Oletko pannut Pirjoa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko?

Olen
3
9%
En ole
31
91%
 
Ääniä yhteensä: 34

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Mies puhumassa lauantai-iltana suklaasta on jotenkin... No sano ny. Ei hetskuu, ei bissee mut.
Et oo selvästikään syönyt porkkanoita suklaan kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:Mies puhumassa lauantai-iltana suklaasta on jotenkin... No sano ny. Ei hetskuu, ei bissee mut.
Mene kontillesi ja ole hiljaa, narttu!

No niin, mihinkäs mä jäinkään? Ai niin, suklaaseen...
Geetzu

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mies puhumassa lauantai-iltana suklaasta on jotenkin... No sano ny. Ei hetskuu, ei bissee mut.
Et oo selvästikään syönyt porkkanoita suklaan kanssa.
En kyl oo... Jos ei porkkanoiden syöttämistä pimpalle samaan aikaan ku ahmii ö-luokan jädestä suklaahippusia lasketa tähän. Eikä lasketa tietty.
Geetzu

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Ai niin, suklaaseen...
Et kyllä pane pyllyyn nyt!
elco

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ai niin, suklaaseen...
Et kyllä pane pyllyyn nyt!
Kuka helvetti nyt suklaata pyllyyn panisi?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

elco kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ai niin, suklaaseen...
Et kyllä pane pyllyyn nyt!
Kuka helvetti nyt suklaata pyllyyn panisi?
South Parkissa laitettiin ruokaa pyllyyn ja oksennettiin paskaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

elco kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ai niin, suklaaseen...
Et kyllä pane pyllyyn nyt!
Kuka helvetti nyt suklaata pyllyyn panisi?
Pillukin täyttyy joskus. Mitta täys junou! Tunteet!
SikaMika

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ai niin, suklaaseen...
Et kyllä pane pyllyyn nyt!
Kuka helvetti nyt suklaata pyllyyn panisi?
Älä ole noin rajoittunut, senkin 130% dildopersehetero. Anna meidän nyt vain nauttia suklaasta Geetsun kanssa...*runttaa seuraavan fazerin sinisen sisään*
Geetzu

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:*runttaa seuraavan fazerin sinisen sisään*
Vielä ku sais maitoa imeä Angelina Jolien tissistä samalla ni homma aikalailla toimis.
bedlam

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:*runttaa seuraavan fazerin sinisen sisään*
Vielä ku sais maitoa imeä Angelina Jolien tissistä samalla ni homma aikalailla toimis.
Kaakaosta tulikin mieleeni MilkMan ja Ben Johnson. Mitähän Ben Johnsonin tissistä nykyään tulee. Äijän piti todistaa syyttömyytensä douppingrikoksiin, mutta ei ole sen koommin kuulunut. Alkaa sinitarrat mun MilkMan-julisteista kuivua jo odotellessa.

Edit: en ole pannut pirjoa.
SikaMika

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:*runttaa seuraavan fazerin sinisen sisään*
Vielä ku sais maitoa imeä Angelina Jolien tissistä samalla ni homma aikalailla toimis.
Joo, maito on hyvää...*runkkaa*
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Chubs kirjoitti: Mä ohitan tommoset vihjailut suklaan korviketoiminnasta. Vetäydyn suklaineni sohvalle katsomaan ykkösen tv-elokuvaa parisuhdeväkivallasta..
.. katsoin kanssa äsken sen joskaan en ihan alusta asti nähnyt. Järkkyä.
Leffan päätös oli myös järkky. Mies etsimässä uutta naista, joka "ymmärtäisi häntä". Ja tommoisia tyyppejä seilaa ulkona kuin väärällä vaihteella käyviä moottoriveneitä rannikolla tai niin kuin tappamisen makuun päässeitä haikaloja turistivesillä.
bedlam

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Meinasin muuten antaa kissalle ensin nimeksi Pirjo. Tuulikki oli sointuvampi, mutta seuraavasta mahdollisesta tyttökissasta tulee kyl Pirjo. Uroksesta Seppo.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

bedlam kirjoitti:Meinasin muuten antaa kissalle ensin nimeksi Pirjo. Tuulikki oli sointuvampi, mutta seuraavasta mahdollisesta tyttökissasta tulee kyl Pirjo. Uroksesta Seppo.
Mistä sen Sepon nappasit? James Potkukelkka olis parempi!

Vanhemmilla on kaksi kissaa, kummankaan niiden nimet eivät oikein sovi niille. Toisen, pienen ja tappavan sähäkän emokissan nimeksi olisi näin jälkiviisaasti katsottuna sopinut paremmin "Mafia" ja toisen eli tämän nobody-fucks-with-me-emon pojan nimeksi olisi taas paremmin sopinut jokin "Masi":n tai "Hessu Hopo":n kaltainen hömelö nimi, koska lösähtänyt kolli on niin hömelö (ei ole tullut emoonsa killer-vibojen kera.. ja tämä emo kyllä huomauttelee siitä vätyspojalleen, läpsii tätä välillä ohimennessään). Molemmat silti :h:
Viimeksi muokannut HellBell, 29.04.2007 1:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
bedlam

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HellBell kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Meinasin muuten antaa kissalle ensin nimeksi Pirjo. Tuulikki oli sointuvampi, mutta seuraavasta mahdollisesta tyttökissasta tulee kyl Pirjo. Uroksesta Seppo.
Mistä sen Sepon nappasit? James Potkukelkka olis parempi!
No eihän James Potkukelkka kuulosta kovin normaalille suomalaiselle ihmisnimelle? Seppo kuulostaa sentään. David Hasselhoffiksi olen aikonut oman nimeni muuttaa, mutta se onkin jo sitten toinen juttu...
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

bedlam kirjoitti: No eihän James Potkukelkka kuulosta kovin normaalille suomalaiselle ihmisnimelle? Seppo kuulostaa sentään. David Hasselhoffiksi olen aikonut oman nimeni muuttaa, mutta se onkin jo sitten toinen juttu...
Niin no, onhan Seppo Hovi sentään legendaarinen.. melkein niin legendaarisen hillitön että saa Sepon kuulostamaan joltain liian epäilyttävältä normaaliksi suomalaiseksi nimeksi, hehe!
Hasselhof kuulostaa fantsulta, sitten sun kissan nimi voisi olla matsaavasti Kit.
bedlam

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HellBell kirjoitti:
bedlam kirjoitti: No eihän James Potkukelkka kuulosta kovin normaalille suomalaiselle ihmisnimelle? Seppo kuulostaa sentään. David Hasselhoffiksi olen aikonut oman nimeni muuttaa, mutta se onkin jo sitten toinen juttu...
Niin no, onhan Seppo Hovi sentään legendaarinen.. melkein niin legendaarisen hillitön että saa Sepon kuulostamaan joltain liian epäilyttävältä normaaliksi suomalaiseksi nimeksi, hehe!
Hasselhof kuulostaa fantsulta, sitten sun kissan nimi voisi olla matsaavasti Kit.
Mä olen sentään nähnyt Seppo Hovin livenä, kaiken lisäksi huussissa. Legenda-status tuhoutui siinä, ajattelinkin lähinnä tätä modernimpaa supersankariamme, Seppo Taalasmaata.
Chubs

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

HellBell kirjoitti: .. katsoin kanssa äsken sen joskaan en ihan alusta asti nähnyt. Järkkyä.
Leffan päätös oli myös järkky. Mies etsimässä uutta naista, joka "ymmärtäisi häntä". Ja tommoisia tyyppejä seilaa ulkona kuin väärällä vaihteella käyviä moottoriveneitä rannikolla tai niin kuin tappamisen makuun päässeitä haikaloja turistivesillä.
En pystynyt ihan loppuun asti katselemaan. Lopetin siihen kun alkoi lyödä sitä sängyssä makaavaa. Yhhhhh.
Ei se kovin laatuleffa ollut edes tv-leffaksi, mutta oli jotenkin todellisen oloinen. Tykkään hirveästi siitä naisnäyttelijästä, oli Rimakauhua&Rakkautta-sarjassa, yks mun lempparisarjoista ikinä. :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En ole.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

En muistaakseni.
isohaara

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Emmääkään, mut aina en ole muistanut kysyä nimeä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja saira »

En ole pannut.
CandyMan

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Herrasmies ei kerro, edes Pirjolle kostean illan jälkeisenä aamuna.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

bedlam kirjoitti: Mä olen sentään nähnyt Seppo Hovin livenä, kaiken lisäksi huussissa. Legenda-status tuhoutui siinä, ajattelinkin lähinnä tätä modernimpaa supersankariamme, Seppo Taalasmaata.
Ahaa.. Hehhe!
Chubs kirjoitti: En pystynyt ihan loppuun asti katselemaan. Lopetin siihen kun alkoi lyödä sitä sängyssä makaavaa. Yhhhhh.
Ei se kovin laatuleffa ollut edes tv-leffaksi, mutta oli jotenkin todellisen oloinen. Tykkään hirveästi siitä naisnäyttelijästä, oli Rimakauhua&Rakkautta-sarjassa, yks mun lempparisarjoista ikinä. :)
Mä katsoin just loppuun asti, oli pakko tietää miten käy. Ja joo, ei tosiaan ollut mikään laatuleffa, ihan vaan semmoinen tv-filmi-kyhäelmä, mutta kiintoisa. Sama tykkäys mullakin siitä vähän nyreästä jyrsijää söpösti muistuttavasta naisnäyttelijästä. R&R-sarjaa en seurannut kuin parin jakson verran mutta silti.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Edith

Re: Oletko pannut Pirjoa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haluisko joku käydä mun puolesta antamassa seksiä Pirjo-nimiselle opettajalle, että se hyväksyis vähän vajaammankin tutkielman?
Vastaa Viestiin