Ihanne naisesi/miehesi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Ihanne naisesi/miehesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

.-.. Unestaan herännyt nainen ei osannut luokseni herättämään ilojeni ilmentymiä, joten menin hänen luokseen rannalle. Pissis housut roikkuivat pyykkinarulla ja nainen sukelsi järveen tissiliivit, pikkuhousut yllään. Suloiset poskipäät heijastuivat tyynestä vedestä, kun hän hitaasti nousi rannalle. Hänen kätensä tarttuivat olkapäihini. Nainen oli vonkalainen, mutta ei onneksi aivan täysi pissaliisa. Hänen kihertävä naurunsa suloisti korvani suipoiksi. Hän oli onneksi viisas, vaikka hieman "lutkahtava".

Otin vaatteet pois yltäni, mutta hän olikin poissa. Takanani oli vain minua kivittävä 15 vuotiaiden mopopoikien lauma, jotka kaasuttelivat 49cc pytyillään elämänsä voimissaan. Juoksin järveen ja uin voimakkailla vedoilla kauaksi rannasta. Kivet eivät enää yltäneet päähäni. Otsastani valui verta ja karjuin heille uhmakkaasti.

Äitini karautti orhen rantaan ja hätisti nuorten poikain ryhmän loitommalle, saatoin uida takaisin rantaan.

- Poikani, mitä olet täällä rannalla unelmoimassa?! Maailma on vahvoille eli mene ja ota omasi viekkaasti, taitavasti. Puske päälle ja JAKSA! Nainen on vaikea uhri, mutta taipuvainen.

- Ok, täytyy ny kattoo jaksaako. 8)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ihanne naisesi/miehesi?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Hassu tarina ja hassu kaveri..ja sellasta vaan että eilissä ehtoo-yön puoleisuudessa innostuin yht ja äkkiä näin:

Olin siinä mussun kanssa seljälleen aliasti ja siis nukkuma-meininkit päällä (ei siis narttuKaan nabs). Ja kuin varkain mulle tuli mieleen eräskin asentopolitissön ja tällanen. Tai itseiaisassa me juteltiin jotain sellasta että mitä Jussina tehtäis, syötäis ja kaikkee sellasta normisettiä, kunnes sit tuli mielipuoleeni että: "kulta voitko laittaa jalat suoraksi" ja vedin peiton samalla pois. Ja hän siis oli seljälleen aliasti.

Menin hänen mahan päälleen kelvästi peullani nojaten siis. Ja olin häneen selin päin, mutta en makuullani. Levitin jalkansa ja kokeilin hiukan sitä pillulihaa, ihan vaan huulilta lumbs. Ja kas kummaa, tuo rakkauden tötterö oli hetmiten jo kosteuden tilassa. No siitähän se kirvoitti kullinikin kohti atmosfäärejä. Ja siis ajatuksen puolikkaan oli että olisin tuossa asentopolitiikassa pystynyt nussimaan tuota narttua pilluun tai peräti perseeseen..mutta "turhaan, aivan turhaan.." (kuka muuten lauloi noin, oliko Joel Hallikainen?) ei siis onnistunut.

Mut silleen onnisti et hieroin sitä kullia pillun suuntaisesti ylhäältä alas eestaas. Tosin joutui olemaan kyllä siinä vaiheessa polvillaan ja hiukan joutui pappa jännittämään roppaansa kun samaan aikaan kun ohjaili kullia niin samaan aikaan runkkasin sitä pillua.

Ja kun hetki sai (ja kohta myös itsekin juuh), niin ollessani polvillani siinä daamin päällä, niin hän runkkasi mua ja mä häntä sitten siinä vaiheessa kadella kädellä. Ja kohta multa tuli (tulix sulta eh) ja sitten runkkasin hänet samasta asennosta ja kyllä oli vittu pikku huoralla märkä, ai saatana.

Kaksi tarinaa, samastalainen tarve ou.
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: Ihanne naisesi/miehesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Arvon jouden-za, jonka keskusteluja arvostan. :)


Tähän astisen elämäni parhaimman naisen tekemä vonkapusu oli aivan parhautta. Hän tarttui poskistani kiinni ja nousi varpailleen, suuteli minua huulille. En laittanut vastaan, vaikka hän samalla lykkäsi keskiruumistaan minua vasten muutamalla voimakkaalla vedolla.

Swiit pimp kiinnostaa aina, mutta EI PELKKÄ reikä ilman innoittavaa päätä tai vartaloa. Öh, olen melko ulkoisiin asioihin raksuuntuva ja naisen puheen sisällön ei myöskään niin väliä, kunhan "naukuu" sopivan tasaisen naismaisesti. :lol:
Rahkapussi

Re: Ihanne naisesi/miehesi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Eikös ihannenainen ole yhdyssana?

Asiaan:

Ihanteet johtavat väistämättä suureen pettymykseen realismin raa'an nyrkin iskiessä päin näköä. Kerää siinä sitten unelmiasi kuin hampaita maasta, sydänveren vuotaessa nenävuodon kanssa kilpaa....
slam

Re: Ihanne naisesi/miehesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Rahkapussi kirjoitti:Eikös ihannenainen ole yhdyssana?

Asiaan:

Ihanteet johtavat väistämättä suureen pettymykseen realismin raa'an nyrkin iskiessä päin näköä. Kerää siinä sitten unelmiasi kuin hampaita maasta, sydänveren vuotaessa nenävuodon kanssa kilpaa....
eikös se ole yhdyssana... ei vit rupes keittään kypärää melkein kuin murkkuikäisen kaiken tietävän naisen ihanuuden katselu kahleissa...

ihanteet johtuvat siitä, että et pyllistä tarpeeksi usein... tosin joku voi tautejakin pelätä.
Vastaa Viestiin