Skorausrespekti

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Tix

Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Miehethän tuppaavat leuhkimaan kovasti kaadoillaan, ts. keltä on saanut ja kuka oli niin guumana mun perään. Vaikka en sen homman jujua ole koskaan tajunnut, niin tuli iltalehden artikkelista mieleen taas suomalaisen miehen ultimate -valloitus. Ei, se ei ole filmitähti vaan:

Kuva

Rinsessa ja useaan kertaan valittu hurrien hoteimmaksi daamiksi. Saattaisin jopa itsekin kehaista jos Madde herkkänä hetkenä olisi suopea. Kuka neitokainen mielestäsi on se, jonka (todistettavasti) kaatamalla ansaitsee ultimaterispekttosiäijäpanostaja -awardin?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tietenkin maailman kuuluisin gorillanaaras, Koko.

Tässä viittomassa "Rakkaus":
Kuva
Äijä pitää olla että tuon "kötistää".
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun ukko on ihan rakastunu tohon.
Kuten moni muukin.

EDIT: siis Maddeen :rofl:
Pyry-Matias

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Salma Hayek, olen ihan varma, että se ei piereskele, paskanna, hikoile, röyhdi tai et sillä ei ole koskaan ollut valkovuotoa. Kusta se taitaa, mut sekin on hajutonta ja lempeän lämmintä.
Tix

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: siis Maddeen :rofl:
Seli seli. Myöhäistä enää peitellä.

Poikuus, ei ihme ettei sulle oo pipari kelvannu.
Tix

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Kusta se taitaa, mut sekin on hajutonta ja lempeän lämmintä.
Kuullostaa kovasti siltä, että Pyry tykkää kultaisista suihkuista.
Pyry-Matias

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Kusta se taitaa, mut sekin on hajutonta ja lempeän lämmintä.
Kuullostaa kovasti siltä, että Pyry tykkää kultaisista suihkuista.
Halusin tuoda esiin Salman inhimillisen puolen. Kliinisen täydellinen ei voi olla mielenkiintoista, tarttumapintaa, sano.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti: Poikuus, ei ihme ettei sulle oo pipari kelvannu.
Pointtini vain että macho pitää olla että gorillaa astuu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pyry-Matias

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kysymys Tixille: Kuinka kateellinen ja rikki olisit, jos olisin saanut pillua Maddelta, asteikolla 9-10 8)

...siis onhan toi Madde nyt melkoinen leivos, kamoon ny kaikki hei 8)
Tix

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Pointtini vain että macho pitää olla että gorillaa astuu.
Sulla on nyt machot ja zoofiilit menny termeinä sekaisin.
Tix

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Kysymys Tixille: Kuinka kateellinen ja rikki olisit, jos olisin saanut pillua Maddelta, asteikolla 9-10
Tää on sellainen juttu, mistä ei vois olla kateellinen. Naurattais vaan ihan homona kun ruotsalaiset vaipuis maansuruun. Kruununjalokiven tahraaminen finnjävelin toimesta .. siinä lähtis Kallekustaalta loputkin haivenet.

Edit: Sitäpaitsi ei se nyt SULLE antais.
Pyry-Matias

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Edit: Sitäpaitsi ei se nyt SULLE antais.
Tiedän. Mutta tuon tasoisesta on kiva unelmoida. Ei tule katsos sydänsuruja eikä turhia toiveita. Systerinsä on tosin tavis, siis seiskan typy. Tasan ei käy...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:. Kuka neitokainen mielestäsi on se, jonka (todistettavasti) kaatamalla ansaitsee ultimaterispekttosiäijäpanostaja -awardin?
Nyt keksin!
Päivi Räsänen:
Kuva
(Syytetoimien pelossa jätän kuvaamatta sessiota tarkemmin)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tix kirjoitti:...
Kuin monta Karhua on kaadettu?
Nyt penikseni on fantastinen!
bedlam

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja kuinka monta gorillaa on kaadettu?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kuka neitokainen mielestäsi on se, jonka (todistettavasti) kaatamalla ansaitsee ultimaterispekttosiäijäpanostaja -awardin?
Minä tietenkin. Tai sitten ei. Kuten todisteet sanovat, eipä olisi eka kerta... :roll:

Joskus lukio-aikoina kuulin sellaisen huhun, että erään lätkäfarmin A-junnut olisivat kisamatkalla aloittaneet laivalla semmosen pelin, jossa vaan jaetaan pisteitä scoretusten mukaan:

1 piste normaali-kaadosta
5 pistettä, jos mimmillä on menkat
10 pistettä, jos vie neitsyyden

En tiedä saiko ne oikeasti mitään pisteitä. Mähän en ollut mukana.
Vaola Hyvä. Tiesithän tämän. Kuin kertauksena: Tutkimusten mukaan 15% Suomen miehistä panee, runkkaa, imee, sextaa, twistaa, masoo yms what ewör 85% suomen naisista. Joten simplired Queston is thät kuinka moni HocGEY-Boi oikeesti tollakin matkalla scoretti. Luulenenpa että montaa pistettä ei jaettu tollakaan reisul?

Sitä aisaa vois vähän me poitsut silleen kelata että kuinka moni teiän frendeistä panee silloin ja tällöin. Ja ei, ei, älkää sanoko ettei niistä puhuta..max homot ei puhu näistä asioista..ai miksi no koska nillä ei ole aihepiiristä kuin ja vain ja silleen ainoastaan pyppis-judansseja hupsista hui.

No nyt jos mäkin kelailen et mun rendejä on ainaskin Poitsu, Juhani, Turbo, Aasi, Marza (tosin sen sukupuolesta en ole kyl ihan varma vieläkään mut enikeissön), Yönmusta fakiiri, Crowbar yms, niin voin sanoo että luulen sen tutkarin pitävän aikastalailla paikkansa. Tosin se rosettin voi kyllä hiukan jopa heilahtaa suuremmaxikin koska monen kohdallahan on tullut esille jonkinasteista miesrakkautta eikä sillä että siinä jotain pahaa olisi. Sillä joku hetki sitten ku ihmettelin erään paarin edessä että miksi noin pitkä jono, ni taxisuhari sano että se on miesten paari siinä Mantskun kulmilla--ja sehän mun mieltä lämmitti kun kattelin että noin paljon Puplareita ja mulle siis jää entistä paremmat ajomarkkinat jeh.

Ja tixuliinille:) sen verran että kaikkihan jollain lailla yrittää saada elämälleen/ itselleen lisäarvoa, joten eihän kait sekään ole vielä laissa kielletty että puhuu joskus ehkä hiukan jopa avoimestikin että SITÄ PILLUA TEKEE NIIN VITUSTI MIELI JA TEKEE JOSKUS MIELI OIKEIN REPII NARTULTA RÄTIT HELVETTIIN JA KYRPÄÄ SISÄÄN NIIN ETTÄ PAUKKUU?

Elämän ihanuus on rakkauden hekumania jossa ihmeelliset tuntemukset saavat meidän valloilleen tai jotn tollasta eix jeh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pyry-Matias kirjoitti:Salma Hayek, olen ihan varma, että se ei piereskele, paskanna, hikoile, röyhdi tai et sillä ei ole koskaan ollut valkovuotoa. Kusta se taitaa, mut sekin on hajutonta ja lempeän lämmintä.
Sillä on viikset.
Prepare for the worstest.
Pyry-Matias

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

nowaysis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Salma Hayek, olen ihan varma, että se ei piereskele, paskanna, hikoile, röyhdi tai et sillä ei ole koskaan ollut valkovuotoa. Kusta se taitaa, mut sekin on hajutonta ja lempeän lämmintä.
Sillä on viikset.
Yhdet viikset vielä menee, kai tiedät "vetää viikseen"-termin 8)

Mut pysähdyin viimeksi pari tuntia sitten lähikauppani Valintatalon kassajonossa kunioittaakseni jonkun juorulehden onnistunutta lööppivalintaa. Salma-tätihän siinä sai miesasiakkaiden kelloja tikittämään 8) Voiko ihmisellä olla niin kermaista ihoa? Mä oikeesti haluisin koskettaa Salman silkkihipiää todetakseni onko sillä rasvainen sekaiho vai huokosia lainkaan 8)
Tix

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tänään Maddesta tuli sitten virallisesti vanhapiika. Kohta se varmaan koputtelee mun oven takana SäPiä kun lukee tän ketjun.
ninnithequeen

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Tänään Maddesta tuli sitten virallisesti vanhapiika. Kohta se varmaan koputtelee mun oven takana SäPiä kun lukee tän ketjun.
Kyl se sulle antais.

Mäki melkein antaisin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nowaysis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Salma Hayek, olen ihan varma, että se ei piereskele, paskanna, hikoile, röyhdi tai et sillä ei ole koskaan ollut valkovuotoa. Kusta se taitaa, mut sekin on hajutonta ja lempeän lämmintä.
Sillä on viikset.
Ja pimppakarvat alkavat navan alapuolelta ja päättyvät ristiselkään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Mäki melkein antaisin.
Pelottava ajatus.
Pyry-Matias

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Kyl se sulle antais.
Se tuskin antais ekoilla systeemeillä kellekään. Siinä vois herkemmälle jampalle kerääntyä suorituspaineita, kun ensin pitäis vetää huikka Kaarlen piinapenkissä ja seuraavaksi tuikata tytärtä kaikkien kuninkaallisten sääntöjen mukaisesti, niin ettei lehdistötilaisuuteen naapurihuoneessa keskittyvä Silvia häiriinny. Uiuiui...
NuoriDaavid

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Maddella biitti huulessa:

Kuva

Onko tämä nyt prinsessalle sopivaa käytöstä :paavi:
Herra Manala

Re: Skorausrespekti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edellisen allekirjoituksesta päätellen; Chubs tietty!

(Toi allekirjotus on silti vähän ällöstalkkis)
Vastaa Viestiin