Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Olen ottanut itsestäni
7
17%
Olen ottanut jostakusta toisesta
6
15%
Olen ottanut itsestäni ja jostakusta toisesta
16
39%
Omistan digikameran, mutten ole pervoilut sillä
10
24%
Elän vielä filmimaailmassa
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 41

sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21325
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tuli vihdoinkin hommattua digikamera ja nyt mietiskelen mitä sillä kuvaisi.
bedlam

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sillälailla. Nykydigikameroilla saa muuten yllättävän hyvää videokuvaakin!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Olen ottanut, oikein mielin määrin. Pistin kaikki kuvani nettiin kiertoon, mutta en ole ihan varma, teinkö siinä tymästi.
A man's gotta do what a man's gotta do.
CandyMan

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sivustahuutaja kirjoitti:Tuli vihdoinkin hommattua digikamera ja nyt mietiskelen mitä sillä kuvaisi.
Voi vitun kääpä. Ostaa digikameran ennenkuin edes tietää mitä sillä haluaisi kuvata. Eikö digikameraa osteta tarpeeseen?!? Juuri tuollaisten kulutushullujen takia kaatopaikat täyttyvät joka syksy orvoiksi jääneistä, hylätyistä digikameroista. Älä Ota Kesädigikameraa. Joka kerta kun sen teet, kuolee jossain yksi kissanpentu.
Rouva Pupu

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No mitäs luulette.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla ei ole digikameraa. Kännykässä kyllä on kamera ja sillä otetun tissikuvan nyt on kaikki nähneet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Digijärkkärillä kuvaamisessa on ihan oma tunnelmansa. Mitä painavampi sen parempi. Sellanen menis hukkaan jos vaan luontoa kuvais!
PerttiMakimaa

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Voi vitun kääpä. Ostaa digikameran ennenkuin edes tietää mitä sillä haluaisi kuvata. Eikö digikameraa osteta tarpeeseen?!? Juuri tuollaisten kulutushullujen takia kaatopaikat täyttyvät joka syksy orvoiksi jääneistä, hylätyistä digikameroista. Älä Ota Kesädigikameraa. Joka kerta kun sen teet, kuolee jossain yksi kissanpentu.
Olisi sentään ostanut sen ainoan (tm) suuren kännykkäkameravalmistajan kännykkäkameran ja tukenut suomalaista loistokasta pyyteetöntä kaunista insinöörityötä ja kauko-itäläisiä komponenttivalmistajia.

Silloin ei ole niin väliä onko käyttökohde tiedossa... :D
PerttiMakimaa

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti:...sillä otetun tissikuvan nyt on kaikki nähneet.
Minne voi lähettää reklamaation jos ei ole nähnyt? :)
Storia

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Omistan kameran, mutta mistä saisi hyvän kuvaajan...Just vimoset kaksi viikkoa olen miettinyt, että pitäisi saada itsestä uutta, eroottista matskuu..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Storia kirjoitti:Omistan kameran, mutta mistä saisi hyvän kuvaajan...Just vimoset kaksi viikkoa olen miettinyt, että pitäisi saada itsestä uutta, eroottista matskuu..
Ilmoittaudun EKANA!!! Silkkaa laupeuttani!!
En ole professionaali, mutta töissä ollessa tuli digikameraa käytettyä ja muutenkin luulen ymmärtäväni valokuvausta.

Muuten kyssäriin: en ole ottanut, mutta minulle on LÄHETETTY diginakukuvia, by Kitinämisut! Aika Äijää.. tai sitten sääliä ressukalle..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gattaca kirjoitti:...minulle on LÄHETETTY diginakukuvia, by Kitinämisut!
Joskus muistan asiaa käsitellyn, mutta pahus en muista ketkä misut? Kerropas nyt uteliaalle ja hajamieliselle! ...eikö tuo ole kuitenkin aika absurdia 8)
PerttiMakimaa

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Joskus muistan asiaa käsitellyn, mutta pahus en muista ketkä misut? Kerropas nyt uteliaalle ja hajamieliselle! ...eikö tuo ole kuitenkin aika absurdia 8)
Mitä absurdia näet tilanteessa?

4Xv. poikamies itkee surkeaa naistilannettaan netissä tuhansien viestien verran. Ihme olisi jos tietty prosentti populaatiosta ei siitä heltyisi.

Suloinen sääli, mitä rakkauselämämme olisikaan ilman sitä. :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:...minulle on LÄHETETTY diginakukuvia, by Kitinämisut!
Joskus muistan asiaa käsitellyn, mutta pahus en muista ketkä misut? Kerropas nyt uteliaalle ja hajamieliselle! ...eikö tuo ole kuitenkin aika absurdia 8)
En kerro, "moraalinen" roti pitää olla tai sitäpaitsi muut ei lähetä lisää jos kertoisin. Sen sanon, että kolme Kitinästä ja yksi Cityyn jäänyt. ihQuja.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mitä absurdia näet tilanteessa?
Äijä vaan kyykytti, etkä vastannut uteluuni. Seiska tulee vasta torstaina, joten sitä sossupokee ny vähän äkäseen!
Geetzu

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mua kans kiinnostaa ne kuvansa lähettäneet. Siis ihan oikeesti kiinnostaa ketkä on ylittäny sen rajan, jonka itelleni muinoin asetin. :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Mua kans kiinnostaa ne kuvansa lähettäneet. Siis ihan oikeesti kiinnostaa ketkä on ylittäny sen rajan, jonka itelleni muinoin asetin. :D
Sä just ET lähetä vaikka miten kerjään :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bliss

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En mää semmosia 8)
Geetzu

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Sä just ET lähetä vaikka miten kerjään :cry:
Vähän kiinnostaa kuka on vielä muakin helpompi. ;)
(Thanks, avioliittoni arvostaa tunnustusta, etten siis ole lähettänyt yhtään mitään.)
ninnithequeen

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No en oo minä ainakaan, vaikka tietysti luulette kaikki tämmösen pehmon heltyneen.

Yhden tissiliivikuvan oon heittänyt yleiseen jakoon nimenomaan Gattacaa ja sen inhotusta D-kuppien vuoksi.

Mutta että nakukuvia. Ei ole otettu, jotain rajaa ja estetiikkaa sentään...

(muakin häiritsee ihan kybällä kuka sille Gattikselle niitä on lähettäny)
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

PerttiMakimaa kirjoitti: Olisi sentään ostanut sen ainoan (tm) suuren kännykkäkameravalmistajan kännykkäkameran ja tukenut suomalaista loistokasta pyyteetöntä kaunista insinöörityötä ja kauko-itäläisiä komponenttivalmistajia.

Silloin ei ole niin väliä onko käyttökohde tiedossa... :D
Just kiroilin eilen, että pitää laittaa mokoma paska boikottiin. Selailin kyseisen valmistajan sivuja ja siellä puhelimen erään ominaisuuden ohjelmisto oli ladattavissa norjaksi, ruotsiksi, intian englanniksi ja ties millä vinkuintialla mutta ei suomeksi. Että haistakoon vittu koko lafka.

Kysymykseen: vaikka kuinka ja paljon.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PerttiMakimaa kirjoitti:Olisi sentään ostanut sen ainoan (tm) suuren kännykkäkameravalmistajan kännykkäkameran ja tukenut suomalaista loistokasta pyyteetöntä kaunista insinöörityötä ja kauko-itäläisiä komponenttivalmistajia.

Silloin ei ole niin väliä onko käyttökohde tiedossa... :D
Ihan sama mitä tekee, kunhan ei äänestä Keskustaa.

Ahhahaa, repeilen täällä itsekseni tuolle erinomaiselle vitsahdukselleni. :rofl: :omfg: :wtf:
PerttiMakimaa

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Ihan sama mitä tekee, kunhan ei äänestä Keskustaa.
Ilman kepulaisia kokkarit olisivat oppositiossa ja karkkimies komerossa. :)
CandyMan

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PerttiMakimaa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ihan sama mitä tekee, kunhan ei äänestä Keskustaa.
Ilman kepulaisia kokkarit olisivat oppositiossa ja karkkimies komerossa. :)
Eiku meillä olisi sinipuna, ihan niinkuin entisinä hyvinä aikoina. Jyväjemmarit karkoitettaisiin Venäjän puolelle, sieltähän ne ovat tänne alunperin tulleetkin. :lol: :lol: :lol: :lol:
Kuva
PerttiMakimaa

Re: Oletko ottanut digikameralla nakukuvia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Eiku meillä olisi sinipuna, ihan niinkuin entisinä hyvinä aikoina. Jyväjemmarit karkoitettaisiin Venäjän puolelle, sieltähän ne ovat tänne alunperin tulleetkin. :lol: :lol: :lol: :lol:
Kuva
Entisinä hyvinä? :)

Joo, nuoruudessa meillä oli cd-levyt ja nyt muka jotain perhanan blue-ray levyjä. Turhuutta, sanon minä. Kehityksen huippu on pakastepitsa. :)
Vastaa Viestiin