Ollakko vaiko nöy?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nyttenhän on niin että olen kuullut jotain sellasta joka on saanut itseniKin ihmettelemään että mikä meininki. Eli kun viime-kesänä daamin kaveri miesystävänsä kanssa kävi meidän mökillä wiikendiä viettämässä. Ja kyllä, kyllä jonninkin verran otimme prinksua. No kaikki meni hyvin, kunnes sitten tuli puhetta pullonpyörittämisestä. Kysin että mikä meininki ja he nauraen kyssäröivät mua et enkö ole pelannut totuus ja tehtävä settiä. Sanoin että en mutta katellaan.

No peli alkoi ja toiset kyselivät kaikkee, esim et oletko sitä ja tätä. Lopulta tuli munki fuki ja minua ei ne kyssärit kiinnostaneet vaan rupesin heittelemään mission ei in possible vaan normi lämmitys-alkutehtäviä= mimmit veti kielaria ja tissin nuolentaa kaikkee sellasta. Mutta kun sanoin että nyt tytöt kokeilee sormella sitä pillua niin fakin pelit loppu siihen. eli mikä oli taas kerran tarinan opetus. Se että ei kannata kovaan ääneen huutaa esim että nyt tulee sitä kyrpää niin että paukkuu.

Ja oli tarinalla toinenkin ns. kääntöpuolensa, tosin jostain kumman syystä en sitä muistanut ihan näin: Eli kun sitä tyttö suuteloa oli ollut, niin daamit oli tehnyt samat meille poitusuille. Siis nythän on niin että kyllä muistan sen että vain pusut annetiin, mut en sitä että olimme vetäneet myös oikein jonkinasteiset imutkin, vähän niinku kaupanpäällisix.

Ja vasta tämän kesälomareissun aikana mun mussu sanoi että ei se ihan pelkkä pusu ollut vaan kunnon imutus..sanoin että kieltä en Varmasti käyttänyt en!! Enkä ihan muutenkaan usko koko juttua noin, uskooko kukaan muu??!!!

No sen myönnän edelleen että siellä Kanarian saarilla sitä transuu kielaroin ainakin puol timmaa..mut en voi sille mitään että tykkäilen ihan kybällä suuteloinnista.

Mutta summa summarun, niin voi että kuinka paljon sitä taas pappaa vieraat tytsit yritti kiusia kesälomareissun aikana. Esim kun olimme daamin kanssa mökillä, niin hänen kaverinsa tuli vrk:ksi sinne ja tietty mehukatti maistui taas. Ja sillä seuraamuksella että mm. lopuksi kun menimme nukuksimaan, niin kaverinsa kysi että voiko tulla meidän viereen..heh heh mulla ei olisi ollut mitään vastaan sitä, koska olihan hän ollut ihan aliasti viime-kesänäkin vieressämme ja..

..no eniwei nyt ei mun mussu päästänyt viekkuun:P

Nauititaan kesän marjoista!!

Tähän voisi kityn zeksuaalit kertoa jotain oikein bornoa exje.
Ollaan vaan ja nautitaan
NuoriDaavid

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elco tuntee tämän puolen paremmin, mutta muistan hänen useasti vakuutelleen, että jos on itse tuuppaajana, niin ei ole homo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saatanan HINURIT!
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti:mussu
Onko tämä "mussu" mies vai nainen?
Elukka

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:mussu
Onko tämä "mussu" mies vai nainen?
Mahtaako sillä olla joudenskalle väliä onko mies, nainen, jotain siltä väliltä vai kuollut saksanpaimenkoira?
Viimeksi muokannut Elukka, 31.07.2007 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouska ihana pus!

Meil oli ihanaiset kolmenkimpat viikonloppuna sellasen tosi hottiksen ihanaisen naisen kanssa. Pidin muuten huolen, että ne niiden kahden pusut olivat kielellisiä ja kaikkia rajoja sopivasti rikkovia, ah namz poks. Voin sitten tappaa itseäni huonoina aikoina pohtimalla onko se oma pimppini sittenkään maailman ihanin ja maistuvin ja suutelenkohan edes parhaiten, oli niin pirun kiihkeenä und kovana se kauppias että huh...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:jouska ihana pus!

Meil oli ihanaiset kolmenkimpat viikonloppuna sellasen tosi hottiksen ihanaisen naisen kanssa. Pidin muuten huolen, että ne niiden kahden pusut olivat kielellisiä ja kaikkia rajoja sopivasti rikkovia, ah namz poks. Voin sitten tappaa itseäni huonoina aikoina pohtimalla onko se oma pimppini sittenkään maailman ihanin ja maistuvin ja suutelenkohan edes parhaiten, oli niin pirun kiihkeenä und kovana se kauppias että huh...
Geetzumuru.

Olen nyt monen päivän ajan päivystänyt Gyldenintien parkissa jotta näkisin touhuja ja olisko pimppisi varmasti maistuvin (on varmasti nam), mutta nyt et oo ollunna autossa. Mulla kohta loppuu videosta virta...

Jouskalle myös toki terkkuja. Muki tolkulla terkkuja. Loristettuna pulloista.

SA
Geetzu

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Olen nyt monen päivän ajan päivystänyt Gyldenintien parkissa...
Älä sano et asut siinä Nordeaa vastapäätä about toka partsi Laruntieltä, on meinaan karmeeta porukkaa siel kytiksellä (eilen väijyin iltalenkillä). Oltiin kaukana Utsjoella hei. Ja sieltä vähän alas. Ja housut pysy alhaalla jeps, kurrr.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olen nyt monen päivän ajan päivystänyt Gyldenintien parkissa...
Älä sano et asut siinä Nordeaa vastapäätä about toka partsi Laruntieltä, on meinaan karmeeta porukkaa siel kytiksellä (eilen väijyin iltalenkillä). Oltiin kaukana Utsjoella hei. Ja sieltä vähän alas. Ja housut pysy alhaalla jeps, kurrr.
JUU EN SANO. Olen saaren asukas ihan eteläkärkee päin. Jos asuisin siinä Laruntiellä ei siinä asuisi karmeaa porukkaa koska SA asuisi siinä...hihii.

Geetzu pusupimpaus, miten voit olla Laruihanuudessa eilen ja Utsjojella kuitenkiii. Arskalla sytyttää huonosti...
Housuja tarttis välillä ylös laittaakaan, siihen pitäis kansan pyrkiä, hehee.

Siinä akanapimpit ja akanakullit karsiutuis joukosta ja jäljelle jäätäis vain me kaksi faniklubin jäsentä, EIKS GEETZU JOOOO!

Vaolaviolalle ja Joutava-dalle tiedoksi, et Mussun nimeä ei saisi turhaan lausua. Mussu on Mussukka on Suvinen.Ja on huumorimussu myös (toivon)

SA
älä oo Geetzu mustis mun toisista naisista, ethän? :)
Geetzu

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ En oo mustis senkin höpsykkä, en mä enää osaa olla. Torstaina nään sut varmaan hallilla mikäli Jarkko Ruudun kuolaamiselta kerkeän mitään näkemään. :]

(Tultiin jo sunnuntai-iltana kaukaa reissusta, pimpimpim!)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:^ En oo mustis senkin höpsykkä, en mä enää osaa olla. Torstaina nään sut varmaan hallilla mikäli Jarkko Ruudun kuolaamiselta kerkeän mitään näkemään. :]

(Tultiin jo sunnuntai-iltana kaukaa reissusta, pimpimpim!)
Pusinusi!

No niin määääää arvelinkin et oon höpsykkä, mutta mähän olen sellainen, juu.

VOI KAUHEETA , mä luin juur että tulee ruotsalaistähtiä.
Ensin en oo ollut terävänä Rollareille enkä HIFK-matsille. Mulla on se harrasteeni tiellä. Nelinpeli-ilta ulkona. OUOUOUO.
Mun tulisi skarpata...
Tänään olen kokonaan ollut tuulensuojassa. Normaalisti vain yksi sojottava putki on tullensuojassa jos on. :P

Tuhma SA
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:mussu
Onko tämä "mussu" mies vai nainen?
No heh, kyl sä tiedät :oops:
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

jouden-za kirjoitti:
elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:mussu
Onko tämä "mussu" mies vai nainen?
No heh, kyl sä tiedät :oops:
Kappas perhanaa, nytkö pamahti elcon kaapinovi ammolleen? :shock:
safi

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja safi »

Joku on vissiin turhan usein katsellut telkusta sinkkuelämää...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti: Meil oli ihanaiset kolmenkimpat viikonloppuna sellasen tosi hottiksen ihanaisen naisen kanssa. se kauppias että huh...

Nus nus bäk.

Siis annoitko muka sun kaverin panna vierasta piparia?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Stadinarska kirjoitti:
Olen nyt monen päivän ajan päivystänyt Gyldenintien parkissa jotta näkisin touhuja ja olisko pimppisi varmasti maistuvin (on varmasti nam), mutta nyt et oo ollunna autossa. Mulla kohta loppuu videosta virta...

Jouskalle myös toki terkkuja. Muki tolkulla terkkuja. Loristettuna pulloista.

SA
Kiitos bäk.

Oletko tosiaan päivystänyt ja onko ollut muna housuista pihalla samalla?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:
elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:mussu
Onko tämä "mussu" mies vai nainen?
Ei taida olla kumpikaan - eli skordari muistaakseeni. :twisted:
Skordari= Naimakone?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:
elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:mussu
Onko tämä "mussu" mies vai nainen?
Ei taida olla kumpikaan - eli skordari muistaakseeni. :twisted:
Skordari= Naimakone?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Siis annoitko muka sun kaverin panna vierasta piparia?
En kyl antanu, eipä edes kysyny.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Siis annoitko muka sun kaverin panna vierasta piparia?
En kyl antanu, eipä edes kysyny.
No arvasin tuon. Miksi et antanut kun just tuossa yllä sanoit että et ole Enää mustis? Annany?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Siis annoitko muka sun kaverin panna vierasta piparia?
En kyl antanu, eipä edes kysyny.
No arvasin tuon. Miksi et antanut kun just tuossa yllä sanoit että et ole Enää mustis? Annany?
Saahan se nyt muita kun sille tuntuu ja tilanne päällä, ei tässä mitään suunnitteluja kuitenkaan kaivata (eikä viikonloppuna kukaan oikeasti edes kaivannut yhtymisiä, lelut riitti vallan hyvin, iuh!). Sinä nyt et varmaan haluais nähdä yhtään uggelia narttus päällä mutta eipä jatketa enempää ellei runosuoni oikeasti halua sykkiä...

(tarttee lähtee kotiin kyl)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

jouden-za kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Olen nyt monen päivän ajan päivystänyt Gyldenintien parkissa jotta näkisin touhuja ja olisko pimppisi varmasti maistuvin (on varmasti nam), mutta nyt et oo ollunna autossa. Mulla kohta loppuu videosta virta...

Jouskalle myös toki terkkuja. Muki tolkulla terkkuja. Loristettuna pulloista.

SA
Kiitos bäk.

Oletko tosiaan päivystänyt ja onko ollut muna housuista pihalla samalla?
Joutava hyvä, ystäväni Mr Jouden

Minun täytyy olla tylsä ja sanoa että en oo päivystänynnä. MINÄ KUVITTELIN VAIN. SE OLI FANTASIA. Mutta puoliksi totta. Olinhan varmaan aatoksissani mielelläni mukana ja en minä vallan onneton olisi jos pimppa vilahtaa...

Muna ei pääse kankaan ulkopuolelle ja toistaiseksi muistan laittaa vetoketjun kiinni.
Mutta Jouden! Sano miksi olen nyt näin TYLSÄNTYLSÄ...ÄÄÄH.

Kertokaa kuka saa ketä ja miksi ja kuka on piparia antanut ja kelle ja kuka on mustis tai pitäisi olla ja miksi Vaola on Skordari vai oliko se sittenkään ja kuka antaa mitä ja miksi ja kenen pimppi on toiseksi paras ... Muistin Geetzua! Pus

ELI JÄÄNKÖ MÄ PAITSI jostain kivasta?

SA
vallan pihalla itse vaan ei muna :P
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
En kyl antanu, eipä edes kysyny.
No arvasin tuon. Miksi et antanut kun just tuossa yllä sanoit että et ole Enää mustis? Annany?
Saahan se nyt muita kun sille tuntuu ja tilanne päällä, ei tässä mitään suunnitteluja kuitenkaan kaivata (eikä viikonloppuna kukaan oikeasti edes kaivannut yhtymisiä, lelut riitti vallan hyvin, iuh!). Sinä nyt et varmaan haluais nähdä yhtään uggelia narttus päällä mutta eipä jatketa enempää ellei runosuoni oikeasti halua sykkiä...

(tarttee lähtee kotiin kyl)
Hah, siis ihanko tosissaan heittelet että kyllä se saa jne. Siis mikään ei osu skordariin niin pahasti kuin se että panee jotain toista, siis jos on tunteita!!

Onko niin että kauppias on saanut omat fantsunsa lyötyä läpi jotta säKin saisit edes vaikka mururusia kiiman? :?

Ja mitä muihin miehiin kontra mun mussu, niin olenpa alkupalaksi ehdottanut että hänet sitoisin ja sitten tulisi 3 kundia ja rupeis runkkamaan itseään daamin nähden..miltä kuulostais? Onko pahasti mustis?

Piiäs et kait tosissaan fanita Jarkko Ruutua..voin kertoa sille lussukalle terkkuja illalla. Minkälaisia..kiimaisiako?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Piiäs et kait tosissaan fanita Jarkko Ruutua..voin kertoa sille lussukalle terkkuja illalla. Minkälaisia..kiimaisiako?
Ei tartte, kiimailin jo eilen. ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ollakko vaiko nöy?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Piiäs et kait tosissaan fanita Jarkko Ruutua..voin kertoa sille lussukalle terkkuja illalla. Minkälaisia..kiimaisiako?
Ei tartte, kiimailin jo eilen. ;)
Hei missä loput vastaukset..vois sanoo et jollain on valikoiva muisti tms..mut eräällä mestarilla oli se valikointi munanpäässään, siten että kun olivat kolmen muun kanssa panemassa jotain kimppahoitoa, niin tämä kaveri viimoisena. Ja kun hänen vuoronsa tupsahti, niin hän sanoikin että ei sittenkään ja jätti siis banon väliin.

..no kun aika jälleen taas sai, kuten tarinakin jatko-osan ja se oli tällanen: No ne kaverit jotka oli laittanut sen kullin sinne pilluun, siis oikein sisästäen ja siis luonnol ilman gummee, niin saivat tipin eli tippurin.

Ja mikä oli taas tarinan opetus. No vaix se että aina kannattaa luottaa siihen mitä KÄRSÄ sanoo..eli se on hyvä jatkaa valikoivalla tiellä heh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin