Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja enimmäkseen kesällä

käytän rintaliivejä
18
86%
en käytä rintaliivejä
3
14%
 
Ääniä yhteensä: 21

Vihtahousu

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Gattaca kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kuinka monta karhua on kaadettu?
Ei niin yhtään tänään. Täysin selvinpäin tässä asiakysymystä selvittelen.
Goddäm! Mikä sua vaivaa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vihtahousu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kuinka monta karhua on kaadettu?
Ei niin yhtään tänään. Täysin selvinpäin tässä asiakysymystä selvittelen.
Goddäm! Mikä sua vaivaa?
Kuten kerroin, otatin kuvan ajokorttiin ja siinä tuijottaakin vanha juoppo. Lisäksi ryypään vain pitempiä Kitinäjuttuja kirjoittaessani. Ihan totta Kitinä se minua on pahiten alkoholisoinut. Kun en kirjoita paljoa, ei tarvitse juodakaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
nokkaelain

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vihtahousu kirjoitti:Kuinka monta karhua on kaadettu?
Kuuluisa karhunkaataja Martti Kitunen kaatoi vajaa 200 karhua. Karhu-Gattin lukemat taitavat olla jo ihan eri kertaluokkaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ei niin yhtään tänään. Täysin selvinpäin tässä asiakysymystä selvittelen.
Goddäm! Mikä sua vaivaa?
Kuten kerroin, otatin kuvan ajokorttiin ja siinä tuijottaakin vanha juoppo. Lisäksi ryypään vain pitempiä Kitinäjuttuja kirjoittaessani. Ihan totta Kitinä se minua on pahiten alkoholisoinut. Kun en kirjoita paljoa, ei tarvitse juodakaan.
Tää on yhtä surkea selitys kuin erään toisen alkoholistin, joka väitti, että on pakko juoda kun yhteiskunta on niin julma.
Ihan kuin yhteiskunta tai Kitinä tulisi kaatamaan alkoholit kurkusta alas.

Omin toiminhan sinä olet 80v Keith Richardsin näköisen itsestäsi tehnyt (kuten itse kerroit) tupakalla ja alkoholilla.

Ero on siinä, että Keith on säveltänyt, soittanut, tuottanut ym älyttömästi hyvää musiikkia siinä ohessa ja siten tuottanut enemmän iloa ihmisille kuin monikaan elossa oleva henkilö.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti: Tää on yhtä surkea selitys kuin erään toisen alkoholistin, joka väitti, että on pakko juoda kun yhteiskunta on niin julma.
Ihan kuin yhteiskunta tai Kitinä tulisi kaatamaan alkoholit kurkusta alas.
.
En niin väittänytkään. Sanotaan sitten vaikka niin, että Kitinöinti lisää alkoholintarvettani ja helpoin tapa selvitä vähemmällä alkoholilla on Kitinöidä vähemmän. Henkilökohtainen mekanismi, ei kenenkään muun syy. Nytkin välttelen vastaamasta Tixin eläinketjuun.
BrianW kirjoitti: Omin toiminhan sinä olet 80v Keith Richardsin näköisen itsestäsi tehnyt (kuten itse kerroit) tupakalla ja alkoholilla. .
Tupakka lienee pahin ja liikunnan vähyys. Ja etten muista syödä.

Ei käännetä minuun, puhutaan rintsikoista.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bliss

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:No ihan varmasti käytän.
Painovoima on ikävä asia.
Jep.
Ja ei, ei ole isot, mutta pyrkivät ikävästi maata kohti
Ilman rintsikoita jää vielä vahingossa housujen vetoketjun väliin :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Muistin juuri, että eikös Naisten Vapautusliikkeen tärkein aktio joskus 60-luvulta asti ollut naisia alistaviksi koettujen rintaliivien polttaminen? Samaan aikaan kun edistykselliset miehet polttivat sotilaspassejaan, emansipoituneet naiset polttivat rintsikoitaan oikein roviossa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Kävin tänään valokuvaamossa otattamassa passikuvat ajokorttia varten (edellinen kortti oli hajonnut sirpaleiksi). Kuvat otti nuori kaunis hoikka pitkä vaalea nainen, jolla oli päällään jonkinlainen narutoppi (en tunne naisten vaatteiden nimiä, sellainen paita jossa olkanarut), mutta selvästikään ei rintaliivejä! Sopivan kokoiset pyöreät tisut pullottivat somasti ja tiukan paidan alta erottuivat nöpöttävät keskikokoiset nännit! Minä luonnollisesti olin niin hyvää asiakasta että, sanailinkin jotain mielestäni hassua, toki ilman iskemisyritystä.

Mä luulen et se oikein esitteli niitä sulle ja ois halunnut että vähän ees maistat.

Ja kyllä sä enemmän muistutat sitä Mr Beania, itseasiassa aika kopio peräti. Ainakin silloin siellä Warkaudessa heittelit samaan tyyliin sellasta huttua et mäkin olin vähän ihmeissäni. Muistakko kun tulimme siihen diskoteekkiin. Otimme drinskut, tai mä kaffet ja menimme jutustelemaan nille äiti tytär yhdistelmälle. Tytär mun makuun noin 92% jne.

Muistatko mitä sanoit ekana lauseenasi kun tulit siihen ANTAMAAN MUULE VÄHÄ LISÄÄ RISPEKTIÄ TMS?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

jouden-za kirjoitti:Ja kyllä sä enemmän muistutat sitä Mr Beania, itseasiassa aika kopio peräti. Ainakin silloin siellä Warkaudessa heittelit samaan tyyliin sellasta huttua et mäkin olin vähän ihmeissäni. Muistakko kun tulimme siihen diskoteekkiin. Otimme drinskut, tai mä kaffet ja menimme jutustelemaan nille äiti tytär yhdistelmälle. Tytär mun makuun noin 92% jne.

Muistatko mitä sanoit ekana lauseenasi kun tulit siihen ANTAMAAN MUULE VÄHÄ LISÄÄ RISPEKTIÄ TMS?
Mammastani jotain.
Muutenhan niiden jutut rautatavaran teosta Konepajalla ei oikein antaneet mulle kulmaa jututtaa. Sa siirryit suoraan mambokuvauksiin tarkoittaen vaakamamboa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Rintaliivit-yäk. Ilman oon ollu talvisin jo vuosia ja synnytyksen jälkeen sen verta vapauduin, että ny menee kesälläki ilman. Silläkin uhalla, että maitohanat saattavat aueta ja paita kastua. Tää on extremeä!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mida kirjoitti: Tää on extremeä!
Niin on. Sinulle. :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja slam »

Rintasi ovat rivot
anna niiden koskettaa
kuolevia käsiäni

haluan puristaa
vaikka samalla tajuan
sen olevan vahvuutta

Anna edes kerran
minunkin itkeä niitä vasten
ilman miehistä häpeää
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

aivan vapaana rintojen pitäminen ei ole kovin mukavaa, kun ne heiluu, painaa ja hikoaa alta. mutta riittävän tukevan topin kanssa riintaliivit voi hetkeksi hylätä. kaipa se liittyy aika paljon rintojen kokoon viitsiikö ilman liivien antamaa tukea olla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

par-sky kirjoitti:aivan vapaana rintojen pitäminen ei ole kovin mukavaa, kun ne heiluu, painaa ja hikoaa alta. mutta riittävän tukevan topin kanssa riintaliivit voi hetkeksi hylätä. kaipa se liittyy aika paljon rintojen kokoon viitsiikö ilman liivien antamaa tukea olla.
Tosiaan, taitaa olla enemmän pystytisumisuille sopivaa se rintsikattomuus. Isommilla tisuilla heiluminen lienee hankalaa. En huomioinut tuota "hikoilee alta"-juttua, mutta isoilla vähänkin roikkuvilla rinnoillahan tulee sinne alle ikäänkuin ylimääräinen persvako. Eikun kaksi!! Aavistan miltä tuntuu, koska persvakoni hikoilee. :D

Muuten kehoitan unohtamaan häveliäisyysnäkökohdat rintsikattomuudessa. Siinähän sentään on siweästi ja säädyllisesti paita rintojen peittona, eikä rintsikoitta kulkeva nainen siis ole alaston eikä säädytön. Yhtäaikaa viatonta että kuin tiedostamatta luomuseksyä jos rintojen muoto ja nännitkin erottuvat paidan alta.

Sivuasia sitten jos vanhapoikarunkkari kuten minä näen ja nautin. :D
Mites muuten naiset suhtautuvat toisten naisten rintsikattomuuteen? Ettei vain se suurin moralisointi tulekin toisilta naisilta?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti: Mites muuten naiset suhtautuvat toisten naisten rintsikattomuuteen? Ettei vain se suurin moralisointi tulekin toisilta naisilta?
se on ihan tisseistä kiinni. hyvät tissit (suurin osa) näyttää hyvältä myös ilman liivejä. patalappu/mopontulppa rintaisten naisten on ehkä syytä pohtia hetki pitempään esteettisyyttä. vaan kulkeehan lihavatkin ihmiset pyöräilyshortseissa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Ilman rintaliivejä rinnat näyttävät isommilta ja minua tuijotetaan. Minä=tissit, tässä yhteydessä. Pitäisi ostaa kokoa isompia paitojakin, koska nappien välit vetävät.
Kukkuluuruu!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

urasiili kirjoitti:Ilman rintaliivejä rinnat näyttävät isommilta ja minua tuijotetaan.
Sulla on liian pienet rintsikat.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mylwin kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Ilman rintaliivejä rinnat näyttävät isommilta ja minua tuijotetaan.
Sulla on liian pienet rintsikat.
Ei pidä paikkaansa. Jos mulla on rintaliivit, mua tuijotetaan. Ihmiset vaan on omituisia.
Elukka

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tix kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Ilman rintaliivejä rinnat näyttävät isommilta ja minua tuijotetaan.
Sulla on liian pienet rintsikat.
Ei pidä paikkaansa. Jos mulla on rintaliivit, mua tuijotetaan. Ihmiset vaan on omituisia.
Yrittäisit nyt stixi hei oikeesti päättää ootko Glen vai Glenda. :roll:
Tix

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elukka kirjoitti:Yrittäisit nyt stixi hei oikeesti päättää ootko Glen vai Glenda.
Miks?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mä en ainakaan osaa olla ilman rintsikoita. Nii paitti sillon jos on biksuyläosa tms, mut muuten ei.

Ja jos tissejä kattelen, ennemmin kattelen niitä rintsikoissa olevina kuin paidan alla hyllyvänä. Vähä sama asia ku miesten bokserit. Ei hirveenä innosta mitkään löllöpippelilöysäthousutkurkkaalahkeesta2metriikangasta. Juu ei kiitos.

Mut hei, mä oonki vaan mä! 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

syttiK kirjoitti:Vähä sama asia ku miesten bokserit.
Siis tuota noin - - - mä jotenkin kuvittelin, että naiset suosivat boksereita muiden mallien sijaan, noin niin kuin esteettisestä näkökulmasta? Olin näköjään taas väärässä.

Minusta näkökulmaan liittyy se ongelma, että bokserit ovat ainoa alushousulaji, josta voi saada teltan. Muut puristavat ikävästi, ja niiden lahkeissa on harvemmin tilaa. Epäilenkin tässä, että antipatiasi kohdistuu paremminkin sisällön kuin itse vaatekappaleen löysyyteen, vai väitätkö tosissasi, että, öh, miesten stringit ovat enemmän jees?

Teemabiisi: Peaches: Tent in your pants
Tix

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:Siis tuota noin - - - mä jotenkin kuvittelin, että naiset suosivat boksereita muiden mallien sijaan, noin niin kuin esteettisestä näkökulmasta? Olin näköjään taas väärässä.
Uskoisin että suurin osa naarasväestä diggailee eniten tämäntyyppisiä:

Kuva

Bokserit on toki kesällä mukavat, mutta eivät ne mitenkään esteettisiä ole.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tix kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Siis tuota noin - - - mä jotenkin kuvittelin, että naiset suosivat boksereita muiden mallien sijaan, noin niin kuin esteettisestä näkökulmasta? Olin näköjään taas väärässä.
Uskoisin että suurin osa naarasväestä diggailee eniten tämäntyyppisiä:

Kuva

Bokserit on toki kesällä mukavat, mutta eivät ne mitenkään esteettisiä ole.
Joo noi toimii! :wink:

Tarkotin aiemmin sellasia tyyliilöysiäsatiinijuttuja. Yök. Ja stringit miehellä on halvat. Ei niitäkään kiitos.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Bliss

Re: Nainen, ethän käytä rintsikoita kesällä, ethän?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti: Kuva

Noi alemmat on meinaan oikeesti aika söpöt.
Mun melkein 2-vuotiaalla pojalla on vastaavanlaiset. Onhan ne söpöt :D
Vastaa Viestiin