mites sitten on noiden polttomerkittyjen laita?
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Lainaan wikipediaa.
Mitäs jos tatuoisìt tekstin "WIKIPEDIA" slaikkariisi?
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Lainaan wikipediaa.
Mitäs jos tatuoisìt tekstin "WIKIPEDIA" slaikkariisi?
Siinä lukee jo wendy.
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti: Mitäs jos tatuoisìt tekstin "WIKIPEDIA" slaikkariisi?
Siinä lukee jo wendy.
Aijjaa? Mulla siinä lukee "welcome to new york, have a nice day"

Erektiossa siinä tosin lukee "Well well well. How come you have never been to new parts of yorkshire? We have such a nice weather, and open market every day." Kirjoitettu pienimmällä fontilla mitä löytyi.
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ :D :D

ND:n allekirjotuslainaukseen kuuluu kyllä se hymiö sitten aika oleellisesti...
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti: Mitäs jos tatuoisìt tekstin "WIKIPEDIA" slaikkariisi?
Siinä lukee jo wendy.
Aijjaa? Mulla siinä lukee "welcome to new york, have a nice day"

Erektiossa siinä tosin lukee "Well well well. How come you have never been to new parts of yorkshire? We have such a nice weather, and open market every day." Kirjoitettu pienimmällä fontilla mitä löytyi.
Pidän enemmän auringosta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli kun henkilö ottaa genitaalilävistyksen, niin hän siirtyy tavisten joukosta
itsenäisten, seksuaalisesti itsevarmojen, coolien mutta rajujen edelläkävijöiden joukkoon.

Eli genitaalilävistyksen idea on se, että sen laittaminen osoittaa henkilön kuuluvan johonkin tiettyyn, haluttuun ryhmään.
saira kirjoitti:Minulle koristeluni on enemmän vain koruja. Jollain on ne korvikset, minulla on muut lävistykseni. Ei sen kummempaa. Jos korustani on iloa seksissä, niin sen parempi.
Kommenttinihan tukee täydellisesti teoriaasi...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti: Eeeeeeeeesimerkiksi niin, että niillä on eri symboliikka. Tatuoidut yrittää (monasti) vaikuttaa tosi räväkiltä tyypeiltä, minä pidän (satunnaisesti) jotain krääsää kaulassani vaikuttaakseni rauhallisemmalta, ehkä vähän etäisemmältä.

Mainittakoon, että preferoin vankasti tyyppejä, jotka ovat sen verran hmm... luonnonmukaisia, että koristelevat itseään sellaisilla asioilla, jotka lähtevät kehosta pois ilman (tatuointien tapauksessa) sen suurempia jälkimuistoja. Tai että pääsevät metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.
Okei, tämä selvä. Aika ahdasmielinen maailmankatsomus minun mielestäni. Ihan vaan varoituksena että Oulujaoston naisista taitaa olla näitä jotka yrittää vaikuttaa räväkältä ainakin minä ja ia, ja muistaakseni myös kissis. Ihan vaan sillä että tiedät sitten olla preferoimatta jos joskus törmätään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Georgina kirjoitti:tiedät sitten olla preferoimatta
Kiitti vaan Georgina. Kahvit pöydällä...
*pyrsk*
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
segma kirjoitti: Eeeeeeeeesimerkiksi niin, että niillä on eri symboliikka. Tatuoidut yrittää (monasti) vaikuttaa tosi räväkiltä tyypeiltä, minä pidän (satunnaisesti) jotain krääsää kaulassani vaikuttaakseni rauhallisemmalta, ehkä vähän etäisemmältä.

Mainittakoon, että preferoin vankasti tyyppejä, jotka ovat sen verran hmm... luonnonmukaisia, että koristelevat itseään sellaisilla asioilla, jotka lähtevät kehosta pois ilman (tatuointien tapauksessa) sen suurempia jälkimuistoja. Tai että pääsevät metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.
Okei, tämä selvä. Aika ahdasmielinen maailmankatsomus minun mielestäni. Ihan vaan varoituksena että Oulujaoston naisista taitaa olla näitä jotka yrittää vaikuttaa räväkältä ainakin minä ja ia, ja muistaakseni myös kissis. Ihan vaan sillä että tiedät sitten olla preferoimatta jos joskus törmätään.
Minusta on ahdasmielistä leimata ahdasmieliseksi henkilö, joka sanoo, ettei preferoi henkilöitä, jotka koristelevat itsensä sellaisilla asioilla, jotka eivät lähde kehosta pois ilman sen suurempia jälkimuistoja. Tai eivät pääse metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.

Ovatko lävistykset ja tatskat niin in ja pop, että kaikkien on pakko pitää niistä? Eikö tuollainen asenne ole ahdasmielinen?

Omasta puolestani henkilö saa vapaasti vaikka poistattaa kiveksensä tai rintansa, mutta ei kai minun silti tarvitse pitää sitä järkevänä?
CandyMan

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Siinä meni smegman mahikset oulujaoston suhteen. Toivottavasti minä olen edelleen pelissä mukana; olen aina unelmoinut sekstaamisesta lappalaistytön kanssa. :wink: eiku :jouden:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
Minusta on ahdasmielistä leimata ahdasmieliseksi henkilö, joka sanoo, ettei preferoi henkilöitä, jotka koristelevat itsensä sellaisilla asioilla, jotka eivät lähde kehosta pois ilman sen suurempia jälkimuistoja. Tai eivät pääse metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.

Ovatko lävistykset ja tatskat niin in ja pop, että kaikkien on pakko pitää niistä? Eikö tuollainen asenne ole ahdasmielinen?

Omasta puolestani henkilö saa vapaasti vaikka poistattaa kiveksensä tai rintansa, mutta ei kai minun silti tarvitse pitää sitä järkevänä?
Kysymys on ehkä ennemminkin tästä ehdottomuudesta, millä segma asian sanoi. On minullakin muutamia asioita, joista en niin hirveästi kumppanissa pidä, mutta jos muuten on oikean tuntuinen tyyppi, pystyn näiden asioiden kanssa hyvinkin elämään. Oletkos kuullut sanontaa "Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan"...?

Lisäisin vielä, että ymmärrän ehdottomuudessa asiat, jotka vaikuttavat esim. minun elämääni sitä vaikeuttavasti. En kehittäisi suhdetta alkoholistiin, taparikolliseen tai narkkariin, paitsi jos tämä olisi taakse jäänyttä elämää. Tatuoinnit ja lävistykset eivät mielestäni tähän ryhmään kuulu kuitenkaan.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti: Kysymys on ehkä ennemminkin tästä ehdottomuudesta, millä segma asian sanoi. On minullakin muutamia asioita, joista en niin hirveästi kumppanissa pidä, mutta jos muuten on oikean tuntuinen tyyppi, pystyn näiden asioiden kanssa hyvinkin elämään. Oletkos kuullut sanontaa "Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan"...?
Komps siihen, että absoluuttinen ehdottomuus ei välttämäti ole viisasta.

Saattaisin rakastua erilaisia uistimia kasvoissaan ja genitaaleissaan pitävään henkilöön, mutta olisin kyllä iloisempi, jos hän poistaisi ne.
Patz

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Patz »

NuoriDaavid kirjoitti:PAtz? saira?
Omalta kohdaltani voin vastata kyseessä olleen Sinkkumatin mainitsema asia, eli tuntoherkkyys on heikossa ja korulla se on parantunut 200%. Ko. syy on myös se ainoa syy korun ottamiselle, ei siis mikään haluan erottua massasta BS. Ei enää tällä iällä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Ihan vaan varoituksena että Oulujaoston naisista taitaa olla näitä jotka yrittää vaikuttaa räväkältä ainakin minä ja ia, ja muistaakseni myös kissis. Ihan vaan sillä että tiedät sitten olla preferoimatta jos joskus törmätään.
Mua saa nykyään preferoida ihan vapaasti. Hukkasin sitte saatana kännipäissäni koruni :twisted: :cry: Pesin vissiin naamaani vähän turhan tehokkaasti. Että kiukuttaa. Identiteetti hukassa. Uusia en ota.
elco

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja elco »

irmelianneli kirjoitti:Hukkasin sitte saatana kännipäissäni koruni :twisted: :cry: Pesin vissiin naamaani vähän turhan tehokkaasti.
Eli pesit naamaasi niin tehokkaasti, että genitaali koru (otsikon muk.) irtosi?
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti: Yleensä havaintojeni mukaan tällaisia asioita harrastevat naiset ovat olleet räväkämpiä, rohkeampia ennakkoluulottomampia kuin ns perustyypit.

Yleensä myös milestäni huomattavan älykkäitä.
Miten päin syy-seuraussuhde menee? Eli hokaavatko älykkäät naiset tyhmempiä kanssasisariaan useammin, että genitaaleihin voi laittaa lävistyksen? Vai lisääkö genitaalilävistys naisen älykkyyttä?
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Patz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:PAtz? saira?
Omalta kohdaltani voin vastata kyseessä olleen Sinkkumatin mainitsema asia, eli tuntoherkkyys on heikossa ja korulla se on parantunut 200%. Ko. syy on myös se ainoa syy korun ottamiselle, ei siis mikään haluan erottua massasta BS. Ei enää tällä iällä...
Selitys hyväksytty.
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

Onpa ihme taipumuksia ottaa näitä juttuja hyökkäyksiksi. Kaikki tatuoidut ja/tai lävistetyt kilvan solvaamassa minua siitä, etten pidä tatuoinneista tai lävistyksistä. Pitäisikö minun nyt opetella pitämään asioista joista en oikeasti pidä vain sen takia, että sulautuisin massaan paremmin? Että minulla olisi "suvaitsevammat" tai "vähemmän ahdasmieliset" mielipiteet?

Miten ylipäänsä Teitä, arvon lävistetyt ja tatuoidut, haittaa se, etten välttämättä pidä lävistyksistänne tai tatuoinneistanne? Kun se ei kuitenkaan vaikuta mihinkään muuhun kuin parinmuodostukseeni (niin, vaikka tämän olisi tuolta ehkä voinut rivien välistä lukea, niin se nyt jostain syystä oli sieltä sivuutettu). Jos ei oikeasti mennä ihan äärilaitaan (tyyliin naamassa enemmän metallia kuin Titanicin rungossa tai "oho, tuolla on vielä tatuoimaton alue!"), niin näillä kyseisillä ulkoisilla piirteillä ei ole ei-romanttisessa kanssakäymisessä niin mitään tekemistä.

Toinen juttu on se, että (ilmeisesti tämä ei ole tullut selväksi), minulla EI ole tapana laittaa jokaisen mielipiteen perään "poikkeuksiakin toki löytyy" varmistaakseni, että ihmiset ymmärtävät sen olevan vain suuntaus tai taipumus, sen sijaan että se olisi absoluuttinen ja kaikissa tilanteissa muuttumaton mielipiteeni. Kun mielipiteet eivät ole kenelläkään mitenkään staattisia tai olosuhteista riippumattomia, niin miksi minulla pitäisi? Huomauttaisin myös vielä tuosta allekirjoituksestani, se kun seisoo siellä ihan tarkoituksella.
Vastaa Viestiin