Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Viimeinen irtosuhdeseksikokemukseni on..

N: alle kahden viikon takaa
2
3%
N: alle kuukauden takaa
0
Ei ääniä
N: 1-2 kuukauden takaa
2
3%
N: 2-6 kuukauden takaa
5
8%
N 6-12 kuukauden takaa
4
6%
N: Siitä on jo yli vuosi
31
48%
N: Ei ole yhtään irtosuhdetta
4
6%
M: Olen kylänsonni.
5
8%
M: Olen epäonnistunut kylänsonni. Ei heru.
6
9%
M: En kylänsonneile. Vain parisuhdeseksiä.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 65

Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

HellBell kirjoitti: Älkää huolestuko, en jatka enempää kyynelissä. Kaikki on ihan okei, tämä oli vain tällainen liikutus-hetki.. Älkää huolehtiko.
Mua alkoi tämä huolestuttaa vasta :]

Kuules helykkä, usko tai älä se rakkaus saattaa tulla elämään silloin kun sitä ei osaa odottaa. Ja yksin elossakin on omat hyvät puolensa, joidenkin elämään rakkaus tuo vain paskaa.

Itse kysymykseen vastasin yli vuosi sitten, nyt on tullut lutkailtua vain yhden ja saman kanssa koko ajan :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Äh, paskat. En tainnut voittaa. Täällähän tuo edelleen.

Mun silmiini ei ollut kyllä osunut yhtään Gattacaa tai tämän ulkonäköä(typotin eka ukonnäköä) herjaavaa viestiä, ainakaan tämän viimeisimmän tulemisen ajoilta. Sitävastoin herra itse on kyllä kunnostautunut postailemaan aikamoista törkyä niistä harvoista tukijoukkolaisistaan(arskaa lainatakseni).

Gaga oli pitkän aikaa asiallisesti, minäkin vanha kyynikko ehdin jo hämmästyä, kunnes ruoski taas itsensä kännimaniaan kaikkia ja kaikkea vastaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ÄÄhhy.. sori kaikille.. Karhua juunou.
Ei ny mitään ulkonäköjuttua. Kunhan ihan yleisesti ulkopuolisuuttani itkin. Nyt tääs aamukrapuloissa olo että paljon helpottaa jos lakkaan haaskaamasta aikaa ja energiaa MIHINKÄÄN sosiaaliseen. Säästyy voimia ja rahaa. Ei huvita, ei.

Ja HellBell sori, älä luule että jotain tragediaa vetäsin, kunhan oli vaan päähänpisto koettaa kepillä (sunkin) jäätä. Jatkoja!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:ÄÄhhy.. sori kaikille.. Karhua juunou.
Tääkin klassikko, jolla kaikki idioottimaisuus perinteisesti yritetään selvitetään.

Oleppa nyt vaikka puolivuotta raittiina ja kokeile miltä sellainen eksotiikka tuntuu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
SaintJohnPerse

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

del
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 09.05.2007 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Georgina kirjoitti: ..
Kuules helykkä, usko tai älä se rakkaus saattaa tulla elämään silloin kun sitä ei osaa odottaa. Ja yksin elossakin on omat hyvät puolensa, joidenkin elämään rakkaus tuo vain paskaa.
..
Kiitti, Georgie. :) Niinhän se on, kuten sanot ja siis 97 %:ia ajasta olen ihan okei tuon rakkausasian kanssa, mutta sitten on pieniä hetkiä.. Kuten eilinen.. Ja sitten taas palaudutaan siihen 97%:seen aikaan tai jotain.

Sydämenasioita.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Ai niin, tää on varmaan VAINOHARHAILUA??
No, antaaks joku pillua vai ei?? Siis mulle koskaan, millään keinoilla?? Siis ei ole vainoharhaa.
Entäs se City/Kitinä-eukko, JOKA OLISI ANTANUT SINULLE - mutta sinä et huolinut koska kyseessä olisi ollut SäPi. Hieman...outoa nirsoilua. :roll: :think: :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin