Seksuaalinen suuntautumisesi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani:

Heteroseksuaalinen mies
67
43%
Bi-seksuaalinen mies
3
2%
Homoseksuaalinen mies
1
1%
Heteroseksuaalinen nainen
37
24%
Bi-seksuaalinen nainen
27
17%
Homoseksuaalinen nainen
4
3%
En halua kertoa / en osaa päättää / EVVK / Tuulenpuiska
16
10%
 
Ääniä yhteensä: 155

Geetzu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ei kerta homoa tee.
..eikä toinen kerta satu enää niin paljon.
Ehkä toi ottaa vielä selvää toi heteroni...
safi

Re: Biseksuaalisuus on muoti

Viesti Kirjoittaja safi »

Sannu kirjoitti: Kai sitä jokaisella naisella on käynyt mielessä kauniin naisen nähdessän, että miltäköhän tuntuisi sekstailla tuon kanssa.
Ei ole kyllä koskaan käynyt edes mielessä. En koe naisia, edes erittäin kauniita sellaisia mitenkään kiihottavina. Muutamien lesbojen "hyökkäyksien" kohteeksi olen joutunut ja olen kokenut tilanteen todella epämiellyttävänä.

Itse aiheesta vielä. En ole vielä koskaan törmännyt mieheen, joka olisi udellut seksikumppanieni määrää. En myöskään itse ole kysellyt määriä.
Jos kyseiseen tilanteeseen joutuisin ja kysyjä olisi, joku minulle tärkeä henkilö, niin luultavasti kaunistelisin tilastojani aika tavalla. Tottakai haluaisin antaa itsestäni paremman kuvan, kun se todellisuudessa olisikaan. Rehellisyys kunniaan, mutta totuuttakin kannattaa joissain asioissa hiukan muokkailla ja tämä aihe nyt kuuluu niihin.

Mitään tekojani en kuitenkaan kadu. No ok, ehkä jotain nuoruuden sekoiluja olisin voinut jättää kokeilematta, mutta eipä niistä nyt sen enempää :oops:
Hebuli

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ainoa mies jonka kanssa voisin oikeasti kuvitella harrastavani seksiä olen minä. Ja on sitä joskus tullut tehtyäkin.
safi

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja safi »

Hebuli= Hemuli onko?
SingleMalt

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hebuli kirjoitti: Ja on sitä joskus tullut tehtyäkin.
Hullu mies. Lopeta, identiteettisi saattaa vielä seota pahemman kerran.

Tiedätkös muuten mikä on nopeuden huippu?
Kun runkatessa vaihtaa kättä lennossa niin, ettei huomaa lainkaan.

muhahhahah. Huono.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bi olen, mutta parisuhteissa olen elänyt vain miesten kanssa. Ei siksi, ettenkö naisenkin kanssa voisi, vaan siksi, ettei sellaista oikeaa ole vielä osunut kohdalle.
Ihastun ihmisiin, en sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei mikään listalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hetskupuppeli.
Patz

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Patz »

130%
Geetzu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:Siis: mikä on SINUN heteroprosenttisi?
51%
Mida

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Mida »

Hetero vastasin. Voisin sopivan tilaisuuden tullen suudella naista, mutta sen enempi tuskin luonnistuisi. :-/
RolloTomasi

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani EVVK.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja saira »

Vastasin heteroseksuaalinen nainen, vaikka myönnän katselevani mielelläni kauniita /persoonallisen näköisiä naisia ja vaikka voisin kuvitella ainakin kokeilevani seksiä naisen kanssa. Heterous kuitenkin suurempi osa minussa.
MGandhi

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

RolloTomasi kirjoitti:Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani EVVK.
Eli olet ns. Hällävälisti, joka on synonyymi bisselle.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

En vastannut kyselyyn mitään, koska kaipaisin määrittelyjä siitä, mitä mikin vaihtoehto todellisuudessa tarkoittaa. Suvisen tavoin näen sukupuoliin liittyvät seksuaalisuuden variaatiot janana, jossa vain ääripäät edustavat homoutta ja heteroutta. Välissä on sitten erilaisia biseksuaaleja, joista vain harva on aivan yhtä kiinnostunut miehistä ja naisista. Kuitenkin veikkaan, että suurin osa niistä jotka tällä määritelmällä olisivat biseksuaaleja, vastaavat kuitenkin olevansa heteroita (tai homoja).

Vastaan tässä vaikka en gallupiin osallistunutkaan: olen bi. Olen vain kerran viritellyt parisuhdetta naiseen, ja mieheen taas viisi kertaa (typerimmät nuoruuden hölmöilyt poisluettuna). En kuitenkaan voi tietää mikä tämä suhdeluku olisi, jos eläisimme maailmassa jossa homoseksuaaliset suhteet nähtäisiin yhtä hyväksyttävinä kuin heterosuhteetkin.
SingleMalt

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti:En vastannut kyselyyn mitään, koska kaipaisin määrittelyjä siitä, mitä mikin vaihtoehto todellisuudessa tarkoittaa..
Jotenkin mä en ole yllättynyt tästä.

Voisitko hämmästyttää meitä kaikkia ja laatia 25 sivuisen tutkielman kyselyn vaihtoehdoista ja niiden epäkelvoista mahdollisuuksista?

Pliiis?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:En vastannut kyselyyn mitään, koska kaipaisin määrittelyjä siitä, mitä mikin vaihtoehto todellisuudessa tarkoittaa..
Jotenkin mä en ole yllättynyt tästä.

Voisitko hämmästyttää meitä kaikkia ja laatia 25 sivuisen tutkielman kyselyn vaihtoehdoista ja niiden epäkelvoista mahdollisuuksista?

Pliiis?
Mieti tarkkaan mitä toivot, sillä toiveesi saattaa toteutua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ja jos joku ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, se on nuo bi-ukkelit. Tiedän kyllä, että miehen ei-heteroseksuaalisuus on aika uhka yhteiskuntajärjestykselle ja joku bi-ukko varmaan pelkää, että ylläpito huomaa hänen äänestäneen bi-vaihtoehtoa jne.
Viimeksi muokannut Keikaus, 04.12.2006 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
WanhaPervo

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Sannu kirjoitti:Pahoittelen kirjoitusvirheitä..en ole vilä tottunut tähän vitun pieneen kannettavan näppikseen...
Enpä ole näppiksellä varustettua vittua vielä nähnyt. No, onhan tässä vielä aikaa..
pajazzo

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Olen umpihetero nainen. En pystyisi mitenkään kuvittelemaan itseäni naisen kanssa. Enkä toisaalta haluakkaan :|
SingleMalt

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti:Mieti tarkkaan mitä toivot, sillä toiveesi saattaa toteutua.

Joo, kiva kiva. Kirjoitathan nopeasti. Mä lupaan olla lukematta sitä..
Hebuli

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Suvinen kirjoitti:No ei, eikä uutta. Tutkimuksessa sen sijaan rohkeasti arvioitiin, että näitä 100% heteroita/ homoja olisi vain hyvin vähän. Suurin osa ihmisistä siis kallistuisi edes ihan pikkuisen suuntaan tahi toiseen. Sitä en muista että miten ne prosentit määrittyisivät, mutta jokainen päätelkööt itse.
Joo, noinhan aina sanotaan, mutta miten itse voi päätellä oman suuntautumisensa asteen? Jos eteeni ei vielä koskaan ole osunut edes (naismaistakaan) miestä, joka olisi saanut minut kiihottumaan edes pikkiriikkisen, voinko päätellä olevani 130% hetero? Vai olenko oikeasti vain 70% hetero, mutta yhteiskunnan luomat paineet ja opitut roolimallit estävät alitajuisesti minua kiihottumasta miehistä?

Jos taas se että osaa pitää myös mieskehoa jossain tilanteissa esteettisesti miellyttävänä riittää bi-luokitukseen, sitten uskon että useimmat ovat bi:tä (miehet tavoittelevat yleisesti miehekästä atleettista kehoa itselleen). Mutta siitä on mielestäni iso harppaus varsinaiseen seksuaaliseen kiihottumiseen samasta asiasta, ja jopa haluun harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa. Vähän sama kuin voin pitää nahkasohvaa esteettisesti miellyttävän näköisenä, mutta se ei tarkoita että kiihottuisin nahkasta.

Ainoa mitä varmasti tiedostan on että yleensä mitä naismaisempi nainen olemukseltaan eteeni sattuu, sitä todennäköisemmin viisari värähtää. Miesmäiset naiset eivät juurikaan kiinnosta, joten otaksun että samasta syystä miehetkään eivät kiinnosta minua seksuaalisesti.
hermine

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Suvinen kirjoitti: Ihmiset voisi ajatella seksuaalisen suuntautumisen mukaan 100% asteikkona. Umpihetero olisi siis 100% hetero, umpihomo taas 100% homo.. onko vaikeeta? No ei, eikä uutta. Tutkimuksessa sen sijaan rohkeasti arvioitiin, että näitä 100% heteroita/ homoja olisi vain hyvin vähän. Suurin osa ihmisistä siis kallistuisi edes ihan pikkuisen suuntaan tahi toiseen. Sitä en muista että miten ne prosentit määrittyisivät, mutta jokainen päätelkööt itse.
Mun muistaakseni noi noudattaa suunnilleen normaalijakaumaa. Oon nähnyt jossain kuvaajan, jonka taustaksi oli asian havainnollistamiseksi piirretty miehiä. 100% hetero seisoa jurotti jäykkänä kädet taskuissa poispäin kuvan muista miehistä. 100% homon asento oli avoimempi ja tämä heilutteli joviaalisti käsiään jutellessaan viereiselle 90%-biseksuaalille.

Mun heterousprosenttini vaihtelee ihan kuukautiskierron mukaan. Otolliseen raskaaksitulemisaikaan on aika lähellä sataa. Muuten sit tulee usein katseltua tyttöjä enemmän. Poikiin ihastuu useammin kuin tyttöihin, mut tyttöihin PALJON voimakkaammin, silleen että se on ehkä lähempänä sellaista pakkomiellettä mitä rakkaudella usein käsitetään. Ja valitettavasti todennäköisesti samalla tekee oikean suhteen mahdottomaksi.

Yhellä toisella foorumilla oli tämmösessä kyselyssä "aseksuaalinen biseksuaali", eli bisse joka on liian elitistinen harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Tälhetkellä toi taitaa liipata kaikista lähelle.
Zeb

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

130 %, I assume. En ole koskaan kokenut minkäänlaista fyysistä vetovoimaa keneenkään naiseen. Tämä ei tarkoita, etteivätkö naiselliset piirteet voisi olla mielestäni esteettisiä. Hebuli vertasi nahkasohvaan, mä vertaan vaikka hevoseen. Esteettisesti hyvin miellyttävä eläin, mutten mä sen kanssa seksiä haluaisi harrastaa.
SikaMika

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaihtoehdoista puuttui "umpihomo", joten vastasin "heteroseksuaalinen mies".
Vastaa Viestiin