Oletko seksuaalinen ihminen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
BettyB.

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Olen epäseksuaalinen eliö. Ainakin näytän sille.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Mun daami sanoi ton "pane säästöön"

..ja joskus panin
Mä useesti totean äijälle, että sitten kun se pippelin antaminen loppuu niin minä en muistele moninkertaisia orkkupäiviä aiemmasta elämästämme. Että niin ku tasaisella rytmillä ja ainakin annilla kiitos. Väittää, että "väkisinhän se vähän harvenee kun massus kasvaa ja tulee tielle ja ja ja" - stop! - vielä ei ole myöhäistä vaihtaa miestä ei. Nussit vaikka tynnyrinä sininappien avulla, vanno!

Tietty eri asia jos en anna. Sit voi muistella ja katella sieltä säästöstä niitä settejä niin ku...
Heh. Tiedätkö että yhdestä asiasta olen varma: Siitä että olet skorppari, ihan samanlainen huumori/ jutut kun mun skordarilla.

Mä olen luullut että mulla on aika ronski huumori ja onkin mut jotkut asiat on pyhiä kuten mutsista läppä. No kun oltiin mussun mökillä viime-kesänä niin hän sanoi että yläkerrassa ei voi sitten pelehtiä kun vanhemmat siellä ja vanha mökki nitisee aika lailla jo pelkästä kävelystä.

Mä sanoin et ei tietenkään. No kun yö tuli ja meniin yläkertaan jossa muuten hänen vanhempansakin viereisessä huoneessa huilasi, niin tottakai sitä pillua rupesin kiusaamaan ja kohta jalat levällään jne.

No kun oli hiljaiset orkut tehty niin vitsailtiin..sanoin että mieti jos mutsis ja faijas ois kuullut ja mutsis sitten olis tullut ovesta ja kysynyt että mitä ihmettä täällä tapahtuu. Niin skorppari sanoo "nyt narttu takas sinne sänkyyn, kohta tulee sun vuoro ja saat sellasta kyytiä".

Vähän meinas ruveta hymyilyttymään ja vähän mietin että ei saatana tälläkään taida ihan kaikki olla himassa:)
Ollaan vaan ja nautitaan
Tsaari

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ikuinen juhannus?
Itse kuulin termin ensi kertaa Simpauttajasta.[/quote]

Mulla oli sellainen muistikuva, että ko ilmaisu olisi Veijo Meren Jääkiekkoilijan kesässä. Pitänee tarkistaa asia.
Geetzu

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Niin skorppari sanoo "nyt narttu takas sinne sänkyyn, kohta tulee sun vuoro ja saat sellasta kyytiä".
Hahaa. :] Mä oon äidille korvatulppia kotona vielä bunkatessani ostellu ja sellast. Läpäl toki jep pep...
William Munny

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Jos on koko ajan sellainen tunne, että ei vaan voi saada tarpeeksi, niin onko mulla mahdollisesti joku ongelma?! Ja kun on yksiavioinen, niin joutuu ajoittain kauniissa naisseurassa suuntaamaan ajatuksenhuoksuaan melkoilailla tympäännyttäviin asioihin, ettei ilmaannu telttailua. Joo, libidossa on - vähän liikaakin. Myyköhän SA jarrua kansan käytettäväksi?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olin siihen asti, kunnes menetin neitsyyteni ja totesin, ettei tunnu miltään. Ainoa mikä kiinnostaa, on sellainen Rocky Horror Picture Show'ssa näkemäni aivoton, koeputkessa siemennetty ihmislelu, jota käyttää sumeilematta hyväkseen.

Yksinäni olen silti enemmän seksuaalinen.
plumps

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja plumps »

-Superior- kirjoitti:Olin siihen asti, kunnes menetin neitsyyteni ja totesin, ettei tunnu miltään. Ainoa mikä kiinnostaa, on sellainen Rocky Horror Picture Show'ssa näkemäni aivoton, koeputkessa siemennetty ihmislelu, jota käyttää sumeilematta hyväkseen.

Yksinäni olen silti enemmän seksuaalinen.
Et ole vaan kohdannut sopivaa kumppania.
Eikä koskaan kannata luovuttaa ekaan kertaan.
Tiedät nää teesit itsekin. Kaikki tietää. Teoriassa ainakin.
Rahkapussi

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Löysin Kitinä-wannabe-verkkopalvelusta, Citystä, hyvin seksuaalisen oloisen henkilön:

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=868395

Tässä on jotakin, mihin tähdätä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

BettyB. kirjoitti:Olen epäseksuaalinen eliö. Ainakin näytän sille.
Kyllä galleriakuva ainakin näyttää hiton seksikkäälle.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Rahkapussi kirjoitti:Löysin Kitinä-wannabe-verkkopalvelusta, Citystä, hyvin seksuaalisen oloisen henkilön:

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=868395

Tässä on jotakin, mihin tähdätä.
Ootkohon nyt vähän ilkee ?

Mikähän siinä muuten on, että nuo nahke/latex ihmiset nykyään aika usein näyttää olevan tuommoisia mursutyyppisiä ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Aito_Johanna

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

plumps kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olin siihen asti, kunnes menetin neitsyyteni ja totesin, ettei tunnu miltään. Ainoa mikä kiinnostaa, on sellainen Rocky Horror Picture Show'ssa näkemäni aivoton, koeputkessa siemennetty ihmislelu, jota käyttää sumeilematta hyväkseen.

Yksinäni olen silti enemmän seksuaalinen.
Et ole vaan kohdannut sopivaa kumppania.
Eikä koskaan kannata luovuttaa ekaan kertaan.
Tiedät nää teesit itsekin. Kaikki tietää. Teoriassa ainakin.
Eikö plumps olekaan -Superior- vai onko se tosiaan niin pitkällä että se keskustelee itsensä kanssa? :?
plumps

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja plumps »

Aito_Johanna kirjoitti: Eikö plumps olekaan -Superior- vai onko se tosiaan niin pitkällä että se keskustelee itsensä kanssa? :?
Jimi Hendrix vai, kiitos olen otettu.
Rahkapussi

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

BrianW kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Löysin Kitinä-wannabe-verkkopalvelusta, Citystä, hyvin seksuaalisen oloisen henkilön:

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=868395

Tässä on jotakin, mihin tähdätä.
Ootkohon nyt vähän ilkee ?

Mikähän siinä muuten on, että nuo nahke/latex ihmiset nykyään aika usein näyttää olevan tuommoisia mursutyyppisiä ?
Hih, Brian, se, että mie olen ilkiä, ei ole uutinen. Tosin en ole paha, vain ilkikurinen.

Onhan se tosiasia, että on aika rohkeaa laittaa henkilökohtaisen eroottisen kokemuksen hedelmät julkiseen verkkopalveluun näytille. Se tarkoittaa myös, että nämä intiimin yksityiset, nyt julkistetut kuvatukset ovat sitä kautta julkisen kritiiikin kohteena.

Jos haluaa pitää seksuaalisuutensa yksityisasiana, niin harvemmin sitä julkistaa siihen liittyvää kuvallista materiaalia. Cityssähän on mm. yksityiset kansiot, joihin tallettaa kyseenalaista kuvastoa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Rahkapussi kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Löysin Kitinä-wannabe-verkkopalvelusta, Citystä, hyvin seksuaalisen oloisen henkilön:

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=868395

Tässä on jotakin, mihin tähdätä.
Ootkohon nyt vähän ilkee ?

Mikähän siinä muuten on, että nuo nahke/latex ihmiset nykyään aika usein näyttää olevan tuommoisia mursutyyppisiä ?
Hih, Brian, se, että mie olen ilkiä, ei ole uutinen. Tosin en ole paha, vain ilkikurinen.

Onhan se tosiasia, että on aika rohkeaa laittaa henkilökohtaisen eroottisen kokemuksen hedelmät julkiseen verkkopalveluun näytille. Se tarkoittaa myös, että nämä intiimin yksityiset, nyt julkistetut kuvatukset ovat sitä kautta julkisen kritiiikin kohteena.

Jos haluaa pitää seksuaalisuutensa yksityisasiana, niin harvemmin sitä julkistaa siihen liittyvää kuvallista materiaalia. Cityssähän on mm. yksityiset kansiot, joihin tallettaa kyseenalaista kuvastoa.
Juu, tottahan se on, että mitä nettiin pistää, niin yleisesti on käytettävissä.

Ilkikurisuus ja kepposet on kannatettavia asioita.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
plumps kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olin siihen asti, kunnes menetin neitsyyteni ja totesin, ettei tunnu miltään. Ainoa mikä kiinnostaa, on sellainen Rocky Horror Picture Show'ssa näkemäni aivoton, koeputkessa siemennetty ihmislelu, jota käyttää sumeilematta hyväkseen.

Yksinäni olen silti enemmän seksuaalinen.
Et ole vaan kohdannut sopivaa kumppania.
Eikä koskaan kannata luovuttaa ekaan kertaan.
Tiedät nää teesit itsekin. Kaikki tietää. Teoriassa ainakin.
Eikö plumps olekaan -Superior- vai onko se tosiaan niin pitkällä että se keskustelee itsensä kanssa? :?
Kyllä näkisin niin, että plumps on superiorin hiukan yksinkertaisempi ja terveempi pikkusisko.
Pyry-Matias

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä näkisin niin, että plumps on superiorin hiukan yksinkertaisempi ja terveempi pikkusisko.
Tämä paikka tekee kenestä vaan vainoharhaisen. Nyt mäkin epäilen tota. Tää on aika kauheeta, siis epäilen nykyään jokaista uutta jonkun kylkipersoonaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oonhan mä seksuaalinen, mulla on tissit ja kaikkee. Nii, ja stringit.

Duh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joka päivä entistä vähemmän..
No silmät toimivat ja sen tytöt huomaavat..
Tänäänkin katsoin liian muorta, far too young..
Viimeksi muokannut Niba, 04.06.2007 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
plumps

Re: Oletko seksuaalinen ihminen?

Viesti Kirjoittaja plumps »

NuoriDaavid kirjoitti: Kyllä näkisin niin, että plumps on superiorin hiukan yksinkertaisempi ja terveempi pikkusisko.
Hauska vastauksenasettelu, ei tuolle voi olla vihainen, ei ylpistyäkään.
Toisaalta voi suuttua ja lannistua, itsensä tai veljen puolesta.

Aiheeseen, ei ole ollut pitkään aikaan seksuaalinen olo.
Mutta tämäkin on ihan tavoiteltava olotila.
Vastaa Viestiin