Huono suuhunotto, mitä se on?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriDaavid

Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Puhutaan hyvästä suuhunotosta, eli on siis olemassa myös huonoa suuhunottoa.

Millaista se on? Ymmärrän, että pippelin pureminen tai uhrin päälle oksentaminen tai muuten vastenmielisyyden näyttäminen olisi huonoa suuhunnottoa, mutta onko jonkin laista muuta huonoa suuhunottoa?

Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
slam

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja slam »

pylly pystyssä piehtaroin peenis päänsä sisällä... ihan jees
NuoriDaavid

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

slam kirjoitti:pylly pystyssä piehtaroin peenis päänsä sisällä... ihan jees
Tämä selvensi asiaa. Kiitos.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaan hyvästä suuhunotosta, eli on siis olemassa myös huonoa suuhunottoa.

Millaista se on? Ymmärrän, että pippelin pureminen tai uhrin päälle oksentaminen tai muuten vastenmielisyyden näyttäminen olisi huonoa suuhunnottoa, mutta onko jonkin laista muuta huonoa suuhunottoa?

Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
On huonoa suihinottoa ja eikä kehu. Olen joskus jopa joutunut keskeyttämään naisen tekemällä itse hänelle jotain. Toisilla on parempi tekniikka ja anatomia sopii paremmin pippelin muotoon. Minulla on ollut yksi loistava, yksi erittäin hyvä, kohtalaisia/ok -tapauksia ja yksi surkean huono.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slamin allekirjotus "hyvä, jos kelpaa" ei kyllä välttisti päde. Oikea vois olla "riittävä, jos kelpaa" tms.

Mä en tiedä millaista on huono suuhunotto (ihku sana, kivasti oli ripoteltu alotukseen 7 kertaa) mutta voisin kuvitella, että jos mies ei saavuta orgasmia suukkarissa, vaikka sen muin keinoin saisikin, on ehkä suuhunotto jotain muuta kuin hyvää. Ja tämä nyt tuli päällimmäisenä mieleen kun satun tietämään parikin miestä, jotka eivät suusta laukea, vaikka naiselta siihen ns. lupa - lähes toive - onkin, ja vaikka se on edellisten kumppanien kanssa onnistunut. Hmmh.

Miehet vois kuvailla huonoa suuhunottoa, kiitos. Sadepäivä ja kaikkee.
NuoriDaavid

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaan hyvästä suuhunotosta, eli on siis olemassa myös huonoa suuhunottoa.

Millaista se on? Ymmärrän, että pippelin pureminen tai uhrin päälle oksentaminen tai muuten vastenmielisyyden näyttäminen olisi huonoa suuhunnottoa, mutta onko jonkin laista muuta huonoa suuhunottoa?

Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
On huonoa suihinottoa ja eikä kehu. Olen joskus jopa joutunut keskeyttämään naisen tekemällä itse hänelle jotain. Toisilla on parempi tekniikka ja anatomia sopii paremmin pippelin muotoon. Minulla on ollut yksi loistava, yksi erittäin hyvä, kohtalaisia/ok -tapauksia ja yksi surkean huono.
Voisitko kertoa tarkemmin, millä tavoin ko. toimenpide on ollut huono?
SingleMalt

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti:Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
Olette erittäin väärässä. Huono suihinotto on yhtä kamalaa haaskausta, kuin hyvän sisäfileen polttaminen karrelle.

1. Huono suihinotto tehdään hampailla.
2. Huono suihinottaja keskittyy vain terskaan, imien sitä kuin tikkaria.
3. Huono suihinottaja hokee koko ajan, "älä sitte laukea mun suuhun"


1. Hyvä suihinottaja käyttää huulia ja paljon sylkeä.
2. Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
3. Hyvä suihinottaja maistelee joka paikan, jota meisselin yhteyteen kuuluu.
4. Paras suihinottaja nielee lastin, nuolee kalun puhtaaksi ja lipaisee kielellä vielä huulensa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaan hyvästä suuhunotosta, eli on siis olemassa myös huonoa suuhunottoa.

Millaista se on? Ymmärrän, että pippelin pureminen tai uhrin päälle oksentaminen tai muuten vastenmielisyyden näyttäminen olisi huonoa suuhunnottoa, mutta onko jonkin laista muuta huonoa suuhunottoa?

Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
On huonoa suihinottoa ja eikä kehu. Olen joskus jopa joutunut keskeyttämään naisen tekemällä itse hänelle jotain. Toisilla on parempi tekniikka ja anatomia sopii paremmin pippelin muotoon. Minulla on ollut yksi loistava, yksi erittäin hyvä, kohtalaisia/ok -tapauksia ja yksi surkean huono.
Voisitko kertoa tarkemmin, millä tavoin ko. toimenpide on ollut huono?
Se ei yksinkertaisesti tuntunut hyvältä, suomen kielessä ei ole sanoja kuvaamaan (onkohan muissakaan). Jotenkin kovalta ja epämukavalta. Suosittelen, että kanattaa lukea niitä oppaita tyttöjen lehdistä vaikka cosmoissa ynnä muissa on muuten täyttä paskaa yleensä ne artikkelit.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja martza »

Suihinottoa voisi verratta rakastelemisen eri variaatioihin. On jyystämistä, naimista, rakastelua jne. Elikkä suihinotto ei ole pelkästään pelkää rankkaa imutusta. Siihen kuuluu kaikki eri variaatiot nuolemisesta, leikittelystä, imutuksesta, käsien käytöstä puhumattakaan. Suikkariinkin pätee samat lainalaisuudet kuten rakasteluunkin. Kun tietää, että toinen haluaa antaa sitä ja nauttii siitä itsekkin eikä tee sitä vain tosien iloksi niin silloin taivas repeää. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
silsis

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Huonous kulminoituu liikaan arkuuteen. Eihän siinä muuta kuin reilu ote jäykistyneestä tai semikovasta peeniksestä, pikku kivat vatkaukset, imut, kielen käyttöä ja koodin kuuntelua. Ei joka kerta tartte hakea jäänpaloja tai Valion kinuskimömmöä :D

Mä en ole koskaan diggaillut semmosesta pikkusievästä hipeltämisestä. Vittu, sen pitää tuntua jossain!

Mä en ole muuten koskaan tullut pelkästään suikkarista. Aika nöyrää!
Patz

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Patz »

silsis kirjoitti:semikovasta peeniksestä
Jotenkin musta tuntuu että tää ei esiinny sun jutuissa ekaa kertaa, onko sulla erektiovaikeuksia?

Ja itse asiaan, kyllä huonojakin kielimiehiä löytyy. He ovat näitä yhteen kohtaan kielenkärjellä keskittyviä "jumalan lahjoja naisille". PiNppi kun on muutakin kuin klitoris, aivan kuten pipu muutakin kuin terska. Kokonaisvaltaisuutta rakkaat ystävät, kokonaisvaltaisuutta (ja pitkää turnauskestävyyttä)! :]

Ylläolevaan viitaten, en minäkään! Mutta mä nyt en tuu koskaan muutenkaan.. prkl.. stana..lauta..!
SingleMalt

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti: PiNppi kun on muutakin kuin klitoris, aivan kuten pipu muutakin kuin terska.
Juuri näin. En tiedä muista miehistä, mutta ainakin minulla terska on se kaikkein tunnottomin osa pasuunasta. Kyrvän varsi, kivespussit, väliliha ovat ne ehdottomasti parhaat paikat.
Ylläolevaan laukeamiseen viitaten, en minäkään! Mutta mä nyt en tuu koskaan muutenkaan.. prkl.. stana..lauta..!
Vetoja? :wink:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Patz kirjoitti:Ja itse asiaan, kyllä huonojakin kielimiehiä löytyy. He ovat näitä yhteen kohtaan kielenkärjellä keskittyviä "jumalan lahjoja naisille". PiNppi kun on muutakin kuin klitoris, aivan kuten pipu muutakin kuin terska.
Joo, jotkut miehet ovat jääneet sille historian aikakaudelle, kun miehille kerottiin, että naisella on sellainen nappula siellä, sellainen klitoris ja se on niinq avain. Ei vaan muistettu kertoa, että siinä välineessä on paljon muitakin osia. Johan siinä puutuu kielikin, jos yrittää hinkuttaa mekaanisesti yhtä pistettä..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
silsis

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Patz kirjoitti:
silsis kirjoitti:semikovasta peeniksestä
Jotenkin musta tuntuu että tää ei esiinny sun jutuissa ekaa kertaa, onko sulla erektiovaikeuksia?
En muista olenko aiemmin tätä termiä käyttänyt, ehkä kerran. Joskus isommassa kännissä ei oikein seiso. Tietenkin, jos nainen on ihan lahna, voi olla vaikea innostua selvinkin päin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
Olette erittäin väärässä. Huono suihinotto on yhtä kamalaa haaskausta, kuin hyvän sisäfileen polttaminen karrelle.

1. Huono suihinotto tehdään hampailla.
2. Huono suihinottaja keskittyy vain terskaan, imien sitä kuin tikkaria.
3. Huono suihinottaja hokee koko ajan, "älä sitte laukea mun suuhun"


1. Hyvä suihinottaja käyttää huulia ja paljon sylkeä.
2. Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
3. Hyvä suihinottaja maistelee joka paikan, jota meisselin yhteyteen kuuluu.
4. Paras suihinottaja nielee lastin, nuolee kalun puhtaaksi ja lipaisee kielellä vielä huulensa.
5. Vielä parempi suihinottaja tulee ja suutelee hellästi tai kiimaisesti tai jotain siltä väliltä tai kaikkineen. Ja tässähän saattaa olla jotain käänteistä junous.



6 Ja ehkä vielä parempi suikkaritar ottaa sitä Meisseliä vaikka Kluuvipuiston puuta vasten..
Ollaan vaan ja nautitaan
SingleMalt

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

jouden-za kirjoitti: 6 Ja ehkä vielä parempi suikkaritar ottaa sitä Meisseliä vaikka Kluuvipuiston puuta vasten..
Sunhan se pitäs tietää, kun se oli sun akkaski. Miltä muuten mälli maistu?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Miehet vois kuvailla huonoa suuhunottoa, kiitos. Sadepäivä ja kaikkee.
Nabspokz:D

Aika tutun kuuloista mielipidettä "sarkasmia_ko"..ei saatana heh ja puz-wiikendejä.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SingleMalt kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: 6 Ja ehkä vielä parempi suikkaritar ottaa sitä Meisseliä vaikka Kluuvipuiston puuta vasten..
Sunhan se pitäs tietää, kun se oli sun akkaski. Miltä muuten mälli maistu?
No eihän siinä pitäis mitään olla jos vähän viesrasta spermaa maistaiskin. Kerran aikoinaan kun panin yhtä tosi kivan näköstä tyttöä (taisi olla v.92 kesällä) kaverin jälkeen, niin en tajunnut ennekuin räpläsin sitä pillua ja sitten vähän kait jotenkin luulin maistavani sitä piparimehua, niin se tuoksuiin spermalle. Siis frendi oli päästänyt sisään mällit ja mä tosi harvoin silleen.

Ja vähän kyl ihmettelin sitä jälkeenpäin et kyllä ainakin se sperma tuoksui ihan samlle kuin omani..en ole ihan varma että maistoinko myös sitä ennenkuin tajusin sen spermaksi..mut sou not..vittu kyllä sitä kiimassa maistelee melkein mid vaan.

..maistelemisiin nams.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Nabspokz:D
Mä olin kyl hei ihan tosissani utelias. Mieheltäkin kysyn joka ilta "olinko huono nyt, olinko" ja sit puidaan hirveen tarkkaan mitä osa-alueita vois parantaa, kehityskeskustelua... Olen aika hidas oppimaan mut onhan täs loppuelämä aikaa. Sit hampaattomana varmaan parasta. ;)
jouden-za kirjoitti:Ja vähän kyl ihmettelin sitä jälkeenpäin et kyllä ainakin se sperma tuoksui ihan samlle kuin omani..en ole ihan varma että maistoinko myös sitä ennenkuin tajusin sen spermaksi..mut sou not..vittu kyllä sitä kiimassa maistelee melkein mid vaan.

..maistelemisiin nams.
Ihana! :] Pus viikends.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vähemmän hyvän hommasta tekee jos nainen ei ota tarpeeksi kovaa varresta kiinni. Ei se rikki mene. Hampaatkin on turn off. Pahin moka tähän asti oli kun nainen otti pallit suuhun ja imi jotenkin väkivaltaisesti. Sattu oikeasti ihan helvetisti.
Älä löi! En ole hurrit!
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kimmen kirjoitti:Vähemmän hyvän hommasta tekee jos nainen ei ota tarpeeksi kovaa varresta kiinni. Ei se rikki mene. Hampaatkin on turn off. Pahin moka tähän asti oli kun nainen otti pallit suuhun ja imi jotenkin väkivaltaisesti. Sattu oikeasti ihan helvetisti.
Miten musta on vaan niin nannaa jos ei pidä varresta lainkaan kiinni ja kädet on ihan muilla mestoilla, ja vielä vähän nannampaa jos mies taas pitää... Niin, ja pallit. Ne nyt vaan on pelottavat. Siis vieraat pallit. Kutittaako, satuttaako, miten tää voi värähtää kun edellinen ei edes huomannut tän tasoista kosketusta, kertoispa se ite niin ei tarttis kysyä ja tyhjentää suuta... Tulipa äkillinen kaipaus irtoseksiin! Buahah.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Miesten kannattaa selvästi panostaa teinityttöjen sijasta eläkeläisiin, mieluiten hampaattomiin. 8)

Omasta puolestani sanoisin, että liiallinen voimankäyttö on epämiellyttävää. Ilmeisesti miesten vehkeet kaipaavat enemmän hooveria.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Miten musta on vaan niin nannaa jos ei pidä varresta lainkaan kiinni ja kädet on ihan muilla mestoilla, ja vielä vähän nannampaa jos mies taas pitää...
Nannaa, nannaa. Oot vähän niinku iHQ.... :h:

Meniks tää ilmaisu oikein? :roll:

Voehan tokkeensa, kun ihana suikkarinantajani on tänään Galaxyllä. :evil:
Noh pitää sitten mennä paikalliseen irkkupubiin kuuntelemaan livemusiikkia ja ottaa muutama hyvä mallaswhisky. :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
silsis

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Niin, ja pallit. Ne nyt vaan on pelottavat. Siis vieraat pallit.
Tässä on just tämä arkuus tai pelko tai miksikä sitä sanookin. Näin miehenä toivoisin naiselta reilua kyssäriä aluksi ja jos ei kysy, niin sitten varavoista aloitusta. Sillä, nyyttejä tuleekin pelätä, arat parat :D
slam

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja slam »

NuoriDaavid kirjoitti:
slam kirjoitti:pylly pystyssä piehtaroin peenis päänsä sisällä... ihan jees
Tämä selvensi asiaa. Kiitos.
reps*
Vastaa Viestiin