Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Viimeinen irtosuhdeseksikokemukseni on..

N: alle kahden viikon takaa
2
3%
N: alle kuukauden takaa
0
Ei ääniä
N: 1-2 kuukauden takaa
2
3%
N: 2-6 kuukauden takaa
5
8%
N 6-12 kuukauden takaa
4
6%
N: Siitä on jo yli vuosi
31
48%
N: Ei ole yhtään irtosuhdetta
4
6%
M: Olen kylänsonni.
5
8%
M: Olen epäonnistunut kylänsonni. Ei heru.
6
9%
M: En kylänsonneile. Vain parisuhdeseksiä.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 65

Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

HellBell kirjoitti:
elco kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Yhtäkkiä havahduin siihen, että olin noussut jonkun selkään.
..
Minustakin tuo on aika ällistyttävää, mutta koristemiekalla lävistyksen sijaan voisin lähinnä tarjota kaljat.
Tää on nyt varmaa ihan turhaa huolehtimista taholtain, mutta luettuani tuon SaintJ:n selostuksen "uniseksistä", mulla nousi mieleen hermostuttava kysymys siitä, että oliko ko. toinen osapuoli mukana hommassa vai oliko tämä nyt jonkinlainen Big Brother-tyyppinen skandaali "Se sammui ja sitten mäkin olin ottanut ja sitten teki mieli kopeloida ja vähän muutakin ja nousin selkään. Nyt sitten huvittaa.."
Jos homma oli niin, niin minua ei ainakaan huvita eikä ketään muutakaan pitäisi. Mutta jos ei ollut ja molemmat siinä harrastivat uniseksiä sukat jalassa pyörien, niin avot vaan. Mikäs siinä.
No aijaa. Oho. Mä taas näin sen mieluummin niin, että tyttis on siinä hinkannu/hiplaillu halukkaasti nukkumisen/sammumisen rajamailla häilyvää Runkkista ja sitten tietysti erogeneettiset osaset alkavat reagoida luonnollisella alkukantaisella tavalla, ja sitten poika on siinä viettinsä johdattelemana vain toiminut kuten normaali mies/nainen toimii. Niin, näin tämä mulle lähinnä näyttäytyi. Tokikaan en tiedä asiain todellista laitaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SaintJohnPerse kirjoitti:
En ole ylpeä tästä ja olen todella pahoillani, jos se aiheutti sinulle pahaa mieltä. Muistelen ko. tapahtumaa lähinnä huvittuneena, että kaikenlaisiin outoihin tilanteisiin sitä ihminen joutuukin.
O.K. Mutta tuo ei selvitä miten susta oli ihan luonnollista tuollainen. Ja mikä mekanismi tai mekanismin puute sulla on, että noin vaan käplitään lähinnä olevaa naiseläjää? Joku ihan vauvantasoisuus?

Ja sitten jos tuo oli sullekin harvinaista, niin mikä vitun (!!!) paha karma mulla on että tuo pitää sattua just sen ainoan kerran kun Kitinäläisten luona yövyn? Muokkasi koko Kitinäkuvani. Ja sä kyllä kuulit mun lapsuuden angstijuttujanikin siinä. Basicly käsitin, että tuo on normaalikäytäntö. JUHANI kyllä mua varoitti, että sen emännän luona voi sattua mitä tahansa. "Parempi olisi mennä puistoon nukkumaan, tässä on vain HUONOJA vaihtoehtoja". Siis eikö sulla ollut mitään kunnioitusta mun valituksiin tai edes ihmistapoihin? No ei, joten mitä mä sua kunnioittaisin?

Talon emännänkään juttuihin en usko. En saanut unta koska kissansa kävelivät naamani päällä, kynnet ulkona. Ja yöllä sinä ja se häivyitte TUNNIKSI "tupakalle" hmmmm? Vai teoretisoinko liikaa perustuen senkin sadomasobilesbolutkan elämään?
Hellu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sull ei oo munaa.
Haha! Vitusti enemmän ku sulla.
Sä olet vain vitsaillut. Jos sulla on munaa eiku pillua, anna deep lovee tai lopeta tuo.

elco kirjoitti: Oli kuka oli, mutta kuvitteletko todella, että yo. lausahduksesi jotenkin lievittää G-miehen nussivaa maailmaa kohtaan tuntemaa tuskaa? Kaveri saa unissaankin! Tästä se vasta itkuvirsi alkaa.

Minustakin tuo on aika ällistyttävää, mutta koristemiekalla lävistyksen sijaan voisin lähinnä tarjota kaljat.
Ei lievitä, ei. Lähinnä se ei auta, että tuota pidetään normaalina.
Mutta tarjoo sä Hesan asuntosi, paljonko maksaa?

HellBell kirjoitti:[ Mutta jos ei ollut ja molemmat siinä harrastivat uniseksiä sukat jalassa pyörien, niin avot vaan. Mikäs siinä.
HellBell kirjoitti: Varmaan kaikki kuitenkin Me-muodon seksiä ja kaikki ok.
MitäVITTUU???
Eikö sunkaan kollektiivisessa muistissa ole sellaista, että noinkaan julkisesti ei nussita vaikka molemmat panijat haluis?? Ja sulleko niiden keskinäinen halu on pyhempi kuin vanhat tavat, mun ennakoiva valitus ja emännän kielto? Mikä elukka sääkin oot? Miten maailma on tuollaiseksi mennyt?

No joo, sinuakin keijukaismaisempi Kitinämisu mulle meilissä selitti, että kerran kun noin kymmenen ihmistä nukkui yhdessä lattialla, tää keiju (punaiseksi värjätty tukka ja sopö peppu) antoi jäbälle, koska "sitä oli muut niin keljusti kohdelleet". Ja hieman kuulemma häntä häiritsi, että muutkin siinä pannessa kähmi häntä. J a lapsiakin paikalla. Nojoo, mua on halveksittu, mutta olen varmaan rumempi kuin kaikki, joten mulle tuo ei toimi. Mutta vaikka en olisikaan rumempi, miten helvetissä on kadonnut taju, että tuollaista EI TEHDÄ?? Ei ilman porukan lupaa ja jos jotain rotia on, Ei OLLENKAAN. Siis ennen vanhaan (vanha oon) mentiin MUUALLE panemaan. Ja kuin noilla saantia riitti, ei ainoa mahdollisuus tai edes läheskään ainoat partnerit. Olisivat odottaneet.
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.05.2007 19:15. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Chap

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Yhtäkkiä havahduin siihen, että olin noussut jonkun selkään.
Minustakin tuo on aika ällistyttävää, mutta koristemiekalla lävistyksen sijaan voisin lähinnä tarjota kaljat.
:komp: RunkkuTonttu on mun idoli!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Chap kirjoitti:
elco kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Yhtäkkiä havahduin siihen, että olin noussut jonkun selkään.
Minustakin tuo on aika ällistyttävää, mutta koristemiekalla lävistyksen sijaan voisin lähinnä tarjota kaljat.
:komp: RunkkuTonttu on mun idoli!
Njaah nhaah.. muistaakseni kyllä sanoin siellä sellaistakin, että jos aletaan panemaan, mun pitää saada EKANA tai TAPAN kaikki. Ei toiminut! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Gattaca kirjoitti:Njaah nhaah.. muistaakseni kyllä sanoin siellä sellaistakin, että jos aletaan panemaan, mun pitää saada EKANA tai TAPAN kaikki. Ei toiminut! :D
Yhdellä tutulla on jääkaapin ovessa paperi jossa lukee "Tapan jos et anna". (Kämppä on pieni ja jääkaappi on sellasessa paikassa et sisään tultaessa istahtaa just sitä vastapäätä)
Vielä kun omaksuu kunnon psykopaatin elkeet ja käyttäytyy muutenkin omituisesti niin saletisti joku ei uskalla olla antamatta.
Tarttee vaan saada niitä muijia houkuteltua ensin kämpille.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sitting in an English garden
waiting for the sun
If the sun don't shine you get a tan
You get a tan from standing in the English rain
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.05.2007 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

-Superior- kirjoitti:Kaikki, mihin liittyy jotain erilaista, uutta ja tavallisuudesta poikkeavaa, on omalla tavallaan jännittävää juuri sillä hetkellä kun se tapahtuu - ja vain sillä hetkellä kun se tapahtuu.
Pliiss selvitä mulle masolle ihan tarkkaan, miten se kimppakivasi tapahtui, (tai siis alkoi ennen panoja) niinkuin edellisellä (?) sivulla kysyin. Muutkin on uteliaita!!

Niin ja äsken löysin sun kroppaan sopivan feiukkinakukuvapohjan. Mutta tarttisin hieman enemmän edestäpän kuvatun naamasi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
CandyMan

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

irmelianneli kirjoitti:No aijaa. Oho. Mä taas näin sen mieluummin niin, että tyttis on siinä hinkannu/hiplaillu halukkaasti nukkumisen/sammumisen rajamailla häilyvää Runkkista ja sitten tietysti erogeneettiset osaset alkavat reagoida luonnollisella alkukantaisella tavalla, ja sitten poika on siinä viettinsä johdattelemana vain toiminut kuten normaali mies/nainen toimii. Niin, näin tämä mulle lähinnä näyttäytyi. Tokikaan en tiedä asiain todellista laitaa.
Ihan sama, rikos on tapahtunut joka tapauksessa. Uhri vain oli eri kuin mitä aluksi luultiin.
Viimeksi muokannut CandyMan, 07.05.2007 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:muistaakseni kyllä sanoin siellä sellaistakin, että jos aletaan panemaan, mun pitää saada EKANA tai TAPAN kaikki. Ei toiminut! :D
Ei niin. Et tappanut kaikkia. Impotentti massamurhaajankin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chap kirjoitti:OLEN MUSEOSSA, ANTAKAA PILLUA! Ja varmasti toimii. Olemalla oma itsensä, oikeassa ympäristössä, ei tartte stressailla saamisista ja silloin saaminen on lähes varmaa.
Viimeksi kun olin Ateneumissa mun luultiin kuuluvan henkilökuntaan. Kansallismuseossa ne varmaan erehtyis luulemaan mua näyttelyesineeksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ann kirjoitti:
Chap kirjoitti:OLEN MUSEOSSA, ANTAKAA PILLUA! Ja varmasti toimii. Olemalla oma itsensä, oikeassa ympäristössä, ei tartte stressailla saamisista ja silloin saaminen on lähes varmaa.
Viimeksi kun olin Ateneumissa mun luultiin kuuluvan henkilökuntaan. Kansallismuseossa ne varmaan erehtyis luulemaan mua näyttelyesineeksi.
Pysy poissa Korkeasaaresta, voi olla vaikea päästä pois.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti:
Pysy poissa Korkeasaaresta, voi olla vaikea päästä pois.
Joo, velipoika Tuhtimonhan ne siellä pari kesää sitten ampua rätkäyttivät.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ann kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Pysy poissa Korkeasaaresta, voi olla vaikea päästä pois.
Joo, velipoika Tuhtimonhan ne siellä pari kesää sitten ampua rätkäyttivät.
Pyhimysapina ja sen sisko. Aihetta romaaniksi asti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ann kirjoitti:
Chap kirjoitti:OLEN MUSEOSSA, ANTAKAA PILLUA! Ja varmasti toimii. Olemalla oma itsensä, oikeassa ympäristössä, ei tartte stressailla saamisista ja silloin saaminen on lähes varmaa.
Viimeksi kun olin Ateneumissa mun luultiin kuuluvan henkilökuntaan. Kansallismuseossa ne varmaan erehtyis luulemaan mua näyttelyesineeksi.
Juhanin kanssa kun olin Kansallismuseossa, niin tuo meni naispatsaiden taakse ja oli panevinaan niitä. Mihin lie kuvitteelliseen aukkoon. Luultavasti töpötti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

irmelianneli kirjoitti: No aijaa. Oho. Mä taas näin sen mieluummin niin, että tyttis on siinä hinkannu/hiplaillu halukkaasti nukkumisen/sammumisen rajamailla häilyvää Runkkista ja sitten tietysti erogeneettiset osaset alkavat reagoida luonnollisella alkukantaisella tavalla, ja sitten poika on siinä viettinsä johdattelemana vain toiminut kuten normaali mies/nainen toimii. Niin, näin tämä mulle lähinnä näyttäytyi. Tokikaan en tiedä asiain todellista laitaa.
Ai siis luettuasi SJP:n tekstin yllä tulit tähän näkemykseen? Oliko ylläoleva jutskasi ironiaa mua kohden vai ironiaa sitä kohden, että "millään ei näin päin voinut mennä" eli sen alleviivausta että tuon käsityksen mitä itse kirjoitin voi asiasta hyvin saadakin? Viitsitkö selventää?
*En ole terässä tänään, selvisin vasta aamuyöstä eilisestä helvetinmoisesta päänsärystä*
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Gattaca"][/quote]

Miten sä jaksat ratkuttaa tommoisesta mitättömästä asiasta? Kun tuonkin energian pistäisi johonkin hyödylliseen, vaikka sen herkän rakkauden etsimiseen ja muutenkin sen eteen toimimiseen, niin voisi jotain löytyäkin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mua huvittaa että tää ketju vaan jatkuu ja jatkuu :D

Jotenkin ihan mahdotonta, että näin absurdi keskustelu voi olla se joka pysyy hengissä. Vuoooodesta toiseen. Yhtä varmasti kuin aurinko nousee. Ei täällä kauheasti lutkia ole.

Taidan alkaa kylänlutkaksi.
elco

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

Chap kirjoitti: [img]überjouden[/img]
Huomaa kaverin olemus, se oikein huutaa: OLEN MUSEOSSA, ANTAKAA PILLUA! Ja varmasti toimii. Olemalla oma itsensä, oikeassa ympäristössä, ei tartte stressailla saamisista ja silloin saaminen on lähes varmaa.
Vitut. Kaverihan ottaa ilmiselvästi torkkuja tuossa. Välittömästi kuvan ottamisen jälkeen tuohon luultavasti peruutti joku suttura, jota ko. Maailmanluokan Panomies unissaan jörkkäisi.
elco

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

BrianW kirjoitti:voisi jotain löytyäkin.
Haluatko lyödä vetoa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Miten sä jaksat ratkuttaa tommoisesta mitättömästä asiasta? Kun tuonkin energian pistäisi johonkin hyödylliseen, vaikka sen herkän rakkauden etsimiseen ja muutenkin sen eteen toimimiseen, niin voisi jotain löytyäkin.
Enkö nyt ole Svidun moneen kertaan sanonut, että ei tuo NYT niin vituta, kunhan tuli ketjussa esille? Eihän mua vituta Viron tilannekaan, vaikka siitä sanon.

Enemmän ilahduttaa, että HellBell ei ole vielä ihan e-pissannut naamalleni. Nyt Heti tai luultavammin lähiviikkoina (nyt nuha) tarttis yrittää jotain ihan person to person...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

elco kirjoitti:
BrianW kirjoitti:voisi jotain löytyäkin.
Haluatko lyödä vetoa?
Huomaa muoto: voisi ts mahdollisesti. Enpä taida näillä Gattacan nykyisillä näytöillä sijoittaa.

Minkähänlaisiksi kertoimet muodostuisivat ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:..
HellBell kirjoitti:[ Mutta jos ei ollut ja molemmat siinä harrastivat uniseksiä sukat jalassa pyörien, niin avot vaan. Mikäs siinä.
HellBell kirjoitti: Varmaan kaikki kuitenkin Me-muodon seksiä ja kaikki ok.
MitäVITTUU???
Eikö sunkaan kollektiivisessa muistissa ole sellaista, että noinkaan julkisesti ei nussita vaikka molemmat panijat haluis?? Ja sulleko niiden keskinäinen halu on pyhempi kuin vanhat tavat, mun ennakoiva valitus ja emännän kielto? Mikä elukka sääkin oot? Miten maailma on tuollaiseksi mennyt?
Huomioi asiayhteys jossa tekstini kirjoitettu, siinä puhuttiin uniseksin ookoudesta hyväksikäytön ja ei-hyväksikäytön suhteen, ei siis muusta.
Mielipiteeni siitä saako julkisesti sekstata, on asia erikseen. Ja jos haluat tietää mikä se on, voin sen tässä sanoakin: Jos sillä ei loukata kummemmin ketään, niin ihan okei. Jos Keke ja Kiku haluavat esimerkiksi sekstata kirjaston hyllyjen välissä juuri silloin kun kaikki muut ovat jossain muualla, niin omalla riskillä siinä sitten.. jos jää kiinni, ehkä nolompaa ja voi tulla porttis kirjastoon. Esimerkiksi.
Eiköhän tämä valoittanut nyt asiaa.(myös viestini aivan lopussa jatkoa tähän)
Toivoisin sulta OIKEASTI vähän erilaista ookoompaa kohtelua suhteeni, koska olenhan itsekin osoittanut SINUN suhteesi aivan helvetinmoisen pitkää pinnaa ja edelleen haluan että lopetat ns. kiusaamiseni palstavonkuiden merkeissä. Pidä mua sitten vaikka Eläimenä, jos helpottaa asiaa.
..No joo, sinuakin keijukaismaisempi Kitinämisu mulle meilissä selitti, että kerran kun noin kymmenen ihmistä nukkui yhdessä lattialla, tää keiju (punaiseksi värjätty tukka ja sopö peppu) antoi jäbälle, koska "sitä oli muut niin keljusti kohdelleet". Ja hieman kuulemma häntä häiritsi, että muutkin siinä pannessa kähmi häntä. J a lapsiakin paikalla. Nojoo, mua on halveksittu, mutta olen varmaan rumempi kuin kaikki, joten mulle tuo ei toimi. Mutta vaikka en olisikaan rumempi, miten helvetissä on kadonnut taju, että tuollaista EI TEHDÄ?? Ei ilman porukan lupaa ja jos jotain rotia on, Ei OLLENKAAN. Siis ennen vanhaan (vanha oon) mentiin MUUALLE panemaan. Ja kuin noilla saantia riitti, ei ainoa mahdollisuus tai edes läheskään ainoat partnerit. Olisivat odottaneet.
Tuota.. Tarkoitat näemmä keijukaismaisuudella laihuutta, okei. Kuule varmaan löytyy ruumishuoneelta ihan mua kevyempiä ihmisiä ihan silleen oikein kunnolla kevyemmissä merkeissä. En henk.koht. kannata anorektisuuden ihannointia ja koen ihmiset jotka sitä kannattavat aika erikoisina - ja tämä koettuna negatiivisessa mielessä.

Sitten tuohon panemistarinaan.. Ei mua kiinnosta mitä joku on halunnut tehdä jossain ja antanut itseään kähmittävän sieltä ja täältä, on siis varmaan saanut siitä jotain tyydytystä. Jos ihmiset ovat vapaavalintaisesti joissain orgioissa, niin olkoot.

Henk.koht. en antaisi kähmiä enkä muiden aikana sekstailisi. En myöskään tykkäisi jos jotkut muut tekisivät niin läsnäollessani. Jos tekisivät niin, en jäisi tiirikoimaan hommia tarkemmin, vaan lähtisin lipettiin. Sitten keittäisin kuumaa kaakaota.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jaajaa.. ei lohkee Helykältäkään .Meinasin just meilata treffiehdotuksen, Vain tapaaminen. Mutta kaikki on kiinni siitä että en ole ruumiinmitoiltani sulle kelpaava ihminen, vaikka muuten panisit kaiken sympatian jälkeen? Jos näyttäisin Runkkikselta? Ja vaikka julkisesti? Siis jos mulla olisi joku virallinen vammaisluokitus, voisin pärjätä. Mutta miten näin, kun sitä ei tiedä ja naisten ystävällisyyskin pitäisi jollain ihmevaistolla ymmärtää vain sääliksi?

Miten mun pitäisi teihin mun näkökulmasta Jumalaisiin Jättiäisiin, jotka olette mun mielestä tyhmiä mutta absoluuttisesti niin Kauniita.. SUHTAUTUA? Miten itse suhtautuisitte mun asemassa.?Mä sanon että KUOLKAA KAIKKI!!
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.05.2007 20:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Juhanin kanssa kun olin Kansallismuseossa, niin tuo meni naispatsaiden taakse ja oli panevinaan niitä.
Ai Juhaniko se oli..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti:Jaajaa.. ei lohkee Helykältäkään .Meinasin just meilata treffiehdotuksen, Vain tapaaminen. Mutta kaikki on kiinni siitä että en ole ruumiinmitoiltani sulle kelpaava ihminen, vaikka muuten panisit kaiken sympatian jälkeen?
Olisko liikaa vaadittu, että puhuisit edes Helylle asiallisesti?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin