Feikkinakukuvat

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Rouva Pupu

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti: Olen myös pettynyt, että valkkasit noin ruman naisen kohteeksesi.
Tuon nainen on kaikinpuolin håt äänineen päivineen. Kovasti kuolasin kun katselin aikoinani Farscapea.
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Tuon nainen on kaikinpuolin håt äänineen päivineen
:h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuva

Mäkin osaan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^:lol:
Rouva Pupu

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuossa kuvassa on kaikki oleellinen. Tykittävä peenis ja kaljaa.
bedlam

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei, minne arkkilordi nyt piilotti sen nakutaiteilunsa? Täs kaljotellessa tein kokeilun Pelkosen Jaanalla ja ajattelin seuraavaksi ottaa David Hasselhoffin käsittelyyn. Täähän on ihan hemmetin hyvä harrastus, just mulle sopiva! Ja kaveritkin varmaan ymmärtää jos kieltäydyn baarista tämän varjolla. En vaan kehtaa laittaa kokeilujani näytille kun tuo Mylväin teki niin todentuntusen kuvakkeen.
Rouva Pupu

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:ottaa David Hasselhoffin käsittelyyn.
:rofl:
bedlam

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:ottaa David Hasselhoffin käsittelyyn.
:rofl:
Älä nyt, tästä tulee hieno. Ei vaan meinannu löytyä tarpeeks isoa kikkeliä. Pitäsköhän mun mennä nukkumaan.
Rouva Pupu

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Älä nyt, tästä tulee hieno. Ei vaan meinannu löytyä tarpeeks isoa kikkeliä. Pitäsköhän mun mennä nukkumaan.
Kunhan on rintakarvat kunnolla esillä, tavaramerkki. Daavid on parhautta.
bedlam

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Älä nyt, tästä tulee hieno. Ei vaan meinannu löytyä tarpeeks isoa kikkeliä. Pitäsköhän mun mennä nukkumaan.
Kunhan on rintakarvat kunnolla esillä, tavaramerkki. Daavid on parhautta.
Mun Hasselhoff-paita keräsi Kaivarin konsertissa kiitettävästi katseita. Tunsin olevani pillumagneetti.

Tää se vasta hyvä piisi onki:
Rouva Pupu

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pokka saattaa juuri ja juuri kestää "eroottiseen" lantioliikehdintään asti. Ei ole toista samanlaista, ei. Rispekt.
Googlebot

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

bedlam kirjoitti:Tää se vasta hyvä piisi onki:
http://www.youtube.com/watch?v=EwEk62HViIA
Äijähän vetää ihan hyvin parodiaa itsestään, rispektiä. Frederik tosin ei taitaisi tykätä jos tietäisi jonkun plagioivan häntä noin suoraan.
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:Hei, minne arkkilordi nyt piilotti sen nakutaiteilunsa?
Vaihtareita beibi? :D Sun Pelkonen mun Blackiin?
bedlam

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mää jo unohin koko jutun!

Vähän hävettää, kun ei tää selvinpäin näytäkään niin hienolle kuin perjantaina kännissä, mutta menköön. Jaana on kyl varmasti paljo pehmeempi, eikä tollanen muovirutku:

Kuva

Davidista oon jo paljon ylpeempi. Täs kohtaa olin sentään jo nauttinu melkein kaikki kaljat ja sen huomaa, mut tärkeintähän on hieno päämäärä. Tarpeeksi isoa pippeliä ei vaan löytyny. Kun mies tekee miehestä feikkinakukuvan, niin tuleeko siitä plussaa vai miinusta?

Kuva
Viimeksi muokannut bedlam, 20.06.2007 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
Davidista oon jo paljon ylpeempi. Täs kohtaa olin sentään jo nauttinu melkein kaikki kaljat. Tarpeeksi isoa pippeliä ei vaan löytyny. Kun mies tekee miehestä feikkinakukuvan, niin tuleeko siitä plussaa vai miinusta?

Kuva
Muuten hyvä, mutta penis on luonnottoman pieni.
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Värit ja valo matsaa aika hyvin tuossa Pelkosessa. Saattaa kuulostaa saivartelulta, mutta ihon tekstuuri kasvoissa on huomattavasti röpöläisempi kuin kropassa. Olisin joko lisännyt kehoon hieman kohinaa tai softannut headshotin ihoa. Muuten ihan hyvää jälkeä.

Mieskuvista saa plussaa, koska harva niitä tekee. Huomasin että olen hukannut vuosia sitten duunaamani David Duchovny ja hänen puolimetrisensä-teoksen. "Mulder-ottaa-Scullyä" sen sijaan oli vielä tallessa. Kamala räpellys, taisi olla toinen tekemäni feikki ikinä.

Itte tykkään että tämä vuoden tai pari vanha on kohtuullisen hyvin onnistunut:
Kuva
bedlam

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:Saattaa kuulostaa saivartelulta, mutta ihon tekstuuri kasvoissa on huomattavasti röpöläisempi kuin kropassa. Olisin joko lisännyt kehoon hieman kohinaa tai softannut headshotin ihoa.
Taitaa vain tuo Jaanan otsa olla luonnostaan röpelömpää kuin kroppakuvan iho. Koska tiettyhän nyt yhdistin layerit loppupuolella ja lisäsin sitten vielä kohinat ja blurrit ;) Täydessä koossa nuo nimittäin ainakin mätsäsivät.
Pyry-Matias

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Taitaa vain tuo Jaanan otsa olla luonnostaan röpelömpää kuin kroppakuvan iho.
Jaana, Jaana...kaikki kolme vuosikymmentä. Viisuennakoissa muistan hieman hämmentyneeni Jaanan kasvoista ja etenkin otsasta. Niin nätti kun onkaan, kyllä vaan kelkanjäljet pistivät silmään. Ettei vaan olis ruskettanut itseään liikaa...tai stressaillut?
Avatar
Sontamolottaja
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 21.06.2007 23:30

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sontamolottaja »

Sheetlordin Angelina Jolie on loistava, joskin pään asento on todellisessa kuvassakin kelle vaan humanoidille epätyypillinen.

Bedlamin Hasselhof on herkkä, varsinkin terskan osalta.

Mutta Bedlamin Jaana Pelkosessa taas se, että on kovin helppo tehdä kuva, jossa varjo katkaisee pään ja vartalon yhteyden. Aitonakin tuota epäilisi feikiksi. Lisäksi kohteen oikeaa vartaloa ei ole kunnioitettu. Mikä tissifanitus fakiireilla on, että kaikille pitää laittaa alkuperäistä isommat hinkit?? Ja hei, eikös tuo LOUKKAA OIKEAA IHMISTÄ?? Ja saa JULKAISTA TÄÄLLÄ? Niiku bannitonta jos Jaana itse ei tiedä?

Itse duunailin SUPERIORIN kuvaa.
Minusta on erikoishaaste tehdä kuva periaatteessa kelvottomasta headshotista verraten liian helposti runsain määrin joka kulmasta löydettäviin julkkisnaamoihin. Ja kiksit vielä tehdä jostakin ei-julkusta jonka tunnen ja olen nähnytkin.

Ja periaatteeni, jonka minun mielestäni pitäisi olla selviö, oli käyttää bodyshottia joka jotenkin vastaa kohteen omaa vartaloa. Superiorin tapauksessa siis
-blondi
-hoikka, miltei hento
-kapea lantio
-silti "top-heavy"

Pari päivää annoin olla, kun en keksinyt miten sisäkuva-headshottiin saisin ulkokuva-bodyshottia vastaavat varjot. Nyt luulen keksineeni jotain ovelaa. Tosin naama silti alkaa näyttää liian keinotekoiselta. Vaikka sen just pitäis olla aidoin. Pitää vielä miettiä. Kaukana gurufakiirista olen.

Kuvan saa vain Superior itse, pyytämällä [email protected]

Tai toisaalta haluaisin antaa sen Sheetlordin arvioitavaksi.. ilmoittakoon meiliin.
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Sontamolottaja kirjoitti: Tai toisaalta haluaisin antaa sen Sheetlordin arvioitavaksi.. ilmoittakoon meiliin.
Kiitos, mutta voin arvioda sitten jos kohde antaa luvan sen julkaisemiseen, en oikein muuten.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Rapanhapakko kirjoitti: Homeboy nyt kuulemma runkkaa jopa lehdistä leikkelemilleen Nylon Beatin ja J.K. Rowlingin kuville, vaikka niillä on vaatteet päällä. Extreme runkkarointia munkin mielestä. Varmaan loukkaa niiden naisten ihmisarvoa Homie tumputtamassa? :D
Muita hyviä kohteita:

Geri Halliwell + muut Spice Girlsit, Anne Sällylä, Meiju Suvas, Britney Spears, Madonna, Veronica, Hannele Lauri, Pamela Andersson, Johanna Pakonen, Deborah Harry...*kuolaa* 8) :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
segma

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja segma »

Homeboy65 kirjoitti:Hannele Lauri
Nuo muut nyt sikseen, mutta voi jee, jos joku haluaa nähdä kolmen neliösentin ihopinta-alasta koko kasvoille venytetyn kuminaaman jonkun toisen kropan päällä niin onneksi olkoon.
BettyB.

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Homeboy65 kirjoitti:Deborah Harry...*kuolaa* 8) :D
Jätät sit mun kuvat rauhaan!!!11

t:Blond(ie)
Herra Manala

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Ei mullakaan ole tapana runkata Manalan kuville.
mmmmMMMMMIIIIITÄÄÄÄÄ!
Herra Manala

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sontamolottaja kirjoitti:Kuvan saa vain Superior itse, pyytämällä [email protected]

Tai toisaalta haluaisin antaa sen Sheetlordin arvioitavaksi.. ilmoittakoon meiliin.
Mitä, onko sekin nähnyt sen alasti?
Vastaa Viestiin