Sovintoseksi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

cardic kirjoitti:no sex until marriage is over!

Yeahhh!!1111
Prepare for the worstest.
nokkaelain

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kid kirjoitti:Mitä mieltä olet sovintoseksistä? Harrastatko sitä vai et? Miksi? Miksi et?
Ei..En... ehkä siksi etten ole seurustellut. Ainoa riita riita "suhteeessa" on koskenut sitä, olenko ihastunut. "Riita" ei johtanut noin pitkälle.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Siihen mitään sovintoja tarvitse kun nartun ottaa seinää vasten suukapula suussa ja peukalo perseeessä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Googlebot

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

RAM13 kirjoitti:Siihen mitään sovintoja tarvitse kun nartun ottaa seinää vasten suukapula suussani ja oma peukalo perseeessäni.
Koominen näky, mutta varmasti sen arvoista.
slam

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja slam »

en ole harrastanna. suhteet ovat kaatuneet siihen ekaan konfliktiin... osaisi edes elää yhteisössä :lol:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Riippuu millasesta riidasta on kyse.
Jos tapellaan vaa et saadaan paskat pihalle niin täytyy sen päälle nussiakin, mutta jos mua on tosisaan loukattu niin ei kyl paneta.
Meillä ei koskaan riidellä selvin päin ja yleensä oon aika kondiksessa jos riitaa tulee, joten harvoin loppujen lopuks tulee tehtyä riidan päälle muuta ku sammuttua.
Eilenki tapeltiin taas raivokkaasti, hermostuin kun pelattiin pokerikonetta, aina ku mä tuplasin niin mies paino voitonmaksuu parin kerran jälkeen mut sit se itte aina tuplas loppuun saakka. Epistä!
Toi on just tota miesten juttuu, et mä en muka osais tuplata.
En muista nussittiinko kun mentiin kotiin, ei varmaan, mutta yhdessä nukuttiin eli saatiin sovittua.
Mutta siis noiden riitojen päälle olis ihan hyvä panna, rauhottuu tilanne eikä jää kaunoja itämään.
Vastaa Viestiin