parasta Panomusaa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
elco

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllä se on W.A.S.P:in Animal (Fuck like a beast).

Herkemmässä mielentilassa voi mennä Judas Priestin Turbo Lover. Tai KISSin Love Gun.
CandyMan

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kah kun ei Right Said Fred: I'm Too Sexy.

Tämä lähinnä RAMlle.
ninnithequeen

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Musan laittaminen päälle panotarkoituksessa on yhtä teennäistä kuin toisen ilmestyminen eteen mauttomissa seksihepenissä.
Tähän ihan täysi kompskomps.
Oliko sillä jotkut naurettavat elefantinkärsätangat? Tai älä kerrokaan.
Ei oo semmosia tullu Luojan kiitos ikinä vastaan. Ja mulla on ihan nätit pitsiset alusvaatteet, jos tulis pyyntö johonkin saakelin kiimakorsettiin, ni nukkuis yksin sohvallaan kyl. Stay-upit voi unohtua päälle toki joskus, ja nehän oli joidenkin mielestä seksivaatteita?
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 24.10.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Freddie Mercury - Exercises in Free Love
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Elukka

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
Kontran versio on håttikseNpi.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Koko Scissor Sistersien Ta-Dah lätty :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Chap

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:
Chap kirjoitti:Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
Kontran versio on håttikseNpi.
Kyllä mun oma versio on kaikista håtein. Mutta tätä sä et varmaan halunnut tietää.
isohaara

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ei kyllä mitään suosikkeja löydy. Viime tytön kanssa tykättiin paljon Zen Cafesta ja Viikatteesta, viimeisenä iltana sen verran poikettiin että Paradise Lost soi eniten.
Kesäkissan aikaan mulla oli jokin Poets of the Fall -kausi. Kämppikset yleensä ties olla hiljaa kun Illuusön and driim pauhasi.

Paskat mistään yltiöhunajaisesta kutumusiikista, kyllä biisien pitää olla hyviä nainninkin aikana.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Modern Talking - Sexy Sexy Lover / China In Her Eyes
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
CandyMan

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RAM13 kirjoitti:...
Siis jumalauta jätkä päätä jo! Siinä ehtii kumppani (oli se sitten mies tai nainen) jo jäähtyä kun Ramtsuliini plaraa edelleen CD-valikoimaansa miettien parasta panomusaa. "Tää eiku tää eiku olisko sittenkin tää..."
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

CandyMan kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:...
Siis jumalauta jätkä päätä jo! Siinä ehtii kumppani (oli se sitten mies tai nainen) jo jäähtyä kun Ramtsuliini plaraa edelleen CD-valikoimaansa miettien parasta panomusaa. "Tää eiku tää eiku olisko sittenkin tää..."
Kaikki kuunnellan kirjastosta :wink: Mä mikään minuuttimies oo :mrgreen:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Edith

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Olen jo ennekin kertonut, mutta kerrottakoon vieläkin, että kaikkien huonojen seksikokemusteni joukosta nousee huonouden huipuksi se kerta, kun auki olleesta radiosta alkoi soida Popedan Holmesin John.
Elukka

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eläkeläiset: Panojenkka :mrgreen:
silsis

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mulle tämä ei ole koskaan ollut Juttu. Oikeastaan hiljaisuus on parhautta, kuulee sen kahden ihmisen tuottamien saundien monimuotoisuudenkin paremmin. Joku aika hiljattain pyysi musiikkia taustalle. En kehdannut kysyä miksi se oli niin tärkeätä hänelle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun kuuluisi kai faniuteni perusteella vastata, että RHCP:n Party on your pussy. Äh, panetusta moni biisi herättää, mutta mitään taustamusiikkia ei tarvita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Hä!! Onko joku siis oikeasti sitä mieltä että tähän voisi olla muuta vaihtoehtoa kuin Procol Harum:in "Whiter Of Shade Of Pale". Kaikkien shuteem biisien äiti. Olette outoja.
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Geetzu

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Harvassa on ne kerrat kun olen tiedostanut taustalla soivan musiikin. En kyllä muutenkaan ole musiikin suuri kuluttaja, mutta joskus jos hiljaisuus on liikaa ja töllö kivasti kiinni, kaivan jonkun levyn tyyliin Cohenia, Claptonia, Sinatraa ja annan äänen herätellä pimpan. Toimiihan se aina.
Avatar
PeterPan
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 25.10.2006 9:23

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja PeterPan »

Erykah Badu ehdottomasti...siinä yhdistyy hieno laulaääni ja pillun litinä hyvin yhteen.. :lol:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja alja »

SingleMalt kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Eli mikä on parasta panomusaa?
Jean Pierre Kusela - Naurava Kulkuri.
oukeiiii. pannaanko? jos sä haluut naista, joka meinaa tukehtuu nauruunsa samalla, niin sitten mä oon Se Oikea tähän tarkotukseen! vois tietty olla kokemus sekin.....


mä sanoisin tähän et Ravelin Bolero ja NIN:in Closer. ja onhan niitä muitakin, mut ei voi muistaa......
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Sannnu

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

PeterPan kirjoitti:Erykah Badu ehdottomasti...siinä yhdistyy hieno laulaääni ja pillun litinä hyvin yhteen.. :lol:



:komp: My man my man....niin totta!!!! *lähtee etsimään levyä cd-hyllystä...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No mitä hittoa? Miten ne panomusat sitten laitetaan soimaan? Mehän voitais tässä vähän junous :jouden: mut oota että kaivan barrywhitet kaapista niin osaan nylkyttää oikeaan tahtiin. Hyi helvetti miten teennäistä! Ei kai siinä jouda mitään musaa kuunteleen. Kerran kyllä muistan huvittuneeni manovarista ja sen suomiversiosta taustalla. (toimii siis lähinnä tunnelman katkaisijana)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Georgina kirjoitti:(toimii siis lähinnä tunnelman katkaisijana)
Bläh, älä anna sen häiritä! ;) Mulla kerran aiheutti tajuttoman naurukohtauksen televisiosta tullut oisko ollut Wagnerin Lentävä hollantilainen tai joku vastaava sangen mahtipontinen ja pöydällä nussimisen taustamusiikiksi täysin sopimaton musiikkikappale :]
Prepare for the worstest.
huima

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Musan laittaminen päälle panotarkoituksessa on yhtä teennäistä kuin toisen ilmestyminen eteen mauttomissa seksihepenissä. Tai ne vaahtokylvyt ja viulut.
Tähän ihan täysi kompskomps.
Te olettekin ihan vitun estyneitä ja missaatte siinä maailman ihanista vaaleanpunaisista jutuista paljon.

Hemmetti se Elvis-asu toimii just sen takia että se on niin kitsch. Tosin silloin pitää tehdä omalla suorituksellaan kunniaa Elviksenkin parhaiden aikojen lantioliikkeelle, ja suorituksen jälkeen muistaa kiittää aplodeista -- Thank you very much.

Musiikki, valot, tuoksut -- kynttilästä, suitsukkeista tai vaikka öljyistä -- ovat samalla tavalla kuin se vaahtokylpy ja viulut keinoja siirtää ja siirtyä siitä ajasta ja paikasta pois jonnekin missä on paikalla vain sinä, rakastajattaresi, rakastajattaresi paras ystävätär, kameramies, äänittäjä ja ohjaaja.
huima

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Ja mulla on ihan nätit pitsiset alusvaatteet, jos tulis pyyntö johonkin saakelin kiimakorsettiin, ni nukkuis yksin sohvallaan kyl. Stay-upit voi unohtua päälle toki joskus, ja nehän oli joidenkin mielestä seksivaatteita?
Niin.

No onneksi maailmassa on paljon naisia, jotka ajattelevat myös toisin ja osaavat nauttia sekä itse kauniista alusvaatteista, mutta ennenkaikkea myös siitä ilosta ( ja vallasta ), jonka he niillä saavat aikaiseksi miehiinsä.

http://www.agentprovocateur.com/
Patz

Re: parasta Panomusaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tää on kyllä kuuminta hottia! Olin jo tilaamassa mm. nämä, kunnes huomasin hintalapun.
Tartten selkeesti rikkaan miehen jolla on silmää kauniille asioille...
Vastaa Viestiin