Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Olen ottanut itsestäni
7
17%
Olen ottanut jostakusta toisesta
6
15%
Olen ottanut itsestäni ja jostakusta toisesta
16
39%
Omistan digikameran, mutten ole pervoilut sillä
10
24%
Elän vielä filmimaailmassa
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 41

CandyMan

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

BrianW kirjoitti:Tottakai. Kun kaksi oikein hemaisevaa blondia nuolee korvaa ja supisee, että mene katsomaan, niin meninhän minä. Oli itselläkin asiaa, joten hoitui sekin. Kiitostakin tuli, kannatti.
Eikö asia olisi hoitunut käymällä ostamassasi itsellesi uuden tuopin, ja todennut paluumatkalla vain naisille "Aika pieni, ja ruma, ja kurttuinen, taitaa sillä olla joku tautikin..."? Tuostakin huolimatta, aika halvalla myit itsesi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

CandyMan kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Tottakai. Kun kaksi oikein hemaisevaa blondia nuolee korvaa ja supisee, että mene katsomaan, niin meninhän minä. Oli itselläkin asiaa, joten hoitui sekin. Kiitostakin tuli, kannatti.
Eikö asia olisi hoitunut käymällä ostamassasi itsellesi uuden tuopin, ja todennut paluumatkalla vain naisille "Aika pieni, ja ruma, ja kurttuinen, taitaa sillä olla joku tautikin..."? Tuostakin huolimatta, aika halvalla myit itsesi.
No jaa. Ei minulla ollut mitään menetettävää siinä jutussa. En oikein edes ymmärrä tuota myit itsesi kohtaa. Minusta hyvinkin kannatti tehdä niin.

Tämähän on sitä, mitä olen yrittänyt Big_G:lle tolkuttaa, että jos joku juttu selkeästi toimiin, niin sitten kantsii tehdä niin.

Olen huomannut, että kun olen ystävällinen ihmisille niin nekin ovat minulle.

HellBelkin kerran totesi, että ihmisystävällinen ukkeli.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti: No jaa. Ei minulla ollut mitään menetettävää siinä jutussa. En oikein edes ymmärrä tuota myit itsesi kohtaa. Minusta hyvinkin kannatti tehdä niin.

Tämähän on sitä, mitä olen yrittänyt Big_G:lle tolkuttaa, että jos joku juttu selkeästi toimiin, niin sitten kantsii tehdä niin..
Mutta kun MUN ei kantsi uhrata elämääni sun urpoporukossa pyörimisiin edes satunnaispiparin takia saati pelkän videonteon takia. Halvempi ja rehellisempi on ostaa pildee kevyellä käteisellä. Tajuu jo, ei se mene niin että on vain ihmisii ja kaikki porukat on samaa ja sitten on kyse jostain lällyhumanistiystävällisyydestä. Sun jengit on sun jengiä, minulle ei olisi muuta iloo siellä kuin satunnais... liian kallista aikaa.
BrianW kirjoitti: Olen huomannut, että kun olen ystävällinen ihmisille niin nekin ovat minulle..
Äh. Mutta kun tuossa esimerkissä sä ET ollut ystävällinen Anne Pohtamon miehelle saati (uskonnolliselle) Anne Pohtamolle itselleen, joka toivottaisi sinut Helvettiin tuosta hyvästä. Olit ystävällinen oman jengis vosuille, jotka taas ei ole mun jengiä, minä en heidän ja niin se tulee olemaan.
BrianW kirjoitti: HellBelkin kerran totesi, että ihmisystävällinen ukkeli.
Joko oot nähnyt Helykän karvanvärin? Noin kai sen näkee.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:liian kallista aikaa.
*köh köh*

Paljonkos viimeisestä kymmenestä vuodesta on mennyt karhun juontiin ja runkaukseen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:liian kallista aikaa.
*köh köh*

Paljonkos viimeisestä kymmenestä vuodesta on mennyt karhun juontiin ja runkaukseen.
Se on laatuaikaa. Kaikki aika minkä olen kuluttanut sosiaalisiin yhteyksiin ihmisten kanssa on ollut ajanhukkaa ja rahanhukkaakin. Pelkkää vitutusta ja kipua viivan alle. Niin tämä Kitinäkin toki.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Mutta kun MUN ei kantsi uhrata elämääni sun urpoporukossa pyörimisiin edes satunnaispiparin takia saati pelkän videonteon takia. Halvempi ja rehellisempi on ostaa pildee kevyellä käteisellä.
Tehdäänpä nyt selväksi, ettei satunnaiselle lukijallekaan jää väärää käsitystä, että minä en ole missään tapauksessa ole sinua ystävilleni esittelemässä tai kutsunut tai yhtään mitään.


BrianW kirjoitti: Olen huomannut, että kun olen ystävällinen ihmisille niin nekin ovat minulle..
Äh. Mutta kun tuossa esimerkissä sä ET ollut ystävällinen Anne Pohtamon miehelle saati (uskonnolliselle) Anne Pohtamolle itselleen, joka toivottaisi sinut Helvettiin tuosta hyvästä. Olit ystävällinen oman jengis vosuille, jotka taas ei ole mun jengiä, minä en heidän ja niin se tulee olemaan.
Miksi minun olisi sille pitänyt olla jotenkin erityisen ystävällinen? Ihan rauhassahan tuo sai hommansa hoitaa. No harm done.

Mielenkiintoinen tapa sinulla nimitellä ystäviäni joita et tunne, vai liekö tuo vosu joku hellittelynimi sinun murteessasi. Kunnon kansalaisia ja veronmaksajia he ovat minun kirjoissani, joista on muuhunkin, kuin katkeraan kääkätykseen.

BrianW kirjoitti: HellBelkin kerran totesi, että ihmisystävällinen ukkeli.
Joko oot nähnyt Helykän karvanvärin? Noin kai sen näkee.
Lopeta jo kiltin HB:n kiusaaminen.

On vaikea uskoa, että joku, jolla on selvästi älyä toisissa asioissa voi olla noin täysin idiootti toisissa, vaikka onhan se tullut moneen kertaan todistettua.

Mistä yleensä saat päähäsi, että joku sinusta (muu kuin äiti) välittäisi tai haluasi sinun seuraasi, kun omalla kirjoittelullasi, tarinoillasi ja käytöksellä todistat täydellisen kyvyttömyytesi empaattisuuteen ja alkeellisiinkin käytöstapoihin.

Oman katkeruutesi valtaamana et välitä yhtään siitä, miltä toisista ihmisistä tuntuu lukea heille suuntaamisiasi vonkauksia ja törkeyksiä.
Olet helvetin itsekeskeinen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kuule Brian kun olet noin symppis ja sosiaalinen, niin teepä vastaava kuin minua neuvot, noin suhteellisesti: Liity Petri FB:n seurakuntaan, vietä siellä vuosia, opi kunnioittamaan niitä ihania ihmisiä, sitten saavutat TAVOITTEESI, jota kai "HALUAT" kun saat sieltä vastarakkautta ja kenties vaimoväkeäkin. Samat kivat multa sun piireille.

Edit: enhän minä tiedä millaisessa porukassa liikut, jossa sitten nakuvideoita otetaan. Ehkä tykkäisin niistä muutenkin. Mutta kun en tiedä ja sinä tiedät etten tiedä.. niin sun yleisohje mulle supistuu yleisen sosiaalisuuden VAATIMUKSEEN. Ja se ei toimis sullekaan, vaikka niin että menisit sen vaatimuksen takia Petrin seuroihin. Sulla on vaan putkinäköinen illuusio, että just sun piiris on sitä kaikille kelpaavaa ihmissuhteilua ja sosiaalisuutta. Ja siitä että jos mun tavoitteena olisi se ja se, mun pitäis olla mukana. Sun porukkas saattaa olla mulle vierasta tympeetä jengiä siinä missä Petrin jengi sulle.

Niin ja "vosu" ON mulle hellittelynimi. :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 10.05.2007 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Kuule Brian kun olet noin symppis ja sosiaalinen, niin teepä vastaava kuin minua neuvot, noin suhteellisesti: Liity Petri FB:n seurakuntaan, vietä siellä vuosia, opi kunnioittamaan niitä ihania ihmisiä, sitten saavutat TAVOITTEESI, jota kai "HALUAT" kun saat sieltä vastarakkautta ja kenties vaimoväkeäkin. Samat kivat multa sun piireille.

Niin ja "vosu" ON mulle hellittelynimi. :D
Höh. Minä teen niitä asioita, jotka on minusta kivoja tai on muuten tarpeellisia. Mutta kiitos vaan, minua pidetään yleensä mukavana tyyppinä ja tulen useimpian kanssa toimeen. Hankalimpia on tietysti jotkut fanaatikot, oli ne sitten jonkun sortin uskonnollisia, poliittisia tai nussiivaan maailmaan uskovat.

Jos minulla ei ole kivaa, niin vältän syyttämästä siitä muita, yhteiskuntaa, säätä tms vaan koitan itse muuttaa suhtautumistani tai toimintaani niin, että homma toimii.

Aika sinunkin olisi ottaa vastuu itsestäsi tuossa iässä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Kuule Brian kun olet noin symppis ja sosiaalinen, niin teepä vastaava kuin minua neuvot, noin suhteellisesti: Liity Petri FB:n seurakuntaan, vietä siellä vuosia, opi kunnioittamaan niitä ihania ihmisiä, sitten saavutat TAVOITTEESI, jota kai "HALUAT" kun saat sieltä vastarakkautta ja kenties vaimoväkeäkin. Samat kivat multa sun piireille.

Niin ja "vosu" ON mulle hellittelynimi. :D
Höh. Minä teen niitä asioita, jotka on minusta kivoja tai on muuten tarpeellisia. Mutta kiitos vaan, minua pidetään yleensä mukavana tyyppinä ja tulen useimpian kanssa toimeen. Hankalimpia on tietysti jotkut fanaatikot, oli ne sitten jonkun sortin uskonnollisia, poliittisia tai nussiivaan maailmaan uskovat.

Jos minulla ei ole kivaa, niin vältän syyttämästä siitä muita, yhteiskuntaa, säätä tms vaan koitan itse muuttaa suhtautumistani tai toimintaani niin, että homma toimii.

Aika sinunkin olisi ottaa vastuu itsestäsi tuossa iässä.
KS. Edittini yllä.
Ja mitävittuu siitä, että sinua pidetään mukavana? Niinhän kaikkia Putinia myöten. (En vertaa sua Putiniin, mutta periaate, että kaikkia (paitsi mua) diggaillaan omissa piireissään.)
'
Ja tuo on paskaa, että pitää muuttaa suhtautumistaan jos ei toimi. Maailma voi oikeasti olla hanurista suhteessa itseen, ja silloin jos säätääkin omaa päätä, se on oman kovalevyn formatointia ja vieraalla ohjelmalla korvaamista, mikä on matrix-itsemurha.

Päinvastoin paremmin minulla menee, kun oivallan maailman niin paskana kuin se MINULLE on ja revin siitä itsetuntoa ainakin sen kautta, että mun ei tarvi noita miellyttää. Loppu on logistiikkaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Päinvastoin paremmin minulla menee, kun oivallan maailman niin paskana kuin se MINULLE on ja revin siitä itsetuntoa ainakin sen kautta, että mun ei tarvi noita miellyttää. Loppu on logistiikkaa.
Ihan vapaasti. Kerro sitten kun olet tyytyväinen elämääsi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Päinvastoin paremmin minulla menee, kun oivallan maailman niin paskana kuin se MINULLE on ja revin siitä itsetuntoa ainakin sen kautta, että mun ei tarvi noita miellyttää. Loppu on logistiikkaa.
Ihan vapaasti. Kerro sitten kun olet tyytyväinen elämääsi.
Logistiikka voi tarkoittaa sitä, että eristäydyn kokonaan. :D Ja mikä ettei? Kyllä säkin luulen voisit kuvitella yhteiskunnan/maailman johon et lähtisi mukaan vain seuran tai piparin takia. Hitlerjugend? Komsomol? Kokoomus/kommariseurat? Uskikset?

Sanot tietty, että nuo on ylhäältä ohjelmoituja kollektiiveja. Mutta sulla on harha, että omat piirisi olisi joku luonnollinen itsestäänselvyys eikä erityiskulttuuri sekin.

Jeps. Jos eristäydyn, sitten tosiaan ON hyvä olla. Jos maailma on mennyt sellaiseksi, ettei täällä minulle mitään ole. Sosiaalinen elämä olisi pelkkää tylsyyttä ja vitutusta. Pillua sitten saa rahallakin. Ilmaiseksi sitä on mun turha odottaa tosiaan ilman käyttöjärjestelmän vaihtoa, ja silloinhan MINÄ en saisi pillua.

Jaa liian egosentristä? No kenenkäs miljardien ihmisten egoa mun sitten pitäisi olla jos en syntymäomaani?

And it really doesn't matter if I'm wrong
I'm right where I belong
I'm right where I belong
See the people standing there
who disagree and never win
and wonder why they don't get in my door


The Beatles: Fixing a hole.

Ja silti.. kyllä se munkin maailma on olemassa, edes sirpaleina. Ties vaikka naisenkin joskus löytäisin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Logistiikka voi tarkoittaa sitä, että eristäydyn kokonaan. :D Ja mikä ettei?
Lupaat vaan. Kohta olet täällä taas valittamassa. Ei silti etteikö se mulle sopisi. tämä on ihan hauskaa ajankulua kun odotan erään ihqun skype-testi soittoa.


Kyllä säkin luulen voisit kuvitella yhteiskunnan/maailman johon et lähtisi mukaan vain seuran tai piparin takia. Hitlerjugend? Komsomol? Kokoomus/kommariseurat? Uskikset?
Miksi mun pitäsi, tää maailma toimii mulla ihan kohtuullisesti. Jos ei toimisi pyrkisin muualle.
Sanot tietty, että nuo on ylhäältä ohjelmoituja kollektiiveja. Mutta sulla on harha, että omat piirisi olisi joku luonnollinen itsestäänselvyys eikä erityiskulttuuri sekin.
Tottakai on erityiskulttuuri. Töitä vaan on pitänyt tehdä, että siihenkin on päässyt osalliseksi. Onnellakin on osuutensa. Jos olisin sattunut syntymään johonkin huono-osaisten maahan, niin olisin saattanut kuolla nälkään jo lapsena. Siksi pyrin omalta pieneltä osaltani auttamaan niitä, joilla on huonompi tuuti käynyt.
Jeps. Jos eristäydyn, sitten tosiaan ON hyvä olla. Jos maailma on mennyt sellaiseksi, ettei täällä minulle mitään ole. Sosiaalinen elämä olisi pelkkää tylsyyttä ja vitutusta.
Paino sanalla jos. Sehän olisikin jo omien asioiden hoitamista ja vastuun ottamista niistä.

Koodi: Valitse kaikki

Pillua sitten saa rahallakin. Ilmaiseksi sitä on mun turha odottaa tosiaan ilman käyttöjärjestelmän vaihtoa, ja silloinhan MINÄ en saisi pillua.
Mutta ethän sinä silloin olisi eristäytynyt ?

Sinällään olen aina suhtautunut erittäin nihkeästi maksettuun seksiin enkä ole koskaan asioinut alan ammattilaisten kanssa.

Rahallako sinä sitä herkkää rakkautta aiot hankkia ? Pillusta puhut kuitenkin koko ajan?
Jaa liian egosentristä? No kenenkäs miljardien ihmisten egoa mun sitten pitäisi olla jos en syntymäomaani
?

Huonosti vaan tuntuu sinulla menevän, kun et välitä muitten tunteista ja kieltäydyt hyväksymästä tiettyjä yhteisiä ihmissuhteiden pelisääntöjä.
Ja silti.. kyllä se munkin maailma on olemassa, edes sirpaleina. Ties vaikka naisenkin joskus löytäisin.
Toivotaan, että naisen löydät. Varmaan jossain sellainen sinullekin on.

Tähän astinen toimintatapasi vaan ei oikein näytä tulosta tuottavan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Herra Manala

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Heräsin aamulla siihen, että sain puhelimeeni videoleikkeen orgasmista tykyttävästä pimpasta. Lähetin takaisin kuvan aamustondiksesta.
plumps

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja plumps »

Tänään olen sitä mieltä asiasta, ettei ole koskaan tullut mieleeni tallettaa mitään kuvia asiasta. Elämän ei tulisi milloinkaan olla omistamista ja hankkimista vaan olemista ja tekemistä.
mustanikki

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Murtaudun yöllä teidän kaikkien koteihin ja riisun teidät. Sitten otan teistä nakukuvia ja lähetän ne seiskaan.

Kjäh kjäh.
NuoriDaavid

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Heräsin aamulla siihen, että sain puhelimeeni videoleikkeen orgasmista tykyttävästä pimpasta.
:pics:
Herra Manala

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti: :pics:
Kuva
NuoriDaavid

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :pics:
Kuva
Kuva
Yönmustaritari

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Omistan. En pervoile.

En kyllä pystyis itseäni alastomana tai edes vähissä pukineissa eri tallenteista tarkastelemaan ilman ellei siihen läheisesti liity viinapullo ja sen sisällön nauttiminen.

Totta puhuen varmaan laattaisin jos näkin karvaisen perseeni pykimässä äärimmäisen hienovaraista edes-takais-liikettä.
Dr.Diarrhea

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Yönmustaritari kirjoitti: Totta puhuen varmaan laattaisin jos näkin karvaisen perseeni pykimässä äärimmäisen hienovaraista edes-takais-liikettä.
Jos ei muuta näkyis kuin oma perse, niin olishan tuo saatana vieköön kohtuu homoa kiihottua kuvasta/filmistä 8) Mut mulla ei oo nakukuvii eikä köyrimis/runkkausfilkkoja itsestäni. Pelkkä ajatuskin kuulostaa tosi oudolta, pervolta...sairaalta.

Et laattaillaan vaan ihan rauhassa tai jotain...
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:Oon. Mutta olen ollut aika varovainen sen suhteen, että kuvat varmasti päätyvät vain omaan arkistoon, eikä kenenkään muun... :wink:

Yleensä miehistä saa parhaat nakukuvat silloin, kun ne orgasmin jälkeen välittömästi nukahtavat selälleen x-asentoon, veitikka täysin pahaa aavistamattomana siitä, mitä unien ulkopuolella tapahtuu... :piru:
:pics:

veitikka vai "veitikka"? :wink:

no okei, ollaan täälläkin hieman, kuvattava vaan on öh ei-kuvauksellinen... miehestä oon joskus saanu upeita kuvia, mut se tottakai on tuhonnu ne... tylsimykset!!!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Aito_Johanna

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:off:

En ole koskaan pitänyt sanasta "naku". Se kuulostaa joltain ihme nakkimakkaralta ja saa alastoman ihmisen kuulostamaan pelleltä. "Alastonkuva" on paljon kauniimpi ja eroottisempi sana kuin "nakukuva".
segma

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja segma »

Aito_Johanna kirjoitti::off:

En ole koskaan pitänyt sanasta "naku". Se kuulostaa joltain ihme nakkimakkaralta ja saa alastoman ihmisen kuulostamaan pelleltä. "Alastonkuva" on paljon kauniimpi ja eroottisempi sana kuin "nakukuva".
Samaa mieltä. En tosin tiedä miksi ketään kiinnostaisi komppailuni tähän mielipiteeseen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti::off:

En ole koskaan pitänyt sanasta "naku". Se kuulostaa joltain ihme nakkimakkaralta ja saa alastoman ihmisen kuulostamaan pelleltä. "Alastonkuva" on paljon kauniimpi ja eroottisempi sana kuin "nakukuva".
Sana "naku" varmaan periytyy englannin sanasta "naked" tai ruotsin sanasta "naken", jotka tarkoittavat vain "alastonta". Minustakin suomeksi "naku" on hieman alatyylinen pellesana, mutta lyhennyksenä menettelee. "Alaston" on toki kauniimpi sana.

Muuten katsoin tuossa äsken jakson brittisarjasta "Coupling" siis "Paritellen", jossa naiset keskustelivat että paras tapa kiinnittää miehen huomio on käyttää sanaa "naked" vaikka missä yhteydessä. "On tieteellinen tosiasia, että jos sanoo miehelle sanan "naked" kolme tai enemmän kertaa, hänen on ristittävä jalkansa".

Vaikka tarjoilijamiehelle siinä: "Tell me. Didn't you use to have table clothes here? I don't remember this table being quite so naked. But I like naked." Ja tarjoilijan piti peitellä etumustaan tarjottimella :D

Lisäksi mainitsen, että minusta olisi varsin upeaa nähdä vaikka sinut kaunis Aito_Johanna ALASTOMANA, vaikka siihen ei tietenkään minun tapauksessani seksiä liittyisikään. (Ja taas tulee ahdistelusyytteitä, olkoon)

Muuten valitan, että tämä ketju ei ole VIELÄKÄÄN tuottanut lisää alastonkuvia Kitinän naisilta. Se on väärin! Täytyykö minun luopua standardeistani? Ennen tuli tunnistettavaa kokoalastonkuvaa eri puolilta, nyt ei yhtään! Jos lähettäisitte edes kuvia, jossa olette alastomia, mutta peittelette paikkojanne? Päänkin saa rajata pois jos julkista tunnistusta pelkäätte (ei syytä mulle lähettäessä) , vaikka vasta kasvonne tekevät kuvista herkkiä.. Kuvaa tänne ja heti!!

[email protected]
Viimeksi muokannut Gattaca, 20.05.2007 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Muuten valitan, että tämä ketju ei ole VIELÄKÄÄN tuottanut lisää alastonkuvua Kitinän naisilta. Se on väärin!
Sä oot tullu vanhaks ja menettäny sun tatsin.
Vastaa Viestiin