miten määrittelet, onko joku hoikka?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SikaMika

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rouva Pupu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Läski.
Todella yllättävää.
Ähhh. Miksi joku jaksaa hakata päätään ilmiselvään provoseinään?

Ruma läski.
Rouva Pupu

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SikaMika kirjoitti:
Ähhh. Miksi joku jaksaa hakata päätään ilmiselvään provoseinään?
Siksi koska se on hauskaa, silleen laimeasti hauskaa. Provoistahan voi lähteä joskus jopa jotain järkevää asiaa liikkeelle, tosin täällä harvinaisuus.

Provokortti esiin ja linnut laulaa ja kuvitteelliset verenpaineet nousee ja pää kolisee tiiliseinään. Pidä toi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mun mielestä hoikka ja normaali on sama asia. On normaalia olla hoikka (Ei ole sama asia kuin luuviulu).
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kreitsu kirjoitti:Mun mielestä hoikka ja normaali on sama asia. On normaalia olla hoikka (Ei ole sama asia kuin luuviulu).
Isot ja pyöreät rinnat, pyöreä kiinteä peppu ja kauniit kasvot naisilla on mun mielestä normaalia. Näitä normaaleita on kuitenkin loppujen lopuksi vähemmistö.. :think:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihminen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mun mielestä hoikka ja normaali on sama asia. On normaalia olla hoikka (Ei ole sama asia kuin luuviulu).
Isot ja pyöreät rinnat, pyöreä kiinteä peppu ja kauniit kasvot naisilla on normaalia. Näitä normaaleita on kuitenkin loppujen lopuksi vähemmistö.. :think:
En minä puhunut rinnoista tai perseestä mitään saati naamataulusta. Yleisyydestä (esiintymistiheydestä) en osaa sanoa mitään, mutta kyllä (minun mielestäni) normaalipaino (hoikkuus) on keholle normaalimpi ja vähemmän rasittava olomuoto kuin esimerkiksi ylipaino.

(Kauhealla tavalla ukkonen jyrähti tätä kirjoittaessa - meinasi tulla pissat housuun. Mutta ei siis tullut).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Painoindeksi on mun mielestä huono tapa määritellä, onko ihminen laihempi tai lihavampi. Lihas tosiaan painaa enemmän kuin läski.

Mä oon malliesimerkki tästä. Kaikki paino keskittyy keskivartaloon, jalat, kädet, kaula ym. on "hoikkia". Mua sanotaan hoikaksi, ja kaikki ihmettelee että miten niin pitäis pari kiloa pudottaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Olen normaalipainoinen, en hoikka. On bojoing-läskiä. Hoikka olin silloin joskus teinipystytisuna.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Elppis kirjoitti:Mua sanotaan hoikaksi, ja kaikki ihmettelee että miten niin pitäis pari kiloa pudottaa.
Jos yhtään huojentaa oloa tieto, niin minä en ihmettele.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

RAM13 kirjoitti:Mies = pituus - 100

Nainen = pituus - 110

Fakta.
No jaa.. mä oon 187 cm pitkä ja painan 112 kg, enkä ole lihava omasta enkä kenenkään muunkaan mielestä, lihaksikas kylläkin.

Naisten kohdalla ois positiivista jos vyötärönympärys ois rinnanympärystä pienempi.. :lol: Monet aivan normaalivartaloiset naiset stressaavat ihan turhaan niistä muutamasta "liikakilosta" , ei se ainakaan minua, eikä useimpia muitakaan miehiä haittaa.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
bedlam

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

edit: zgfdgsdfgdsfgdsfgdf väärä ketju.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Laihuuden pystyy tehokkaasti arvioimaan käsivarresta.
Sen pitäisi olla suora- pikemminkin kuin pyöreänmallinen.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Brocker kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Mies = pituus - 100

Nainen = pituus - 110

Fakta.
No jaa.. mä oon 187 cm pitkä ja painan 112 kg, enkä ole lihava omasta enkä kenenkään muunkaan mielestä, lihaksikas kylläkin.

Naisten kohdalla ois positiivista jos vyötärönympärys ois rinnanympärystä pienempi.. :lol: Monet aivan normaalivartaloiset naiset stressaavat ihan turhaan niistä muutamasta "liikakilosta" , ei se ainakaan minua, eikä useimpia muitakaan miehiä haittaa.
Ellet ole bodari, niin olet lihava.

Toisaalta lihavuus on häilyvää.
Viimeksi muokannut RAM13, 11.10.2006 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
bedlam

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Razormaid kirjoitti:Laihuuden pystyy tehokkaasti arvioimaan käsivarresta.
Sen pitäisi olla suora- pikemminkin kuin pyöreänmallinen.
Siis nyt en oikein ymmärtänyt.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Oma BMI huitelee siinä 22:ssa mutta en kyllä kutsuisi itseäni hoikaksi, vaan normaalipainoiseksi. Hoikka on yleensä hennompi ihminen, jolla on ohuet kädet ja jalat. Monesti omenavartaloiset ihmiset näyttää hoikemmilta, koska maha on helpompi piilottaa kun vaikka paksut reidet.
NuoriDaavid

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Mun mielestä hoikka ja normaali on sama asia. On normaalia olla hoikka (Ei ole sama asia kuin luuviulu).
Normaali=tavanomainen.

Vuonna 2002 työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi oli 27,0 kg/m2 ja naisten 25,9 kg/m2.

lähde:

http://www.ktl.fi/portal/suomi/osiot/ti ... haasteena/

Tavanomainen suomalainen ei siis ole hoikka.
segma

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja segma »

Razormaid kirjoitti:Laihuuden pystyy tehokkaasti arvioimaan käsivarresta.
Sen pitäisi olla suora- pikemminkin kuin pyöreänmallinen.
Ööö, jaa. Mitenköhän tuo pätee, jos käsivarsi on laiha tikku mutta mahassa on silminnähtävää ylimääräistä? (Tietty jos pyöreänmallinen tarkoittaa jotain Kippari-Kalle -muotia niin asia on toki eri)
mustanikki

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

NuoriDaavid: Tinyurl!

T: Superior
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Missä tässä ketjussa on sitä erotiikkaa?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jyrki73 kirjoitti:Kun painoindeksi tippuu alle 19 niin, taitaa olla laiha eikä hoikka.
Mä taas pidän itseäni hoikkana, enkä laihana, koska mulla on about naisen muodot. Tai siis tissit ja pylly kyllä erottuu oikein kiitettävästi. Enemmän toki jos lihoisin noin muuten, mutta siis riittävästi nytkin kutsuakseni itseäni hoikaksi laihan sijaan. Muita voisin luokitella vähän oman kropan ja tän ajatuksen mukaan, taidan näin tehdäkin. Tosin ylöspäin - mitä tässä nyt ei kysellä - saa mennä aika pitkälle... Monen silmissä "läski" on mielestäni vielä normaali.
zula

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja zula »

painoindeksi ei oo muuta ku puppua
SingleMalt

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

zula kirjoitti:painoindeksi ei oo muuta ku puppua
Niin on. Nainen on silloin liian hoikka, kun se pitää potkia kyrvästä irti.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

segma kirjoitti: Ööö, jaa. Mitenköhän tuo pätee, jos käsivarsi on laiha tikku mutta mahassa on silminnähtävää ylimääräistä? (Tietty jos pyöreänmallinen tarkoittaa jotain Kippari-Kalle -muotia niin asia on toki eri)
Se tarkottaa että hänellä on omenavartalo.

Siis omien observointieni perusteella olen todennut, että laihuuden näkee parhaiten käsivarren paksuudesta ja koostumuksesta. Itselläni esimerkiksi höllyy vaikkei alleja olekaan ja olen jatkuvan ulkonäkökriisin kourissa. :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: miten määrittelet, onko joku hoikka?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Geneettisesti hoikka ruumiinrakenne johon kuuluu hyvät sääret myös ja lisäksi ei yhtään läskiä. Paino ei sano yhtään onko ihminen hoikka mutta yleensä hoikat naiset on noin 45-65 kilosia joka on suhteitettu pituuteen.

Yleensäkin Suomessa ei ole kovinkaan paljon hoikkia naisia, vaikka olisivatkin painoltaan hoikkia.
Kingi I
Vastaa Viestiin