Orgasmi.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja gissa »

Mä sain tänään ensimmäisen orgasmin miehen kanssa. ikinä. kenenkään miehen. Mahtavaa huomata että en olekaan viallinen :h: :h: :lol:
nuuh.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kovasti onnea. Siitä se alkaa. Harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Onneks olkoon... niin sitä pitää :jee: :cheer: :hep:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Edith

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mäki oon kerran saanu. Ajattelin silloin kovasti Poksmannin herkussa myytävää Rezen leipomon oliivileipää.
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Moniko muuten katsoi Kolmoselta sen klitorisdokumentin?
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Anna mä arvaan mitä tapahtui:

Sun ukkos istu sohvalla, otti kaukosäätimen käteensä ja alkoi kanavasurffaamaan. Toisella kädellä se nappas avonaisen kaljapullon pöydältä ja pyöräytti siitä pitkän ja himokkaan ryypyn. Sen aatamin omena nytkähteli todella kiihottavasti, kun olut solisi kurkusta alas. Sitten se ihan yllättäin heitti kaukosäätimen pois, työnsi käden muniinsa, kaiveli, nosti hieman persettään ja pamautti ilmoille mahtavan pierun.
Sä et voinut mitään, sä vaan laukesit täristen, pitkään ja vavahdellen.

Mies on jumalan lahja naisille.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja alja »

gissa kirjoitti:Mä sain tänään ensimmäisen orgasmin miehen kanssa. ikinä. kenenkään miehen. Mahtavaa huomata että en olekaan viallinen :h: :h: :lol:
kyllähän se tiedettiin ettei sussa oo vikaa!!!! onneksi olkoon! lämpimät halaukset ja paljon nautinnollisia orgasmihetkiä tulevaisuuteen!!!! (ja muista siihen voi jäädä koukkuun ) :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SingleMalt kirjoitti:.

Mies on jumalan lahja naisille.
Katkeraa tilitystä vai toiveajattelua?Mene ja tiedä mutta veikkaisin ensimmäisen vaihtoehdon.

Mutta kivaa Gissa,varmasti mukava asia siulle ja miehelles <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... niin, siinä dokumentissa nimittäin sanottiin että vain noin 30% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Onko se oikeasti niin harvinaista? :shock:

Kuulemma melko suurella osalla naisista orkut tulevat, ei fillaten & höyläten, vaan käyttämällä käsiä tahi paristokäyttöisiä leluja. Naiset, vahvistakaa / kumotkaa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja alja »

AarneAnkka kirjoitti:... niin, siinä dokumentissa nimittäin sanottiin että vain noin 30% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Onko se oikeasti niin harvinaista? :shock:

Kuulemma melko suurella osalla naisista orkut tulevat, ei fillaten & höyläten, vaan käyttämällä käsiä tahi paristokäyttöisiä leluja. Naiset, vahvistakaa / kumotkaa.
naisia on erilaisia. itse en ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, enkä tiedä kykenenkö edes siihen. orgasmit hankitaan mulle eri aikaan kuin yhdynnässä. kykenen silti nauttimaan yhdynnästä.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Hebuli

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Varro vaan, kun sen kerran saa, haluaa sitä lisää. Orkkuihin voi jäädä koukkuun.

Mutta onneksi olkoon, kyllä susta vielä todellinen sarjatuliase saadaan.
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Haemaeraemies kirjoitti:Katkeraa tilitystä vai toiveajattelua?Mene ja tiedä mutta veikkaisin ensimmäisen vaihtoehdon
Katkeraa tilitystä? MITÄH?

Kylläpäs sitä on taas tosikot liikkeellä..
Geetzu

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gisnuuh jes.
AarneAnkka kirjoitti:... niin, siinä dokumentissa nimittäin sanottiin että vain noin 30% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Onko se oikeasti niin harvinaista? :shock:

Kuulemma melko suurella osalla naisista orkut tulevat, ei fillaten & höyläten, vaan käyttämällä käsiä tahi paristokäyttöisiä leluja. Naiset, vahvistakaa / kumotkaa.
Oon nähny joskus sen dokkarin kai, mutta noin muutenkin muistan lukeneeni prosentin olevan tuota luokkaa. Jos nyt ihan puhtaasti pippeliorkuista kyse. Omia tuttuja kun miettii niin 30:stä naisesta 2 kertoo saavansa. Kaippa se on klitoriksen koosta, "sisäpituudesta" kiinni jne jne. niin kuin siinä dokkarissa kai tiedettiin? Itse jaksan kyllä aina väittää, että siellä on se joku piste, jota kunnolla hinkkaamalla ja tökkimällä pääsee orgasmiin, joka on aivan eri luokkaa kuin mitä klitoris haluu tarjota. Semmoseen, jonka aikana ejakulointi on valtaisaa, klitoris menettää lähes tuntonsa, ja kroppa ei liiku seuraavaan 5 minuuttiin.

Mitähän se kätilö teki ommellessaan mulle, jaa-a, mutta kiitoskortit on lähetetty.
Patz

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Patz »

gissa kirjoitti: sain
Ehkä mullakin on vielä toivoa...
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Geetzu kirjoitti:Jos nyt ihan puhtaasti pippeliorkuista kyse.
Oliskohan naisilla myös "valikoivat orgasmit", eli jos mies on tosi herkkutestouros, niin jo siitä että se katsoo naista tulee naiselle jo orkku, kun taas se tavistollo siinä sohvalla saa tehdä kaikki mahdolliset akrobaattitemput ja silti täytyy kysyä "saiksä?".
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja martza »

Onneksi olkoon orgasmistasi. :wink:
Sehän on niin, että vain pieni osa saa orgasmin, varsinaisessa yhdynnässä, joten omaaa kättähän pitää käyttää klitoriksen kiihoittamiseen myös yhdynnän aikana. Moni nainen ei vain uskalla tehdä sitä tai en tiedä miksi eivät tee. Klitorishan on elin, joka on tarkoitettu vain nautintoja varten. Sitä pitää osata käyttää oikein sekä miehet että naiset.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Gina

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Gina »

AarneAnkka kirjoitti: Oliskohan naisilla myös "valikoivat orgasmit", eli jos mies on tosi herkkutestouros, niin jo siitä että se katsoo naista tulee naiselle jo orkku, kun taas se tavistollo siinä sohvalla saa tehdä kaikki mahdolliset akrobaattitemput ja silti täytyy kysyä "saiksä?".
Hmm. Mun ironiatunnistin on nyt jotenkin rikki. Oletko sä Aarne nyt tosissasi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gina kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Oliskohan naisilla myös "valikoivat orgasmit", eli jos mies on tosi herkkutestouros, niin jo siitä että se katsoo naista tulee naiselle jo orkku, kun taas se tavistollo siinä sohvalla saa tehdä kaikki mahdolliset akrobaattitemput ja silti täytyy kysyä "saiksä?".
Hmm. Mun ironiatunnistin on nyt jotenkin rikki. Oletko sä Aarne nyt tosissasi?
No, kyllähän tuossa Aarnen jutussa on perää. Naisen orgasmi nimittäin auttaa siittiötä pääsemään kohteeseensa. Mutta ei tuolla ole välttämättä niin tekemistä sen kanssa, onko herkkutestouros, vaan pitää olla jollekin naiselle sen oma herkkumies, testolla tai ilman.
Kikkelis kokkelis.
Mida

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Mida »

Yep, eipä meikäkään oo koskaan yhdynnässä saanut. Enkä usko saavanikaan.

Mut onneks olkoon saaville :-)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Zekzijuttuja.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Te, jotka ette saa ilman omaa apua niin mitäs sitä surkuttelemaan... Itse ainakin nautin mielettömästi niistäkin kerroista, kun tekee kaiken itse. Klitoris-orgasmi niin, että on pimppa täynnä lihaa, tuntuu sekin erilaiselta kuin pelkkä itsekseen sormeilu...
AarneAnkka kirjoitti:Oliskohan naisilla myös "valikoivat orgasmit", eli jos mies on tosi herkkutestouros, niin jo siitä että se katsoo naista tulee naiselle jo orkku, kun taas se tavistollo siinä sohvalla saa tehdä kaikki mahdolliset akrobaattitemput ja silti täytyy kysyä "saiksä?".
Tietenkin sillä on merkitystä kenen kanssa on. Joskus tuntuu, että pelkkä toisen katsominen ja varsinkin kuuleminen (olikohan se niin, että miehille visuaalinen nautinto on lähes yhtä kuin naisille kuultu?) saa laukeemaan. Vähintään vie sinne rajalle ja raja ylittyy tekemättä juuri mitään, eli vaikkapa vaihtamalla reisien asentoa niin, että pöksyt hipasevatkin juuri sitä oikeaa kohtaa. Tuo "saiksä?" on muuten ehdoton turn on tällä hetkellä mulla. Se heitetään miehen toimesta vain jos ollaan valmiita jatkamaan ja jaksamaan samantien. xD
martza kirjoitti:Sehän on niin, että vain pieni osa saa orgasmin, varsinaisessa yhdynnässä, joten omaaa kättähän pitää käyttää klitoriksen kiihoittamiseen myös yhdynnän aikana. Moni nainen ei vain uskalla tehdä sitä tai en tiedä miksi eivät tee.
On niitäkin tilanteita kun klitorikseen ei tosiaan halua koskea. Syitä tällekin voi olla monia, yksi; saattaa mennä tunto itse pimpasta. Ja toinen mahdollinen se, että tuntuu liian hyvältä. Kun oman kropan toimintoja oppii kuulostelemaan niin eteen tulee yllättäviä tilanteita, joissa ei voi antaa itsensä laueta. Hmmh, en osaakaan jatkaa tästä menemättä liian henkilökohtasuuksiin, joten vaikenen. Mutta siis pointti se, että aina ei ole kyseessä uskaltamattomuus itsensä kosketteluun toisen edessä...
Keikaus kirjoitti:Mietin, että en minäkään niin usein nuorempana saanut, mutta nyt on eri meininki. Saan yhdynnässä erilaisia orkkuja useimmiten. Luulen, että ikä ja kokemus ovat yksi tärkeä tekijä, mutta ehkä myös se, etten enää syö e-pillereitä. Jotenkin ne turruttivat senkin osaston.
Mulla ei e-pillerit ole heikentäneet. Kai.
Hmmh, ehkä uskallan testata jossain vaiheessa pilleritöntä seksiä...
Patz

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nyt ku oikein aiheeseen päästin niin kerronpa että olen tasan kerran saanut ns. isännän kädestä. Muuten ainoastaan omatoimisesti.

Kysymys kuuluukin: Miksi tämä asia on miehille niin suuri? Kokeeko mies itsensä riittämättömäksi/paskaksi sängyssä/surkeaksi taidoiltaan jne?

Jokaiselle kumppanille olen jossain vaiheessa asiasta maininnut ja kertonut ettei kyseinen "ongelma" minua riivaa, vaan nautin seksistä ihan yhtä paljon vaikken sitä suurta Oota saakaan. Eräs suhde on jopa kariutunut tähän asiaan, mies kun ei toipunut pettymyksestä etten lauennut hänen käsittelyssään.

Ja jottei päästä saivatelemaan tyyliin "kyllä se iän myötä/pitkässä suhteessa/kun luotat kumppaniin/et vaan osaa" kerrottakoon että ikää on riittävästi, pitkiä suhteita takana kaksi ja luottamus molempiin OLLUT kunnossa. Taidoista en sitten tiedä...

Mitä, häh?
ninnithequeen

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis...ihan oikeasti onko orgasmin saaminen miehen kanssa noin harvinaista?
Mä taidan olla aika onnellisessa asemassa, eikä ole moista tullut mietittyä vuosikausiin. (jos en sais, ni ukko lähtis ja äkkiä...)
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:Kysymys kuuluukin: Miksi tämä asia on miehille niin suuri? Kokeeko mies itsensä riittämättömäksi/paskaksi sängyssä/surkeaksi taidoiltaan jne?
Varmasti silloin, kun on niin kädetön ja mielikuvitukseton, ettei osaa mitään muuta konstia käyttää.

Jokainen mies oon varmasti deittaillut naista, joka ei pysty laukeamaan miehen kanssa. Minäkin ja aikasta monen kanssa. Viimeksi deittasin tyttöä, joka ei pystynyt laukeamaan kuin vain yhdellä tapaa. Mikään muu tapa ei hänellä toiminut, joten käytimme sitä tapaa, joka hänelle oli paras.

Suihku. Kapula pois ja veden paineella orgasmiin. Mies mukaan ja auttamaan parhaansa mukaan vaikka imemällä pottuvarvasta. Varsin mukavaa puuhaahan tuo on vieressä avittaa, kun neito hoitaa itselleen orgasmin suihkulla..
Eikä so iso O ole pääsasia. En minäkään laukea läheskään joka kerta, mutta hauskaa homma on silti.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Impi »

Geetzu kirjoitti:Klitoris-orgasmi niin, että on pimppa täynnä lihaa, tuntuu sekin erilaiselta kuin pelkkä itsekseen sormeilu...

Mulla ei e-pillerit ole heikentäneet. Kai.
Hmmh, ehkä uskallan testata jossain vaiheessa pilleritöntä seksiä...
Pakko allekirjoittaa. Pelkät sormet menettää kyllä hohtonsa, kun kerran pääsee monipuolisemman nautinnon makuun.

Se piste siellä, mistä puhuit.. Löydetty on, mutta ei yksinään riitä kuitenkaan, ainakaan vielä.

Halujen suhteen voin suositella hormoonikierukkaa. Ensimmäiset puoli vuotta panettaa ihan hulluna. Parisuhteessa elävälle se on siis monessakin mielessä optimaalinen ehkäisyratkaisu.. ;) (Jos miehen kunto vaan kestää.)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Vastaa Viestiin