genitaali lävistys

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

elco kirjoitti:Eli pesit naamaasi niin tehokkaasti, että genitaali koru (otsikon muk.) irtosi?
Joo tehokkaat laajat liikeradat..
segma kirjoitti:Onpa ihme taipumuksia ottaa näitä juttuja hyökkäyksiksi.
Mää en ainakaa hyökkää. Ei mua haittaa jos ei tykkää, emmäkää tykkää vaikkapa vyölaukuista tai kalasta. Eikä mun tarvi.
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

irmelianneli kirjoitti: emmäkää tykkää vaikkapa vyölaukuista tai kalasta.
Olet tylsä ja ahdasmielinen ihminen!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

segma kirjoitti: Miten ylipäänsä Teitä, arvon lävistetyt ja tatuoidut, haittaa se, etten välttämättä pidä lävistyksistänne tai tatuoinneistanne?
Ei minua haittaa sinun mieltymyksesi niinkään, mutta minua haittaa jos minut lyödään tiettyyn kategoriaan tuosta vain minua näkemättä tai tuntematta.
elco

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja elco »

saira kirjoitti: Ei minua haittaa sinun mieltymyksesi niinkään, mutta minua haittaa jos minut lyödään tiettyyn kategoriaan tuosta vain minua näkemättä tai tuntematta.
Lupaavasti orastanut suhde ajoi kivipohjaan. Tämä olkoon opetukseksi kaikille genitaali lävistystä juoniville.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

Damned! Äkkiä lävärit pois ja Joe Blascoa tatuointeihin...
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

saira kirjoitti:Ei minua haittaa sinun mieltymyksesi niinkään, mutta minua haittaa jos minut lyödään tiettyyn kategoriaan tuosta vain minua näkemättä tai tuntematta.
Tehdäänhän sitä joka tapauksessa muutenkin. Ja muutenkin, kaikilla ihmisillä on ennakkoarvioita tuntemattomien ihmisten luonteenlaadusta ja muista vastaavista asioista. Siis ennakkoluuloja. Ja minusta se on ihan luonnollista. Oudoksuttavaa olisi se, jos ei olisi mitään ennakkoluuloja. Eri asia on sitten, jos ne ennakkoluulot määräävät käytöksen tuntematonta henkilöä kohtaan.

Minä en esimerkiksi ennakkoluuloistani huolimatta kohtele tatuoituja ja lävistettyjä tyyppejä yhtään sen erikoisemmin kuin ei-lävistettyjä ja ei-tatuoitujakaan (ainakin tähän pyrin). Ei siihen ole mitään syytä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti: Minä en esimerkiksi ennakkoluuloistani huolimatta kohtele tatuoituja ja lävistettyjä tyyppejä yhtään sen erikoisemmin kuin ei-lävistettyjä ja ei-tatuoitujakaan (ainakin tähän pyrin). Ei siihen ole mitään syytä.
No perkele, just aikaisemminhan sä sanoit että preferoit ystävinäsi sellaisia joilla ei ole tatuointeja koska tatuoidut yrittää näyttää räväkämmiltä tai jotain? (ja siksi sinutkin rakas ystäväni ia on otettu tähän esimerkkiin mukaan, ainakin viime näkemältä neidolla oli vielä melkoisesti mustetta nahassa ;) )

En mä mitään herneitä vedä, ei sun pidäkään segma pitää tatuoinneista, tuntuu vaan kummalta että sä ihmisen ihossa olevan kuvan perusteella tunnut tietävän niin kovin paljon sulle täysin tuntemattomien ihmisten ajatusmaailmasta ja motiiveista ottaa koristeita ihoonsa. Aika mustavalkoista väittäisin. Toisaalta, sä oletkin vielä aika nuori :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

segma kirjoitti:
saira kirjoitti:Ei minua haittaa sinun mieltymyksesi niinkään, mutta minua haittaa jos minut lyödään tiettyyn kategoriaan tuosta vain minua näkemättä tai tuntematta.


Minä en esimerkiksi ennakkoluuloistani huolimatta kohtele tatuoituja ja lävistettyjä tyyppejä yhtään sen erikoisemmin kuin ei-lävistettyjä ja ei-tatuoitujakaan (ainakin tähän pyrin). Ei siihen ole mitään syytä.
Tottakai ihmisten ulkonäöstä vedetään johtopäätöksiä, jos ei tiedetä hänestä mitään muuta.

Esim. tässä kaksi varsin saman näköistä nuorta miestä

http://www.bmezine.com/pierce/03-nose/A ... 369716.jpg

ja

http://www.britishcouncil.org/it/italy- ... n-suit.jpg

Jos en tietäisi kuvien miehistä mitään ja minun pitäisi valita jossain turistikohteessa, kumman pyydän ottamaan kuvan itsestäni uudella kallilla kamerallani, niin valitsisin pukumiehen.
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:-- niin valitsisin pukumiehen.
Selkeä psykopaatti.
elco

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja elco »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:-- niin valitsisin pukumiehen.
Selkeä psykopaatti.
Pukumies vai Dave?
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

elco kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:-- niin valitsisin pukumiehen.
Selkeä psykopaatti.
Pukumies vai Dave?
Niinjoo... no mietin et pukumies.
SingleMalt

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »


Selkeää tykinruokaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

SingleMalt kirjoitti:
Selkeää tykinruokaa.
Ihan söötti muuten. Vaikka mun mielestä tuollainen nenäläväri on ällöttävä. Mä olisin kysynyt tätä ottamaan sitä kuvaa mistä ND puhuu. Paljon lämpimämmän ja sosiaalisemman oloinen ihminen. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
NuoriDaavid

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Selkeää tykinruokaa.
Ihan söötti muuten. Vaikka mun mielestä tuollainen nenäläväri on ällöttävä. Mä olisin kysynyt tätä ottamaan sitä kuvaa mistä ND puhuu. Paljon lämpimämmän ja sosiaalisemman oloinen ihminen. ;)
Valitsin tarkoituksella oikein kiltin näköisen lävärimiehen.

Mites tämä? Antaisitko kamerasi tälle iloiselle veijarille?

http://www.pooh.cz/upload/img/1000/piercing-6.jpg
SingleMalt

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Punainen rastatukka ja läväri. Hermine?
Geetzu

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Mites tämä? Antaisitko kamerasi tälle iloiselle veijarille?

http://www.pooh.cz/upload/img/1000/piercing-6.jpg
Sivusta... Mä en tod. Tosin en kovin monelle muullekaan tuntemattomalle ihmiselle. Ehkä mitä rikkaamman oloinen sen varmemmin antasin. Kameraa.
safi

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja safi »

Georgina kirjoitti: En mä mitään herneitä vedä, ei sun pidäkään segma pitää tatuoinneista, tuntuu vaan kummalta että sä ihmisen ihossa olevan kuvan perusteella tunnut tietävän niin kovin paljon sulle täysin tuntemattomien ihmisten ajatusmaailmasta ja motiiveista ottaa koristeita ihoonsa. Aika mustavalkoista väittäisin. Toisaalta, sä oletkin vielä aika nuori :]
No voi hellanlettas. Segma yrittää selittää, ettei hänen käytöksessään kuitenkaan näy mitenkään, vaikka ihmisellä olisi tatuointeja ja hän ei niistä pidä. Mitä kohtaa sinä nyt et tajua?

Hitto jokaisella ihmisellä, jopa sinulla (vaikka miten yrität kertoa olevasi suvaitsevainen yli-ihminen) on sellaisia juttuja, mikä nostaa karvat pystyyn. Jos täällä joku on mustavalkoinen tai keskenkasvuinen kakara, niin se olet kyllä sinä.

Minäkään en pidä kulliläväreistä ja mikään mahti maailmassa ei saa minua yhtymään sellaisen ihmisen kanssa, jolla sellainen on. Tälläisen yllärin olen kerran joutunut kokemaan ja se leikki loppui siihen. Oletko siis G sitä mieltä, että minun olisi kuitenkin pitänyt tutustua mieheen paremmin ja pöllytellä vällyjä (koska hän oli siihen asti minua kiinnostava yksilö), vaikka läväri pipun päässä minua tod ällötti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mites tämä? Antaisitko kamerasi tälle iloiselle veijarille?

http://www.pooh.cz/upload/img/1000/piercing-6.jpg
Heh en varmaan. Tosin syynä ei olisi se että epäilen noiden lävistysten perusteella että kyseessä on jonkin sortin rikollinen vaan se että äijähän on kävelevä nähtävyys! En mä osaisi tuommoiseen suhtautua yhtään luontevasti. Se kenelle mä antaisin kamerani ei ole kiinni ihmisten lävistyksistä oikeastaan millään lailla. Arvioisin ihmiset heidän katseensa ja olemuksensa perusteella. Ihminen joka katsoo rohkeasti silmiin ja hymyilee ystävällisesti herättää paljon enemmän luottamusta kuin kylmästi ja pälyilevästi käyttäytyvä henkilö. Noissa rikkaissa pukutyypeissäkin kun voi olla sellaisia kylmän halveksuvasti käyttäytyviä jotka eivät halua olla rahvaan kanssa missään tekemisissä.

[yllä on karkeaa yleistystä. Sitä ei ehkä pidä lukea kuin raamattua]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

safi kirjoitti:
No voi hellanlettas. Segma yrittää selittää, ettei hänen käytöksessään kuitenkaan näy mitenkään, vaikka ihmisellä olisi tatuointeja ja hän ei niistä pidä. Mitä kohtaa sinä nyt et tajua?

Hitto jokaisella ihmisellä, jopa sinulla (vaikka miten yrität kertoa olevasi suvaitsevainen yli-ihminen) on sellaisia juttuja, mikä nostaa karvat pystyyn. Jos täällä joku on mustavalkoinen tai keskenkasvuinen kakara, niin se olet kyllä sinä.
Okei, ehkä hieman tahallaan nyt luin vähän provoontumisfiiliksissä kun olin muka näkevinäni että tatuoitujen tai lävistettyjen ihmisten kanssa ei haluta olla missään tekemisissä. Kyllähän se Segma sitä myöhemmin siinä jo kovasti tasoitteli.
safi kirjoitti: Minäkään en pidä kulliläväreistä ja mikään mahti maailmassa ei saa minua yhtymään sellaisen ihmisen kanssa, jolla sellainen on. Tälläisen yllärin olen kerran joutunut kokemaan ja se leikki loppui siihen. Oletko siis G sitä mieltä, että minun olisi kuitenkin pitänyt tutustua mieheen paremmin ja pöllytellä vällyjä (koska hän oli siihen asti minua kiinnostava yksilö), vaikka läväri pipun päässä minua tod ällötti.
Mua ei kiinnosta sun sukupuolielämä ja toivoisin että koitat hoitaa siinä ilmenevät ongelmat ilman minun apuani. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
safi

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja safi »

Georgina kirjoitti: Mua ei kiinnosta sun sukupuolielämä ja toivoisin että koitat hoitaa siinä ilmenevät ongelmat ilman minun apuani. ;)
Ihan sama. Katsos kun sitä elämänkokemusta kertyy, niin silloin huomaa ettei kaikessa tarvitse olla niin suvaitsevainen, vain toisia miellyttääkseen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja saira »

safi kirjoitti: Ihan sama. Katsos kun sitä elämänkokemusta kertyy, niin silloin huomaa ettei kaikessa tarvitse olla niin suvaitsevainen, vain toisia miellyttääkseen.
Toisille elämänkokemuksen karttuminen taas tarkoittaa sitä, ettei arvostele ja lokeroi toista vain ulkonäön perusteella. Ja todellakin muuttuu suvaitsevammaksi. Itse olen törmännyt niin moneen ihmiseen, jonka voi lokeroida toiseen ryhmään ulkonäön ja toiseen ryhmään taas elämäntapojen perusteella, etten jaksa lähteä siihen ollenkaan. En sillä miellytä toisia niinkään vaan helpotan omaa elämääni... Ja toisaalta häviäisin siinä monta hyvää potentiaalista ystävää, jos arvottaisin ihmiset.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti:Itse olen törmännyt niin moneen ihmiseen, jonka voi lokeroida toiseen ryhmään ulkonäön ja toiseen ryhmään taas elämäntapojen perusteella, etten jaksa lähteä siihen ollenkaan. En sillä miellytä toisia niinkään vaan helpotan omaa elämääni... Ja toisaalta häviäisin siinä monta hyvää potentiaalista ystävää, jos arvottaisin ihmiset.
Tosi hyvin sanottu!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja segma »

segma kirjoitti:Mainittakoon, että preferoin vankasti tyyppejä, jotka ovat sen verran hmm... luonnonmukaisia, että koristelevat itseään sellaisilla asioilla, jotka lähtevät kehosta pois ilman (tatuointien tapauksessa) sen suurempia jälkimuistoja. Tai että pääsevät metallinpaljastimesta läpi lentokentällä.
Tuosta puuttuu kyllä ehkä selkeästi ilmaus, että tämä preferointi pätee siis ainoastaan parisuhdemielessä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja cardic »

safi kirjoitti:
No voi hellanlettas. Segma yrittää selittää, ettei hänen käytöksessään kuitenkaan näy mitenkään, vaikka ihmisellä olisi tatuointeja ja hän ei niistä pidä. Mitä kohtaa sinä nyt et tajua?

Hitto jokaisella ihmisellä, jopa sinulla (vaikka miten yrität kertoa olevasi suvaitsevainen yli-ihminen) on sellaisia juttuja, mikä nostaa karvat pystyyn. Jos täällä joku on mustavalkoinen tai keskenkasvuinen kakara, niin se olet kyllä sinä.

Minäkään en pidä kulliläväreistä ja mikään mahti maailmassa ei saa minua yhtymään sellaisen ihmisen kanssa, jolla sellainen on. Tälläisen yllärin olen kerran joutunut kokemaan ja se leikki loppui siihen. Oletko siis G sitä mieltä, että minun olisi kuitenkin pitänyt tutustua mieheen paremmin ja pöllytellä vällyjä (koska hän oli siihen asti minua kiinnostava yksilö), vaikka läväri pipun päässä minua tod ällötti.
hahahaa!!
oikeesti, miten sa pystyt tohon? taas yllatit puskista ja tulit dissaan toisen ja kertoon kuinka helvetisti parempi saa oot muita.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
safi

Re: genitaali lävistys

Viesti Kirjoittaja safi »

cardic kirjoitti: hahahaa!!
oikeesti, miten sa pystyt tohon? taas yllatit puskista ja tulit dissaan toisen ja kertoon kuinka helvetisti parempi saa oot muita.
Niin tota oliko sulla vielä joku pointti keskusteltavaan asiaan vai hyppäsitkö yllättäen puskista vain ja ainoastaan mua dissaan.
Vastaa Viestiin