Mil saat?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SaintJohnPerse

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Suvinen kirjoitti:
Niba kirjoitti:En tykkää naisista jotka antavat ekalla kerralla, mutta yritän aina ekalla kerralla.
Kunnon kaksinaismoralisti!
Miksi nainen joka antaa ekalla kerralla on pahempi kuin nainen joka siveyksissään pihtaa ja antaa vasta toisella kerralla, vaikka mieli olisikin jo tehnyt ekallakin kerralla?
Niin, ei se järvi soutamalla kulu....

Antekee työt, antekee... Olette ennenkin antaneet..
Herra Manala

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Yönmustaritari kirjoitti:Viimeisimmät yritykseni päästä pukille on siis poikeeuksetta johtanut eroottispainotteisista serenadeista huolimatta sohvalla nukkumiseen.
Luulen että heruu heti kun lopetat laulamisen. Kotona ja karaokessa. Ainakin kotona. Karaoken voi sentään seivata tuomalla pöytään salmarishottitarjottimen.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Niba kirjoitti:En tykkää naisista jotka antavat ekalla kerralla, mutta yritän aina ekalla kerralla. Joskus sain, joskus en, nyt asiasta enää mitään tiedä en. joskus kirjoitettiin että tukka haromalla naiset ilmoittaa valmiutensa. Tänä aamuna pari tankkia haroi tukkaansa siihen malliin, että kiire tuli kävellä!
Entäpä ne naiset, jotka ei halua enää tavata sinua, koska yritit heti ekalla?
Yönmustaritari kirjoitti: Tähän asti hellyyden osoituksiinin on vastattu "jaa" tai "ai jaa", mikä sinänsä ei kyllä sielukkaalta vaikutta. Jos kaikilla niillä on se ja kukaan niistä ei anna sitä mulle niin on tässä hankala niihin asennoitua muuten kuin vitunkantotelineinä.

Seuraavaksi koitan juottaa niitä känniin.!
Naisten käsitteleminen yksilöinä ei ole sama asia kuin hellyydenosoitus. En ihmettele, ettet saa.
Kukkuluuruu!
BettyB.

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Otskikkoon viitaten:

En niin sit millään!
Herra Manala

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

urasiili kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Tunnen naiset kyllä niin hyvin, että tiedän mistä ne pitää.
Ehkäpä vastaus piilee tässä. Ei kaikki naiset tykkää samoista jutuista eikä ole yhtään ainoaa asiaa, joka toimisi ihan kaikkiin. Osaan sellainen yleispätevä pillunsaantikikka voi olla totaalinen turn-off. Naisia on käsiteltävä yksilöinä, ainutlaatuisina sieluina, ei massana.
Hei nyt äkkiä reality-check. Kukaan ei edes naura tälle vitsille enää. Kyllä homma on niin että joka eukko on jalat vetelänä punaselle fefelle marmoripihalla ja 50 jalkaselle kruiserille rantalaiturissa. Tosin ne jotka kuvittelee olevansa fiksumpia kuin ne toiset (ja on oikeasti typerämpiä ja läpinäkyvämpiä kuin ne toiset) yrittää selittää ensimmäiset 3 minuuttia miten hullaantui siihen sosiaaliseen (lue. tarjos viinaa ja taksin) luonteeseen ja siihen hiuskiehkuraan joka taittui mukavahingossa otsalle.

Tää on katos evoluutiopsykologiaa.

Yleispätevä pillunsaantikikka on ajaa Ferraria. Jos vielä sattuu pääsemään telkkariinkin, niin turhakepillu ei lopu edes eläkkeellä.
isohaara

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Suvinen kirjoitti:Miksi nainen joka antaa ekalla kerralla on pahempi kuin nainen joka siveyksissään pihtaa ja antaa vasta toisella kerralla, vaikka mieli olisikin jo tehnyt ekallakin kerralla?
No ainakaan mun puolesta kumpikaan ei ole toista huonompi. Märänvittuako sillä on väliä koska se antaa, jos kumminkin petiin päädytään jossain vaiheessa? Ja mää ainakin oon helppo.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Otskikkoon viitaten:

En niin sit millään!
Ottaja antaja!
Googlebot

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Suvinen kirjoitti:
Niba kirjoitti:En tykkää naisista jotka antavat ekalla kerralla, mutta yritän aina ekalla kerralla.
Kunnon kaksinaismoralisti!
Ei kai sentään? Niba vain testaa onko nainen lutka vai ei. Nibahan itse tietää jo olevansa lutka koska on valmis antamaan ekoilla treffeillä.
Miksi nainen joka antaa ekalla kerralla on pahempi kuin nainen joka siveyksissään pihtaa ja antaa vasta toisella kerralla, vaikka mieli olisikin jo tehnyt ekallakin kerralla?
No tuosta olen samaa mieltä. Minulla on niin pragmaattinen ja maanläheinen suhtautuminen seksiin että jos kaksi vapaana kirmailevaa täysi-ikäistä ihmistä tuntee seksuaalista vetoa toisiaan kohtaan, miksipä he eivät toteuttaisi yhdessä intohimojaan? Saa sitä kumiakin käyttää jos pelkää tauteja, vaikka toisaalta ei se toisen tautiluokitusta yhtään siitä alenna vaikka jättäisi seksin toisille tai kymmenennille treffeille. Samat kupat ja neekerisankkerit sieltä edelleen löytyvät kuin ekoillakin treffeillä.

En ole huomannut ainakaan omassa suhtautumisessani naisiin olevan merkitystä sillä kuinka monennilla treffeillä harrastamme seksiä, kusipäitä ne ovat kaikki siitä huolimatta. Tosin, harvemmin edes olen saanut ekoilla treffeillä, tai edes yrittänyt mitenkään aktiivisesti.

Otaksun joidenkin miesten panevan tuolle painoa sen takia koska kuvittelevat nopeasti antavien naisten olevan myös herkempiä pettämään. Minä en halua uskoa niin.
Rouva Pupu

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en kyllä huolis miestä jolle on jotain merkitys antoiko nainen ensimmäisillä treffeillä vai vasta toisilla. Niillä on jotain issueita, ei jaksa nähdä vaivaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

urasiili kirjoitti:
Niba kirjoitti:En tykkää naisista jotka antavat ekalla kerralla, mutta yritän aina ekalla kerralla. Joskus sain, joskus en, nyt asiasta enää mitään tiedä en. joskus kirjoitettiin että tukka haromalla naiset ilmoittaa valmiutensa. Tänä aamuna pari tankkia haroi tukkaansa siihen malliin, että kiire tuli kävellä!
Entäpä ne naiset, jotka ei halua enää tavata sinua, koska yritit heti ekalla?
Mulla ei oo aikaa enää odottaa..
Liian hieno nainen kieltää itsensä..
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:Otskikkoon viitaten:

En niin sit millään!
:shock: WTF?
Sullahan on tissit ja kaikki. Käsittämätöntä.
SikaMika

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Yönmustaritari kirjoitti:vitullako te sitä pillua saatte?
Saan sitä olemalla oma ihana itseni. Sinäkin saisit jos olisit oma ihana itseni.
BettyB.

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elukka kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Otskikkoon viitaten:

En niin sit millään!
:shock: WTF?
Sullahan on tissit ja kaikki. Käsittämätöntä.
Moon nirso ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Otskikkoon viitaten:

En niin sit millään!
:shock: WTF?
Sullahan on tissit ja kaikki. Käsittämätöntä.
Moon nirso ;)
*epämääräistä jupinaa*
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Otskikkoon viitaten:

En niin sit millään!
:shock: WTF?
Sullahan on tissit ja kaikki. Käsittämätöntä.
Moon nirso ;)
No älä sitte totea. :P
Viimeksi muokannut Elukka, 18.09.2007 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Elukka kirjoitti: :shock: WTF?
Sullahan on tissit ja kaikki. Käsittämätöntä.
Moon nirso ;)
*epämääräistä jupinaa*
Äh, mullahan on jo lasten isä katottuna, se vaan vielä arpoo että tehdäänkö tyttöjä vai poikia... ;)
BettyB.

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elukka kirjoitti:No älä sitte valita. :P
Osoita kohta missä olen valittanut?
prosessi

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No älä sitte valita. :P
Osoita kohta missä olen valittanut?
Minä voin osoittaa. Tietty siinä kohden, kun totesit ettet saa, sen sijaan ettet vain huolisi. :wink:
Elukka

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

...
Viimeksi muokannut Elukka, 18.09.2007 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:Minä voin osoittaa. Tietty siinä kohden, kun totesit ettet saa, sen sijaan ettet vain huolisi. :wink:
Nimenomaan, totesin, en valittanut.
Elukka

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minä voin osoittaa. Tietty siinä kohden, kun totesit ettet saa, sen sijaan ettet vain huolisi. :wink:
Nimenomaan, totesin, en valittanut.
Onks nyt parempi?
BettyB.

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elukka kirjoitti:Onks nyt parempi?
Hyvä poika! *taputtaa*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mulle nyt on ihan se ja sama, ajaako mies Ferraria vai Ladaa. Enhän mä sitä autoa tulis ikinä näkemään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:...
Täytyy katsella sitten joku vongattava. Vapaaehtoisia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

sipsi kirjoitti:Mulle nyt on ihan se ja sama, ajaako mies Ferraria vai Ladaa. Enhän mä sitä autoa tulis ikinä näkemään.
Miksi et? Koska laittaisit sen samantien myyntiin?
Vastaa Viestiin