ketä tyttö voisi antaa pilluu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja slam »

maittais ny. :)

Ja ketään ei kiinnostanut minun tekstit, koska olen TYHMÄ
ninnithequeen

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Slam höpöhöpö.

Naurattaa, ettei kukaan oo varmistanu osallistumistaan. *tirsk*
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Slam, Voisit vaikka runoilla taas jotakin.

Kaikki tykkää sun tarinankerronta tyylistä.
Geetzu

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jyrki73 kirjoitti:Slam, Voisit vaikka runoilla taas jotakin.

Kaikki tykkää sun tarinankerronta tyylistä.
Pitäis ehkä äänestää.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Minä lupaudun antamaan pillua jostain turun läheltä. Annan vaikka kaikki pillut sieltä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
slam

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja slam »

- Antaisin, jos pystyisin.
- Suuntautuminen ja ruumiin aukot eivät sellaiseen sovi, sory...
slam

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Slam, Voisit vaikka runoilla taas jotakin.

Kaikki tykkää sun tarinankerronta tyylistä.
Pitäis ehkä äänestää.
(turha edes kysyä=)

Puolesta: 0
vastaan: 1000.

Jokunen on tuosa valmistumassa ja uutta pukkaa. Lähden tuosta nollasta taas puskemaan.

tosta "korkeudelta" lähtee loriseen:

Haiseeks täällä paska, sanoi vihainen miesääni...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää menis ny kokeileen, saisko jos antais... (tai tyrkyttäis itteensä)
Siellä tulee jotain sotajuttuu ja räiskintää telkusta, joten taidan saada pakit.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
NuoriDaavid

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

mustaenkeli kirjoitti:Tää menis ny kokeileen, saisko jos antais... (tai tyrkyttäis itteensä)
Siellä tulee jotain sotajuttuu ja räiskintää telkusta, joten taidan saada pakit.
No?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

NuoriDaavid kirjoitti:No?
Tuolla kertaa voitin ampuma-aseet... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No?
Tuolla kertaa voitin ampuma-aseet... :wink:
Näinköhän? Arska haistaa palaneen käryä!! Todellisuudessa joit kannullisen Nesqvick-kaakaota ja popsit susilihapullia.

Millätavalla muuten normaali Savolainen totetuttaa seksin tarpeensa? Ihmisten laillako?
Oletko sinä jo savolaiseukko? :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Millätavalla muuten normaali Savolainen totetuttaa seksin tarpeensa? Ihmisten laillako?
Poikuus lienee paras vastaamaan tähän kysymykseen... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Millätavalla muuten normaali Savolainen totetuttaa seksin tarpeensa? Ihmisten laillako?
Poikuus lienee paras vastaamaan tähän kysymykseen... :wink:
Ok, mut oothan säkin jo savolainen. Kuule, mulle on vieläkin jäänyt epäselväksi onko se gattaca sama kuin Poikuus? Miksi ihmeessä pitää muuttaa nimeä. Luulin tosiaan että gattaca on Impin lapsen isä.
Mut eiks poikuus oo siis 100% rundqvist?
CandyMan

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:Luulin tosiaan että gattaca on Impin lapsen isä.
Tuota ei ole vielä todistettu puoleen tai toiseen.

Stadinarska, milloin sait viimeksi seksiä? Nyt sinulla on tilaisuus kirjoittaa edes yksi viesti joka kiinnostaisi muitakin ihmisiä. Älä mokaa tätä tilaisuutta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Luulin tosiaan että gattaca on Impin lapsen isä.
Tuota ei ole vielä todistettu puoleen tai toiseen.

Stadinarska, milloin sait viimeksi seksiä? Nyt sinulla on tilaisuus kirjoittaa edes yksi viesti joka kiinnostaisi muitakin ihmisiä. Älä mokaa tätä tilaisuutta.
Niin, siis Impi tarkoitti mahdollisesti sittenkin sitä, että Poikuus on isä. Hän on sitten kyllä "kasvanut" noin henkisesti?
Uskon, että Immen mukulan isä on joku muu?

Sitten toiseen kysymykseen, sen jälkiosaan. Candyman, sinä jälleen otaksut, siis toivot, etten olisi tehnyt mitään ihmisiä kiinnostavaa. Vieläkin mun vaan täytyy itseäni tuoda esille, että olen kuule saanut sellaisen määrän positiivista palautetta elämässäni, että elän sillä loppuikäni, ja lukenut psykiatriaa ja monia ihmistä käsittelevää kirjallisuutta ja muuta esitystä. Ja vaikka nyt niin kovasti toivot, ettei kirjoituksistani olla kiinnostuneita, niin se nyt vain ei pidä paikkaansa. Mutta se ihmisille niin luonteenomainen laumasieluisuus pitää täälläkin ihan enemmän paikkansa kuin lääkäri määrää. Mutta se johtuu yleisön nuoruudesta/epävarmuudesta. Muutama vahva yksilö on. Onhan sanomattakin selvää minulle, ilman tarkoitusta kehua itseäni, että teen ihan järkevää tekstiä ja olen aikuinen. Silti kunnia-asiani on ymmärtää jokaista. Kaikki asiat vaikuttaa kaikkeen. Jos joku on vaikeuksissa kotona ja kovat kiireet opiskelussa ja raha-asiat tiukilla yms. ikävää ja minä tulen jotain hauskaa sanomaan, niin minkä muunkaan minä saan kuin hirttotuomion! Ja jos olen persoonallisuus, joka pärjää ihan kivasti niin kuin asia eittämättä on, mikä on aina AINA poikain reaktio: pilkkaaminen. Itse asia ei merkitse mitään. Poikkeava koetaan uhkana!

Sinulla on sentään aikalailla sellaista laajakatsoistakin kommenttia ja älykästä. Mutta musta-alue tämä kateuspuolikin sinulle on. Silti arvostan kysymystäsi, joka on tietenkin jatkuvasti päivänpolttava!
Eli seksi.
Vastaan, että olen elänyt kaksi pitkää suhdetta ja nyt olen vapaa taas. Ja on ihan totta että seksi täysin luonnollisena asiana ihmisen tarpeita on pitkälle tehty vaikeaksi toteuttaa noin selkeästi toisia loukkaamatta.
On ihan selvä, että itse toivoisin että seksin saaminen olisi selkeämpää. Itse olen onnistunut ratkaisemaan asian itselleni sopivalla tavalla. En millään haluaisi retostella asialla, koska kuitenkaan en ole mikään kukasta kukkaan lentäjä enkä mikään metsästäjätyyppi yleensä. Minulla ne asiat ovat kuitenkin niin päin, että joudun miettimään useimmiten vain jatkoa. En seksin anontaa. Sitä mietin mitä haluan. Olen suhteissa liian varovainen. Pelkään haavoittavani toista. Minä vain haluan, että nainen ja mies toteuttaisi tasa-arvoisesti seksin asian. Olen paljon pohtinut näennäisesti selvältä vaikuttavaa asiaa, jossa mies ikäänkuin haluaa enemmän ja aina ja nainen ei halua vaan joskus sitten antaa ikäänkuin "palkkiona". Kontra se asia että nainen sanoo kuitenkin haluavansa kovasti ja kaipaavansa seksiä. Pikkupoikana tämä oli mahdoton ymmärtää. Ja se tekee sen, että se yhtälö edelleen on jossain määrin epäselvä: Nainen saattaa pitää susta mutta kuitenkin saattaa antaa sateenvarjosta jos pidät "liikaa". Minusta tässä asiassa ei kuitenkaan kilpailla samalta viivalta. Silloin kun ollaan sinkkuja.
On tietenkin ihan selvä, että miehen ja naisen käsitys seksuaalisuudesta ja miten se ilmenee ovat erilaiset.
Naiset haluavat sormusta ja minäkin pyrin siihen. Seksin tarve on toki sinkulla ja minullakin siis läsnä. Itse olen kuitenkin koko ikäni urheillut, ollut liikkeessä, tavannut ihmisiä, sitten rauhoitun kotona ja olen esim.Kitinässä!!Kuten nyt syksy mennyt rauhallisemmin. Olen ollut liikaa Kitinässä, se myönnettäköön. Kuitenkin jos minusta puhutaan, olen aina ollut onneksi ystävieni ja tuttavieni kanssa pidetty mielestäni. Mulla ei olisi ainakaan täällä Hesassa juurikaan vaikeuksia saada kahden ihmisen seksiä, jos haluan, mutta se jatko, jos joutuu kiinni suhteeseen eikä kuitenkaan seksikumppanistaan välitä, se on peräti ikävää. Olen huono loukkaamaan toista. Olen myös ihminen, joka esim. suhteessaan arvostaa hyvin paljon muita lähimmäisasioita kuin seksiä. Ja vain toivon, että puhdas seksi säilyy liitossa aina vaan. Aika suorastaan uskomatonta on se, että kahden vanhuksen liitossa seksi on vielä voimakas. Itse suhtaudun asiaan suurena haasteena. Itse toivon suhteeltani ennenkaikkea pysyvyyttä, syviä kiinnesiteitä ja toki seksiä, mutta toisesta kokonaisvaltaisesti "pitäminen" on se juttu minulle koko elämässä/parisuhteessa, enkä sitä mittaa seksin määrällä.
Jos ihan puhtaasti vastaan tuohon kysymykseesi koska olen viimeksi saanut seksiä, se on vähän niin että se on liian suorasukaista intiimiä. Vaikka uskon ja TOIVON että Kitinässä ei ole ketään joka minut tuntisi muu kuin Mustis niin en viitsi kuitenkaan yksityiskohtiin mennä. Olen jo muutenkin mennyt ehkä liikaa. Tää on mun tyylini. Minä en ole tuntenut koskaan juurikaan paljonkaan ainakaan erityistä puutetta. Todensanottuna silloin kun näen jotain hyvin seksikästä tai kiihottavaa, en toki voi mitään sille "panetukselle".
Mutta vaikka tyylini on edellämainittu, ymmärrän valtavan hyvin puutteessa olevia peräkammarin poikia koska seksin saaminen yksinäiseltä vaatii töitä, tarmoa ja uskallusta. Liikaa usein monilta.
slam

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja slam »

joko hän sai?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: ketä tyttö voisi antaa pilluu

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Matematiikkaa:

Muistakaa naiset, jos jakaa niin ei saa kertoa.
Vastaa Viestiin