Huono suuhunotto, mitä se on?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Patz

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:
Ylläolevaan laukeamiseen viitaten, en minäkään! Mutta mä nyt en tuu koskaan muutenkaan.. prkl.. stana..lauta..!
Vetoja? :wink:
Taidanpa ottaa haasteen vastaan.. ;)
selika

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Ann »

selika kirjoitti:mieluummin multa saa suikkarin kun pikapanon.
Mä annan sille viis euroo, niin älyy mennä pois.

Huonous on siellä jossain korvien välissä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lupasin eilen suikkarin jos minut herätetään ajoissa katsomaan Sopranosia. Ei herätetty! Ehkä siis kuitenkin tekniikassa on pientä hiomisen varaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Nabspokz:D
Mä olin kyl hei ihan tosissani utelias. Mieheltäkin kysyn joka ilta "olinko huono nyt, olinko" ja sit puidaan hirveen tarkkaan mitä osa-alueita vois parantaa, kehityskeskustelua... Olen aika hidas oppimaan mut onhan täs loppuelämä aikaa. Sit hampaattomana varmaan parasta. ;)
jouden-za kirjoitti:Ja vähän kyl ihmettelin sitä jälkeenpäin et kyllä ainakin se sperma tuoksui ihan samlle kuin omani..en ole ihan varma että maistoinko myös sitä ennenkuin tajusin sen spermaksi..mut sou not..vittu kyllä sitä kiimassa maistelee melkein mid vaan.

..maistelemisiin nams.
Ihana! :] Pus viikends.
Vai et kehityskeskustelua. No sun tuskin tarvii paljoo kehtitellä ku oot skordari. Kuten omanikin, niin mitään ei juuri tarvii neuvoo vaan tuntuu että kaikki se hallitsee tai on täysillä messissä.

Kuten toissa-iltana..hänellä menkat ja aika lailla väskäri päällä ja siis sägyssä jo redi tu sliip. No minä sitten mestoille ja vittu, kyllä rupesi panettamaan. Mutta häntä ei, joten menin ja rupesin nuolemaan sitä piparia ja ei aikaakaan kun voihkis päällä.

Ja aikasta jännää oli se että hänellä menkat ja tamppurinaru roikku sieltä pillusta, mut nou cän duu ja tässä sillä tarkoitetaan että ei voi midn ja nuolenta jatkukoon. Ja sen verran tykkäs et olis halunnut ottaa kuvan siitä kun häntä hiukan kiimaisesti samalla katselin zilleen junou.

No entäpä sitten lopuksi kun hänelle olin nuollut orkpokz, niin nousin polvilleni ja työnsin kyrpää pilluhuulille ja runkkasin..ja kohta sperma lesni pitkin pilluhuulia..sitten hieroin kyrvänpäällä vielä sitä kiimasta vittua..olisit nähnyt nartun ilmeen heh.

Kylläpä taas panettaakin..
Ollaan vaan ja nautitaan
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Näin naisnäkökulmasta huonoa suikkarointia on se, kun kuivalla ja kovalla kielenkärjellä tökitään pimpsaa. Ei paljon kiihota.
Äiti ei tiedä
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Kylläpä taas panettaakin..
Ai hiukkasen. Mä haluaisin tehdä vauvan, sillai sopivan kevyesti paneskellen melkein kuin rakastellen ja oikein pitkän kaavan mukaan kiitos. Ensin voisin kyllä kaikessa rauhassa istua juuri ajeltuna eilisen sängen naamalle ja hieman arvioida suuhoidon tyydyttävyyttä. Mikäköhän pirun facesittaus-kausi taas menossa kun runksimisetkin pitää hoitaa tossa asennossa. Enkä oo viel oikein keksinyt mitään kivaa lelua, mikä korvais miehen naaman. Ärh, neuvoja kiitos.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Geetzu kirjoitti:... voisin kyllä kaikessa rauhassa istua juuri ajeltuna eilisen sängen naamalle ja hieman arvioida suuhoidon tyydyttävyyttä. Mikäköhän pirun facesittaus-kausi taas menossa kun runksimisetkin pitää hoitaa tossa asennossa. Enkä oo viel oikein keksinyt mitään kivaa lelua, mikä korvais miehen naaman. Ärh, neuvoja kiitos.
Tässä vähän samaa kuin miehen sänki -->linkki. :D
Älä löi! En ole hurrit!
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kimmen kirjoitti:Tässä vähän samaa kuin miehen sänki -->linkki. :D
:D

Tohon täytys kyl yhdistää jotenkin kosteus ja huulten pehmeys, hmmh. Tiskiharjahan vois osittain toimia *rebz* ... Joo kyllä mä taidan pihdata vaan itseltäni.
SingleMalt

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Tiskiharjahan vois osittain toimia .
Osta kaupasta jeesusteippiä, kurkku ja tiskiharjan irtopää. Teippaat sit vaan tiskiharjan irtopään kiinni siihen kurkkuun klittakiihottimeks ja eikun menoks. :!:
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaikee kuvitella et kaiken ton rakentamisen jälkeen ihastellessani lopputulosta saisin itteni viritettyä tilaan, jossa kehtais istua tekeleen päälle. :D

Kysy mitä vaan, miehet vastaavat...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SingleMalt kirjoitti:Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
Parempi tehdä yhtä asiaa hyvin, kuin montaa huonosti.

Hyvä suihinottaja muistaa myös hymyillä ja katsoa silmiin.
silsis

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Vadim kirjoitti:Hyvä suihinottaja muistaa myös hymyillä ja katsoa silmiin.
...ja osaa vaihtaa kättä iltarukouksen aikana kyrvän sitä huomaamatta.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Kylläpä taas panettaakin..
Ai hiukkasen. Mä haluaisin tehdä vauvan,
No niin just, mahaa kutittaa siihen malliin ettei mitään rajaa ja vaikka just yöllä paneskeltiin. Mentiin koisaa leffan jälkeen tai vähän ennen sen loppua sanoin että nyt sänkyyn niin nuolen sitä pillua.

Sanoi että ei nyt koska vedettiin treenit aikasemmin ja on ihan poikki ja vielä'kerkes laittaa pepantteenitkin. No sanoin et vittu mua mitkään pepantteenit häiritse ja voin sanoa että tätä turpaa on työnnetty paljon pahempiikin paikkoihin ehhehe.

No sanoi että nou cän duu..no mä vähän sitten lipasin kuitenkin mutta torjui ja en mä diggaile silleen joten laitoin maaten. No meni pari sekkaa niin rupesikin lähentelemään ja mä heti messissä ja kohta naitiin ja orkut poks.

Mut tiedätkö mitä hauskaa sattu la-iltana. No oltiin mökillä, naitu pe-iltana ja la-aamuna (lapsi mukana niin ei voinut enempää) ja sit la-iltana ja settiä aloiteltiin, niin sanoi tai kysyi multa että VOISINKO nuolla pilluan. MÄ kysyin että voisinko, tietysti voin ja mielelläni ja vaikka joka ilta ja nuolen samalla perseenkin kunnolla yms.

Hän on muuten sanonut että monet kundit ei mielellään nuole pillua. Mä olen siihen sanonut että ne kundit sitten homoja piste ja näkemiin.

No ei nää jutut auttanut kyl yhtään mun panetukseen..voispa mennä panemaan sitä sinne sen duuniin huh.

Ja ainiin..jollain on snadisti (ei mulla siis) vauva-kuumetta..eka kertaa elämässään..no päästin sisään pari-kolme kertaa kun oli ne varmat päivät hah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Ja ainiin..jollain on snadisti (ei mulla siis) vauva-kuumetta..eka kertaa elämässään..no päästin sisään pari-kolme kertaa kun oli ne varmat päivät hah.
:D :D
segma

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja segma »

SingleMalt kirjoitti:Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
GÄHH! Siis imee sitä omaa kouraansakin samalla? Kummallinen mielikuva, hus!
Rouva Pupu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

segma kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
GÄHH! Siis imee sitä omaa kouraansakin samalla? Kummallinen mielikuva, hus!
Jollain puuttuu nyt se mielikuvitus, tai se kokemus tuollaisesta.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Rouva Pupu kirjoitti:
segma kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
GÄHH! Siis imee sitä omaa kouraansakin samalla? Kummallinen mielikuva, hus!
Jollain puuttuu nyt se mielikuvitus, tai se kokemus tuollaisesta.
Kokemus, kun kerran mielikuvitus tuotta tuollaisen käsityksen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
segma

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja segma »

Rouva Pupu kirjoitti:
segma kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Hyvä suihinottaja imee koko kyrpää, samalla runkaten toisella kädellä kyrvän vartta, ja toinen käsi hipelöi kivespusseja ja välilihaa.
GÄHH! Siis imee sitä omaa kouraansakin samalla? Kummallinen mielikuva, hus!
Jollain puuttuu nyt se mielikuvitus, tai se kokemus tuollaisesta.
Tai toisilla sisälukutaito ja luetun ymmärtäminen. Käsittääkseni ainakin vielä viime päiviin asti käsitteeseen "koko kyrpä" kuuluu myös varsi, ja jos sitä "koko kyrpään" kuuluvaa vartta pitää vatkata kädellä samalla kun imee sitä "koko kyrpää", niin kyllä se kourakin sinne suuhun silloin joutuu. Ellei sitten ota joka välissä kättä erikseen varresta irti jotta kykenisi imemään "koko kyrpää". Jälkimmäistä en oikein usko, joten vaihtoehdoksi jää myös sen käden lutkuttaminen siinä sivussa.







(Tietenkin VOISI arvella, että kirjoittaja tarkoittaa "imee koko kyrpää" -fraasillaan, että imee muutakin kuin terskaa, mutta tykkään lukea tekstiä kirjaimellisesti.)
Rouva Pupu

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo, eli kokemuksen puute.
CandyMan

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Huono suihinottaja ei ota toisen tunteita huomioon, vaan jyystää vain kylmästi suullaan pelkkä oma mielihyvä mielessään. Huono SuihinOttaja saattaa myös välillä ottaa peniksen ulos suustaan ja läpsii sitä käsillään (pokeleffoista apinoitu temppu), eikä HSO myöskään vahingossakaan niele, vaan sylkäisee koko lastin luovuttajan naamalle.
Patz

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rouva Pupu kirjoitti:Joo, eli kokemuksen puute.
Ja juuri tästä syystä segma nussiikin pilkkua eikä naista.
segma

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja segma »

Patz kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Joo, eli kokemuksen puute.
Ja juuri tästä syystä segma nussiikin pilkkua eikä naista.
Plop plop. Eipäs puhuta vailla parempaa tietoa. Nussin pilkkua naisen sijaan (juuri nyt) ainoastaan sen vuoksi, että se nainen sattuu olemaan 650km päässä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

segma kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
segma kirjoitti:
GÄHH! Siis imee sitä omaa kouraansakin samalla? Kummallinen mielikuva, hus!
Jälkimmäistä en oikein usko,

joten vaihtoehdoksi jää myös sen käden lutkuttaminen siinä sivussa.

Hyvä Segma. Seksuaalinen käyttäytyminen tai muu siihen liittyvä toiminta ei ole uskon asia, tai onhan se niin että jos ei usko että sitä pillua esim voisi vaix tänään saada niin eihän sitä varmaan silloin saa. Poitsu varmaan tietää kertoa tästä enempi vähempi stoorii.

Ja toi sun esittämä vaihtoehto on ihan ok, jatka vaan sitä räpsyn lutkuttamista!!
Ollaan vaan ja nautitaan
segma

Re: Huono suuhunotto, mitä se on?

Viesti Kirjoittaja segma »

jouden-za kirjoitti:Hyvä Segma. Seksuaalinen käyttäytyminen tai muu siihen liittyvä toiminta ei ole uskon asia, tai onhan se niin että jos ei usko että sitä pillua esim voisi vaix tänään saada niin eihän sitä varmaan silloin saa. Poitsu varmaan tietää kertoa tästä enempi vähempi stoorii.

Ja toi sun esittämä vaihtoehto on ihan ok, jatka vaan sitä räpsyn lutkuttamista!!
Ilmeisesti pitäisi nyt loukkaantua tästä rrrrrrrrriipaisevasta piikittelystä?
Vastaa Viestiin