Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Omistatko? (seksikenkiä siis)

Joo, sori.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myltsi myltseilee taas.
Joo mul on nokian saappaat mut ne on landella.

Miksi ihmeessä muuten pårnåleffoissa niillä mammoilla ei ole rihmankiertämää, mutta kauhiat korkkarit kyllä?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Miksi ihmeessä muuten pårnåleffoissa niillä mammoilla ei ole rihmankiertämää, mutta kauhiat korkkarit kyllä?
Koska se saa säären näyttämään pidemmältä ja paremmalta.

Kaikki mun kengät on seksikenkiä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Kaikki mun kengät on seksikenkiä.
Varsinkin ne aidot converset. Miulla on kolmet kengät joista yhdet tennarit, yhdet kävely- ja yhdet talvikengät.
Mitkään niistä eivät ole erityisen eroottisia, paitsi ihanat feikkiconverset joita koskettelen salaa iltaisin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Miksi ihmeessä muuten pårnåleffoissa niillä mammoilla ei ole rihmankiertämää, mutta kauhiat korkkarit kyllä?
Koska se saa säären näyttämään pidemmältä ja paremmalta.

Kaikki mun kengät on seksikenkiä.
Ai kun ne makaa haarat levällään voihkimassa ja korot osottaa kattoon? Jaah...

Kaikki munkin korolliset kengät on seksikenkiä. Lenkkarit ja työkengät tai sandaalit ei, ko mä olen sitten niin lyhyt :?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Ai kun ne makaa haarat levällään voihkimassa ja korot osottaa kattoon? Jaah...
Mie nyt en tietysti naisten humpuukeista mitään tiedä, mutta veikkaisin että se liittyy enemmän siihen jalan asentoon..?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Ai kun ne makaa haarat levällään voihkimassa ja korot osottaa kattoon? Jaah...
Silloinkin. Kengillä voi myös peittää rumat jalat. Nätit jalkaterät, söpösine varpaineen kun ovat harvassa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Gina

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Gina »

on mulla. Semmoset mustat pitkät saappaat hopeasoljilla. Mulla on toooosi hot olo ne jalassa :P
Sannu

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mullakin on kullanväriset jossa korkeakorko ja polviin asti nyöritys..mistä lie matkaan tarttuneet
MarthaFocker

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jaa-a. Usein baarissa heruttajille tarjoan mahdollisuutta nuolla kenkiäni. (olenpa lutka, hyi minua)
Geetzu

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viikonlopun saldo: kolmet uudet saapikkaat... Suhtaudun kivasti, miehen lompakko myös.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla ei ole yhtään seksikumpparia.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:Viikonlopun saldo: kolmet uudet saapikkaat... Suhtaudun kivasti, miehen lompakko myös.
Jos tarvitset sille lompakolle joskus hoitajaa, mulla oli käsi eka pystyssä.
The great club outshines the individual, always and forever.
HellBell

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:Mulla ei ole yhtään seksikumpparia.
Ei mullakaan. Mistäköhän niitä saisi? Haluaisin vain yhden seksikumpparin, en kahta.
Voisin sanoa sitten "Minulla on yksi seksikumppari. Naftaliiniin upotettuna.."
Kuulostaa jotenkin erootttiselta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä omistan reilun viiskymmentä paria kenkiä sekä pinkit Nokian Kontiot, joten eiköhän siitä joukosta löydy jokaiseen makuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

On minulla muutamat sellaiset kengät, jotka eivät todellakaan ole kävelemistä vaan puhtaasti hyvältä näyttämistä varten. Mutta en sanoisi seksikumppareiksi, koska en nussi kengät jalassa. Villasukat on ainoa sallittu vaate- tai kenkäkappale sängyssäni.
Mutta oih, kyllä ihanat kengät saa olon tuntumaan tosi seksikkäältä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Turbohaltija

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mylwin kirjoitti:Omistatko? (seksikenkiä siis)
Jalaksen maiharit. Jalassa harva se päivä. Saappaiden jyly. Ensimmäiset sulkeiseni - mielipuolinen erektio. Sata maiharia tömähtää asfalttiin yhtenä kyrpänä. Vittu, nyt nussitaan!
Aito_Johanna

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mulla on kahdet kumpparit: mökkeilykäytössä klassiset mustat ja kaupungissa sadesäiden varalta lyhyempivartiset punaiset. Molemmat tietysti aitosuomalaista Nokiaa. Se, ovatko kumpparini seksikkäät, riippuu tietysti siitä, mistä kukakin tykkää.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Kaikki mun kengät on seksikenkiä. Joku miettii että miten voi olla noin, mut kyllä vaan voi, tekee kuten mä teen ja ei tarvi olla kade!
Siis... Etsin staileimman näkösen myyjän sieltä kenkäliikkeestä ja kysyn siltä, missä niillä olisi sexyjä kenkiä tarjolla. Staili tajuaa toista stailia ja tosi nopeesti mulle sitten on aina löytyneet ne seksikengät.
Tosi kalliita, mutta minkäs teet. Superbeibenä ei ole halpaa.
<3
SingleMalt

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Fontin väri: text Vihje: voit käyttää myös color=#FF0000
Viimeksi muokannut SingleMalt, 22.09.2005 9:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dumari

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ostin ekat omat kumpparini töistä. Ne on seksikkään vihreät ja niissä on alumiinikärki.... JACKIE CHAN, hijaaa!!! *potkii ilmaa*
Leilah

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minulla on yhdet turvakumisaappaat vahvistetulla kärkiosalla ja kahdet ihan tavalliset mustat kumisaappaat. Minusta niissä ei ole ollenkaan seksiä, vaikka aika paljon niitä käytänkin ja ne tuntuvat jaloissa ihan miellyttäviltä. Ilmeisesti turvasaappaissa on kuitenkin jotain ylimääräistä viritystä, sillä mieheni puristelee aina persettäni, kun minulla on ne jalassa.
Viimeksi muokannut Leilah, 22.09.2005 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hellästi sivelen steel cappeihini ajoittain torniplankkia ja itken niiden kärkiin ilmaantuneita lommoja sekä viiltoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Uuh, asiaa kengistä!

Kaapissa pienen kenkäkaupan verran kenkiä, suurimmassa osassa reippaasti korkoa pidentämään liian lyhyttä vartta, osa taas mukavia "lomakenkiä", joilla tallaa pidempiäkin matkoja.
Jos oikein aletaan luettelemaan niin n. 10 paria erilaisia lenkkareita (aerobic, sisäpeli, juoksu jne...), pyöräilykengät, golfkengät, hiihtomonot, laskettelumonot ja vaelluskengät. Nahkasaappaita n. 15 paria, lukematon määrä korkkareita, kesäläpäreitä jne. ja kaiken kruununa seksikuNpparit eli vaaleanpunaiset Hai-saappaat.

En muuten omista yksiäkään naisten ns. kävelykenkiä (halleluja!).
Edith

Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

En omista kumppareita lain, mutta omasta mielestäni islantilaiset sihteerikkökenkäni ovat varsin seksyt. Kymmenen vuotta suunnilleen hain juuri sellaisia kenkiä, mutta vasta toissa vuoden kesällä Islannista löysin sellaiset sopivassa koossa sieltä kaukaa.
Vastaa Viestiin