Sukkafetissi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
tuulenpuiska

Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Minulla on tällä hetkellä villasukat jalassa. Eikö olekin mukavaa?
Geetzu

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan jees. Mulla on myös ollut jo pidempään pörrösukkiin kohdistuva ihastus, semmonen pehmoinen herkkä mielihyvä. Pörrösukat sekä omissa jaloissani että jonkun muun... Ihkut. Rahaa tämä pörrösukkailuni vie vain noin 120 euroa vuodessa, joten halpakin hupi. Stay up -fetissini on jo hieman hintavampi, noissa kun pitää laadun jo olla jotain. Stay upit muiden jaloissa eivät juurikaan kiihota (miellyttävät toki), mutta itselläni... Välitön turn on. Miten voikin tuntua niin hyvältä liu'uttaa käsiään pitkin sukilla verhottuja sääriä tai hivellä toisen jalan varpailla toisen jalan sukan saumaa-aaaaaah. Ah aamu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla on kotona lähestulkoon aina villasukat jalassa. On erivärisiä, raidallisia jne.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Intin saapassukat oli ehkä parhaimmat mitä olen pitänyt (maihareissa), pystyi kesällä marssimaan ilman mitään ongelmia.
Mäster-Commander Mylwinillä on tähän varmaankin jokin na(ti)seva välikommentti.

Himasta löytyy basic-sukkaa, 90% mustaa.
Ei, ei ole sukkafetissiä, vaikka sala-alias FP:ssä olikin jotain sinne viittaavaa. Ja joo, eriväriset sukat on pop, oikeat parit löytää helpommin!!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja martza »

Mullakin on oikein kunnon vanhanaikaiset villasukat ja kotona. :wink:
Talvella, kun on oikein kylmä, on kiva panna takka palamaan ja mennä villasukkien kanssa siihen ihanan takkatulen ääreen ja nautiskella tulen ihmeellisestä loimusta.
Tuli ja vesi ovat sellaisia elementtejä, että niitä voisi katsella vaikka kuinka kauan. Niissä on jonkinlainen ihmeellinen vetovoima. Ei ihme, että ystävättäreni kutsuu minua välillä "tuleen tuijottajaksi".
Pyromaanisia ajatuksia ei ole kuitenkaan tullut vielä mieleen, joten ihan tervettä kai tämä on.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Leilah

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Leilah »

martza kirjoitti:Tuli ja vesi ovat sellaisia elementtejä, että niitä voisi katsella vaikka kuinka kauan. Niissä on jonkinlainen ihmeellinen vetovoima.
Silloin harvoin kun olen ihan yksin kotona, niin laitan tulet hellaan tai leivinuuniin. Ei tunnu enää yhtään hiljaiselle tai yksinäiselle. Siinä on myös kivasti puuhaa, kun välillä lisää puita, kohentaa tulta tai hämmentää hiiliä.

Niin, sukat. Ihan ylivoimaisesti miellyttävimmät sukat mielestäni ovat korkeavartiset varvassukat, pehmeät jalassa eikä hiota. Tosin hieman epäeroottiset rakastelusukat. Varvassukat jalassa harjoitetaan iloista seksiä.
Hebuli

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Minä olen enemmän kallellaan jalkarätteihin. Armeijan sissileirillä olimme yön aikana kuivatelleet hikisiä ja likaisia jalkarättejä lämpimässä teltassa, ja aamukiireissä jalkarätit vaihtuivat toisen kaverin kanssa. Huomattiin vaihdos vasta kun saappaat oli jo saatu pujotettua jalkaan. No mitäs pienistä, ei oltu niin neitejä että oltaisiin oltu siitä moksiskaan. Voihan sen jalkasilsan saada niin monesta muustakin asiasta, esim. anaaliseksistä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja martza »

FatLeilah kirjoitti: Silloin harvoin kun olen ihan yksin kotona, niin laitan tulet hellaan tai leivinuuniin. Ei tunnu enää yhtään hiljaiselle tai yksinäiselle. Siinä on myös kivasti puuhaa, kun välillä lisää puita, kohentaa tulta tai hämmentää hiiliä.
Totta on ja, jos polttaa vielä koivua niin siiitä tulee mahtavan ihana tuoksu kotiin. Aaahhh.

Takasta puheenollen, tänään kävi jälleen ihan ihka oikea nokisutari rassaamassa hormit ja takan. Sutari on ihan samannäköinen, kuin lapsena olin nähnyt kuvia niistä ja yhtä musta naamasta lähtien. Tuli mieleen se vanha lasten nokisutarilaulu, "joka katolle kiipeää jne".
Voisi ne kyllä vähän siistiä jälkiä, kun lähtevät. Meinaan, kun ekaks meni katolle putsaamaan piipun ja sitten märän nurmikon kautta tuli sisälle ja lumpsutti likaisilla kengillä takan ääreen ja jatkoi hommia. Arvatkaapas vaan, kun oli lattia ihan mustana ja märkänä ja takan edusta "hiukkasen" noessa.

Monikohan urbaaninuori on edes nähnyt nokisutareita? Mulla on kunnia nähdä heitä aina kerran vuodessa ja tähän samaan aikaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Haluan takan!!! Tajusin, ettei tämä voikaan olla unelmakotini: puuttuu sekä takka, sauna että piha. Jos sitä sittenkin muuttais vielä...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Haluan takan!!! Tajusin, ettei tämä voikaan olla unelmakotini: puuttuu sekä takka, sauna että piha. Jos sitä sittenkin muuttais vielä...
Kyllähän nuo unelmakotiin kuuluvat, joten suosittelen, että muutat vielä kerran ja hankit sen elämäsi unelmakodin, jos vain rahnua on tarpeeksi. Kuitenkin sen kodin ja kodin hengen luovat ne ihmiset, jotka siellä asuvat. Kaikki muu on vain ulkokuorta, mutta mukavia lisiähän ne ovat.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Haluan takan!!! Tajusin, ettei tämä voikaan olla unelmakotini: puuttuu sekä takka, sauna että piha. Jos sitä sittenkin muuttais vielä...
Kyllähän nuo unelmakotiin kuuluvat, joten suosittelen, että muutat vielä kerran ja hankit sen elämäsi unelmakodin, jos vain rahnua on tarpeeksi. Kuitenkin sen kodin ja kodin hengen luovat ne ihmiset, jotka siellä asuvat. Kaikki muu on vain ulkokuorta, mutta mukavia lisiähän ne ovat.
Tää on kiva koti. Ja nää lattiat on ihkut, just semmoset pörrösukille sopivat. :] (on topic)
Gina

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Gina »

Sukat on ihania :h:

Mä kuulun sukkakerhoon :D

mun lempisukkia on sellaiset lyhytvartiset, jotka loppuvat nilkkaan. Niistä parhaat on ne missä varpaat näyttää hirven päältä ja sarvet on jalkapöydän päällä. Mun jalat palelee, ja talvella mä pidän töissä neljiä tai viisiä sukkia.
Nowaysis

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mulla ei oo nyt sukkia, mutta Clarksin _muulit_, en tiedä miksi niitä pitäisi kutsua. Kyllä sisäkenkien käyttö(enimmäkseen yksin ollessani;) on huolestuttava merkki lähestyvästä keski-iästä. Tosin olen huomannut että nämä auttavat korkkareista toisinaan aiheutuviin selkäsärkyihin.

Kesä meni enimmäkseen h&m:n varrettomilla sukilla, myös kasarimaiset neonvärit tuli kokeiltua. Tästä tulikin mieleen että sukkavarastoa pitäisi kartuttaa talven varalle.

Meillä ainakin kävi nokipoika kerran vuodessa.

verkkosukkahousut ja nilkkaremmilliset korkkarit


Exsat

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä tykkään käyttää stay up-sukkia, sukkanauhoja ja vastaavia. Ongelmana tosin on, että kun pidän myös lyhyistä hameista, niin usein ainoa vaihtoehto ovat perinteiset sukkahousut, koska muuten sukan pitsi/muu rajakohta jää pilkottamaan ikävästi helman alta. Toimii kyllä kotioloissa, mutta ei miel. julkisesti. Myös verkkosukat ovat vaihteluna mukavat (josta tulikin mieleeni,että mun verkkostayupit nyöritetyllä reisiosalla on edelleen "sisäänajamatta").

Sukkahousujakin löytyy montaa eri mallia: kärkiosatonta, verkollista, kuviollista, värillistä, ohutta, paksua jne. Mä en ole edelleenkään oppinut ymmärtämään, miten jotkut kykenevät käyttämään kärjestä umpinaisia sukkahousuja avokärkisten kenkien kanssa? Parhaassa tapauksessa kirkuvanpunaiseksi lakatut varpaankynnet sitten loistavat sieltä muuten kauniin kengän kärjessä olevasta ihonvärisestä sukankärjestä. Iuh!

Kotona olen mieluiten paljain varpain, jos vain tarkenen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Ann »

En siedä sukkahousuja tai steikkareita, tai sen puoleen yhtään mitään semmosia sukkasia, jotka puristavat varpaat yhteen. Ahdistaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Patz

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sukat ahdistaa ja sukkahousut on saatanasta! Kuljen ilman sukkia niin pitkälle syksyyn kun mahdollista ja sukkahousuja en käytä koskaan. Jos menen juhliin, joissa on suotavaa käyttää sukkahousuja verhoamaan sileitä sulosääriäni, käytän stay uppeja. Mikään ei ahdista enempää kuin sukkahousujen ns. housuosa. Y.Ä.K.!
Omistan kyllä useita pareja ihan kunnon villasukkia (äiteen kutomia tietysti) ja niitä käytän aina kumisaappaassa ja joskus kylmällä lattialla tallustaessa. Muuten viltsut on kyllä niin liukkaat ettei tällänen koheltaja pysy pystyssä... Pitänee Vaolan tapaan hakea liukuestesukat.

Ja peeäs: pitkät kalsarit lämmittää mukavasti talvipakkasilla :mrgreen:
AarneAnkka

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joinakin öinä nukun paremmin villasukat jalassa, toisina en. Etukäteen en voi tietää.
HellBell

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sukkahousuja vältän mikäli mahdollista, samoin niitä alusvaatekerrastoon kuuluvia 'pitkiksiä', jotka kuuluisi laittaa housujen alle lämmittämään jalkoja talvisin: ahdistavia.
Villasukat ja semmoiset paksummat 'unisukat' ovat mieleen, koitan ne jalassani änkeytyä välillä myös pikkukenkiin. Kerran kevätkesällä menin hetken mielijohteesta kenkien katselu/kokeilukäynnille erääseen ökyliikkeeseen ja täysin muistamattomana siitä, mitä aamulla olinkaan läntännyt jalkoihini, istahdin pikkupenkillensä parit sirot töpsykät käsissäni valmiina sovitettaviksi.. Elite-muotilehden kansikuvista leikatun näköinen myyjätär hymyili elegantisti etuoikeallani ja toisella suunnalla huvipursiseuraan kuuluvilta näyttävät leidit hivelivät kenkähyllyjä kuin eroottisia alueita konsanaan, no siinä sitten vedin aiemmat kenkäni jaloistani ulos ja tadaa.. Hillittömän lörähtäneet ja täysin niin kevääseen kuin tyylilyylien liikkeeseen kuin muutenkin näytille soveltumattomat ikivanhat villasukat levittäytyivät kaikkien tyylilyylien silmin nähtäviksi - ja samaan aikaan toisessa kädessäni killui yhä toinen pari niistä liikkeen söpöisistä korukengistä.. Myyjättären ilme pysähtyi tässä vaiheessa toviksi sukkiini, omani pysähtyi myyjättären ilmeeseen. Aika jännästi ne viivapiirretyt kulmat heräsivät eloon, kerrassaan. "Kylmä aamu..Tuota.. Oliskohan teillä mitään ohuempia sovitussukkia tilalle.."
Pieni arkinen juttu, mutta nolostutti.

Lisäys: Pidän myös pikkukenkiin ja hameeseen yhdistetyistä polvisukista + ylipolvensukista samoin kuin silikonireunuksella kiinnittyvistä stay up-sukista.
Edit: lisäyksen ylipolvensukista- sanalisäys
Viimeksi muokannut HellBell, 29.09.2005 23:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mullakin on melkein aina kotona villasukat. Mummoni on innokas kutoja, ja saan lahjaksi vuosittain noin muovikassillisen uusia villasukkia. Mulla on villasukkia varastossa koko loppuelämäksi. Lapasia tietysti myös. Ja itse asiassa myös virkattuja pitsiliinoja. Olisipa tuo käsityöihmeys ollut geneettistä...
Aito_Johanna

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Exsat kirjoitti: Mä en ole edelleenkään oppinut ymmärtämään, miten jotkut kykenevät käyttämään kärjestä umpinaisia sukkahousuja avokärkisten kenkien kanssa? Parhaassa tapauksessa kirkuvanpunaiseksi lakatut varpaankynnet sitten loistavat sieltä muuten kauniin kengän kärjessä olevasta ihonvärisestä sukankärjestä. Iuh!
Mä kysyin kerran Aleksi 13 :n pukeutumisneuvojalta (joo, olen pari kertaa käyttänyt pukeutumisneuvojan palveluita - suosittelen muuten lämpimästi!), mitä etiketti tuosta sanoo. Kuulemma kärjestä umpinaiset sukkikset avokärkisten kenkien kanssa ovat ok. Parasta tietysti on, jos sukkikset ovat kärkivahvikkeettomat.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pidän sukista. Peittävät jalat. Otan pois sänkyyn mennessä jos on pakko.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SikaMika

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geitzu kirjoitti:Stay up -fetissini on jo hieman hintahtavampi...
Homohomohomoooooo!!
Aito_Johanna kirjoitti:Mullakin on melkein aina kotona villasukat. Mummoni on innokas kutoja, ja saan lahjaksi vuosittain noin muovikassillisen uusia villasukkia. Mulla on villasukkia varastossa koko loppuelämäksi.
Vastaan "kuten myös" n. jokaiseen virkkeeseesi. Enää mummo ei ole kutomiaan sukkia jaellut, mutta aikoinaan sain niitä monta paria. Erittäin loistava keksintö, mä kun tykkään esim. pitää huoneilmani jokseenkin viileänä läpi vuoden, niin lampaanvillasta tehdyt jalkatumput pitävät sorkkani mukavan lämpöisinä. Tällä hetkellä en sellaisia jaloissani pidä, mutta voisin ne esim. Geitsun seksuaalisen painostuksen seurauksena taitavasti jalkoihini pujottaa! 8)
Mulli75

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Jos nyt kerran vielä koittaisin vastata tähän ennen kuin Kity kaatuu.

Sukat on perseesta jos ne ei toimi.

Hyvät sukat ei valu jalasta, ei hankaa. Hyvät sukat suojaa jalkoja hengittää ja hyvät sukat herättää huomiota.

Käytän vain mustia sukkia. Treeni- ja muiden harrastussukkien värillä ei niin väliä ole. Erikoissukkia multa löytyy n. 7 paria mm. lentosukat ja erikoisimmat semmoiset puoleen sääreen ylettyvät jotka pitää jalat kuivina ja lämpiminä vaikka kävelisi lätäköstä tai kahlaisi vedessä pelkillä sukilla.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Villasukkia ja varvassukkia, IHQja!!
Sängyssä ei saa pitää muita kuin pörrösukkia tai villasukkia.
Ja stayupit tietysti jos haluaa fiilistellä, mutta villasukat on oikeasti kaikkein seksikkäin vaatekappale, mutta silloin ei päällä saa olla mitään muuta.
Henkilökohtainen arkikäyttösuosikkini on varvassukat, villikset todellakin vain oleskeluun, niitä ei käytetö kenkien kanssa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sukkafetissi

Viesti Kirjoittaja nexie »

Villasukkien kaupalliseksi kilpailijaksi nostettakoon lehmä/lammas/sammakko/tms. -kuvioiset sukat. Me like :D
Don't Panic!
Vastaa Viestiin