Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Miten teillä

Kyllä aina jotain pientä, pelkkä jyystäminen on tylsää.
38
64%
Kaikkea pitää kokeilla vaikka kivaa ei olisikaan.
3
5%
Seinäni ovat täynnä kahleita, ruoskia ja muuta kivaa.
8
14%
Paneminen on tylsää, nyrkki menee vaikka poikittain.
1
2%
Seksiä? Ei kiitos, olen kitynörtti.
7
12%
Saatanan pervot saunantaakse!
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 59

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotkut ihmiset saavat kiksinsä aivan jostain muusta kuin pippelin työntämisestä pimppaan, miten suhtaudut heihin vai harrastatko jotain vääristymää kaapissa tai peräti päivänvalossa?

Alueen tuntien mitään puppelointia ei kai kannata edes laskea omituisuudeksi?

Ja laittomuuksiin ei sorruta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vastasin "jotain pientä", kaikkea sellaista, mikä ei tunnu ylitsepääsemättömän vastenmieliseltä olen valmis kokeilemaan.

Se mitä muut täysi-ikäiset vapaaehtoisesti keskenään puuhaavat on minulle oikeastaan yhdentekevää. Niistäkään en kyllä kaikkea välittäisi aina kuulla.
Faghag

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Exsat kirjoitti:Vastasin "jotain pientä", kaikkea sellaista, mikä ei tunnu ylitsepääsemättömän vastenmieliseltä olen valmis kokeilemaan.

Se mitä muut täysi-ikäiset vapaaehtoisesti keskenään puuhaavat on minulle oikeastaan yhdentekevää. Niistäkään en kyllä kaikkea välittäisi aina kuulla.
Aamen, mitä tuohon enää lisäämään. Tosin vastasin: "Seinäni ovat täynnä kahleita, ruoskia ja muuta kivaa." Tätä vaihtoehtoa tarkentaisin kuitenkin imperfektissä sekä muuttaisin sanat seinäni ovat sanoihin vinttini on.
Storytuuli

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Faghag kirjoitti:Vastasin: "Seinäni ovat täynnä kahleita, ruoskia ja muuta kivaa." Tätä vaihtoehtoa tarkentaisin kuitenkin imperfektissä sekä muuttaisin sanat seinäni ovat sanoihin vinttini on.
Samis. Uudessa talossa oli eräs ihana pointti se, että pitkät vintit on molemminpuolin yläkerrassa, joista toisesta tein vaatehuoneen ja naulasin isoihin hirsiin esille kaikki hilavitkuttimet, käsilaukut, korsetit jne. jne. Harvemmin niitä tulee kyllä enää käytettyä tai päälle laitettua, mutta on nastaa ahmia silmillään kaikkea kaunista ja kiihottavaa mitä omistaa satunnaisesti. Toistaiseksi eletään miehen kanssa kai yhä niin rakastumisvaihetta, että pelkässä "vanillassa" on riittämiin - ainakin hänelle. Itse kehittelisin mielelläni joskus rankempiakin skenaarioita ja näytelmiä, mutta valtaleikeistä tms. puhuttaessa on vastaus joka kerta; "vedetään nyrkkeilyhanskat sitten suoraan käteen ja otetaan kunnon erä". Aggressioita puretaan siis nyttemmin pelkästään liikuntaan...ja duuniin.
killkill

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja killkill »

On vähän sellainen kummallinen vaihe. Eron jälkeisinä sumuisina vuosina tuli retkeiltyä vähän siellä sun täällä. Nyt on kovasti seestynyttä. Toisaalta olen asiantilaan tyytyväinen, toisaalta taas käyn samaa samanlaista debattia yöpuoleni kanssa kuin Bruce Wayne "Yön Ritarissa" (muistinvarainen lainaus)

"Voit yrittää tukahduttaa minut hienoilla ruoilla, viinikellarillasi ja ikävuosiesi painolla. Silti sisälläsi pimeässä, odotan, valmiina palamaan taas kuumana, kauheana ja kauniina"
tuulenpuiska

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jos elämä on jääkiekkoa, niin olen vaihtopenkillä kitisemässä peliaikaa jota ei heru.
Leilah

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Leilah »

killkill kirjoitti:On vähän sellainen kummallinen vaihe. Eron jälkeisinä sumuisina vuosina tuli retkeiltyä vähän siellä sun täällä. Nyt on kovasti seestynyttä. Toisaalta olen asiantilaan tyytyväinen, toisaalta taas käyn samaa samanlaista debattia yöpuoleni kanssa kuin Bruce Wayne "Yön Ritarissa" (muistinvarainen lainaus)

"Voit yrittää tukahduttaa minut hienoilla ruoilla, viinikellarillasi ja ikävuosiesi painolla. Silti sisälläsi pimeässä, odotan, valmiina palamaan taas kuumana, kauheana ja kauniina"
Uuhh... jotenkin mulle tuli hirveän kuuma ja punastuin... No se menee kohta ohi...

Olen vanilla ja harjoitan ihan perusheteroseksiä. En ole vielä tähän päivään mennessä tuntenut mielenkiintoa mihinkään kinkyyn, paitsi nyt alkoi kiinnostaa toi pissahomma kun siitä täällä niin innostuneesti kirjoiteltiin.

Edit: Poistin turhaa lätinää.
killkill

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja killkill »

FatLeilah kirjoitti:Uuhh... jotenkin mulle tuli hirveän kuuma ja punastuin... No se menee kohta ohi..
Kohta viimeistään EW julistaa keskustelunavauksen, jossa vaatii määriteltäväksi "mitä on kinky" :P

Allekirjoittaneen taaemmat elämänvaiheet eivät ole olleet kovinkaan kinkyjä - paremman ilmaisun puutteessa, tämä kyttääville palstaprofiloijille tarkennukseKSi (!) Itsensä ja omien rajojensa ylittäminen on kuitenkin palkitsevaa - kaikilla elämän alueilla - ja siksi yritänkin kasata energiaa tehdä... jotain... myös tällä erotiikkapuolella. Triggeri voi olla joku ihan viatonkin tapahtuma, mutta lumipalloefekti sen jälkeen on enemmän kuin todennäköinen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

killkill kirjoitti:Kohta viimeistään EW julistaa keskustelunavauksen, jossa vaatii määriteltäväksi "mitä on kinky" :P
Tunnustan! Kävi jo mielessä. :D

Epänormaalin seksin määritelmäksi hyväksyisin esimerkiksi sen, että kaikki seksuaalinen touhu jonka tavoitteena ei ole suvunjatkaminen, on epänormaalia. Eli masturbaatio, homoseksi, anaaliseksi, suuseksi jne. Tämän määritelmän mukaan varmaan kaikki harrastavat joskus epänormaalia seksiä. Ja nyt täytyy muistaa, että epänormaali ei tarkoita samaa kuin paheksuttava.

Toinen mahdollinen määritelmä voisi löytyä juuri paheksuttavuuden eli moraalittomuuden kautta. Sen mukaan epänormaalia seksuaalisuutta olisi sellainen, josta aiheutuu muille ei-toivottua haittaa, eli esimerkiksi pedofilia, raiskaukset, itsensäpaljastelu jne. Kaikki muu olisi sitten normaalia. Tällä määrittelyllä varmaankaan juuri kukaan tänne kirjoittavista ei olisi normaalin rajojen ulkopuolelle astunut.

Määrittelykysymys.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Anna tykkää kun aivoja sörkitään..pipulla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ann kirjoitti:Anna tykkää kun aivoja sörkitään..pipulla.
Mulla menee henkitorvi ihan eri suuntaan :shock:

Jotain pientä. Joskus se jyystökin on ajankohtainen, mutta suurimmaksi osaksi (ainakin nykyisin) mukana on joka kerta vähän jotain erilaista; on se sitten esileikissä , itse aktissa , paikassa tmv.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aina jotain pientä. Kirjaimellisesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elppis kirjoitti: Mulla menee henkitorvi ihan eri suuntaan
Nei, nei.. Kyseessä oli aivoaaltojen stimulointi, erilaisin mielikuvin, joita sitten tuotetaan yksin tai ryhmässä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ann kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mulla menee henkitorvi ihan eri suuntaan
Nei, nei.. Kyseessä oli aivoaaltojen stimulointi, erilaisin mielikuvin, joita sitten tuotetaan yksin tai ryhmässä.
Mä löysin tänään kaupasta yhden ihanan karkin, mikäs se oli.. s... sa.... sal... eiku sarkasmi, tai jotai.. ;)

Mielikuvat on rok. Mielikuvien käytäntöönPano on sitten ihan eri asia..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elppis kirjoitti:
Mä löysin tänään kaupasta yhden ihanan karkin, mikäs se oli.. s... sa.... sal... eiku sarkasmi, tai jotai..
No daaaa-aaah!!!!!!111111!!!

Eli tajusimme joo, mutta halusin päästä selventämään, koska jäi hieman epäselväksi itsellenikin mitä oikein yritin sanoa.. Itseasiassa en tajua vieläkään. Menen miettimään sitä ja koskettelen itseäni samalla, korteksista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Hebuli

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Vastasin "Kyllä aina jotain pientä, pelkkä jyystäminen on tylsää" kuten melkein kaikki muutkin, koska se on esitetyistä ainoa poliittisesti korrekti vaihtoehto, jolla antaa itsestään muille positiivinen kuva "en ole tylsä sängyssä vaan kokeilunhaluinen, mutta en kuitenkaan sentään mikään kumisaappainen pervokaan, hyi hitto pthyi!".
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kahta edellävastannutta myötäillen, aina on vahva ilmaisu. Jättäisin mieluusti seksin alueeksi jolla ei tarvitse suorittaa, päteä tai kehittää itseään jatkuvasti tulosodotusten paineessa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hermine

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tyhmempänä ja teinimpänä tuli kokeiltua kaikenlaista kun ei vaan tajunnut ettei kellään ole oikeutta loukkaantua siitä että itse määrään mitä ruumiilleni saa tehdä. Sen oikean erotiikan kanssa (mikä itselleni on hyvin kaukana mistään seksimessukamasta) tuolla ei kyllä paljoakaan ollut tekemistä. Nykyään kädestäpitäminen on extremeintä mihin oon pitkiin aikoihin sortunut, suulle suuteleminen alkaa olla jo liikaa.
HellBell

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kaikki riippuu siitä, kuinka kemiat toimivat yhteen - samoilla aallonpituuksilla seilaavat ihmiset voivat käyttää yhteisiä mielikuvituksiaan merenä välillään.
Vaniljaa, kinkyä.. ei se mielikuvitus niitä ryhdy erittelemään, kiihottuu mistä kiihottuu.
Edith

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei kyllä oikein mikään noista vaihtoehdoista. Lähinnä jotain pientä, ilman jyystämistä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vastasin että pientä kivaa... Tosin voi olla että monien mielestä se olisi enemmänkin kuin pientä kivaa :D
Noh, olen kokeileva luonne, ja kokeiluihin jää helposti koukkun :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

EveryWoman kirjoitti:
killkill kirjoitti:Kohta viimeistään EW julistaa keskustelunavauksen, jossa vaatii määriteltäväksi "mitä on kinky" :P
Tunnustan! Kävi jo mielessä. :D

...

Määrittelykysymys.
Kinky määrittyy yhteisön kautta. Esim. toisen ketjun pissajutut ovat täysin turvallisia ja normaaliin seksiin rinnastettavia, mutta suurin osa niitä pitää jotenkin kinkyinä. Joten sitä sitten ovat.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

sivustahuutaja kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
killkill kirjoitti:Kohta viimeistään EW julistaa keskustelunavauksen, jossa vaatii määriteltäväksi "mitä on kinky" :P
Tunnustan! Kävi jo mielessä. :D

...

Määrittelykysymys.
Kinky määrittyy yhteisön kautta. Esim. toisen ketjun pissajutut ovat täysin turvallisia ja normaaliin seksiin rinnastettavia, mutta suurin osa niitä pitää jotenkin kinkyinä. Joten sitä sitten ovat.
Käytännössä juu, mutta moiset kollektiiviset yhteisöjen sisäiset määrittelyt ovat hankalia epäeksaktiutensa vuoksi. Rajat eivät käytännössä koskaan ole missään yksiselitteisessä kohdassa. Ärtsyttävää kun ei voi vastata kyselyyn Oikein, ja vain siksi ettei tiedä mitä siinä kysytään. Sun mielestä oon joo tosi kinky, ehkä. Omasta mielestäni oon normaali. -vastausvaihtoehto jäi puuttumaan (taas).
Starflare

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

"Seinäni ovat täynnä kahleita, ruoskia ja muuta kivaa."

Pervosika, ja ah niin tyytyväinen itseeni :D . ainakin joskus
kyyppo

Re: Suhtautumisesi seksuaalisuuden haarapolkuihin.

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Ei löytynyt täysin sopivaa vastausvaihtoehtoa, mistä suivaantuneena päätin viedä teidät pervot saunan taakse kuseksimaan toisianne silmään.
Vastaa Viestiin