Sinkkujen elämän erotiikka

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Parittelen...

0-6 krt vuodessa
22
42%
7-12 krt vuodessa
1
2%
Kerran, kaks kuussa
7
13%
Oikeastaan viikoittain
6
12%
Joitakin kertoja joka viikko
1
2%
En ole sinkku vaan utelias
15
29%
 
Ääniä yhteensä: 52

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinä villi ja vapaa sinkkumies tai -nainen, kuinka usein harrastat seksiä toisen ihmisen kanssa sinkkuna ollessasi? Oli kyseessä sitten hoito, saalis, kaato tai fuckbuddy, kerro meille kuinka usein yhdyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

En ole sinkku, vaan ihmisten penetrointitiheyksistä kiksini saava kuolaava pervertikko.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rouva Pupu

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mylwin kirjoitti:En ole sinkku, vaan ihmisten penetrointitiheyksistä kiksini saava kuolaava pervertikko.
kompskomps.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nykyisellään tuota erotiikkaa on 0-6 kertaa vuodessa painottuen tuohon asteikon alapäähän. Mitenköhän on ollut aikaisemmin sinkkuna ollessani? Jos oikein pinnistelen ja muistelen, niin ehkä pari kertaa kuussa. Yhdellä viikolla oli kyllä kerran viisi kertaa, mutta se oli kyllä huippuviikko.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No höh. Mielestäni sillä on paljonkin eroa omaako fuckbuddyn vai onko kokonaan yksin, pelkkien irtonumeroiden varassa. Nyt olen jonkinlaisessa tyhjiömäisessä välitilassa seurustelun ja sinkkuuden rajamailla, kuitenkin kaiketi tilanteessa että irtonumeron pitäisi tuntua pettämiseltä, oletan. No vastataan tähän kuitenkin niiden aikojen perusteella kun olen ollut yksin, jompikumpi ylemmistä pallukoista.
silsis

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja silsis »

Olen sinkku ja minua ei ole pitkään aikaan voinut vähempää kiinnostaa palstalaisten skoretusfrekvenssi. Sen kun lukee jo muista kirjoituksista, monet äänekkäimmät sitä muutenkin toitottavat kuin jotain mantraa. Vastaan silti, koska uskon, että kaikkia teitä kiinnostaa mun panemiset ihan kympillä.

Vaihtelee aika ketusti. Voi menna kuukausi ilman, sitten voi joku säätöjuttu tms. nostaa keskiarvoa. Kyse kohdallani on siitä kuinka alas viitsin riman laskea, ja kuinka paljon efoorttia asian eteen jaksaa tehdä. Monesti huomaan, että sen panemisen kylkiäisinä tule negatiivisia, omaa elämänlaatua laskevia tekijöitä, jolloin menee hetkellisesti maku koko touhuun.

Ja ylipäätään mielipiteenä ilmoitan, että seksissä laatu on määrää ziljoona kertaa tärkeämpi asia, minulle.
Rouva Pupu

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti: Ja ylipäätään mielipiteenä ilmoitan, että seksissä laatu on määrää ziljoona kertaa tärkeämpi asia, minulle.
Toisaalta eipä se ole hullumpaa saada paljon laadukasta seksiä.
Usein törmää olettamukseen että paljon seksiä tarkoittaa huonoa laatua.
silsis

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti:Usein törmää olettamukseen että paljon seksiä tarkoittaa huonoa laatua.
Joskus varmasti näinkin. Pelkästä määrästä puhuttaessa seksin tarkoitus ja olemus unohtuu. Tuntuu jotenkin lapselliselta ja turhalta pohtia jotain keskiarvoja suhteessa omiin kertoihin. Tyypillistä Cosmon ja kumppaneiden aiheuttamaa hössötystä.
AarneAnkka

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

silsis kirjoitti:Ja ylipäätään mielipiteenä ilmoitan, että seksissä laatu on määrää ziljoona kertaa tärkeämpi asia, minulle.
Mutta noinhan voi sanoa vasta kun määrä on ylittänyt tietyn rajan. Tai sitten voi olla kokonaan ilman. Sou not, niin kauan kuin kädet toimivat.
silsis

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja silsis »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta noinhan voi sanoa vasta kun määrä on ylittänyt tietyn rajan.
Jep, tämän(kin) takia asettelin virkkeen loppuun minulle-sanan erikseen pilkun kera.
AarneAnkka

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... mutta joka tapauksessa pallotin ekan. Siis eihän mulle heru ikinä paitsi parisuhteessa. Vain omaa syytäni, rimaa laskemallahan varmaan joku kaamea morkkispano voisi irrota. Mutta mieluummin ilman kuin kaameeta. Poks tzäp. Eli kai laadulla on minullekin merkitystä. Kyllä köyhälläkin on varaa olla nirso.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 21.09.2006 3:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Tähtään nollaan, mutta ihan aina en pysy kurissa.
You can call me Salvatore.
Edith

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä te tiedätte. Jos ette, ette lue Kitinää riittävästi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

0 kertaa viimeisessä 6 vuodessa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti:0 kertaa viimeisessä 6 vuodessa.
Asutko Rovaniemellä vai Los Angelesissa?
Prepare for the worstest.
nokkaelain

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kakkosvaihtoehtoon en ole vielä (koskaan) päässyt. Kuten vastaukset osoittavat, alapäähän:) olisi pitänyt panostaa, eli kaivattaisiin binaäärisempää vaihoehtoa...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nowaysis kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:0 kertaa viimeisessä 6 vuodessa.
Asutko Rovaniemellä vai Los Angelesissa?
Liittyykö kysymys jotenkin edellä olevaan viestiin?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti: Liittyykö kysymys jotenkin edellä olevaan viestiin?
Välillisesti. Ja mua kiinnostaa. Ja mä himoitsen sun avatarta. Nuuh.
Prepare for the worstest.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nowaysis kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Liittyykö kysymys jotenkin edellä olevaan viestiin?
Välillisesti. Ja mua kiinnostaa. Ja mä himoitsen sun avatarta. Nuuh.
Rovaniemellä olisi enemmän seksiä?

Himoitsetko, muuten, Anakinia vai Haydenia?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="RolloTomasi]

Rovaniemellä olisi enemmän seksiä?

Himoitsetko, muuten, Anakinia vai Haydenia?[/quote]


Rovaniemen seksitilanteesta en osaa sanoa, mutta kirjoitit joskus olevasi Enkelten kaupungissa..

Himoitsen molempia ja samaan aikaan. Tosin Haydeniin jotenkin petyin hänen petettyään tyttöystäväänsä Sienna Millerin kanssa.

Olen siis kade.
Prepare for the worstest.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Larla »

tämän vuoden seksisaldo lienee jo täynnä, sentään viisi kertaa saanut. Mikä tekee yhdelle kuukaudelle 0,416 kertaa. Uskomatonta.

Parittelen vain enää unissani :?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

silsis kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mutta noinhan voi sanoa vasta kun määrä on ylittänyt tietyn rajan.
Jep, tämän(kin) takia asettelin virkkeen loppuun minulle-sanan erikseen pilkun kera.
Sano suoraan vaan että sua ei paneta eikä ole varmaan koskaan kunnolla panettanutkaan, kuten ei useimmalla, Täälläkään..ja ei siinä mitään nimittäin silloin voitte keskittyä vaikka näihin tietsikoihin ja esim kirjastossa käynteihin muuhun sellseen henkisiin spektaakkeleihin.

Ja olen 130%:sen varma että näiden yksilöiden panetus ei lisäänny juurikaan parisuhteessa ja eikä pidäkään, vaan silloin voi edelleen lisätä ylläolevia kuvioita.

Ja huom se panetus on Jumalan lahja Naisille!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Nain ekan kerran tälle vuodelle helluntaina, toisen viime viikolla.
Ei oo, ei tuu, ainakaan näillä leveysasteilla.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
segma

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja segma »

Aika hiljaistahan tuo on. Tosin en (enää) valita, kun tuntuu olevan tuo libido sen verran matalalla tasolla, ettei varsinainen seksi ainakaan kamalan usein edes kiinnosta. Odottelen tässä, että kohdalleni sattuu ihminen, joka saisi minut ilmiliekkeihin. (Voi olla että joudun odottamaan pitkään.)

Edit: Niin ja en kai ole edes tällä hetkellä varsinaisesti sinkku, kun tyttö tuolla jossain hiiden vongassa asti on. Nimenomaan tämän hiiden vongan takia tosin saattaa käydä niin, että kohta olen taas varsinaisesti sinkku.
silsis

Re: Sinkkujen elämän erotiikka

Viesti Kirjoittaja silsis »

segma kirjoitti: Odottelen tässä, että kohdalleni sattuu ihminen, joka saisi minut ilmiliekkeihin.
Kyl sun pitää itse löytää sisäinen rouhijasi. Sä kuulostat ihan katkeralta akalta, joka ei ole saanut pitkään aikaan. Ei mua hotsita, mut kyl sit jos tapaan jonkun... Tilaanko saman tien Jallun?
Vastaa Viestiin