Sovintoseksi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Kid

Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mitä mieltä olet sovintoseksistä? Harrastatko sitä vai et? Miksi? Miksi et?

Me kun riidellään ("isommista/tärkeistä asioista") ja vaikka samantien sovittais niin seksi ei kyllä ole ekana mielessä. Vaikka asia on periaatteessa pois mielestä, niin alitajunta kait sitä käsittelee vielä sen verran ettei vaan haluta.
Riidan aiheesta riippuu kyllä paljon tuokin homma. Joskus on jopa käynyt niin että vaikka kroppa sanoo kyllä niin mieli haraa vastaan :?

Tää kait sopis paremmin tuonne suhteiluihin? Aasi?
PerttiMakimaa

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kokemusperäisenä havaintona olen huomannut, että kumppanini jotka olivat kaikkein kiivaimpia riitelijöitä olivat myös sovintoseksin kannattajia.
Kid

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Kid »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kokemusperäisenä havaintona olen huomannut, että kumppanini jotka olivat kaikkein kiivaimpia riitelijöitä olivat myös sovintoseksin kannattajia.
Poikkeus vahvistaa säännön. Itse hyvinkin kiivas riitelijä :oops: mutta sen jälkeen harvoin seksi maistuu.
Mutta se minusta. Jatkakaa.
PerttiMakimaa

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Kokemusperäisenä havaintona olen huomannut, että kumppanini jotka olivat kaikkein kiivaimpia riitelijöitä olivat myös sovintoseksin kannattajia.
Poikkeus vahvistaa säännön. Itse hyvinkin kiivas riitelijä :oops: mutta sen jälkeen harvoin seksi maistuu.
Mutta se minusta. Jatkakaa.
Ehket olekaan niin kiivas kuin luulet? Tunnusta! :)
Kid

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Kid »

^Mitään en tunnusta.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tuunustaudun myös kiivaaksi riitelijäksi, mut paremmin mut saa lämpättyä kunnon väittelyllä kuin oikeella riitelyllä.
Mä turhaudun riitelyn jälkeen ja ottaan nousee useinmiten kupla, joten siitä mielialasta on seksi kaukana. Ennemmin sit pihtaan vaikka viikon lisää ku teen toiselle hyvän mielen :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
PerttiMakimaa

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

syttiK kirjoitti:Tuunustaudun myös kiivaaksi riitelijäksi, mut paremmin mut saa lämpättyä kunnon väittelyllä kuin oikeella riitelyllä.
Mä turhaudun riitelyn jälkeen ja ottaan nousee useinmiten kupla, joten siitä mielialasta on seksi kaukana. Ennemmin sit pihtaan vaikka viikon lisää ku teen toiselle hyvän mielen :oops:
Sinäkin siis olet sellainen passiivis-agressiivinen murjottaja-vihaaja, joka ei pysty tapahtumahetkellä käsittämään omien vihantunteittensa voimakkuutta ja lukittuu?

Juu, voisin kuvitella ettei sellainen tunnetaso lisää paljoa haluja. Toista on sellaisissa kaikki peliin vihastujilla, joita ei paljoa tarvitse lämmitellä taistelun jälkeen. Memories.. :)
Sheetlord

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kokemusperäisenä havaintona olen huomannut, että kumppanini jotka olivat kaikkein kiivaimpia riitelijöitä olivat myös sovintoseksin kannattajia.
Hear, hear!
Googlebot

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kid kirjoitti:Mitä mieltä olet sovintoseksistä?
Sopii lähinnä tilanteisiin joissa on riidelty seksin vähäisyydestä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

PerttiMakimaa kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Tuunustaudun myös kiivaaksi riitelijäksi, mut paremmin mut saa lämpättyä kunnon väittelyllä kuin oikeella riitelyllä.
Mä turhaudun riitelyn jälkeen ja ottaan nousee useinmiten kupla, joten siitä mielialasta on seksi kaukana. Ennemmin sit pihtaan vaikka viikon lisää ku teen toiselle hyvän mielen :oops:
Sinäkin siis olet sellainen passiivis-agressiivinen murjottaja-vihaaja, joka ei pysty tapahtumahetkellä käsittämään omien vihantunteittensa voimakkuutta ja lukittuu?
Eiku just toisinpäin, vai miten se menikään..? Oon aika tulinen suuttuessani ja sit ku lopetan, niin hiljaa itekseni nuolen haavoja ja näytän ettei muka tunnu missään.. eiku!
Yritän kovasti harjotella "takki päälle ja menoks" -suuttumista, jolloin vaan luikkis hetkeks pois, sanomatta sanaakaan.
Mut joo, anteekspyyntö on se tärkein juttu, jos syytä on pyydellä. Tai antaa. Tai jotain.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Mida »

Jaa'a. Kyllä sitä kinaa pitää jonku aikaa sulatel ja antaa mielialan pikkuhiljaa nousta viä sopimisenki jälkee, ettei siitä suoriltaan sänkyyn hypätä millään, vaikka asiat oliski jo selvitetty ja kaikki ok.

En muist et olis kertaakaa, tosin meil ei kyl kovin montaa kertaa ol riideltykää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Eiks tää oo just paras syy riidellä, samoin ku krapulaseksi juoda viinaa?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
PerttiMakimaa

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

syttiK kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Tuunustaudun myös kiivaaksi riitelijäksi, mut paremmin mut saa lämpättyä kunnon väittelyllä kuin oikeella riitelyllä.
Mä turhaudun riitelyn jälkeen ja ottaan nousee useinmiten kupla, joten siitä mielialasta on seksi kaukana. Ennemmin sit pihtaan vaikka viikon lisää ku teen toiselle hyvän mielen :oops:
Sinäkin siis olet sellainen passiivis-agressiivinen murjottaja-vihaaja, joka ei pysty tapahtumahetkellä käsittämään omien vihantunteittensa voimakkuutta ja lukittuu?
Eiku just toisinpäin, vai miten se menikään..? Oon aika tulinen suuttuessani ja sit ku lopetan, niin hiljaa itekseni nuolen haavoja ja näytän ettei muka tunnu missään.. eiku!
Yritän kovasti harjotella "takki päälle ja menoks" -suuttumista, jolloin vaan luikkis hetkeks pois, sanomatta sanaakaan.
Mut joo, anteekspyyntö on se tärkein juttu, jos syytä on pyydellä. Tai antaa. Tai jotain.
Älä hätäile. Ymmärtääkseni syy ei ole sinun vaan voit käyttää "vanhemmat-korttia".

Vanhempien pitää antaa lapsilleen tilaa kokeilla äärimmäisiäkin tunteita eikä ihan heti hyssytellä. Tuollaisesta poisoppiminen vanhalla iällä vaatii kärsivällistä kumppania ja halua toki.
Rouva Pupu

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Riippuu hieman riidasta, mutta on sitä sen verran pahojenkin riitojen aikana tullut kiimatykytyksiä, että lähinnä vituttaa. Kroppa nyt useimmiten on valmis sovintoseksoon, mutta onneksi mieli on oppinut toisille tavoille. Asioita kun ei oikein seksillä pidemmän päälle ratkaista. Silloin kun mieli ei ollut vielä oikein "oppinut" niin pientä kinastelua tuli eteen enemmän, siitä tulee niinQ helposti semmonen seksuaalinen peli [piPeli].
Bliss

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei mitään sovintoseksiä. Mä olen niin pitkävihainen, että todennäköisesti riidan jälkeen mieluiten saksisin riitakaverilta vehkeet irti tylsillä peltisaksilla. Sovintoseksiä sitten ekä kolmen-neljän viikon päästä. Ehkä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

PerttiMakimaa kirjoitti:

Älä hätäile. Ymmärtääkseni syy ei ole sinun vaan voit käyttää "vanhemmat-korttia".

Vanhempien pitää antaa lapsilleen tilaa kokeilla äärimmäisiäkin tunteita eikä ihan heti hyssytellä. Tuollaisesta poisoppiminen vanhalla iällä vaatii kärsivällistä kumppania ja halua toki.
Eipäs kun "aikuinen- korttia", mut joo oon lomalla, joten oon VAAN "vanhempi". "Nyt uskot mitä ÄITEES sanoo!" kele 8)

Mä oon ainaki niin periksiantamaton, jos jotain päätän ja jos jostain asiasta on sovittu, et mua turha enää yrittää kääntää. Samoin mul on hyvä norauskorva kaikenmoisille kiukutteluille ja kitinöille, et mun puolest saa huutaa vaik et koko talo raikuu. Sama pätee mieheen ja lapseen. Tosin noi on senverta hyvinkoulutetut käytökseltään, joten ei varmaan sais tilalle kovin helpolla yhtä lepposta sakkia :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
plumps

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja plumps »

Riidan päätteeksi on vihaa. Enkä pidä ajatuksesta, että viha mitätöidään seksillä. Paitsi sitten kun oma vihani on laantunut.

Mutta hylkäämis tunteen jälkeen kaipaan hellyyttä.
Esim. krapulan jälkeen, kun tunnen olevani huono ja kelvoton eli kaipaan sitä henkiseen huonoon oloon.

Minulla meni nyt mietintään koko rakastelu ja seksi juttu. Onko se näin itsekästä todella. Kamalaa todella jos on.
Googlebot

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

plumps kirjoitti:Riidan päätteeksi on vihaa. Enkä pidä ajatuksesta, että viha mitätöidään seksillä. Paitsi sitten kun oma vihani on laantunut.
Jäin just aikaisemmin miettimään onko joillakin seksi niin täynnä vihaa, että parhaiten homma sujuukin negatiivisissa fiiliksissä? Minullekaan ei seksi tunnu maistuvan riidan jälkeen, eikä myöskään toisinpäin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Googlebot kirjoitti:Jäin just aikaisemmin miettimään onko joillakin seksi niin täynnä vihaa, että parhaiten homma sujuukin negatiivisissa fiiliksissä?
Sillon varmaan sujuu parhaiten nää kuristus ym.kidutusleikit. Ööh?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
plumps

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja plumps »

En ole koskaan ymmärtyänyt myöskään noita SM-jutskia.
En voisi tehdä toiselle pahaa, enkä tykkää että minulle tehdään.
Vihassa tosin voin olla aggressiivinen, mutta kohdistan sen mieluiten johonkin tavaraan tai itsesääliin/suruun, kuitenkin ehkä useimmiten annan vitutuksen tulla suusta ulos.
Rouva Pupu

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Jäin just aikaisemmin miettimään onko joillakin seksi niin täynnä vihaa, että parhaiten homma sujuukin negatiivisissa fiiliksissä?
Eräs sovintoseksoon "hurahtanut" pikkulintu aikoinaan perusteli sen minulle niin, että riidan keskellä (tai no riidan loppuminen seksoon) oli uskomattoman intohimoista. Tämä intohimo oli heillä muuten suhteellisen laimeaa. No sehän johti tietysti sitten jatkuvaan riitelyyn, lopulta eroon. Muutaman riidan todistaneena huomasin kyllä itsekin, että seksuaalinen lataus heidän välillään oli aikamoinen niissä tilanteissa.
Rouva Pupu

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

plumps kirjoitti: En voisi tehdä toiselle pahaa, enkä tykkää että minulle tehdään.
Njaa, mun päässä se menee kyllä silleen, että rouvalle tuotetaan nautintoa. Piiskan pitää aina välillä sivaltaa, sanoo hän.
ninnithequeen

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sovintoseksi on kivaa. Seksi on muutenkin kivaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja cardic »

no sex until marriage
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Sovintoseksi

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:Sovintoseksi on kivaa. Seksi on muutenkin kivaa.
Eikö ponin peli satuta :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin