Selkä ja perse turkki

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mölli on huumormiehiä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja mölli »

Keikaus kirjoitti:
mölli kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Tämä vain todistaa nuorenherran järjen tasoa, huoria pohditaan ja sitten tällaisia kommentoidaan.

Keikaus ei käsittääkseni ole mikään rusina, vaan sinua muutaman vuoden vanhempi, hehkeä, vielä nuori nainen.

Naisethan on kuumimmillaan vasta 40-50 tienoilla. Tosin, myönnän, toiset antavat itsensä rupsahtaa pahoin, mutta mielyttäviä poikkeuksiakin on.
No eikö se jotain 40v ole ja vielä säärikarvat päälle niin ei kyllä tule kovin mahtavaa mielikuvaa mulle ja vielä feministinen. Ei tuskin se mustakaan tykkää kun en ole mikään pikkumies.
33 kohta täytän ja säärikarvat menossa mukana. Feministinen, juu. Joo, en kyllä lähtisi veikkaamaan mitään suurta romanssia meikän ja teikän välille. Mutta ei se mitään, olen kuitenkin hengessä mukana, kun sinä etsit elämäsi naista.
Niin nuori:o Mä luulin että oon joku 38-40 mistäköhän toi oli tullut päähän :o
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Impi »

Keikaus kirjoitti:Mutta ei se mitään, olen kuitenkin hengessä mukana, kun sinä etsit elämäsi naista.
Minä en ole. Käykööt vaan huorissa, mokomakin..
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onpa jännää.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti: No eikö se jotain 40v ole ja vielä säärikarvat päälle niin ei kyllä tule kovin mahtavaa mielikuvaa mulle ja vielä feministinen. Ei tuskin se mustakaan tykkää kun en ole mikään pikkumies.
33 kohta täytän ja säärikarvat menossa mukana. Feministinen, juu. Joo, en kyllä lähtisi veikkaamaan mitään suurta romanssia meikän ja teikän välille. Mutta ei se mitään, olen kuitenkin hengessä mukana, kun sinä etsit elämäsi naista.[/quote]

Muistelin kyllä jostain tuon iänkin lukeneeni mutta kun katsoin, että arvon lady itse ottaa kantaa tämmöiseen asiaan ja erityisesti onko Mölleistä kiinnostunut.

Todettakoon, että mukavaa feminismiä tuntuu K:lla olevan. Itse asiassa olenhan minäkin innokas feministi. Aina olen naisista tykännyt.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Selkä- ja persekarvat ovat todellakin major yäk yäk.
Jos selässä on vain muutama karva, tykkään viihdyttää itseäni niiden parissa nyppimällä ne pinseteillä pois. Jos koko selkäpuoli olisi karvainen, luulen, että siirtyisin vahaamiseen ja epilointiin.
Mutta turkkia selkäpuolella.... yyyyyyyh. Ei seiso mulla enää ikinä :shock:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti: Todettakoon, että mukavaa feminismiä tuntuu K:lla olevan. Itse asiassa olenhan minäkin innokas feministi. Aina olen naisista tykännyt.

Teikä on meikän jengissä! Telaketjut raikaamaan!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Todettakoon, että mukavaa feminismiä tuntuu K:lla olevan. Itse asiassa olenhan minäkin innokas feministi. Aina olen naisista tykännyt.

Teikä on meikän jengissä! Telaketjut raikaamaan!
Hyökkäykseen. Banzai, Achtung ja Uraa!

"I Have a Tiger In My Tank", Muddy Watersia lainatakseni, kun tämä sydäntäni ja toisinaan muitakin paikkojani lähellä oleva asia, on kyseessä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Mulli75

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Painukaa Israeliin katsomaan karvoitusta. Jos pohjoismaiden karvoitus tekee jollekin turn off-refleksin niin kylläpä ollaan herkkää sakkia.

Keskiviikkona meillä kävi taas Israelista vieraileva kouluttaja. Olisittepa nähneet kun se vaihtoi t-paidan tatamin reunalla.

Karvaa täynnä ylävartalo sormista alkaen eikä varmasti vartalon muodot erotu karvapeitteen alta.

Siinä näki taas pysähtyviä ilmeitä naisten ja miesten naamoista jotka ei ennen olleet israelilaista mörrimöykkyä nähneet.

Siinä Keikauksenkin karvafetissi kokee kovan kolauksen.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

.
Painukaa Israeliin katsomaan karvoitusta. Jos pohjoismaiden karvoitus tekee jollekin turn off-refleksin niin kylläpä ollaan herkkää sakkia.

Mun mielestä voi sitä silti pitää itsestään huolta ja karvoitukset ajaa pois.
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, eli jokainen tykkää mistä tykkää. Kaikki ei ole herkkiä, kaikki ei vaan tykkää siitä mistä sinä.
Truth fears no trial
Bigmama

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

nypari kirjoitti:Kyllä liha on pilalla, jos siinä karvoja on.
Yeah!!!
Pikku-Akka

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Todella karvainen mies saa aikaan oksennusreaktion. Sheiviä, vahaa, nyppimistä...
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Saako sormissa ja varpaissa olla karvoja? ... siis eräällä kaverilla on. :roll:
"I want you to get excited about your life."
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Hallusinaatio kirjoitti:Saako sormissa ja varpaissa olla karvoja? ... siis eräällä kaverilla on. :roll:
Riippu siitä näyttääkö kaverin varpaat villasukilla peitetyiltä ja onko käsissä sormikkaat vai ei.
Truth fears no trial
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

KulisataN kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Saako sormissa ja varpaissa olla karvoja? ... siis eräällä kaverilla on. :roll:
Riippu siitä näyttääkö kaverin varpaat villasukilla peitetyiltä ja onko käsissä sormikkaat vai ei.
Ei vaan ne on semmosia hentoisia karvoja... mun mielestä aikasta söpöt. No, joka tapauksessa, jos joku nainen haluaa käyttää aikaansa niiden sheivaamiseen, niin siitä vaan ihan vapaasti. Ei ne karvat kuitenkaan mua... siis sitä kaveria lämmitä.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Selkä ja perse turkki

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Niin no se on taas niin että jokainen tykkää mistä tykkää. Ei siihen meidän muiden sanat pitäis vaikuttaa.
Truth fears no trial
Vastaa Viestiin