Naisen ejakulaatio

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EW: Selityksenä:

Olen jotakuinkin samassa asemassa kuin piirrossankarini Beavis ja Butthead. Jos tiedät sen sarjan. Murrosiän seksinjano, unelma saavuttamattomasta, joka johtaa jatkuvaan ruokottomuuteen puheissa. Kukapa oikeasti tuomitsisi ne pojat? Tosin he ovat teini-ikäisiä, minä en, mutta sama frustraatio minulla päällä. Ja kun tässä Kitinäympäristössä muut puhuu seksistä kutakuinkin arkisena asiana, näin puutteessa olevana on vaikea olla lohkaisematta teiniääliöhöhötystä moneenkin väliin. (hei minä sanoin "väliin", höhhöhhöh "valiin" höhöhöhö)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:EW: Selityksenä:

Olen jotakuinkin samassa asemassa kuin piirrossankarini Beavis ja Butthead. Jos tiedät sen sarjan. Murrosiän seksinjano, unelma saavuttamattomasta, joka johtaa jatkuvaan ruokottomuuteen puheissa. Kukapa oikeasti tuomitsisi ne pojat? Tosin he ovat teini-ikäisiä, minä en, mutta sama frustraatio minulla päällä. Ja kun tässä Kitinäympäristössä muut puhuu seksistä kutakuinkin arkisena asiana, näin puutteessa olevana on vaikea olla lohkaisematta teiniääliöhöhötystä moneenkin väliin. (hei minä sanoin "väliin", höhhöhhöh "valiin" höhöhöhö)
Tuomitsemisesta ei ole kyse, vaan siitä että en vain pidä ääliöinnistä, eikä minua voi millään selityksillä saada pitämään siitä tai velvoittaa vastaamaan siihen. Sinun ikäisesi ihminen kykenee olemaan satuttamatta muita tietoisesti, vaikka kuinka panettaisi. Jo teini-ikäiset ääliöt kykenevät siihen. Tiedän koska olen kokeillut, tosielämässä (kun taas B&B on piirrosanimaatio). Idioottimaisuuksilla pilaat vain omia mahdollisuuksiasi ja mainettasi entisestäänkin, ja sitä sitten useimmiten itsekin harmittelet jälkikäteen.

Lohkaise ne höhötyksesi vaikka Notepadiin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Onko sulla muuten tavallista kimuraisempi solmu, vai onko tämä vaan kevättä?
Viittaat kirjoittelun määrään?
En viittaa. Vaan siihen ajatustesi tuulettamisen tarpeeseen vaativan työn lomassa - jotain sellaista olet joskus sanonut. Mietin millaiseen solmuun-ongelmaan auttaa ejakulaationesteiden ajattelu. Mutta olin näemmä väärässä, tai oikeassa, pelkkää kevättä.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti: Ejakulaation saa kyllä aikaan ilman orgasmiakin. Tosin ainakin itselläni se on niin kovan työn takana, että en kertakokeilun jälkeen ole viitsinyt vaivautua (enkä siten tiedä, onnistuisinko siinä aina halutessani vai riippuisiko onnistuminen kuitenkin jollakin tavoin kiihottumisen asteesta).
Öö? Mitä tarkoitat "kovan työn takana"? Luulin, että se tulee jos tulee. Minkälaista "työtä" tarkoitat?
Elukka

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti: Öö? Mitä tarkoitat "kovan työn takana"? Luulin, että se tulee jos tulee. Minkälaista "työtä" tarkoitat?
Käsityötä?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Öö? Mitä tarkoitat "kovan työn takana"? Luulin, että se tulee jos tulee. Minkälaista "työtä" tarkoitat?
Eräänlaista pumppaamista lantionpohjan lihaksilla. Työtä siis pitää tehdä, jos ei ole laukeamassa mutta haluaa ejakuloida. Niin, siis feikata laukeamisen. Olen kerran ollut tilanteessa, jossa katsoin sen parhaaksi ratkaisuksi. :oops:

Minulla ejakulaatio "tulee jos on tullakseen" vain tietynlaisen orgasmin yhteydessä. Jos laukean klitoriksesta, sitä ei tule, ja emätinorgasmejakin on erilaisia. Vain yhden lajityypin kohdalla tulee ejakulaatio. Siinä mielessä Elukkakin oli oikeassa, että siihen vaaditaan kumppanin käsien avustusta - koskaan en ole ilman kumppania (tai vibraattoria) saanut sitä tapahtumaan. Siksi sen voi halutessaan myös välttää, kunhan välttää tiettyä koreografiaa seksissä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Viittaat kirjoittelun määrään?
En viittaa. Vaan siihen ajatustesi tuulettamisen tarpeeseen vaativan työn lomassa - jotain sellaista olet joskus sanonut. Mietin millaiseen solmuun-ongelmaan auttaa ejakulaationesteiden ajattelu. Mutta olin näemmä väärässä, tai oikeassa, pelkkää kevättä.
Ahaa, viittaatkin kirjoittelun laatuun. Mutta ainahan minä olen kiltisti kommentoinut kun joku on halunnut tietää naisen ejakulaatiosta (tai mistä tahansa jutusta josta itsellä on kokemusta ja jollakin tiedonhaluisella ei). Ihan vuodenajasta riippumatta.

Luovan prosessin jumittumiseen auttaa ihan mistä tahansa itseä kiinnostavasta aiheesta kirjoittaminen (kunhan aihe ei ole liian laajaa käsittelyä vaativa).
Rahkapussi

Re: Naisen ejakulaatio

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Geetzu kirjoitti:Moneskohan hemmetin avaus aiheesta tämäkin on...
NiinPä, yritin hakutoiminnolla löytää Erotiikka-osiosta keskusteluketjun: Kesän 2005 eroottisin tekosi, jossa hehkutin silloisen nussun kanssa kokemaani moninkertaista ruiskutushekumaani. Taisi Kity/Kitinän uudistuksen myötä mennä "lapsi" pesuveden mukana?

EDIT: Muistaakseni SinkkuMatti tulistui silloisesta aiheesta niin, että kuvaili silloista kirjoitustani vastenmieliseksi, ällöttäväksi ym. vai olinko se minä vastenmielinen ja ällöttävä (ei voi enää muistaa, tuokaa todisteet esiin) :-D
Vastaa Viestiin