Huono suuhunotto, mitä se on?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

segma kirjoitti: nainen sattuu olemaan 650km päässä.
Sulla on kyllä sit muka tosi lyhyt pippeli!! I smell tekosyitä, tekosyitä..
Prepare for the worstest.
Rouva Pupu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Aina on olemassa vaihtoehto. Tässä tapauksessa netti/puhelinsekso. Linjat kuumiksi.
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Aina on olemassa vaihtoehto. Tässä tapauksessa netti/puhelinsekso. Linjat kuumiksi.
Pala kuumaa linjaa:

"Kulta, nyt mä haluun imee sun koko kyrpää... Anna mä hieron samalla sitä, lutkutan sun ihanaa kovaa kyrpääs samalla kun hieron sitä... Uh... "

"Otatko välillä käden irti vai joutuuko kourakin suuhun? Koska jos sanot imeväs ja hinkkaavas samaan aikaan niin mä nyt ihan hämmennyn ja mietin vaan, että mitä kaikkea sinne sun pieneen söpöön suukkiin mahtuukaan."

...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

segma kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Hyvä Segma. Seksuaalinen käyttäytyminen tai muu siihen liittyvä toiminta ei ole uskon asia, tai onhan se niin että jos ei usko että sitä pillua esim voisi vaix tänään saada niin eihän sitä varmaan silloin saa. Poitsu varmaan tietää kertoa tästä enempi vähempi stoorii.

Ja toi sun esittämä vaihtoehto on ihan ok, jatka vaan sitä räpsyn lutkuttamista!!
Ilmeisesti pitäisi nyt loukkaantua tästä rrrrrrrrriipaisevasta piikittelystä?

Segma-kulta. Luulen että on parempi että jätät nämä suikkarijutut yms vähemmälle ja keskityt edelleen niihin tietsikkajuttuihin ja semmosiin..väkisin ei se munakaan seiso!!
Ollaan vaan ja nautitaan
segma

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja segma »

jouden-za kirjoitti:Segma-kulta. Luulen että on parempi että jätät nämä suikkarijutut yms vähemmälle ja keskityt edelleen niihin tietsikkajuttuihin ja semmosiin..väkisin ei se munakaan seiso!!
Olen jo melkein varma että se yrittää loukata minua.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa. Joka mies kehuu suuhunottavaa naista hyväksi suuhunottajaksi.
1. Hyvä suihinottaja käyttää huulia ja paljon sylkeä.
2. Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
3. Hyvä suihinottaja maistelee joka paikan, jota meisselin yhteyteen kuuluu.
4. Paras suihinottaja nielee lastin, nuolee kalun puhtaaksi ja lipaisee kielellä vielä huulensa.
En edes jaksanut lukea koko postausta, koska olen humalassa ja tulin katsomaan mitä tänne palstalle kuuluu, mutta tämä on melkein jumalan tosi, mitä SingleMalt kirjoittaa. Kyllä!!! Juuri näin!

Ja hauskaa muuten taas alkaa kirjoitella tänne palstalle:) Oli jo ikävä:)
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
slam

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja slam »

Vähän lipasee, jos viitsii.. ei kait sen niin väliä. Pillu se on kuitenniin piä asia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos mies, joka on rakentanut vaikka tuhat hyvää taloa menee suihin kyrvän ottamaan, eivät jälkipolvet muista häntä hyvänä rakentajana vaan kyrvänimijänä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Harjoituksella olen tehnyt itsestäni nyt loistavan imuttelijan. En tarkkaan tiedä mitä teen oikein tai mikä siinä on niin ihmeellistä, mutta kieleni on vetreä eikä oksurefleksistä ole enää tietoakaan. Mies tuntuu, näyttää ja kuuluu tykkäävän.

Aattelin vaan päivittää tilannettani asian suhteen, nyt tiedätte.

EDIT: Oho, ei se ollutkaan tää ketju, missä olin kertonut epäilyksistäni, että olen huono.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musta suihinotto tuntuu parhaimmalta kun tytttö imenee voimakkaasti koko komeuden sisäänsä kurkkuun asti. Kakomisrefleksi useimmille tytöille tulee, mutta se menee harjoituksella ohi hyvät tytöt. Ehkä mä olen alistajasika sängyssä, vaikka muuten masokisti. No yleensä en suikkarista perusta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos olisi notkeampi voisi ottaa itseltään suihin. *slurp*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
huima

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja huima »

Homeboy65 kirjoitti:Jos olisi notkeampi voisi ottaa itseltään suihin. *slurp*
That is so gay.
nokkaelain

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Miten olisi se, jos...
Viimeksi muokannut nokkaelain, 16.04.2007 16:02. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nokkaelain kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa.
Miten olisi se, jos vastaa kesken puhelimeen ja rupeaa juoruamaan työkaverinsa kanssa?
Ei pysty puhumaan jos suu on jo täynnä asiaa.
Edith

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Miten olisi se, jos vastaa kesken puhelimeen ja rupeaa juoruamaan työkaverinsa kanssa?
Tsiisus. Onks toi tapahtunut oikeesti?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Omasta mielestäni huonoa suuhunottoa ei ole olemassa.
Miten olisi se, jos vastaa kesken puhelimeen ja rupeaa juoruamaan työkaverinsa kanssa?
Ei pysty puhumaan jos suu on jo täynnä asiaa.
NOjoo... mä en ajatellutkaan että tässä topikissa funtsittiin homosuihinottojakin..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti: Miten olisi se, jos vastaa kesken puhelimeen ja rupeaa juoruamaan työkaverinsa kanssa?
Ei pysty puhumaan jos suu on jo täynnä asiaa.
NOjoo... mä en ajatellutkaan että tässä topikissa funtsittiin homosuihinottojakin..
Suihinotto, kun suihinotto..
Kulta!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Huono suuhunotto on sellaista, ettei muista sulkea suuta kun on ottanut sen suuhunsa.
MarthaFocker

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

CandyMan kirjoitti:sylkäisee koko lastin luovuttajan naamalle.

HHaaahahah!!1 Saitpahan opetuksen!
MarthaFocker

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tässä pitää nyt ottaa huomioon kikkelin koko. Pientä kikkeliä on tosi helppo imeskellä ja pyöritellä miten päin vaan. Suuren ja hmm..heheh...valtavan taasen vaikeampaa ja harjoitusta vaativaa.

(Varmaan miehestä ihan mukavaa, mutta naiselle ei kovin tyydyttävää. Onhan se nimittäin niinkin, että tyydytys valtavasta ja suonikkaasta vehkeestä suussa saa yrittämään kovempaa ja fiilistä nostatta jou zäp poks. Mutta, jos, kuten olen kuullut, näitä näyttelijöitä on paljon liikenteessä, niin ehkä ne jaksaa yrittää kovasti pienenkin kikkelin kanssa. )

Noniin siis, yritän sanoa sitä, että ehkä on niin, että ne joilla on iso kikkeli, sanovat että huonoa suikkaria on olemassa, koska se on teknisesti vaikeampaa ja oikeasti taidokkaita on vähemmän kuin keskivertoja. Pienikikkeliset taasen tyydyttyy helpommin, koska homma ei vaadi suulta suurtakaan akrobatiaa.

Näin ollen, sori vaan, mutta ketjunaloittajalla on pieni kikkeli. Hmm... mutta valoisa puoli tässä on se, että saat suuremmalla todennäköisyydellä parempaa suuseksiä (omasta mielestäsi) kuin suurikikkeliset.
Ohhh

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Kun ottaa kuuman perunan suuhun, se on paha.

(Mun on pakko kirjottaa jostain, kun en oikein ymmärrä näitä
erotiikkajutskia :oops: )
MarthaFocker

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Vastausten puuttuminen todistaa osaltaan teoriani oikeaksi.

Olen nero.
CandyMan

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

MarthaFocker kirjoitti:Vastausten puuttuminen todistaa osaltaan teoriani oikeaksi.
Ei ole liian pieniä kikkeleitä. On vain liian suurisuisia hölöttäjäeukkoja.
segma

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja segma »

Se on muuten suIhinotto. Se, miksi suuhunotto kuulostaa ihan väärältä termiltä en osaa sanoa mitään - olisin jopa itse asiassa kiinnostunut tietämään asianlaidan, mikäli jollakulla on siihen jotensakin kelpoinen vastaus.
Dr.Diarrhea

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

MarthaFocker kirjoitti: Olen nero.
Kuules nero, nyt vasta huomasin sun avatarlainin. Mun mielestä se alistaa mun nikkiä ja näin ollen koen oloni palstalla erittäin tukalaksi.
Vastaa Viestiin