Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Keskimäärin harrastamme seksiä...

Vähemmän kuin kerran viikossa
11
17%
Noin kerran viikossa
6
9%
Kerrasta kahteen viikossa
9
14%
Kolmesta neljään kertaa viikossa
12
18%
Viidestä kuuteen kertaa viikossa
7
11%
Enemmän kuin kuusi kertaa viikossa
4
6%
En asu yhdessä, mutta haluan nähdä tulokset
16
25%
 
Ääniä yhteensä: 65

leila

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja leila »

Miehen mielestä naidaan aina liian harvoin. No niin kyllä minunkin, ehkä jotain 1-4 kertaan viikossa keskimäärin.

Joku viitseliäämpi voisi tehdä äänestyksen siitä, kuinka paljon sinkut harrastavat seksiä ja sitten voitais vertailla, että tekevätkö parisuhteilevat vai sinkut sitä enemmän. Samalla voisi tehdä myös gallupin tosta julkinussimisesta. Mikä siinä niinku viehättää? Kai normaalilla ihmisellä sen verran itsehillintää on, että voi kotiinsa/autoonsa/johonkin lukittavaan paikkaan odottaa? Tai tämä on niitä juttuja, jossa minun ahdasmielisyys ilmenee...
CandyMan

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

leila kirjoitti:Joku viitseliäämpi voisi tehdä äänestyksen siitä, kuinka paljon sinkut harrastavat seksiä ja sitten voitais vertailla, että tekevätkö parisuhteilevat vai sinkut sitä enemmän.
Molempia kokeilleet voivat vertailla suoraan. Parisuhteessa paljon useammin, totta kai. Tasaisen tappavaa tahtia. Sinkkuna saattaa tulla jopa kuukausien kuivia jaksoja, eikä siihen väliin silloin tällöin osuvat monipäiset multippeliorgasmit riitä millään korvaamaan menetettyä aikaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja cardic »

viime aikoina todella nihkeeta, syysta sun toisesta. tahtaimessa parannus. vastaan erittain vahan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

CandyMan kirjoitti:Molempia kokeilleet voivat vertailla suoraan. Parisuhteessa paljon useammin, totta kai. Tasaisen tappavaa tahtia. Sinkkuna saattaa tulla jopa kuukausien kuivia jaksoja, eikä siihen väliin silloin tällöin osuvat monipäiset multippeliorgasmit riitä millään korvaamaan menetettyä aikaa.
:komp:
Geetzu

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

leila kirjoitti:Samalla voisi tehdä myös gallupin tosta julkinussimisesta. Mikä siinä niinku viehättää? Kai normaalilla ihmisellä sen verran itsehillintää on, että voi kotiinsa/autoonsa/johonkin lukittavaan paikkaan odottaa? Tai tämä on niitä juttuja, jossa minun ahdasmielisyys ilmenee...
Juu, itsehillintä voi monessa jutussa olla jees, seksissäkin. Vaan ei aina. Ja pakko nyt mainita, että mua ei koskaan saada mistään kiinni, oon oikein varovainen pyllyni vilauttelun suhteen niinq. Yleensä. Vaihtelu vaan pitää virkeänä.

(En tiedä mis nowa asuu mut aiemmin siinä larun toisen pikkoloa vastaapäätä olevan talonyhtiön katoksessa ei ollut lukkoa, nykyään on, huomasin Sattumalta eilen lenkilläni... :p)
CandyMan

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:(En tiedä mis nowa asuu mut aiemmin siinä larun toisen pikkoloa vastaapäätä olevan talonyhtiön katoksessa ei ollut lukkoa, nykyään on, huomasin Sattumalta eilen lenkilläni... :p)
Ihmettetkö enää miksi?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Odotellaan papin aamenta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:(En tiedä mis nowa asuu mut aiemmin siinä larun toisen pikkoloa vastaapäätä olevan talonyhtiön katoksessa ei ollut lukkoa, nykyään on, huomasin Sattumalta eilen lenkilläni... :p)
Ihmettetkö enää miksi?
Höp. Syy toki varmaan on kodittomat, joita paskakuskit säpsähtelee aamusin. Vähän niin ku meillä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti: Höp. Syy toki varmaan on kodittomat, joita paskakuskit säpsähtelee aamusin. Vähän niin ku meillä.
Onx tää sun mies sitten niin nopeasti laukeavaa tyyppiä, että ehditte salaa paneskella piilosilla? ;)

Toi julkinussiminen on sellainen asia, mitä itse miettii paljon; mutta sitten kun funtsii meidän pituuseroja, niin tulen siihen tulokseen, että huuto ja nauru siitä vain tulis jos esim. yritettäis jotain muuta kuin suihinottoa autossa. Hmm. Mä poikkasen siltä jalat!

(ps. nyt puhuin siis musta ja miehestä... tosin kävi G:kin mielessä)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mä poikkasen siltä jalat!
Kaikkiko?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä poikkasen siltä jalat!
Kaikkiko?
No en, ei se ole sen arvoista, siis se työ mikä vaaditaan sotkujen siivoamiseen.

Kyllä mä saatan lohkaista tänään, synttärit on sentään kerran vuodessa. Jätän jopa valot päälle 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Jätän jopa valot päälle 8)
On se hurja... :o
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Jätän jopa valot päälle 8)
On se hurja... :o
On! Vielä jos sais mieheltä sukat pois nusunusun ajaksi, niin elämä olisi pelkää romantiikkaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:Odotellaan papin aamenta.
Sua tässä ootellaan. Ois hommia.. ja ehkä vähän diaploakin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Mida »

Alle kerran viikossa. Jaa kui nii harvoin?
No siin on neljä isoo tekijää
1) vauva, joka vaatii seuraa ja nukahtaa aika myöhään yöunille
2) miehellä aikainen nousu, joten yleensä kun vauva nukahtaa, nukahtaa mieskin, ellei jopa aiemmin (viikonloppuisin saatetaan jaksaa)
3) imetys, ei nappaa, ei sitten millään. Hormonit pelissä
4) en ole vielä täysin entiselläni synnytyksen jäljiltä. Episiotomia-arpi krinnaa hyvin epäeroottisesti, kun pitäisi ruveta toimimaan. Ja tissien hiplaus vie ajatukset vauvaan ja huoleen siitä että mitä jos alkaa maito lentää, ni sittenhän on sänky märkä ja sitten joutuu pyykkäämään ja patja alkaa haista happamalle maidolle jos sitä imeytyy sinne asti ja... mitäs täs oltii tekemäs?

Ehkä täs viel joskus...
Geetzu

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Onx tää sun mies sitten niin nopeasti laukeavaa tyyppiä, että ehditte salaa paneskella piilosilla? ;)
Tää mun mies on aika sellasta itsensä hillintään kykeneväistä tyyppiä, saattaa ihan totta joskus jopa suostua jäämään itse ilman! Tosin kyllä noissa erikoisemmissa paikoissa paneskeluissa molemmat ollaan aika nopeita, siinä vaiheessa kun pippeli koskee pimppiä sitä on jo niin kiimassa ja tärinöissä, ettei kyllä kello kädessä niinq kannata hoidella, siis sillä jouskatyylillä "en oo mies enkä mikään jos ei setti yllä neljään timmaan". ;)

Psst, sähän voit vaikka seisoa / istua jollain sopivalla tasolla, ei pituusero oo este millekään. Kasaat kato vaik puhelinluetteloita lehtirodesta, siitä ei enää homma vois eroottisemmaks mennä!
selika

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Psst, sähän voit vaikka seisoa / istua jollain sopivalla tasolla, ei pituusero oo este millekään. Kasaat kato vaik puhelinluetteloita lehtirodesta, siitä ei enää homma vois eroottisemmaks mennä!
Pää lehtirodeen, ni pylly on just sopivalla korkeudella - Elppis voi sitten samalla lukea vaikka eilisen lehden, tai selata Annan muotivinkit.
Nyt penikseni on fantastinen!
Jaako
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 01.11.2006 17:52

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Jaako »

Mida kirjoitti:Alle kerran viikossa. Jaa kui nii harvoin?
.
.
tissien hiplaus vie ajatukset vauvaan ja huoleen siitä että mitä jos alkaa maito lentää, ni sittenhän on sänky märkä ja sitten joutuu pyykkäämään ja patja alkaa haista happamalle maidolle jos sitä imeytyy sinne asti ja... mitäs täs oltii tekemäs?

Ehkä täs viel joskus...
No pitikö tämä nyt kertoa. Juuri kun olin töin tuskin saanut hilattua fiiliksiä sitoutumisystävällisemmiksi!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti:
(En tiedä mis nowa asuu mut aiemmin siinä larun toisen pikkoloa vastaapäätä olevan talonyhtiön katoksessa ei ollut lukkoa, nykyään on, huomasin Sattumalta eilen lenkilläni... :p)
Asun vielä kotvasen täällä P-kaarella, eli ihan Pikkolon lähistöllä ;)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

... ulkona on jo kylmä. Pimppa ei pidä kylmästä. 8)

Päivitystä: luulen, että tuo aiemmin pallottamani 5-6 / vko on yläkanttiin heitetty. Vinkvink sinne töihin nyt ainakin. Niinq. Vähän kärsin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Georgina kirjoitti: (tällä hetkellä?)
Nii juuri tää on se hetki..

..elämässä tehdään valintoja ja sitten kuollaan poks.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:Me ollaan vähälapsisia, melko nuoria ja heittäisin, että 5-6 kertaa viikossa heitellään.
Älä heittele jaskaa. Mä olen lukenut ton verran sä runkkailet viikossa mutta isäntä ei anna ei jaksa panna kuin silloin tällöin. Mutta miten se oli silloin ihan ensi-kertaa, eli kun rupeilitte miittailemaan, niin kuinka monesti viikossa?

Alku kertoo myös lopullisuuden jos oot messissä nou moor jah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

[quote="jouden-za"][/quote]

En mä taas runkkaile, rankaisen itseäni suklaakakuilla ja pyykkipojilla. Mut kyllä me nussutaan, kovin vaikee on olla tuntitolkulla samassa tilassa hengittämässä yhteistä ilmaa ihan vaan hengailupohjalta. Kauheeta sellanen ku toisen katselemisesta jo kostuu paikat ja eihän tää nyt niin ongelma mut sit ku muksu(t) kasvaa ja noin, ei kai niiltä piiloon pääse samalla tavalla. Täytyy katella miten suhtaudutaan aikuisten suihkuhetkiin lukkojen takana.

Nii kysymyksees, kyllä se parin vuoden jälkeen joskus hiipui jatkuvasta lähes olemattomaan, nyt ei aikomuksena toistaa virhettä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Yhdessä asuvien pariskuntien elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti:sit ku muksu(t) kasvaa ja noin, ei kai niiltä piiloon pääse samalla tavalla. Täytyy katella miten suhtaudutaan aikuisten suihkuhetkiin lukkojen takana.
Käskette vaan koputtaa jos sillä on asiaa makkariin. Todennäköisesti opitte myös kantapään kautta, mitä tarkoittaa coitus interruptus ;)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin