Mil saat?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Yönmustaritari

Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Juolahti tässä tänään aamutoimien aikaan raapiessa taas kuolaa sohvatyynyistä, että vitullako te sitä pillua saatte? Kokemukset ja mahdollinen vertaistuki olisi tarpeen, koska minä en saa millään. En sitten millään.

Millä te viritätte oikean tunnelman tilanteeseen vai onko edes sellaista? Viimeisimmät yritykseni päästä pukille on siis poikeeuksetta johtanut eroottispainotteisista serenadeista huolimatta sohvalla nukkumiseen. Lämmittelyyn käyttämäni Mari Rantasila -auringossa aiheutti vienoa hymyä kasvoille sen ensimmäisen esityksen jälkeen mutta sittemmin on kyyti ollut kylmää jo ennen ensimmäisen säkeen "ottaa paidan pois..." päättymistä.

Taktiikkavaihdoksen ajattelin jonkin ajan kuluttua olla enemmän kuin suotavaa ja kävinkin sitten suoraan asiaan. Yritykseni kuitenkin vyön aukaisuun ja samalla laulamalla "leipuri hiiva, asuu häpykumputiellä, näen pepusta kun savu kohoaa" ei kuitenkaan tuottanut yhtään sen mainittavampaa tulosta.

Apuja siis kaivattaisiin tähän jotta pysyttäisiin erossa siitä, että saan ruveta laskemaan kaljanjuontikuluja siihen malliin, että olisi aina 15€ jätettävissä yöpöydälle?
Yönmustaritari

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tunnen naiset kyllä niin hyvin, että tiedän mistä ne pitää. Ne harvemmin pitää minusta.

Seuraava suunnitelmani olisi tilaisuuden tullen, <130% heteroudesta huolimatta käyttää Judas Priest:n Turbo loveria serenaadiin.

Vaihtoehtoisesti voisin alkaa käyttämään nimitystä "senkin frigidi lehmä", koska sohvakeikka tulisi varmaan olemaan todennäköinen vaihtoehto joka tapauksessa.
Vihtahousu

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hannu taas pihtaillut? Vai mikäs sen nimi olikaan josta häjssä puhuttiin?
Googlebot

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Yönmustaritari kirjoitti:Millä te viritätte oikean tunnelman tilanteeseen vai onko edes sellaista? Viimeisimmät yritykseni päästä pukille on siis poikeeuksetta johtanut eroottispainotteisista serenadeista huolimatta sohvalla nukkumiseen.
Naiset varmaan osaisivat vinkata parhaiten mikä heihin vetoaisi, mutta koska he kuitenkin valehtelevat, annan oman panokseni.

Jos siis oletetaan että olen kohdannut uuden tuttavuuden joka tuntuu tuntevan kiinnostusta minua kohtaan, nopeimmin vällyjen väliin on tunnuttu monesti päätyvän jos en osoita yhtikäs mitään kiinnostusta seksiä kohtaan, ja ääritapauksissa olen jopa hieman vastahakoinen kyseistä suoritetta kohtaan (joko syystä tai antaakseni itsestäni herrasmiesmäisen kuvan). Erään kerran ekoilla treffeillä kuultu "Kai ymmärrät ettei minulla ole sitten tapana harrastaa seksiä kovin uuden tuttavuuden kanssa?" muuttui toisilla tai kolmansilla treffeillä "Mä käyn suhun niin kuumana... siis miten voi olla ettet sä ole yhtään yrittänyt edes lähennellä mua?". Just. :roll:

Syitä voi vain arvailla. Ehkä jotkut naiset pelästyvät oikeasti etteikö mies olekaan kiinnostunut hänestä (seksuaalisesti), ja siksi heille tulee kiire todistaa itselleen ettei sillä puolella olekaan mitään vikaa. Vastaavasti jos olisi itse aloitteentekijänä, saisi se naisen varuilleen ja miettimään onkos tuolla puhtaita jauhoja pussissa.

Samaan hengenvetoon on todettava ettei tuo tietenkään kaikkiin naisiin toimi, eikä pitäisikään.

Mutta joo nyt pitää rientää panem... eikun ip-(itsensäpaljastelu)kursseille. Sulattele tätä sen aikaa vedellessäsi pikku kätösiin.
Bliss

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yönmustaritari kirjoitti:vitullako te sitä pillua saatte?
Epäilen, mutta voishan silläkin kokeilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yönmustaritari kirjoitti:Juolahti tässä tänään aamutoimien aikaan raapiessa taas kuolaa sohvatyynyistä, että vitullako te sitä pillua saatte? Kokemukset ja mahdollinen vertaistuki olisi tarpeen, koska minä en saa millään. En sitten millään.
Sympatiaa saat, neuvoja ei tipu kun en perkele itsekkään osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Vaola kirjoitti:
Gattaca voisi luoda sulle mainosmateriaalin.
Kiitos, tämähän huvitti.

Kun G on bannissa, niin onhan täällä sentään muitakin saamattomia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Clay »

BrianW kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Gattaca voisi luoda sulle mainosmateriaalin.
Kiitos, tämähän huvitti.

Kun G on bannissa, niin onhan täällä sentään muitakin saamattomia.
Meitä on tarpeeksi alottamaan vaikka vallankumouksen - muttaku ollaan vähän saamattomia.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Clay kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Gattaca voisi luoda sulle mainosmateriaalin.
Kiitos, tämähän huvitti.

Kun G on bannissa, niin onhan täällä sentään muitakin saamattomia.
Meitä on tarpeeksi alottamaan vaikka vallankumouksen - muttaku ollaan vähän saamattomia.
Heh, mitähän se vallankumous tavoittelisi ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Clay »

BrianW kirjoitti:
Clay kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Kiitos, tämähän huvitti.

Kun G on bannissa, niin onhan täällä sentään muitakin saamattomia.
Meitä on tarpeeksi alottamaan vaikka vallankumouksen - muttaku ollaan vähän saamattomia.
Heh, mitähän se vallankumous tavoittelisi ?
Nussivan maailman tuhoa ja alistamista tietysti. Eipä sinullakaan leikkaa kovin terävästi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Yönmustaritari kirjoitti:Tunnen naiset kyllä niin hyvin, että tiedän mistä ne pitää.
Ehkäpä vastaus piilee tässä. Ei kaikki naiset tykkää samoista jutuista eikä ole yhtään ainoaa asiaa, joka toimisi ihan kaikkiin. Osaan sellainen yleispätevä pillunsaantikikka voi olla totaalinen turn-off. Naisia on käsiteltävä yksilöinä, ainutlaatuisina sieluina, ei massana.
Kukkuluuruu!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Clay »

urasiili kirjoitti:Naisia on käsiteltävä yksilöinä, ainutlaatuisina sieluina, ei massana.
Ja miehiä ei tarvitse?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Clay kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Naisia on käsiteltävä yksilöinä, ainutlaatuisina sieluina, ei massana.
Ja miehiä ei tarvitse?
Miksei tarvitsisi? Tässä puhuttiin naisista, joten se on helppo laittaa lauseen subjektiksi. Ei sen toteaminen rajaa miesten yksilöllisyyttä mitenkään pois.
Kukkuluuruu!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Clay kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Meitä on tarpeeksi alottamaan vaikka vallankumouksen - muttaku ollaan vähän saamattomia.
Heh, mitähän se vallankumous tavoittelisi ?
Nussivan maailman tuhoa ja alistamista tietysti. Eipä sinullakaan leikkaa kovin terävästi.
Eipä todellakaan mutta senhän olet ennekin todennut. Ainoa lieventävä asianhaara lienee, että minulle tämä saamattomien maailmankuva on niin vieras.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Clay kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Gattaca voisi luoda sulle mainosmateriaalin.
Kiitos, tämähän huvitti.

Kun G on bannissa, niin onhan täällä sentään muitakin saamattomia.
Meitä on tarpeeksi alottamaan vaikka vallankumouksen - muttaku ollaan vähän saamattomia.
:D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Clay kirjoitti:Nussivan maailman tuhoa ja alistamista tietysti. Eipä sinullakaan leikkaa kovin terävästi.
Eikös saamattomien vallankumouksen tarkoitus ole saaminen? Vallankumoushan tunnetusti syö lapsensa.
prosessi

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
Clay kirjoitti:Nussivan maailman tuhoa ja alistamista tietysti. Eipä sinullakaan leikkaa kovin terävästi.
Eikös saamattomien vallankumouksen tarkoitus ole saaminen?
Ei tietenkään, vaan saavien muuttaminen saamattomiksi. Taisit juuri paljastua parantumattomaksi optimistiksi...
Yönmustaritari

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ei auttanut Rob Halford:n imitoiminen. Kylmää tuli paksuista aurinkolaseista ja kapteenihatusta huolimatta. Se on kannettava sylissä sohvalle siirtyminen sitten taas edessä.
urasiili kirjoitti:Naisia on käsiteltävä yksilöinä, ainutlaatuisina sieluina, ei massana.
Tähän asti hellyyden osoituksiinin on vastattu "jaa" tai "ai jaa", mikä sinänsä ei kyllä sielukkaalta vaikutta. Jos kaikilla niillä on se ja kukaan niistä ei anna sitä mulle niin on tässä hankala niihin asennoitua muuten kuin vitunkantotelineinä.

Seuraavaksi koitan juottaa niitä känniin.
Zeb

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Jos siis oletetaan että olen kohdannut uuden tuttavuuden joka tuntuu tuntevan kiinnostusta minua kohtaan, nopeimmin vällyjen väliin on tunnuttu monesti päätyvän jos en osoita yhtikäs mitään kiinnostusta seksiä kohtaan, ja ääritapauksissa olen jopa hieman vastahakoinen kyseistä suoritetta kohtaan (joko syystä tai antaakseni itsestäni herrasmiesmäisen kuvan).
Tämä saattaisi ehkä toimia. Tosin todennäköisimmin vain silloin jos olet aidosti se herrasmies, feikkauksen haistaa yleensä aika kauas. Sitten on vielä tämä naisalalajike, joka ei ryhdy seksiin ellei pidä miestä potentiaalisena loppuelämän kumppanina. Elcon evoluutiopsyka taitaa päteä muhun tässä suhteessa, vaikken haluaisikaan olla mikään typerä prototyyppi.

Vonkaaminen on varmin tapa saada ainakin minut katoamaan. Asiat joko tapahtuu luonnostaan tai sitten ei ollenkaan.

Ja Yönmusta, ei saa huijata tommosia, ei sua kukaan usko kuitenkaan.
elco

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja elco »

Zeb kirjoitti:Elcon evoluutiopsyka taitaa päteä muhun tässä suhteessa,
Vastarinta on turhaa, sinut assimiloidaan. Odotan viela vadimin ja urpiaisen ilmoittautumista remmiin, minka jalkeen voidaankin laittaa putka kiinni.

ObTopic: Osta hienompi auto.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti: Sitten on vielä tämä naisalalajike, joka ei ryhdy seksiin ellei pidä miestä potentiaalisena loppuelämän kumppanina.
Ovat aika harvassa tai sitten neitsyitä jonnekin yli 30-vuotiaaksi.
NuoriDaavid

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tää on toiminut aiemmin:
Vaola kirjoitti: "Leperleper mä mitään lepertele, mä tungen kikkelin sun perseeseen!"
Pyry-Matias

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Yönmustaritari kirjoitti:Kokemukset ja mahdollinen vertaistuki olisi tarpeen, koska minä en saa millään.
Ei pysty.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja huima »

Pyry-Matias kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Kokemukset ja mahdollinen vertaistuki olisi tarpeen, koska minä en saa millään.
Ei pysty.
No, kerro nyt.

Laitoitko jo kuvan galleriaan?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

En tykkää naisista jotka antavat ekalla kerralla, mutta yritän aina ekalla kerralla. Joskus sain, joskus en, nyt asiasta enää mitään tiedä en. joskus kirjoitettiin että tukka haromalla naiset ilmoittaa valmiutensa. Tänä aamuna pari tankkia haroi tukkaansa siihen malliin, että kiire tuli kävellä!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin