Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Olen mies ja en käytä pitkiä kalsareita kesähelteellä
8
62%
Olen mies ja miehet käyttävät pitkiä kalsareita
5
38%
 
Ääniä yhteensä: 13

NuoriDaavid

Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Paskatopik666: MITÄ VITUN VÄLIÄ?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Itse en käytä pitkiä kalsareita edes talvella, paitsi ihan poikkeuskylmillä. Sisällä ollessa pitkät kalsarit hiostavat ja väsyttävät. Sitäpaitsi enhän koskaan voi tietää, milloin joudun riisumaan housuni naisen läsnäollessa. Aina valmiina, käytän siis boksereita. (Tarkemmin ajatellen voin tietää, etten milloinkaan... )

Edit: Lahkeelliset bokserit ovat minulla varastointi- ja logistiikkaratkaisu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miehet käyttävät pitkiä kalsareita kun on kylmä. Talvi eli ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miehen isoveljet naljailee ukolle aina että jos on +10 ni tää kaivaa jo pitkät kalsarit esiin :D

No ei ny sentään. Mutta vilukissa ko vilukissa. Tällä hetkellä palaneena sortsit jalassa muksun kanssa pihalla. Ja yöllä valittaa kun sattuu. "Tosimiehet ei käytä aurinkorasvaa" :roll:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mulla on talvisin aina kahdet pitkät kalsarit. Sit jossain vaiheessa luovun yksistä ja vasta toukokuussa niist toisista.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

pitkät kalsarit vain talvella. Pyöräilessä on hiukka pakko käyttää pitkiä kalsareita jo nollan asteen tienoilla. viima menee pyöräilessä sen verran tehokkaasti reittäpitkin myös housujen alla.
SikaMika

Re: Mies, ethän käytä pitkiä kalsareita kesällä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jyrki73 kirjoitti:Pyöräilessä on hiukka pakko käyttää pitkiä kalsareita jo nollan asteen tienoilla.
Vitut.*


Pyöräillessä pidän pakkasrajana kalsarien jalkaan vetämiselle kymmentä pakkasastetta. Tuulelta suojaavat housut, neopreeni-polvisuojat sekä rivakka eteneminen pitävät kylmän poissa. Kalsarit jalassa lämmöt nousisivat niin korkealle, että simahtaisin penkkaan jo kymmenen kilometrin jälkeen.

*Tämähän on tietenkin täysin yksilöllinen juttu. Olen siis vain sen verran muita oikeammassa kuin olen muita parempi! :wink:
Vastaa Viestiin