Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Viimeinen irtosuhdeseksikokemukseni on..

N: alle kahden viikon takaa
2
3%
N: alle kuukauden takaa
0
Ei ääniä
N: 1-2 kuukauden takaa
2
3%
N: 2-6 kuukauden takaa
5
8%
N 6-12 kuukauden takaa
4
6%
N: Siitä on jo yli vuosi
31
48%
N: Ei ole yhtään irtosuhdetta
4
6%
M: Olen kylänsonni.
5
8%
M: Olen epäonnistunut kylänsonni. Ei heru.
6
9%
M: En kylänsonneile. Vain parisuhdeseksiä.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 65

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Onko ihan unohtunut sellainen tapakulttuuri, että tuollaista ei kertakaikkiaan tehdä?
Kuule kyllä se kuuluu ihan itsestään selvästi useimpien kitinäläistenkin ihan normaaliin tapakulttuuriin. Ne ihmiset tekivät rumasti. Mutta mitä sitten? Kuka jaksaa vuosikausia moralisoida parin vieraan tyypin tökeröä käytöstä? :tiistai:
Enhän tuota enää kelaile. Tässä ketjussa tuli vaan mieleen yhtenä esimerkkinä. Paljon muutakin CityKitinäläisistä yllä sanoin, siis sitä meilitietoa, toivottavasti kuitenkin laillisesti kun kerran en meilimisuja identifioinut.

Vaikutelma tuollaisen panotyylin "soveliaisuudesta" tuli silloin sätissä, jossa muistakseni nykyiset Kitinäläisetkään eivät pitäneet sellaista minään kummana. Eikä Candyman yllä.

Ja tässä ketjussa olen miettinyt onko se yleensäkään multa "Moralisointia" vaan silkkaa kulttuurishokkia. Tuo maailma on minulle liikaa kuten Helvetin Enkelien bileet kirkkokuorolaiselle. Ihan moralisoimattakin.

Enhän minäkään mikään pulmunen ole, kaukana siitä. Kuinka moni esimerkiksi onnnistuneesti lirkuttelee Kitinämisuilta nakukuvia tai eroottisia novelleja? Tai suunnitelmallisesti jujuttaa Martan tilanteeseen, jossa tissit oli näytettävä? Kiusii Hellbelliä tuhmalla "huumorilla" kuitenkin haaveillen, että tuo "heltyisi". Vanha likainen mies olen.

------------

Sitten kertauksena vaikutelmiani baarien naisista ja baarikulttuurista:
(ja nyt taas sanotaan, että olen vaan kade, mutta helvetti on se baarimaailma silti liian kaukana siitä mitä minä pitäisin tolkkuna tutustumistapana)

-Kerrankin nainen puhutteli minua baarissa! Keksi veikeän jekun, että hän esittää sokeaa, että saa meille pöydän täpötäydessä baarissa. Onnistui. Ostatti minulla kaljan jonka jälkeen tiuskaisi: "Kyllä mä paremmankin miehen saan! Et sä multa mitään saa! painu vittuun siitä!" En ollut edes pyytänyt mitään, mikä taisikin olla se baarietiketin vastainen virheeni! No lähdin, mutta ymmärsin viedä naisen kaljan mukanani. Nainen meni heti irstaan näköisen panomiehen luo, joka näytti mallia "korrekteista" baaritavoista: Alkoi käpälöimään naisen persettä ja supattamaan korvaan, mikä naista kovin kikatutti. Myöhemmin olen nähnyt naisen, siviilissä museon opas!!

-istuksin yökerhossa. Vastapäisessä pöydässä oli hoikka pystytisunainen. Normaalien baaritapojen mukaisesti naisen taakse kuin tyhjästä ilmestyi yksi ex-työkaverini, ja alkoi muitta mutkitta kähmimään naisen tissejä. No nainen ei tykännyt, vaan pyysi siirtyä MINUN pöytääni!! Haki siis TURVAA minusta! Hieman imarteli. Pyysi sitten lupaa maistaa kaljastani, intiimiä. Meinasin jo sanoakin jotain, mutta PAM, kuin tyhjästä ilmestyi toinen siellä tuntemani jätkä, sellainen sliipattu tinttitukka, jonka kanssa kerran olin suunnitellut firman perustamista ja tuo oli ollut menossa ryhmäseksibileisiin, tietysti. No tää kekkuli alkoi muitta mutkitta kielaroimaan pöytääni tullutta naista. Ihmettelin, että mites nyt näin, johon nainen: "Mutta täähän on JASKA!" Joo, se oli Jaska, ilmeisen populääri.

-kerran baarissa tuli nainen vastaan ja jostain syystä pyysi pöytäänsä. No siellä istuikin jo viisikymppinen paksu äijä, joka hetken jutustelun jälkeen ilmoitti, että hänellä on "vispilänkauppaa" sen naisen kanssa. Hetken päästä lähdin. Tuntia myöhemmin nainen tuli minua vastaan siellä baarissa, näytti peukkua ja sanoi: "Me mennään niille!"
Pari viikkoa myöhemmin törmäsin baarissa samaan naiseen. Päätin, että nyt pitää unohtaa kaikki kunnia ja laatuvaatimukset, tuo on A) mulle vähän myötämielinen B) helppo. No jututin naista monta tuntia. Vaikeaa, koska tuo oli ihan juntti tehtaantyttö. Kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tarjosin sille drinkkejäkin, vaikka se tapa on minusta niljakasta lahjomista. Tietysti siinä pyöri muita äijiä ympärillä. Yksi jäi hetkeksi ja ehdotti naiselle, että jos mentäisiin taas hänen rekkansa koppiin yöksi. No kikatikikati ei käynyt. Mutta sitten tuli toinen naiselle tuttu äijä, eikä lähtenyt pois Ei millään. Lopulta luovutin, lähdin pöydästä ja kohtapuoleen näin ne poistumassa kaulakkain.

-Yleensä en noinkaan pitkälle täkäläisissä baareissa pääse, koska yksinäisiä naisia ei kertakaikkiaan näy. Tai jos näkyy, alle minuutissa ilmestyy joku naiselle tuttu mies ja useimiten käy heti käsiksi. Kerran todistin sellaistakin, että naapuripöydässä oli nainen ja neljä miestä, ja nainen huikkasi niille: "No mennään sitten meille ja ollaan sillai"! Ja niin lähtivät.

-Yhden kerran kuulin naisten omaa puhetta baarielämästä. Mua vastapäätä samassa pöydässä istui nainen, jota en ollut puhutellut. Sen tyttökaveri teki lähtöä, mutta tämä sanoi: "Mee sä. En mä vielä, mä tartten miestä". Kaverinsa: "Ai sä haluut panoo, hyvä" ja osoitti siinä samassa pöydässä nuokkuvaa äijää: "Siinä olisi sulle mies" Panetusnainen: "En mä ole vielä yrittänytkään". Koska MINUA ei tietenkään :D ehdotettu, läksin baaria kiertelemään. Kohta näin kyseisen vosun ja sen jätkän käpälöimässä siinä pöydässä. Huomasin miehen sormuksen ja vittuillakseni kysäisin: "Onko tää sun morsiammes?". Johon jätkä: "No ei oo, ootko sä joku uskovainen vai" Minä vaan että "Ei kun täyspakana" ja lähdin.

Joo, tuollaista se on AINA jos baariin menen.
Tästä vedän johtopäätöksen, että kaikki se sievistely että naiset haluaisivat "henkisiä" asioita, "keskustelua" tai "kunnioitusta" on nykymaailmassa unohtunut, ainakin baareissa. Kyrpää ne haluavat panomiehiltä. Mitä härskein lähestymistapa, sen paremmin toimii. Sitä naiset miehiltä ODOTTAVAT. Minä en luonnollisesti muutenkaan kelpasi, sanokaa sitä osuutta vaikka kateudeksi sitten.. mutta tuo maailma on minulle myös SHOKEERAAVA enkä pystyisi toimimaan niin.. kun pelkkä naisen puhuttelukin on minulle vielä kauhun paikka.. saati tuollainen heti-kinkusta-kiinni härskiys.

-----
Jos yllä kuvattu, ml. ne meilailutietoni CityKitinänaisten kaa ei ole sun AJ maailmaa, niin jospas sinäkin elät vähemmistön maailmassa jonka virheellisesti kuvittelet valtavirraksi?

Tässäkin gallupissa on ilmoittautunut jo 11 mun mielestä täyslutkaa ja 25 epävarmaa, koska tuo "yli vuosi sitten" voi tarkoittaa mitä vaan vuodesta kymmeniin vuosiin.
Viimeksi muokannut Gattaca, 05.05.2007 19:57. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
plumps

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja plumps »

Miten te kestätte itseänne irtosolusuhteessa?
Minäkin ajauduin sellaiseen joku aika sitten. Elinpä lopulta helvetissä. Nyttemmin olen päässyt sellaisesta itsestäni eroon. Ei enää ikinä irtosoluja!
Aito_Johanna

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vadim kirjoitti:Siis tuota noin, mikä tässä oli sitä tökeröä käytöstä? Tämä taisi vielä jäädä selvittämättä.

Joku sai ja joku ei. Ei siinä sen kummempaa.
No hei, hässiä nyt kahden kesken samassa huoneessa nukkuvista ihmisistä piittaamatta vastoin talon emännän nimenomaista ystävällistä pyyntöä. Ei se sellainen ole suoraan Käytöksen kultaisesta kirjasta. Sama kuin lampsisi mutaisilla saappailla olohuoneen matolle, vaikka kodinhengetär on pyytänyt jättämään kengät eteiseen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Siis tuota noin, mikä tässä oli sitä tökeröä käytöstä? Tämä taisi vielä jäädä selvittämättä.

Joku sai ja joku ei. Ei siinä sen kummempaa.
No hei, hässiä nyt kahden kesken samassa huoneessa nukkuvista ihmisistä piittaamatta vastoin talon emännän nimenomaista ystävällistä pyyntöä. Ei se sellainen ole suoraan Käytöksen kultaisesta kirjasta..
Ja vielä SAMASSA SÄNGYSSÄ talon emännän kanssa!! Niin vähän nukkumapaikkoja siellä. Väittihän tuo minulle, ettei ole sellaiseen tottunut ja itseäänkin harmitti. En usko sitäkään tietäen mitä tuo on elämästään netissä raportoinut. Mutta edes mun protestin takia noin joo määräsi niitä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Tässäkin gallupissa on ilmoittautunut jo 11 mun mielestä täyslutkaa ja 25 epävarmaa, koska tuo "yli vuosi sitten" voi tarkoittaa mitä vaan vuodesta kymmeniin vuosiin.
Lutkaksi siis riittää yksikin irtosuhde? Vai? Eikö se ollutkaan niin, että lutkat baaripanee joka viikonloppu?
Aito_Johanna

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti: Jos yllä kuvattu, ml. ne meilailutietoni CityKitinänaisten kaa ei ole sun AJ maailmaa, niin jospas sinäkin elät vähemmistön maailmassa jonka virheellisesti kuvittelet valtavirraksi?
Nyt vasta huomasin, että täällä oli minulle osoitettu kommentti.
Baareissa on varmasti paljon paskaa, kyllä minä sen uskon. En kuitenkaan ymmärrä, miksi sen takia pitäisi ruveta vetämään ranteita auki. Kaveripiirissäni yksikään ei elä kuvailemallasi "citylutkatavalla". Deittailen ainoastaan sellaisten miesten kanssa, jotka eivät käyttäydy kuvailemallasi "citylutkatavalla". Mulle on aivan samantekevää, ovatko nämä ihmiset "valtavirtaa" vai "vähemmistöä"; heitä on joka tapauksessa yhden ihmisen tuttavapiiriä ajatellen olemassa riittämiin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti: Nyt vasta huomasin, että täällä oli minulle osoitettu kommentti.
Baareissa on varmasti paljon paskaa, kyllä minä sen uskon. En kuitenkaan ymmärrä, miksi sen takia pitäisi ruveta vetämään ranteita auki. Kaveripiirissäni yksikään ei elä kuvailemallasi "citylutkatavalla". Deittailen ainoastaan sellaisten miesten kanssa, jotka eivät käyttäydy kuvailemallasi "citylutkatavalla". Mulle on aivan samantekevää, ovatko nämä ihmiset "valtavirtaa" vai "vähemmistöä"; heitä on joka tapauksessa yhden ihmisen tuttavapiiriä ajatellen olemassa riittämiin.
Hyvä joo, jos muunkinlaista maailmaa löydät. Minä kun en. En ole nähnyt kuin unelmissa ja leffoissa. Ja sitten mulle on netissä vakuutettu, että sellaisen olettaminen on ihan perseestä, idioottimeininkiä, väärää moralismia, ja hahhah, tämmönen tää maailma vaan on, hahhahhaa vitun luuseri!

Mulla ei ole koskaan ollut onnea olla samanmielisten seurassa.

Eipä silti joo, epätoivoissani olisin "ryhtynyt" vaikka mihin baari/nettivosuun. Mutta paremminkin voisi käydä. Suurin suruni siis on, että menetin Ainoan Rakkauteni arkaillessani, 11 vee sitten. Hänenkin kanssaan aikailin, kuukausia. Aikaa hukkasin vähän lutkanaisiin verrattuna, mutta mies löytyi sinä aikana hänellekin. Nyt tuntuu, että naista pitäsi mulkuttaa heti, jotta ei seuraavalla viikolla joku tekisi saman. Ei käy mulle se tyyli ainakaan jos pihkaannun. Että joutuisin jonottamaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Suvinen kirjoitti:Tähän joutuu taas kerran toteamaan, että niin helposti käy kun asuu pienellä paikkakunnalla. Ja minä saan tämän sanoa, koska itsekin olen kotoisin maalta.
Totta joo. Ja sitten jos on "omituinen" on vaikeuksia löytää omaa verrokkiryhmää.
Suvinen kirjoitti: luulen että itsekin viihdyt kun täällä jaksat roikkua. Toki tuolta löytyy muitakin foorumeita; ehkä niistä löydät enemmän samanmielistä seuraa?
Roikun täällä vain, koska tämä on hyvä hevostelupaikka. Ja jutuilleni ei tule niin suurta kansainvälistä :D julkisuutta kuin isommilla foorumeilla. Lisäksi elo vanhaenoni kanssa on ollut sellaista siedätyshoitoa, että Kitinäläistenkin "paskasakkius" vaikuttaa siedettävän lievältä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
CandyMan

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Vaikutelma tuollaisen panotyylin "soveliaisuudesta" tuli silloin sätissä, jossa muistakseni nykyiset Kitinäläisetkään eivät pitäneet sellaista minään kummana. Eikä Candyman yllä.
Eiku kyllä oikeasti minun mielestäni hyvien tapojen mukaista olisi vähintään ollut kysyä muiden paikallaolijoiden mielipidettä, eihän sitä tiedä vaikka joku haluaisi osallistua mukaan. Imetyksessä ihan sama juttu jos joku toinenkin on nälkäinen. Varsinkin asunnon omistajan mielipidettä tulee kunnioittaa.

Kuten myös sanoin, minusta tuskin tuollaiseen julkipanoon olisi sen enempää kuin imetykseenkään. Muiden läsnäolo seksin aikana saa oloni ihan alastomaksi, mikä tuossa tilanteessa on tietenkin ihan luonnollista, mutta silti. Seksiä harrastan kaikkein mieluiten äänieristetyssä pehmustetussa kopissa, pieni fetissi myös jos molempien päällä on pelkät pakkopaidat.
Enhän minäkään mikään pulmunen ole, kaukana siitä. Kuinka moni esimerkiksi onnnistuneesti lirkuttelee Kitinämisuilta nakukuvia tai eroottisia novelleja? Tai suunnitelmallisesti jujuttaa Martan tilanteeseen, jossa tissit oli näytettävä? Kiusii Hellbelliä tuhmalla "huumorilla" kuitenkin haaveillen, että tuo "heltyisi".
Katselen sinua ylöspäin noissa asioissa. Itse en kehtaisi, menen ihan takalukkoon jos edes mielikuvatasolla teen moista. Ajattelen että minua inhottaisiin jopa nykyistä enemmän. Nykyinen taso on just ihan sopiva.

Mitä tulee jälleen noihin baaritarinoihisi, eiköhän melkein kelle tahansa ole tuollaista tapahtunut. Herkässä 20-vuoden iässä ravintolassa eräs nätti tyttö kimpaantui minulle "Miksi sinä oikein minua luulet?" kun yritin hienovaraisesti tehdä häneen tuttavuutta, ja alkoi sitten vouhottaa naispuoliselle kaverilleen minusta jotain. Nimeä minä kysyin, en painoa. Pari vuotta sitten käydessäni Vantaan Hotellilla erään naisen ilme ensin kirkastui minut nähdessään ikäänkuin olisi tulossa juttelemaan, mutta puolta sekuntia myöhemmin katse muuttui kovinkin ylimieliseksi ja kääntyi niillä kannoillaan. Pari minuuttia myöhemmin näin hänet suorittamassa tuijottelukilpailua jonkun toisen miehen kanssa, veikkaan että harrastivat seksiä sinä yönä.

Noista asioista pitää vaan päästä yli ennen hautaa. Kyllä minäkin noista vielä joskus pääsen yli, nykyinen tavoitteeni ensi vuoden heinäkuu.
CandyMan

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Hyvä joo, jos muunkinlaista maailmaa löydät. Minä kun en. En ole nähnyt kuin unelmissa ja leffoissa. Ja sitten mulle on netissä vakuutettu, että sellaisen olettaminen on ihan perseestä, idioottimeininkiä, väärää moralismia, ja hahhah, tämmönen tää maailma vaan on, hahhahhaa vitun luuseri!
Njoo, kuka nyt ei olisi lapsena nähnyt vanhempiensa harrastavan seksiä keittiön pöydällä? Viimeistään siinä vaiheessa kuvitelmat sortuvat ja tajuaa asioiden todellisen laidan.

Vaihtoehtoinen teoria on että sinua on vain jekutettu, ja asiaan on vaikuttanut myös joidenkin tarve puolustella tutun henkilön käytöstä sinun kiivailuasi ja turpiinvetouhkailujasi vastaan (minähän en tarinasta muuta tiedä kuin mitä sinä olet kirjoittanut, mutta muistelen sinun aiemmin palstalla uhanneen maailmankuvan järkyttäjääsi turpiinvedolla. Onko se edelleen voimassa?).
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

CandyMan kirjoitti: Njoo, kuka nyt ei olisi lapsena nähnyt vanhempiensa harrastavan seksiä keittiön pöydällä? Viimeistään siinä vaiheessa kuvitelmat sortuvat ja tajuaa asioiden todellisen laidan..
:D Minä en ole nähnyt, mutta kerran kuulin. Minussa se herätti vain TURVALLISUUDENTUNNETTA, ei mitään äklötystä. Mutta minähän olenkin outo.
CandyMan kirjoitti: muistelen sinun aiemmin palstalla uhanneen maailmankuvan järkyttäjääsi turpiinvedolla. Onko se edelleen voimassa?).
No ei todellakaan. Homeboy kerran perusti tuosta oikein ketjun, paljastaen puhelinkeskustelun ärtyneisyyttäni. No ei. Mutta en halua tilaisuuksiin, jossa se jätkä on paikalla. Sitäpaitsi minkäs mahdan, jos valtaosa ihmisistä on tuollaisia. Oikeasti myrkytti yhden kesälöman mulla, rankkaa vitutusta. Nyt unohtunut kunnes tässä mainitsin.

Vielä tuosta AJ:n kurasaapas-vertauksesta. Näen sieluni silmin, miten tulevaisuudessa elämä menee niin, että jos vanhemmat löytävät kotoaan tuntemattoman neekerin panemassa alaikäistä tytärtään, meteli syntyy vain siitä että neekeri ei ole jättänyt kenkiään eteiseen tai on tupakoinut sisällä Muu on niin ihQudaa sopivaa :D
CandyMan kirjoitti: Katselen sinua ylöspäin noissa asioissa. Itse en kehtaisi, menen ihan takalukkoon jos edes mielikuvatasolla teen moista. Ajattelen että minua inhottaisiin jopa nykyistä enemmän. Nykyinen taso on just ihan sopiva..
Niin no minähän olen häpäissyt itseni jo heti alkuun Cityssä poikuusjutuillani. Silti onhan minulla joku kamikazepuolikin, että tuollaisia tuli viriteltyä. Ihan kivoja misuja. Vähemmän suoria tai ihan suoriakin seksitarjouksia tuli, mutta aina ne mystisesti peruuntuivat viime tingassa :D Nyt en ole aikoihin jaksanut kenellekään meilata. HellBelliäkään en oikeasti stalkkaa :D
CandyMan kirjoitti: Mitä tulee jälleen noihin baaritarinoihisi, eiköhän melkein kelle tahansa ole tuollaista tapahtunut.
...........
Noista asioista pitää vaan päästä yli ennen hautaa..
Minä en pääse yli sen takia, että mun kokemuksen mukaan koko baarielämä ON just tuollaista, ja siitä se tympääntyneisyys. Ei mitään pikku tapahtumia "herkässä iässä" vaan joka kerta kun baariin menen on tuollaista.

Ylläkerrottujen lisäksi vaikka se, kun Hesan baarissa nainen peräti puhutteli minua ja jäi jutskaamaan. Mietin jo onko tämä tavallista sosiaalisuutta vai niitä kuuluisia baarien iskutilanteita. Ajatuksistani nolostuen tasin jossain vaiheessa sanoa jotain niin tyhmää kuin että en minä yhdenyönjuttuja baareista niin etsi. Kai yritin esittää asiallista herrasmiestä. VIRHE!! Ensinnäkään ei ollenkaan pidä ääneen teoretisoida, eikä varsinkaan omia tavoitteita vastaan. Hetikohta nainen lähtikin "hyvästelemään ystävänsä" ja lupasi tulla takasin. No ei tullut vaan puolen tunnin päästä löytyi vaalean bodarin kainalosta :D

Zetorissa kerran viereisessä pöydässä oli lihavahkon naisen ja kolmen miehen seurue, jotka suunnitteli jonkun kämpille lähtöä. Naista eivät selvästikään etukäteen tunteneet. Joku miehistä sanoi: "Voi kuule olla että joudut pikkareistas luopumaan". Toinen että "hei mä en siis tota sanonut". Nainen pelkäsi että "entäs jos mut nolataan siellä?" Johon yksi mies että "älä pelkää, nuo kaksi on kyllä seksipervertikkoja, mutta minä en ja pannaan ihan asiallisesti" :D Ja sitten joo lähtivät.

Olen myös nähnyt naisen iskettävän linellä: "Vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija!" Ja kerran yksi jätkä kulki ympäriinsä ja kysyi kaikilta naisilta. "Haluatko seuraa?" Epäilemättä hän lopulta onnistui.

Joudenhan kävi täällä, ja oikeastaan tultiin hyvin toimeen. Mutta kyllä hiukan vitutti minua, joka en naisia pääse puhuttelemaankaan, miten naiset "kutsuivat" Joudenia pöytään silmäpelin jälkeen. Varatut naiset kaiken lisäksi. "Kiva kun hyvännäköinen kundi tuli juttelemaan".

Minä taas en voi naiselle yleenä edes päivää sanoa ilman että toivotetaan helvettiin. Kerran valomerkin jälkeen havaisin että röökit oli loppu, tiesin ettei kulmakioskilla kortti kelpaa ja inhottavaan tapaani yritin ostaa tupakin lähimmältä tupakoivalta ihmiseltä, joka vaan sattui olemaan nainen. Tuo kivahti. "Onpas miehekästä! Minä olen varattu!" :D

Siis mun havaintojen mukaan baarielämä ON tuollaista raadollista lihamyllyä. Nykynaisille ei se henkinen puoli tai keskustelu merkkaa mitään. Miehellä pitää olla ulkonäköä, makeet kuteet ja ennen kaikkea härski, päällekäyvä asenne. Sitä naiset odottavat. Milloin eivät itse käy muniin kiinni. Naisista on tullut pahempia kuin miehet. Ei mun paikka baari ollenkaan. No, alan olla liian vanhakin baareihin, täällä pikkukaupungissa ei juuri yli kolmekymppiset baareissa edes käy.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos kostaa, niin tilit on tasoitettu. Jos ei kosta, niin on hallussa vuosia voimassa oleva ässä/veto kortti kaikkiin tilanteisiin. Siihen vetoamalla saa aina oman tahtonsa läpi.
No täähän on se ainoo syy miks en vielä oo kostanu!
Nautiskelen tästä ylemmyydentunnostani ja kyykytän sitä parhaani mukaan.
Turha kenenkään väittää ettei kostaminen kävis mielessäkään tälläsessä tilanteessa, vituttaahan se että toinen on antanut itselleen luvan tollaseen tekoon samalla kun ite oon morkkistellu pienistä fiiliksistäkin jotain toista kohtaan. Nyt ei siis ollut kyseessä mikään kännisekoilu vaan harkittu juttu. Mua on kerran aikaisemmin petetty härskimmin kun osaatte kuvitellakaan, ja sillon päätin ettei niin enää tuu käymään, siinä sivussa ehkä pari sydäntä itekki särkeny ihan vaan koska pelkäsin että ne ehtii ensin.
Mutta ei, jos nyt kostaisin niin viimeisetkin rippeet siitä kuvasta joka mulla on Tosirakkaudesta olis mennyttä, oon tienny alusta saakka etten tän parempaa voi löytää. Siis Suurempaa Rakkautta, parisuhteesta voidaan olla montaa mieltä.
Tai sitten petän, ja huomaan ettei sellasta olekaan kun Tosirakkaus niinku mä oon sen nähnyt. Ehkä oon vaan typerä romantikko, luulis kuitenkin miehen arvostavan sitä, en tajua miks se kuva täytyy hajottaa vaikkei itse siihen uskoiskaan.
Eihän parempaa talutushihnaa ookkaan!

Palataan asiaan Gattaca, jos päätän kostaa. Ei tiiä vaikka saisin suurimmat kiksit koskaan sun kanssa panemisesta, tykkään meinaan ihmisten auttamisesta, empatia oikein huokuu meikäläisestä.
Sä ainakin osaisit arvostaa!
Ja sitä paitsi vanhempi mies onkin melkeinpä ainoo jota en vielä oo kokeillu... Itseasiassa on toi kimppahommakin jääny kyl kokematta, mutta sullahan on siellä eno ja faija bukkakemeininkiä varten.
Ei niistä kunnon panohommiin varmaan enää tossa iässä oo.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hellu kirjoitti:mutta sullahan on siellä eno ja faija bukkakemeininkiä varten.
BYÖÖRRRRK!!
Joskus aiemmin olisin epätoivoissani saattanut yrittää tuollaisten vitsien takia jotain kanssasi, muttei sellaisesta kuitenkaan mitään tule. Sull ei oo munaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Lutkamaisinta mitä olen tehnyt, oli "seurustelusuhde", jossa olin vain seksin takia. Tuli huono omatunto, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna: ei kyllä tullut. Jos joku haluaa välttämättä kutsua itseään "poikaystäväkseni", niin ei kai siinä mitään. Hieman naiivia silti kuvitella, että vuorovaikutussuhteen määrittely jotenkin vaikuttaisi tunteisiini. Muuten en ole juuri harrastanut irtosuhteita enkä edes halua.
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

-Superior- kirjoitti:Lutkamaisinta mitä olen tehnyt, oli "seurustelusuhde", jossa olin vain seksin takia. Tuli huono omatunto, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna: ei kyllä tullut. Jos joku haluaa välttämättä kutsua itseään "poikaystäväkseni", niin ei kai siinä mitään. Hieman naiivia silti kuvitella, että vuorovaikutussuhteen määrittely jotenkin vaikuttaisi tunteisiini. Muuten en ole juuri harrastanut irtosuhteita enkä edes halua.
Olenkin pidempään epäillyt, että kirjoitat täällä paljon p***aa.

Muutama kuukausi sitten kirjoitit, miten edellisenä iltana harrastit seksiä kahden tuntemattoman miehen kanssa.

Kumpi viestisi siis oli valehtelua, threesome kahden tuntemattoman miehen kanssa, vai tuo ylläoleva?
prosessi

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Lutkamaisinta mitä olen tehnyt, oli "seurustelusuhde", jossa olin vain seksin takia.
Olenkin pidempään epäillyt, että kirjoitat täällä paljon p***aa.

Muutama kuukausi sitten kirjoitit, miten edellisenä iltana harrastit seksiä kahden tuntemattoman miehen kanssa.

Kumpi viestisi siis oli valehtelua, threesome kahden tuntemattoman miehen kanssa, vai tuo ylläoleva?
Eihän kummankaan tarvitse olla. Kyseessähän on vain eri käsitykset lutkamaisuudesta. Sinusta voi olla lutkamaisempaa tuo jälkimmäinen, mutta jonkun muun mielestä taas suhteilu "väärin" perustein. Lutkamaisuutta on monta lajia.
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Lutkamaisinta mitä olen tehnyt, oli "seurustelusuhde", jossa olin vain seksin takia.
Olenkin pidempään epäillyt, että kirjoitat täällä paljon p***aa.

Muutama kuukausi sitten kirjoitit, miten edellisenä iltana harrastit seksiä kahden tuntemattoman miehen kanssa.

Kumpi viestisi siis oli valehtelua, threesome kahden tuntemattoman miehen kanssa, vai tuo ylläoleva?
Eihän kummankaan tarvitse olla. Kyseessähän on vain eri käsitykset lutkamaisuudesta. Sinusta voi olla lutkamaisempaa tuo jälkimmäinen, mutta jonkun muun mielestä taas suhteilu "väärin" perustein. Lutkamaisuutta on monta lajia.
jåå jåå, mutta olen 99%:n varma, että superior keksi tuon kimppakivailun tuntemattomien kanssa omassa sievässä pikku päässään.
PerttiMakimaa

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:jåå jåå, mutta olen 99%:n varma, että superior keksi tuon kimppakivailun tuntemattomien kanssa omassa sievässä pikku päässään.
Miksi olisi?

Epäilen, että se ei ainakaan tarjokkaiden puutteeseen olisi jäänyt. Kaikkea pitää kokeilla paitsi (lähi)sukulaista vai miten se meni? :)
Dr.Diarrhea

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti: jåå jåå, mutta olen 99%:n varma, että superior keksi tuon kimppakivailun tuntemattomien kanssa omassa sievässä pikku päässään.
Tästä en tiedä enkä ota kantaa, mutta niin sekavat jutut tytöllä usein on, että itse olen ajat sitten luovuttanut. Tuonlainen yltiöhätkähdyttävyyden palvonta kärsii nopeasti inflaation ja kääntyy itseään vastaan. Jos mikään ei ole mitään tai kaikki on kaikkea, niin mitä väliä on totuudella?
Geetzu

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihme lässytystä taas äijiltä, huh puh kädelle siitä.
SaintJohnPerse

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Paras ketju vähään aikaan... :)

Minä en ole sitten mikään lutka. Joskus vaan sattuu ja tapahtuu :)
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Paras ketju vähään aikaan... :)

Minä en ole sitten mikään lutka. Joskus vaan sattuu ja tapahtuu :)
Mitä!? Jätkä otti loparit ja täällä vain kirjoittelee.

Eikö sun pitäisi olla nyt jossain nussimassa naisten lentopallomaajoukkuetta?
SaintJohnPerse

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Paras ketju vähään aikaan... :)

Minä en ole sitten mikään lutka. Joskus vaan sattuu ja tapahtuu :)
Mitä!? Jätkä otti loparit ja täällä vain kirjoittelee.

Eikö sun pitäisi olla nyt jossain nussimassa naisten lentopallomaajoukkuetta?
Siitä duunistahan minä otin loparit. En jaksanut enää. Työ ei tarjonnut haasteita. Etsin nyt työtä naisten painonnostomaajoukkueesta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Lutkamaisinta mitä olen tehnyt, oli "seurustelusuhde", jossa olin vain seksin takia.
Olenkin pidempään epäillyt, että kirjoitat täällä paljon p***aa.

Muutama kuukausi sitten kirjoitit, miten edellisenä iltana harrastit seksiä kahden tuntemattoman miehen kanssa.

Kumpi viestisi siis oli valehtelua, threesome kahden tuntemattoman miehen kanssa, vai tuo ylläoleva?
Eihän kummankaan tarvitse olla. Kyseessähän on vain eri käsitykset lutkamaisuudesta. Sinusta voi olla lutkamaisempaa tuo jälkimmäinen, mutta jonkun muun mielestä taas suhteilu "väärin" perustein. Lutkamaisuutta on monta lajia.
HAHHAH!!
Nykynaisilla ON vielä joku muistuma muutaman kymmenen vuoden takaisesta kulttuurista, jolloin "lutkuutta" pidettiin naiselle hävettävänä ja naisen oman arvonkin takia säälittävänä asiana.

Nykynaiset siis ratkaisevat asian niin, että saavat ITSE määritellä lutkuuden?

"Siis niiqu mä en ollu ihan varma tunteistani edellisessä suhteessa, mä taisin olla hirvee lutka?"

"Niin sitten mä panin neekerien koripallojoukkueen kanssa, kyrpää oli yhtäaikaa kaikissa kolmessa aukossa. Mutta se ei ole lutkuutta, kun halusin sen kokemuksen ja ne oli ihmisinäkin niin kiinnostavia" :D

Mutta minuakin kiinnostaa totuus tuossa Superiorin kimppakivassa, jos oikeasti on noin kertonut (itse en ole tuota juttua täällä huomannut). Minulla ei ole enää mitään syytä uskoa Kitinämisujen sievistelyihin. Toisaalta Superior ON varsin enkelimäinen (jaa, nehän ne lutkimpia on), ja sitten ilmoittaa kärsineensä huonosta itsetunnosta, mikä voisi aiheuttaa moisten juttujen keksimistä.

Jos tarina kimppapanosta tuntemattomien kaa on kuitenkin totta, niin kerropa Superior, miten sellaiseen käytännössä päädyit? Uteliaisuudesta ja masokismista kysyn. Alkoiko tietenkin baarissa? Merkkasko henkinen yhteensopivivuus, tiesitkö niistä mitään? (No ei varmaan). Miten käytännössä päätitte lähteä panemaan tai miten juttu jatkoilla eteni? Käpälöimäänkö alkoivat ja sä levisit?

Yleisemminkin muut kertokaa miltä nuo minun yllä olevat KAKSI baarikokemuskoostetta vaikuttaa? Onko ihan normaalia baarikulttuuria, teistä okei vai ei? Vai onko minulla aina huono tuuri elää jossain rinnakkaistodellisuudessa ja teidän oikeassa baaritodellisuudessa juodaankin kamomillateetä ja jutellaan henkeviä? :D
SaintJohnPerse kirjoitti:Paras ketju vähään aikaan... :)

Minä en ole sitten mikään lutka. Joskus vaan sattuu ja tapahtuu :)
Nice that you are laughing.
Geetzu sut yllä identifioi, en minä. Bannia Geetzulle! :D
Ei mulla suurempia aggreja enää ole. Paikan päällä oli kyllä siinä ja siinä etten ottanut seinällä olevaa koristemiekkaa ja lävistänyt sinua siinä raivarissani. Mutta ei nyt silleen enää kostonhimoa. Tuskin pärjäisinkään, niinkuin moni voi huomauttaa. Kuitenkin ehdotan, että jos samaan Kitinämiittiin eksyttäisiin (ja niihin tuskin tulen), niin pidetään hyvät välit. Siis kymmenen metrin väli. Turvaväli, josta itse huolehdit. Sen yli en pääse loikkaamaan leffoista ja kirjoista opitulla Bruce Leen vaakalentosivupotkullakaan :D

Mutta ihan uteliaisuudesta kysyn Runkkis:
Mitä helvettiä sä silloin ajatteli, vai etkö ajatellut mitään?
Sä tasan tarkkaan kuulit mun protestoinnit ja talon emännän määräyksen että nyt vaan nukutaan. Erottikin teidät kerran fyysisesti. Kännikään ei mun mielestä käy selitykseksi, et sä mitään sammumassa ollut ja jos kyrpä seisoi, aivotkin olisi toimineet, jos olisit halunnut ajatella. Mutta kai sitten et halunnut, mikä sekin on päätös. Olisko ollut mahdotonta tuossa tilanteessa mennä muualle panemaan tai panna joskus toiste?

Jos vastaisit ilman niitä "jos kaksi kärpästä panee, mitä sä siitä"- juttujas, kun et ole kärpänen vaan ihminen.

Ja laajemminkin: miten sulla tuo naistenkaato noin menee? Kerran täällä sanoit, että se johtuu "huonosta itsetunnosta", mikä kuulostaa oudolta.. ettei tuollainen useisiinkin vieraisiin naisiin pokkana kiinnikäynti olisi nimenomaan HYVÄN itsetunnon tulosta. Mistä sä sen itsetunnon revit tai jos ei ole itsetunnosta, niin oletko sitten jotenkin jäänyt pikkuvauvan tasolle? Halihalikyhnytetään ja pippeli vahingossa livahtaa pimppaan vaikka missä? Just tuo vauvamaisuus minua ihmisten käytöksessä ärsyttää.

Periaattessa sinä olet minulle Kitinälutkipukkiuden ylin symboli. Ja mustellen jotain juttuasi varattujen panemisesta (ja omaa lapsuudenkärsimystäni siitä ilmiöstä) sä olet ihan turha nuljake, jonka pitäisi kuolla ja heti ennen kuin saat pahempaa aikaan. Mutta minä en ole uhka.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattacalle:
tästä

http://kitina.net/viewtopic.php?t=1931& ... c&start=50

Voit lukea sos. pokea. Alkuperäinen postaus saattaa olla deletoitu.

edit: täältä tämä kermavaahtoseikkailu löytyy, superior on sittemmin näemmä poistanut jatkokommentit, jotka kirjoitti omalla nikilläään

http://kitina.net/viewtopic.php?t=3901&start=0
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 07.05.2007 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin