Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti:"...mimmi ei kiusoitellakseen katsonut minuun päinkään, joten olin varma, että nyt on kala koukussa..."
On se varmaan pidemmän päälle ahdistavaa, kun ei voi kaupassakaan käydä ilman että joku tsekkailee efektejä, tyrkyttää persettään ja lähettää guumaa energyä sun suntaan. Jouden, miten sä jaksat? Syöt jotain vitamiineja?
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
No näinhän se on. Jos Poikuuskin oli syntynyt vastaavalla asenteella, niin varmasti olisi Maailmanluokan Panomies.
Tokkopa poikuuden tilanne tuolloin ainakaan merkittävästi nykyistä heikompi olisi.

Hyvä kierre ja paha kierre. Tarvitsee lätkämolarikin itseluottamusvetoja. Vanha juttuhan on se kerta kun oli joku suomalainen mokke NHL:ssä ekassa matsissaan Pittsburghia ja Mario Lemieuxia vastaan. Mario teki viisi byyriä ja mokke kertoi matsin jälkeen, että kun hän näki Marion punaviivalla kiekon kanssa niin seurasi lamaantuminen kauhusta ja oli vaan että ei vittu: nyt se tulee sieltä taas. Ja taas soi.
elco

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti:Syöt jotain vitamiineja?
Ehkä se syö jarrua?
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minusta on tosi hauskaa, että jouden tytöttelee liki kolmekymppisiä naisia.
Äiti ei tiedä
NuoriDaavid

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Leila kirjoitti:Minusta on tosi hauskaa, että jouden tytöttelee liki kolmekymppisiä naisia.
Onko se paha vai hyvä asia? Siis tytöttely em. tapauksessa (ei sinun huvittuneisuutesi).
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No näinhän se on. Jos Poikuuskin oli syntynyt vastaavalla asenteella, niin varmasti olisi Maailmanluokan Panomies.
Tokkopa poikuuden tilanne tuolloin ainakaan merkittävästi nykyistä heikompi olisi..
:D itse asiassa leikilläni ajattelen ihan Joudenin tyyliin tykönäni, mutta vain pääni sisällä. Kun kassatyttö hymyilee minulle, vedän heti fantasiat, että se haluu mua! Samaten kaikki pikkuflirtti kitinämisujen kanssa synnyttää fantasioita, että ne haluu mua! Surullisempi ja raskaampi sitten vaan tajuta realiteetti, että olenkin vain ruma säälittävä vanha pelle, jota huvikseen jekuttavat.

Parasta aikaa kaikissa kassatyttö- karjakko -nettimisu -kaukorakastumissani on juuri kuvitteluvaihe. (Johon jostain pervosta syystä aina liittyy joko saunottaminen tai naku-uinti :D)

Idolini Beavis ja Butthead ovat opettaneet minulle tämän asennoitumisen! Jos nainen sanoo vaikka päivää niille pojille, niin "WOW! She wants me!!" ja kun tytöt tietysti tylysti antavat pakit, Beaviksellla ja Buttheadilla on selitys: "He pelkäävät meidän rakkauttamme." Niinhän se munkin kanssa joojoo varmasti on, pelkäävät polttavansa siipensä Gattacan Rakkauden liekissä, ja pelkäävät olisiko multiorgasmipotentiaalinsa kokeminen Gattacan kuudestilaukeavalla ihan liikaa. Niinhän sen täytyy olla niinhän? :D

Parasta aikaa on joo unelmointi ennen kuin yritän liikaa ja saan kylmän suihkun. Sori vonkaamani nettimisut ja Helykkä viimeksi!

Tietty tuollainen Joudenmainen kuvittelu ei mulla koskaan toteudu, leikkiä vain ja hauskaa kevennystä ikävään arkeen.. 74-vuotias isänikin muuten on armoitettu Beavis ja Buthead-fani. Väittää mm. että lähiapteekin naiset ahdistelevat häntä seksuaalisesti! :D

Jos olisin tarpeeksi tyhmä ja itsekritiikitön, tuo asenne saattaisi toimiakin saantiin kuten elcon kaverilla. Mutta kun en ole.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Minkähänlainen jouskari on vanhana pappana? Meinaan vaan, kun ilmeisesti aika usein heillä esiintyy tuota, että kuvittelevat, että kaikki naiset ovat kimpussa.

Esim. sukulaiseni, joka makasi vaipoissa sairaalassa, kuvitteli sairaanhoitajien olevan hänestä kiinnostuneita, kun tekivät kuivituskierroksia.

Toisenkin sukulaismiehen muistan, joka kertoi, kuinka naiset jatkuvasti lähentelevät. Tämä tapaus ei ollut sairaalahoidossa.

Itse en ole vielä tuota vaihetta saavuttanut.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Esim. sukulaiseni, joka makasi vaipoissa sairaalassa, kuvitteli sairaanhoitajien olevan hänestä kiinnostuneita, kun tekivät kuivituskierroksia.

Toisenkin sukulaismiehen muistan, joka kertoi, kuinka naiset jatkuvasti lähentelevät. Tämä tapaus ei ollut sairaalahoidossa..
Noh.. 89 vuotias eturauhassyöpää sairastava vanhaenoni, joka siis lähestulkoon saattoi nuorempana talon häviöön panemalla toisen miehen vaimon paksuksi... vieläkin selittää, että hänelle se naisen varattuna olo ei ole ollut hänelle mikään este. Joka verraten lisää inhoani äijään, kun lapsuudessa niin kärsin tuosta ilmiöstä ja meinas hävitä talonikin tuon takia.

No joo, nykyään enoni joka helvetin päivä selittää, että on se hyvä kun näin vanhetessa sukupuolivietti laantuu, on se vaan niin rasittava juttu. Ja kun ukko JOKA päivä tuon sanoo, taitaa vieläkin kutittaa. Kerran kun isorintainen kunnan kotihoitonainen toi safkaa, kuulin oven takaa enon humbreybogartmaista jorinaa sanoja erottamatta ja naisen valituksen: "Tulet liian lähelle!" Arvaan että tuo 89-vuotias kyläsonni paskasissa kalsareissaan oli alkanut hiplata. Eli ei niillä helpota edes kuoleman lähestyessä.

Ja kun sain ateneumin käyneet taiteilijatätini maalauksen, jossa on kaksi nakua teinimisua, oikeaa taidetta silti.. niin enoni mielenosoituksellisesti käänsi sen taulun nurinpäin paheksuen. Sanoi ettei omalle seinälleen haluaisi ikinä. Arvaan että sillä sievistelevällä vanhalla elukalla vaan alkoi töpöttämään, ja teennäisenä viktoriaanisena moralistina säikähti sitä ja sitten moralisoi sitä taideteosta, ei itseään!
Viimeksi muokannut Gattaca, 09.05.2007 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:Minkähänlainen jouskari on vanhana pappana? Meinaan vaan, kun ilmeisesti aika usein heillä esiintyy tuota, että kuvittelevat, että kaikki naiset ovat kimpussa.



Itse en ole vielä tuota vaihetta saavuttanut.
Mutta odotat innolla?

Niin, olen kyllä näiden keski-ikäisten kesäleskien taipumuksia usein ihmetellyt. Ja yhtälailla sitä, miten kauan naiset jaksavat kuunnella niitä juttuja. Ovat ilmeisesti paremmin kasvatettuja kuin minä, sillä yleensä olen seurueessa aina lopulta se, joka saa toivottaa ahdistelijat vähemmän kauniiden sanakäänteiden siivittämänä sinne mistä tulivatkin.

En tiedä kuka näille sankareille on opettanut että "anteeksi, meillä on tässä nyt keskustelu kesken" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin "istu toki alas ja kerro mielipiteesi vaatimattomista olemuksistamme".
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minkähänlainen jouskari on vanhana pappana? Meinaan vaan, kun ilmeisesti aika usein heillä esiintyy tuota, että kuvittelevat, että kaikki naiset ovat kimpussa.



Itse en ole vielä tuota vaihetta saavuttanut.
Mutta odotat innolla?
Suoraan sanottuna libidon väheneminen on helpotus. Jatkuva panetus on inhottava olotila.
Sheetlord

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Lilo kirjoitti:En tiedä kuka näille sankareille on opettanut että "anteeksi, meillä on tässä nyt keskustelu kesken" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin "istu toki alas ja kerro mielipiteesi vaatimattomista olemuksistamme".
Välillisesti kaikki ne sisaresi, jotka ovat ukkosen liehittelyyn aikaisemmin langenneet ja tätä kautta pönkittäneet hänen machismossa marinoituvaa egoaan.

Tosin sen agressiivisenkin viettelyn voi tehdä niin monella tavalla. Käytöstavat tulisi aina muistaa. Olen ehkä kerran tai kaksi hetkellisen hulluuden huumassa "painanut päälle", vaikka viettelyn kohde ei ole lähettänyt minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Toinen kerta onnistui, eli casanova-prosenttini on huimat 50%. Tavallisesti ajatuskin aloitteen tekemisestä kammottaa minua.

Pokailusta kiinnostuneille suosittelen luettavaksi Neil Straussin "Pelimiestä". Klassisen kreikkalaisen draaman kaarta mukaellen nörtti päähenkilö saavuttaa ensin suurta menestystä pikaviettelyn jalossa taidossa, uransa huipulla huomaa elämäntapansa tyhjyyden, rakastuu oikeasti ja viisastuu. Vaikka viettelytaitojen oppiminen ei kiinnostaisikaan, tarjoaa kirja hyytävän/hulvattoman näkemyksen erääseen internetin vinksahtaneimmista alakulttuureista.
CandyMan

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:itse asiassa leikilläni ajattelen ihan Joudenin tyyliin tykönäni, mutta vain pääni sisällä. Kun kassatyttö hymyilee minulle, vedän heti fantasiat, että se haluu mua! Samaten kaikki pikkuflirtti kitinämisujen kanssa synnyttää fantasioita, että ne haluu mua! Surullisempi ja raskaampi sitten vaan tajuta realiteetti, että olenkin vain ruma säälittävä vanha pelle, jota huvikseen jekuttavat.
No nyt tiedät mikä on optimistin ja pessimistin ero.
PerttiMakimaa

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Naiset ovat venuksesta - miehet marsista... :)

Täällä naiset kiukkupäissään kertaavat miten jouska on tajunnut täysin väärin koko jutun, mutta millainen mäkytys onkin sillä palstalla jossa tuo nainen ihmettelee eikö millään keikistelyllä kelpaa. Olenko niin ruma?

Siis toki ei ehkä näin, mutta keskiverrosti huonoitsetuntoinen (tai ns. herrasmies = sama asia) tekee aina väärin luullessaan naisen oikeasti haluavan jotakin muuta kuin sen maahanmuuttajan, jonka mielestä hän on jumalan lahja maapallon naisille.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Melnais kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: No Melliskä enhän mä niin sanonut että tytsi oli kuumana vaan minä. Hänhän vaan näytti hämmentyneeltä ei muuta..tosin voishan sitä sanoo että kyllä sitä taisi asia vähän mietityttää, kun ottaa paikan ja olosuhteeet ym huomioon. Ja kaiken lisäksi vielä tuli meidän (mä olin jo lähtenyt omalle mökille) aikana hakemaan YHDEN puun siitä saunan kuistilta, vaikka puuliiteri oli siellä kulkureitin varrella, ja saunan takana siis.
Kunnon horolutka, ihan selvästi. No jaa, tavallaan olen vähän kateellinen tuosta itsetunnosta. Onhan se yhtä boostia kun näkee viestejä haluttavuudestaan kaikkialla. Purkanet kerääntyneen energian kuitenkin skorppariin joten kaikkineen asia on ok.
Se on aika jännää kun sattumalta löysin yhden kuvan jossa olen 21v ja sit tajusin että siinä oli yksi syy miksi niitä tyttöjä niinkin paljon sain maistaa niinä aikoina, eli siinä kuvassa oli aika vetävän näkönen kundi. Siis total erinnäkönen kuin nykyään.

Tosin ei se todellakaan se ulkonäkö ollut se juttu ainoastaan, vaan lähinnä ne jutut mitä niille heittelin ja tietty jonninmoinen asenne. Kerronpa taas erään stoorin. Olitiin frendien kanssa kapakissa ja ja kaveri jubas yhden tosi hyvännäköisen vaaleen misun kanssa. No kaverilla vauhti päällä ja ei halunnut sitä. Kysyin että voinko mä heittää läppää jne. Sano et ok. No menin pitää palaverii ja jutut ok. Pari frendii kanssa siihen pöllähti ja yritti kanssa iskee mut daami oli valintansa tehnyt heh. menin käymään veskissä ja kun tuun taks niin tytsi kysyy multa että oletko sellanen kundi joka panee ja silleen. Tajusin että frendit oli heittä sivuliiton puukkoo yllättäen. No ei siinä mitään ja sanoin että kyllä olen ja tykkään tosi paljon sextailusta..

..loppuillasta käveltiin mun luo ja kyllä, kyllä maisteltiin toisiamme nam.

No nyt tänä päivänä kun on tullut muutamia vuosia ikää lisää, niin mikä on muuttunut. Ei mikään muu kuin naamataulu. Eli sama laulu jatkuu jos niin haluaa. Eli ei sillä iällä ole mitään välii jos vaan haluu tarpeeksi, tosin Pitsun kohdalla poikkeus ei vahvista sääntöö tai mitä vaan kjäh.

Ja mitä noihin sun viesteihin tulee, niin en mä mikään hottiksen näkönen ole todellakaan, kaukana siitä. Mutta ehkä tärkein on siinä että näytät naiselle sen että sua kiinnostaa ja kiinnostaa siis katella, joten siitähän se nainen tykkää ja sen jälkeen kaikki onkin enää musta kiinni. Ja olen huomannut että jos mun efektit ei jollekin nappaa, niin ei tule "minkäänlaista" vilkasuu eikä huomioo joten silloin ei tarvi edes välttämättä yrittää kontrahtia. Tosin ei sekään ole mikään must, nimittäin kun menee heittelee niitä näitä kesänkukkasia what ewör, niin kummasti saattaa ääni muuttua kellossa ja kohta jo voitkin huomata olevasi juomassa kaffetta ja kaikki pelikortit käsissäsi..kerrankin kun Mikkelin Seurahuoneella, olin automopiililla liikkeellä ja hörpin kaffetta siellä tiskoteekissä ja olin vaan ja kattelin. No siinä sitten mun efektit oli ja jubas toisen kaverin kanssa. Katsoin että ei toi homma vörki ja menin kohteliaasti pyytää joraamaan, ja lähti..

..myöhemmin juotiin taas kaffetta yö Essolla. Daami oli kihloissa ja tosi mielettömän hyvän näkönen ja urheilullinen ja ne farkut huh. No ajattelin että siinä on paikka mikset jo lau, joten sanoin daamille että mitäs sanot että jos käyn ostaa tosta tiskiltä skordarit ja lähetään..mietti pari sekondia ja sano että joo..uuuh ja sit mentiin..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Ann kirjoitti:
elco kirjoitti:"...mimmi ei kiusoitellakseen katsonut minuun päinkään, joten olin varma, että nyt on kala koukussa..."
On se varmaan pidemmän päälle ahdistavaa, kun ei voi kaupassakaan käydä ilman että joku tsekkailee efektejä, tyrkyttää persettään ja lähettää guumaa energyä sun suntaan. Jouden, miten sä jaksat? Syöt jotain vitamiineja?
Liikuntaa, elämänarvojen päivitystä, seesteisyyttä, mielialaharjoitteita ja säännöllistä sexiä suosittelen.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:
Ann kirjoitti:Syöt jotain vitamiineja?
Ehkä se syö jarrua?
Heh heh, ehkä kandeis.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

NuoriDaavid kirjoitti:Minkähänlainen jouskari on vanhana pappana?
Mikä sit on se vanha pappa..muistelen niin että se Plei Poin Hughner ajeli aika pitkää yli 70v ja en tiiä vaiks ajais vieläkin?

Ps. kaikella on aikansa..eli siinä vaiheessa kun ajohommat jää, joka olisi ehkä helpotuskin niin rupean kalastelee tai jotan sellasta junou..ellei sitten ole jo keksitty jotain ihan super super Wiaguraa..onkohan jo Poitsu?
Ollaan vaan ja nautitaan
Tix

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:jota huvikseen jekuttavat.
Jos hymyily on jekuttamista niin mikäs siinä. Jekutan kaiken aikaa satoja naisia vuodessa. Ellen tuhansia.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

jouden-za kirjoitti: Mutta ehkä tärkein on siinä että näytät naiselle sen että sua kiinnostaa ja kiinnostaa siis katella, joten siitähän se nainen tykkää ja sen jälkeen kaikki onkin enää musta kiinni.
Se on siinä! Tämähän toimii toisinkin päin, muistan loistavasti sinkkuajat, jolloin sai lähes poikkeuksetta mitä halusi, kun vain teki tiettäväksi että halusi. Hiljaa nyt ne joiden mielestä naisilla on aina helpompaa, aloitteita se silti vaati.

Joten ei toimintatapa ole vieras, lähinnä herättää moraalista närkästystä sen käyttäminen, kun on siirtynyt vakiintuneeseen suhteeseen. Silloin vahvistus omasta mojosta tulee löytyä kotoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Leila kirjoitti:Minusta on tosi hauskaa, että jouden tytöttelee liki kolmekymppisiä naisia.
No koska kolmekymppinen nainen on kuitenkin vielä tyttö ja kolmekymppisestä miehestä ei yleisesti kannata edes vielä puhua mitään muuta kuin niistä moottoripyörien kiihtyvyyksistä yms junou.

Toisaalta piparila on puolensa ja Ottajansa heh! Eli kun olin parikybänen ja vähän ouwerkin, niin mua yritti useinkin sellaset 26-30v ja mä pidin niitä aivan liian vanhoina, tosin joskun kun ei ollut natsannut niin sitten tuli kokeiltua tollattisen ikästä. Ja nythän ne menee-menis kirkuen jos menis mut nyt mä en anna poks.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No näinhän se on. Jos Poikuuskin oli syntynyt vastaavalla asenteella, niin varmasti olisi Maailmanluokan Panomies.
Tokkopa poikuuden tilanne tuolloin ainakaan merkittävästi nykyistä heikompi olisi..
:D itse asiassa leikilläni ajattelen ihan Joudenin tyyliin tykönäni, mutta vain pääni sisällä. Kun kassatyttö hymyilee minulle, vedän heti fantasiat, että se haluu mua!
Kuulepas Puppelips. Muistatko kun olin luonasi siellä Warkaudessa, kun ESIM. siellä discotequessa se yksi kysy multa että uskotko ensirakkauteen multa, muistatko?

No mitä luulet että mikä osio tuntui siltä että se kuuluisi fantasiamaailmaan tuossa tapahtumaketjussa?

Eli mikä on pointsi..se että se jää sulla fantasiaksi kun et tee MITÄÄN, etkä varsinkaan TARJOUSTA. Mutta kuten aikaisemminkin olen sanonut että näin menee jos ei vaan tee tarpeex mieli kuten sulla? Vai haluisitko vähän kokeilla kielen kärjellä vaikka jonkun Kityläisen piparia..ihan vaan pikkipikkipikkisen?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

PerttiMakimaa kirjoitti:Naiset ovat venuksesta - miehet marsista... :)

Täällä naiset kiukkupäissään kertaavat miten jouska on tajunnut täysin väärin koko jutun, mutta millainen mäkytys onkin sillä palstalla jossa tuo nainen ihmettelee eikö millään keikistelyllä kelpaa. Olenko niin ruma?

Siis toki ei ehkä näin, mutta keskiverrosti huonoitsetuntoinen (tai ns. herrasmies = sama asia) tekee aina väärin luullessaan naisen oikeasti haluavan jotakin muuta kuin sen maahanmuuttajan, jonka mielestä hän on jumalan lahja maapallon naisille.
Niin taidankin siis olla Taas ihan väärinymmärretty eikä varsinkaan kukaan koskaan milloinkaan täällä mulle pipapipapiprua mulle antais, ees säälistä eih.

Eniwei toi sun vika lause tais mennä vähän väärin, mutta pointti tajuttu, tosin ei värillä väliä kunhan sperma roiskuu iloisesti.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Melnais kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mutta ehkä tärkein on siinä että näytät naiselle sen että sua kiinnostaa ja kiinnostaa siis katella, joten siitähän se nainen tykkää ja sen jälkeen kaikki onkin enää musta kiinni.
Se on siinä! Tämähän toimii toisinkin päin, muistan loistavasti sinkkuajat, jolloin sai lähes poikkeuksetta mitä halusi, kun vain teki tiettäväksi että halusi. Hiljaa nyt ne joiden mielestä naisilla on aina helpompaa, aloitteita se silti vaati.

Joten ei toimintatapa ole vieras, lähinnä herättää moraalista närkästystä sen käyttäminen, kun on siirtynyt vakiintuneeseen suhteeseen. Silloin vahvistus omasta mojosta tulee löytyä kotoa.
No eikös tästä ole jo pitkään veistelty että nainen haluu, antaa merkkiä lähes tulkoon koko ajan ja aivan toinen juttu on se että pääseekö sitä ajamaan. Mutta kun vähänkin antaa merkkiä tai kattoo niin silloin vain taivas on kattona. Kysymys vain kuuluu kuka kysyy ja miten kysyy..ja kaikki muu on pelkkää puulsittii.

Parisuhde on kuitenkin pitkälti ns. valintakysymys. Eli tekee päätöksen että tässä minä olen ja pysyn, kunnes asia muuttuu tai muuttaa suhde muotoaan. Kaikella on luonnollinen jatkumonsa ja kaikella on aikansa, sitä on kenenkään turha kieltää. Se että parisuhde pysyy pystyssä jos vain tunnetta on ja tarpeeksi vahvasti seisoo päätöksen takana.

Ps. nyt on kello 10 ja sittaan toimistoossa täällä fakin korvessa, mutta silti kolme eri daamia jo antanut merkkiä ja siis niinku kutsuhuutoa että mulla pillu ihan tulessa tai jotain sellasta heh.

Melli etkö saa tarpeeksi, huomioo tai jotain:)?
Ollaan vaan ja nautitaan
NuoriDaavid

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

jouden-za kirjoitti: Ps. nyt on kello 10 ja sittaan toimistoossa täällä fakin korvessa, mutta silti kolme eri daamia jo antanut merkkiä ja siis niinku kutsuhuutoa että mulla pillu ihan tulessa tai jotain sellasta heh.
Tästä miehestä pitäisi tehdä elokuva.

Tyylilaji olisi "Sekaisin Marista" -tyylinen romanttisen komedian ja gross-out filmin sekoitus.

Casting-ehdotuksia?
elco

Re: Jouden-miäs, tuu kertoo tähän jotain!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Casting-ehdotuksia?
Vivid video presents

A Nuori Daavid Film

JOUDEN-ZA as himself

in

I JUST AM AND LET ONE JUST BE

Jenna Jameson as "The Scorpio"

Pamela Anderson as herself

Tera Patrick as herself

Jordan as herself

Peter North as "The Sensei"

and

Steve Buscemi as "Poikuus"
Vastaa Viestiin