Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Viimeinen irtosuhdeseksikokemukseni on..

N: alle kahden viikon takaa
2
3%
N: alle kuukauden takaa
0
Ei ääniä
N: 1-2 kuukauden takaa
2
3%
N: 2-6 kuukauden takaa
5
8%
N 6-12 kuukauden takaa
4
6%
N: Siitä on jo yli vuosi
31
48%
N: Ei ole yhtään irtosuhdetta
4
6%
M: Olen kylänsonni.
5
8%
M: Olen epäonnistunut kylänsonni. Ei heru.
6
9%
M: En kylänsonneile. Vain parisuhdeseksiä.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 65

Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Minusta tuntuu, että sinä Gattaca todella elät ihan omassa itseaiheutetussa rinnakkaistodellisuudessasi. En muista, että mulle olisi koskaan sattunut mitään kuvaamiasi baarijuttuja tms.

En nyt viitsinyt edes lainata kun olisi pitänyt poistaa tota katkeraa typerää jurputusta rivikaupalla.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Geetzu

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BrianW kirjoitti:Minusta tuntuu, että sinä Gattaca todella elät ihan omassa itseaiheutetussa rinnakkaistodellisuudessasi. En muista, että mulle olisi koskaan sattunut mitään kuvaamiasi baarijuttuja tms.
Mulle taas on. (Mut mähän oonkin entisessä elämässäni lutka.)

Kerran lähdin sellasen tytön mukaan, jonka kanssa oltiin tanssittu pari tuntia. Juotiin vettä, vaihdettiin pari lausetta mutta siis oikeastaan vaan tanssimme. Sehän se parasta viettelyä ja tutustumista sitten onkin... Miehet avaa yleensä aina suun silloin kun pitäisi vain katsoa, liikkua, hipaista. Puhaltaa niskaan. Tarjota vielä yhtä jäävettä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: .... Miehet avaa yleensä aina suun silloin kun pitäisi vain katsoa, liikkua, hipaista. Puhaltaa niskaan. Tarjota vielä yhtä jäävettä.
Ja miesten kosketus on aina liian nopea, liian kova, liian sellainen että oikeasti olisi parasta saada sitoa mies kiinni johonkin ja sitten saada rauhassa operoida hällä. Minun kosketukseni on hyvä.. enkä pidä kiirettä. Kiusaan kuoliaaksi.
A man's gotta do what a man's gotta do.
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Minusta tuntuu, että sinä Gattaca todella elät ihan omassa itseaiheutetussa rinnakkaistodellisuudessasi. En muista, että mulle olisi koskaan sattunut mitään kuvaamiasi baarijuttuja tms.
Mulle taas on. (Mut mähän oonkin entisessä elämässäni lutka.)

Kerran lähdin sellasen tytön mukaan, jonka kanssa oltiin tanssittu pari tuntia. Juotiin vettä, vaihdettiin pari lausetta mutta siis oikeastaan vaan tanssimme. Sehän se parasta viettelyä ja tutustumista sitten onkin... Miehet avaa yleensä aina suun silloin kun pitäisi vain katsoa, liikkua, hipaista. Puhaltaa niskaan. Tarjota vielä yhtä jäävettä.
Cityssä aikoinaanhan aloitin keskustelun otsikolla "nopein kaato" ja kyllä sieltä tuli nopeita suorituksia.

Kun aloitin tuon ketjun, luulin, että omani n puoli tuntia tapaamisesta coitukseen olisi ollut hyvä suoritus, mutta sehän oli aivan puulaakitasoa.

KillKill veti muistaakseni voitoon, aika oli kait alle 5min.
Geetzu

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Minun kosketukseni on hyvä.. enkä pidä kiirettä. Kiusaan kuoliaaksi.
Sillä tytöllä oli punaiset hiukset. ;)
NuoriDaavid kirjoitti:Cityssä aikoinaanhan aloitin keskustelun otsikolla "nopein kaato" ja kyllä sieltä tuli nopeita suorituksia.
En kehdannut silloin enkä kehtaa nyt vastata. :D
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Minun kosketukseni on hyvä.. enkä pidä kiirettä. Kiusaan kuoliaaksi.
Sillä tytöllä oli punaiset hiukset. ;)
Morjens Murusein! :h:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Gattacalle:
tästä

http://kitina.net/viewtopic.php?t=1931& ... c&start=50

Voit lukea sos. pokea. Alkuperäinen postaus saattaa olla deletoitu.

edit: täältä tämä kermavaahtoseikkailu löytyy, superior on sittemmin näemmä poistanut jatkokommentit, jotka kirjoitti omalla nikilläään

http://kitina.net/viewtopic.php?t=3901&start=0
Svidun nettistalkker! Pahempi kuin miä aikoinaan, joka muisti Vanamon takaa-ototkin :D
En nyt jaksa koostaa palapelin paloja, mutta vaikuttaa ettei savua ilman tulta tai sitten tuo misu, jonka haluaisin nähdä nakuna, keksii itse.

Toisenkäden aihetodisteena on tämä mustismanalan:

Niin siis montako tuntia sä nyt juttelitkaan niiden kahden (vai kolmekos niitä oli?) kundin kanssa, joiden annoit yhdessä rassata ympäripäihtynyttä itseäsi viime yönä? Vai tapahtuikos se jo illalla? Päivällä? Hmm. Minä veikkaan noin kahta ja puolta tuntia. Olenko lähellä?

Ja siis, onhan tuossa jopa kuukausia välissä kun olet tehnyt täydellisen superiorisen täyskäännöksen perimmäisten, syvimpien henkisten moraaliarvojesi ja käyttäytymismalliesi suhteen. Se on toki jo jotain, sillä yleensähän sinulla menee siihen vain noin puolisen tuntia.

Edelleenkin haluaisin painottaa, että kitinäyleisö kaipaa varmasti tästä "useampien yhdessä vietettyjen hetkien myötä kehittyneestä molemminpuolisesta henkisestä halusta syntyneestä en-tiedä-teidän-kolmen-nimiä-mutta-nussitaan-nyt-kuitenkin" -kimppapanostasi seksinovellia!

Kuka haluaa että lusiaano kirjoittaa lutkailuistaan novellin nostaa käden ylös! \o/ Sellaista ei nimittäin joka päivä kuulekaan, miten seksuaalimoraaliarvospesialisti menee ja paukuttaa parin-kolmen tuntemattoman kundin kanssa yhtä aikaa. "
BrianW kirjoitti:Minusta tuntuu, että sinä Gattaca todella elät ihan omassa itseaiheutetussa rinnakkaistodellisuudessasi. En muista, että mulle olisi koskaan sattunut mitään kuvaamiasi baarijuttuja tms.

En nyt viitsinyt edes lainata kun olisi pitänyt poistaa tota katkeraa typerää jurputusta rivikaupalla.
Ihan totta voi olla että mulla on paha karma elää rinnakkaistodellisuudessa. Mutta nuo baarijutut on ihan totta, Sellaista se on aina, kun baariin menen. Eikä vain Varkaudessa, vaan myös Hesassa. siksi en enää baareissa käykään, viimeksi vuosi sitten. Liian kallista kaljaa ja vitutus päälle.

NIIn siis sospokeilijat, EDELLISELLÄ SIVULLA oin kysymykseni LuckySuperiorille ja RunkkutonttuSainPerseeelle!
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.05.2007 13:39. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sheetlord

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:kermavaahtoseikkailu
Ja tämäkin episodi ja sen kirvoittamat kommentit puolesta ja vastaan ovat hujahtaneet täysin opaalinsinisten silmieni ohi. Onneksi palsta-Agricola valvoo ja taltioi, kiitos.

Noin niinkuin yleisenä kommenttina tällaiselta eltaantuneelta ex-elostelijalta: "antakaa mennä vaan ja lutkailkaa niin kauan kuin olette nuoria ja se tuntuu luontevalta". Jonain päivänä tulee olo, että muut asiat alkavat kiinnostaa ja silloin on luontevaa siirtyä muiden asioiden pariin - toki satunnaisia sekoiluja lukuunottamatta.
Geetzu

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:Noin niinkuin yleisenä kommenttina tällaiselta eltaantuneelta ex-elostelijalta: "antakaa mennä vaan ja lutkailkaa". Jonain päivänä tulee olo, että muut asiat alkavat kiinnostaa ja silloin on luontevaa siirtyä muiden asioiden pariin - toki satunnaisia sekoiluja lukuunottamatta.
Vähäks yhdyn pappaan. Ja mitä Superioriin... Kannattaa olla kiltti kuten Geetzu ja lähestyä tällaisissa aiheissa privaatimmin, saa paljon kattavamman selonteon (saattaa tosin johtua vain omasta seksikkyydestäni, ihanuudestani janiinedelleen). ;)
Sheetlord

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Vähäks yhdyn pappaan
Juu juu, sen ku näkis vaan :grin:
Geetzu

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Vähäks yhdyn pappaan
Juu juu, sen ku näkis vaan :grin:
Silmät sidottuna on joskus ihan jees!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: .... Miehet avaa yleensä aina suun silloin kun pitäisi vain katsoa, liikkua, hipaista. Puhaltaa niskaan. Tarjota vielä yhtä jäävettä.
Ja miesten kosketus on aina liian nopea, liian kova, liian sellainen että oikeasti olisi parasta saada sitoa mies kiinni johonkin ja sitten saada rauhassa operoida hällä. Minun kosketukseni on hyvä.. enkä pidä kiirettä. Kiusaan kuoliaaksi.
Öhöm.... minä siis (pienen kokemuksen mukaan) viettelen hitaasti ja minulla on "hyvät kädet". Jos et siitä in-outista niin pidä, niin jospas ne (jos niitä edes sulla on) on olleet liian nopeita, mekaanisesti rynkyttäviä? Mulla 50 min. on lyhyt aika ja suosiollista punatukkaa hellästi kiusisin ihan sillä-niin, hitaasti, nopeesti, kuitenkin hellästi. Mun mielestä peenis on väline jolla (punatukkaisia naisia mieluiten) hyväillään SISÄISESTI!

BTW: mitä mieltä muut on? Kantsisko mun yrittää iskee tuo Helykkä? Olis aika karismaa taluttaa tuo kainalossa Kitinämiittiin!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: ..
BTW: mitä mieltä muut on? Kantsisko mun yrittää iskee tuo Helykkä? Olis aika karismaa taluttaa tuo kainalossa Kitinämiittiin!
Älkää vastatko. Voin itse vastata: EI kannata, en ole iskettävissä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
BTW: mitä mieltä muut on? Kantsisko mun yrittää iskee tuo Helykkä? Olis aika karismaa taluttaa tuo kainalossa Kitinämiittiin!
Kyllä kyllä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: ..
BTW: mitä mieltä muut on? Kantsisko mun yrittää iskee tuo Helykkä? Olis aika karismaa taluttaa tuo kainalossa Kitinämiittiin!
Älkää vastatko. Voin itse vastata: EI kannata, en ole iskettävissä.
Sanot vaan. Enhän ole vielä tosissani yrittänytkään.

Edit: Nöyrtyneen naisen suudelma on kaksin verroin makeampi! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
SaintJohnPerse

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

del
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 09.05.2007 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Gattaca kirjoitti: Sull ei oo munaa.
Haha! Vitusti enemmän ku sulla.
CandyMan

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Öhöm.... minä siis (pienen kokemuksen mukaan) viettelen hitaasti
Monesko vuosi menossa? Onko viime aikoina havaittu edistymistä kohteen lämpenemisessä?
Gattaca kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Älkää vastatko. Voin itse vastata: EI kannata, en ole iskettävissä.
Sanot vaan. Enhän ole vielä tosissani yrittänytkään.
Haluatko hieroa jalkapohjiani? Todistetusti jotkut naiset lankeavat miehiin joiden näkevät hierovan vieraiden miesten jalkapohjia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tää on kyllä ehkä hauskin ja ärsyttävin ketju ikuisuuksiin. Oon todennäkösesti tulossa hulluks, ku joku helkutin keskustelupalsta vaikuttaa muhun tällä tavalla.
Siis ihan oikeesti, kaikella ystävyydellä..mitä vittua, Gattaca? Väitätkö ihan tosissasi, että sun koko kesäloma meni pilalle ton jutun takia? Ymmärrän kyllä, että ei se ehkä mikään nappi-ilta ollut, mutta kuitenkin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
elco

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

SaintJohnPerse kirjoitti:Yhtäkkiä havahduin siihen, että olin noussut jonkun selkään.
SJP==RT? Aina sitä oppii jotain uutta..

Oli kuka oli, mutta kuvitteletko todella, että yo. lausahduksesi jotenkin lievittää G-miehen nussivaa maailmaa kohtaan tuntemaa tuskaa? Kaveri saa unissaankin! Tästä se vasta itkuvirsi alkaa.

Minustakin tuo on aika ällistyttävää, mutta koristemiekalla lävistyksen sijaan voisin lähinnä tarjota kaljat.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Yhtäkkiä havahduin siihen, että olin noussut jonkun selkään.
..
Minustakin tuo on aika ällistyttävää, mutta koristemiekalla lävistyksen sijaan voisin lähinnä tarjota kaljat.
Tää on nyt varmaa ihan turhaa huolehtimista taholtain, mutta luettuani tuon SaintJ:n selostuksen "uniseksistä", mulla nousi mieleen hermostuttava kysymys siitä, että oliko ko. toinen osapuoli mukana hommassa vai oliko tämä nyt jonkinlainen Big Brother-tyyppinen skandaali "Se sammui ja sitten mäkin olin ottanut ja sitten teki mieli kopeloida ja vähän muutakin ja nousin selkään. Nyt sitten huvittaa.."
Jos homma oli niin, niin minua ei ainakaan huvita eikä ketään muutakaan pitäisi. Mutta jos ei ollut ja molemmat siinä harrastivat uniseksiä sukat jalassa pyörien, niin avot vaan. Mikäs siinä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti:Tää on nyt varmaa ihan turhaa huolehtimista taholtain, mutta luettuani tuon SaintJ:n selostuksen "uniseksistä", mulla nousi mieleen hermostuttava kysymys siitä, että oliko ko. toinen osapuoli mukana hommassa vai oliko tämä nyt jonkinlainen Big Brother-tyyppinen skandaali "Se sammui ja sitten mäkin olin ottanut ja sitten teki mieli kopeloida ja vähän muutakin ja nousin selkään. Nyt sitten huvittaa.."
En usko että täällä asiasta tällee puhuttais jos se olis raiskaus ollu..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti: En usko että täällä asiasta tällee puhuttais jos se olis raiskaus ollu..
Tuli vain mieleen tuosta SJP:n tekstistä (siitä voi saada sellaisen kuvan, etenkin kun tekojutskissa ei käytetä "me"-muotoa) jonkinlaisen hyväksikäytön mahis, lähinnä semmoinen kuva nousi mieleen siis, että toinen olisi ollut nukuksissa ja sitten tämä toinen ryhtynyt hommiin ja lopulta se nukuksissa ollutkin sitten mennyt siihen mukaan. tms.

Varmaan kaikki kuitenkin Me-muodon seksiä ja kaikki ok.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Chap

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gattaca kirjoitti:Mutta oikeesti jos rupeen Kitinäohjeiden mukaiseksi vaate ym. pelleksi, silloin vain näyttelen, enkä osaa näytellä niin hyvin, että oma itseni säilyisi mukana. Ja monessakin muussa elämän jutussa olen huomannut, että vain omana itsenäni pärjään.
Jees, tämä on ihan oikea lähtökohta. Omana itsenä flaksaa paljon varmemmin. Myös ne baarit kannattaa unohtaa kun eivät oikein taida olla sinun juttusi. Ota mallia vaikka seuraavasta:
Kuva
Huomaa kaverin olemus, se oikein huutaa: OLEN MUSEOSSA, ANTAKAA PILLUA! Ja varmasti toimii. Olemalla oma itsensä, oikeassa ympäristössä, ei tartte stressailla saamisista ja silloin saaminen on lähes varmaa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti: Varmaan kaikki kuitenkin Me-muodon seksiä ja kaikki ok.
Näistä jutuista puhuttaessa miehille "Me" tarkottaa mää ja kyrpä!
Vastaa Viestiin