Tissit

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:Älä yritä. Tiedän kaiken.
Sitä samaa..ja jopa näen kaiken..kerro totuus koska ennemmin tai myöhemmin kuitenkin!!??
Ollaan vaan ja nautitaan
tonttu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja tonttu »

PerttiMakimaa kirjoitti:It takes one to know one?
Two to tango?
PerttiMakimaa

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonttu kirjoitti:Two to tango?
Kaksi tankoa? Pervå! :)
Lepikkorapu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Mä tykkään pienistä tisseistä. Semmoset parahultaisesti kämmenkuppiin sopivat ovat parhaat. Mulla on vielä mieheksi pienet kädetkin. Miten yleinen mieltymykseni on? Eikös miehen kuuluisi tykätä isoista tisseistä?
ninnithequeen

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lepikkorapu kirjoitti:Mä tykkään pienistä tisseistä. Semmoset parahultaisesti kämmenkuppiin sopivat ovat parhaat. Mulla on vielä mieheksi pienet kädetkin. Miten yleinen mieltymykseni on? Eikös miehen kuuluisi tykätä isoista tisseistä?
Susta on tulossa Gattaca.


Tapahtui tosielämässä:

"Mun tissi on kipee. Mitä jos mul on rintasyöpä. Aattele, jouduttais leikkaa mun tissit pois."

"Sit sä lähet."
AarneAnkka

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Georgina kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ei oo luomut.
No ei kai tuollaisilla pikkutytöillä mitään silikoonejakaan oo. Vaikka töröttääkin oudosti.
Eikä ees törötä. Tyttö vaan roikottaa niitä. Klassinen tissiposeeraus.
Lepikkorapu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

ninnithequeen kirjoitti:
Susta on tulossa Gattaca.


Tapahtui tosielämässä:

"Mun tissi on kipee. Mitä jos mul on rintasyöpä. Aattele, jouduttais leikkaa mun tissit pois."

"Sit sä lähet."
Enpä usko. En kuitenkaan mistään teineistä innostu. Kaikki alle 25-vuotiaat naiset ovat lapsia, mun mielestä.

Tosielämäkeskustelu: Kahden henkilön välillä, jotka oikeasti rakastavat toisiaan. Ei tuollaista muuten sanottaisi. :)
ninnithequeen

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lepikkorapu kirjoitti:Tosielämäkeskustelu: Kahden henkilön välillä, jotka oikeasti rakastavat toisiaan. Ei tuollaista muuten sanottaisi. :)
Näinpä :)

Mun lempiuhkailu onkin, että meen tissienpienennysleikkaukseen.
tonttu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja tonttu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kaksi tankoa? Pervå! :)
Eiku tarkotin niitä "pikkuhousuja". :p:
PerttiMakimaa

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonttu kirjoitti:Eiku tarkotin niitä "pikkuhousuja". :p:
Juu, kai tangat "nauhoja" mukavammat ovat?

Kiva, että tisseistä hetken asiallisesti keskusteltuamme pääsimme lopulta alapäähän käsiksi. :)
Geetzu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Älä yritä. Tiedän kaiken.
Sitä samaa..ja jopa näen kaiken..kerro totuus koska ennemmin tai myöhemmin kuitenkin!!??
MENE NYT VITTUUN MUN PERÄSTÄ PERKELE JO! HAASTA VAIKKA JOSTAIN KÄRÄJILLE TMS MUT ÄLÄ JAKSA ROIKKUA SIINÄ PROVOAMASSA ÄR MUR!

Johan helpotti. Laukeamus näppikselle.
ninnithequeen

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kiva, että tisseistä hetken asiallisesti keskusteltuamme pääsimme lopulta alapäähän käsiksi. :)
Esileikki ensin!
tonttu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja tonttu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kiva, että tisseistä hetken asiallisesti keskusteltuamme pääsimme lopulta alapäähän käsiksi. :)
Niin nämähän taitaa liittyä tietyllä tavalla yhteen, kun yleensähän alkaa tehdä mieli hiplata alapäätä kun on hiplannut ensin tissejä. ;)
PerttiMakimaa

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonttu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Niin nämähän taitaa liittyä tietyllä tavalla yhteen, kun yleensähän alkaa tehdä mieli hiplata alapäätä kun on hiplannut ensin tissejä. ;)
Onhan se sellainen pyhä kolminaisuus. :)
PerttiMakimaa

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonttu kirjoitti:Isä, poika ja pyhähenki?
Hitto, tästä tulee mieleen yksi laatuelokuva aikoinaan, jossa Ron Jeremy näytteli pappia. Joku sairas koiranpentu (sick puppy) oli vielä dubannut Ronin äänen tilalle saksaa ja leffan nimi oli Der Pimpelpastoren.

Sitten money shotin tienoilla saksalaisääni kiljahti kimeästi "halleluja". :D
SikaMika

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Georgina kirjoitti:
Molemmista tuli vaan mieleen että kuka helvetti pistää nettiin omia alastonkuviaan joissa näkyy kaiken lisäksi naama??? Tulee mieleen jos minkälaista kauhuskenaariota.
Jälkimmäisen tytön käyntikortti:

"Tanssin ja teen promohommia.

Koodin arvaa helposti."

Mitäpä kuvittelet tämän neitosen tekevän "työkseen"?
Aito_Johanna

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Toi jälkimmäinen on Paris Hiltonin näköinen.
Elukka

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SikaMika kirjoitti: "Tanssin ja teen promohommia.

Koodin arvaa helposti."

Mitäpä kuvittelet tämän neitosen tekevän "työkseen"?
Prånå- eiku promohommia tieteskin, mitäs sitten?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Älä yritä. Tiedän kaiken.
Sitä samaa..ja jopa näen kaiken..kerro totuus koska ennemmin tai myöhemmin kuitenkin!!??
MENE NYT VITTUUN MUN PERÄSTÄ PERKELE JO! HAASTA VAIKKA JOSTAIN KÄRÄJILLE TMS MUT ÄLÄ JAKSA ROIKKUA SIINÄ PROVOAMASSA ÄR MUR!

Johan helpotti. Laukeamus näppikselle.

Nyt otat ihan rauhallisesti, otat oikean väriset pillerit huuleen, juot glasarin vettä ja hengität syvään ja rauhallisesti. Ja kah, kohta jo huomaat kuinka maailma näyttää kauniilta..tämän jälkeen sitten avaudut oikein kunnolla ja taakkasi kevenee kerta-heitolla!!
Ollaan vaan ja nautitaan
1108

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

jouden-za kirjoitti:...
Vittu että olet äpärä sekaisin. Kuoleennu paska.
silsis

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja silsis »

bedlam kirjoitti:Entäs sitten nää?
http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=782241
Niin, tässä kuvassa http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=782234 näyttävät hieman silareilta. Voiko mihinkään enää uskoa? Eikö se äijä Paritellen-sarjassa hokenut: "I see breasts!"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tää on kamala kuva http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=782244
Tulee mieleen joku notkoselkäinen kuusvuotias tyttö uimapuvussaan. Ryhtiä nainen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Tää on kamala kuva http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=782244
Tulee mieleen joku notkoselkäinen kuusvuotias tyttö uimapuvussaan. Ryhtiä nainen!
Älä nyt, ei tyttöparka voi mitään sille, että sattuu olemaan Rob Liefeldin piirtämä. :(
Kuva
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Ann »

SikaMika kirjoitti: "Tanssin ja teen provohommia."
Niin minäkin.

Kyllä noi kaikki ylläolevat oli luomua, tai sitten silikoonit on menneet pahasti alaspäin..kirjaimellisesti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Tissit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:Kyllä noi kaikki ylläolevat oli luomua, tai sitten silikoonit on menneet pahasti alaspäin..kirjaimellisesti.
Joo kattelin uudelleen, vedän sanoja takas.
Vastaa Viestiin