Mil saat?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Googlebot kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mulle nyt on ihan se ja sama, ajaako mies Ferraria vai Ladaa. Enhän mä sitä autoa tulis ikinä näkemään.
Miksi et? Koska laittaisit sen samantien myyntiin?
Reps! Tää oli hyvä. 8)

Eiku lähinnä kelailin sitä, että jos joku mies erehtyiskin joskus nu**imaan mua, niin todennäkösesti se ois niin ajokunnottomassa tilassa, ettei oo mitään merkitystä onko sillä ylipäänsä autoa vai ei. Rattijuoppous on nimittäin nou-nou..vaikka autossa onki nasta harrastaa seksiä.
Oliko tosi selkeästi selitetty?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mulle nyt on ihan se ja sama, ajaako mies Ferraria vai Ladaa. Enhän mä sitä autoa tulis ikinä näkemään.
Miksi et? Koska laittaisit sen samantien myyntiin?
Reps! Tää oli hyvä. 8)

Eiku lähinnä kelailin sitä, että jos joku mies erehtyiskin joskus nu**imaan mua, niin todennäkösesti se ois niin ajokunnottomassa tilassa, ettei oo mitään merkitystä onko sillä ylipäänsä autoa vai ei. Rattijuoppous on nimittäin nou-nou..vaikka autossa onki nasta harrastaa seksiä.
Oliko tosi selkeästi selitetty?
:)
chevilyn

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Kaava piparin saamiseen on seuraava. Kehu rumaa tai tavallisen näköistä naista kauniiksi ja kaunista naista älykkääksi. Aika yksinkertaista.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Clay »

chevilyn kirjoitti:Kaava piparin saamiseen on seuraava. Kehu rumaa tai tavallisen näköistä naista kauniiksi ja kaunista naista älykkääksi. Aika yksinkertaista.
Tosi älykäs kommentti.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

chevilyn kirjoitti:Kaava piparin saamiseen on seuraava. Kehu rumaa tai tavallisen näköistä naista kauniiksi ja kaunista naista älykkääksi. Aika yksinkertaista.


Ms. South Carolinaa varmaan täytyy sitten kehua älykkääksi?
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Nip »

NuoriDaavid kirjoitti: Ms. South Carolinaa varmaan täytyy sitten kehua älykkääksi?
:off: Jenkkinaiset kuuluu eri kategoriaan. Niiltä nyt saa kuka vaan, vaikka *piip*.

Suomalaisella eksotiikalla tekee ihmeitä siellä. Tietty, jos joku jenkki taas eksyy tänne niin kysyntä ja tarjonta on taas erilainen.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Herra Manala

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jenkkinaisilta saa kun toteaa kahteen peräkkäiseen lauseeseen vastauksiksi että "Oh my god, I so totally agree!" ja "I never thought it that way but yes, you're right."

Jos jenkkinaiset loppuu kesken niin tuota voi kokeilla myös...naisiin.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Nip »

Herra Manala kirjoitti:Jenkkinaisilta saa kun toteaa kahteen peräkkäiseen lauseeseen vastauksiksi että "Oh my god, I so totally agree!" ja "I never thought it that way but yes, you're right."

Jos jenkkinaiset loppuu kesken niin tuota voi kokeilla myös...naisiin.
Tuohan on avasi opetuksia: Muista joku naisen sanoma lause ja kun nainen lopettaa juttunsa, toista se lause ja sano loppuun :"I never thought of that."
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
chevilyn

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Clay kirjoitti: Tosi älykäs kommentti.
reps
NuoriDaavid kirjoitti: Ms. South Carolinaa varmaan täytyy sitten kehua älykkääksi?
Noinkin hämmästyttävän fiksun ja syvällisen hengentuotoksen jälkeen älykkääksi kutsuminen olisi suorastaan vähättelyä.

Toinen mikä tuli mieleeni on ensin kuunnella vastapuolen näkemyksiä jostain asiasta ja sitten toistaa vähän myöhemmin samat mielipiteet ominaan, jolloin vastapuoli ajattelee, että wautsi tämä tyyppihän ajattelee ihan samalla tavalla kuin minä. Vähänkö se on ihq!!1!
Herra Manala

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

chevilyn kirjoitti:Toinen mikä tuli mieleeni on ensin kuunnella vastapuolen näkemyksiä jostain asiasta ja sitten toistaa vähän myöhemmin samat mielipiteet ominaan, jolloin vastapuoli ajattelee, että wautsi tämä tyyppihän ajattelee ihan samalla tavalla kuin minä. Vähänkö se on ihq!!1!
Yritätsä nyt iskee mua, vai oliks tää vaan sattumaa?
chevilyn

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti: Yritätsä nyt iskee mua, vai oliks tää vaan sattumaa?
Ai kappas vain, sama idea. Älä huoli, en ole uimassa liiveihin :D
Herra Manala

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

chevilyn kirjoitti:Ai kappas vain, sama idea. Älä huoli, en ole uimassa liiveihin :D
Tääkin laini taitaa kuulua tohon "heruta nyt" esittämiseen...

"Älä huoli, en mä ajattele sua silleen seksiobjektina - vaikka siis kyllähän sä olet todella seksikäs - vaan mä arvostan sun mielipiteitä ja älykkyyttäsi."
chevilyn

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti: Tääkin laini taitaa kuulua tohon "heruta nyt" esittämiseen...
No voi reps. Älä oleta, se ei sovi sulle.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja cardic »

lupaamalla tiskata ja imuroida seuraavana paivana
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

cardic kirjoitti:lupaamalla tiskata ja imuroida seuraavana paivana
Kyllä nainen melko pian oppii vaatimaan tiskaukset ja imuroinnit etukäteen...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:
cardic kirjoitti:lupaamalla tiskata ja imuroida seuraavana paivana
Kyllä nainen melko pian oppii vaatimaan tiskaukset ja imuroinnit etukäteen...
Imuroi sä ensin niin mä imuroin sitten.
Googlebot

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Suvinen kirjoitti:
Nip kirjoitti: Suomalaisella eksotiikalla tekee ihmeitä siellä..
:rofl:
Huonoja omakohtaisia kokemuksia? :oops:

Minä en osaa sanoa suomalaisen eksotiikan toimivuudesta juurikaan. Ranskassa kaikki naiset kulkivat nenä niin pystyssä etteivät edes nähneet minua, tunsin olevani heille pelkkää ilmaa. Tunnen tosin kaksi suomalaista äijää jotka ovat pariutuneet ranskalaisten naisten kanssa ja tuoneet heidät Suomeen, kai kyseisissä herroissa sitten jotain ranskalaisiin vetoavaa attraction animale oli.

Venäjällä puolestaan yllättävän kauniitkin naiset jäivät tuijottamaan perään jos kuulivat minun puhuvan sanaakaan englantia tai suomea, joskus jopa silloin vaikka olivat jonkun toisen miehen käsikynkässä. Oletan etteivät he kaikki voineet olla maksullisia naisia jotka vain etsivät seuraavaa uhria? Sponsoria olisivat mahdollisesti kuitenkin hakeneet, mutta minähän en sellaiseen lankaan mene.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Googlebot kirjoitti: Minä en osaa sanoa suomalaisen eksotiikan toimivuudesta juurikaan. Ranskassa kaikki naiset kulkivat nenä niin pystyssä etteivät edes nähneet minua, tunsin olevani heille pelkkää ilmaa. Tunnen tosin kaksi suomalaista äijää jotka ovat pariutuneet ranskalaisten naisten kanssa ja tuoneet heidät Suomeen, kai kyseisissä herroissa sitten jotain ranskalaisiin vetoavaa attraction animale oli.

Venäjällä puolestaan yllättävän kauniitkin naiset jäivät tuijottamaan perään jos kuulivat minun puhuvan sanaakaan englantia tai suomea, joskus jopa silloin vaikka olivat jonkun toisen miehen käsikynkässä. Oletan etteivät he kaikki voineet olla maksullisia naisia jotka vain etsivät seuraavaa uhria? Sponsoria olisivat mahdollisesti kuitenkin hakeneet, mutta minähän en sellaiseen lankaan mene.
Itsekin ihmettelin todella pitkään, miten näihin ranskalaispimuihin oikein tehdään vaikutus. Vähän yksinkertaisena kaverina ajattelin, että toisin kuin armaassa kotimaassani, naisiin vetoaisi lukeneisuus ja kirjaviisaus, mutta yleissivistykseni esittely ja filosofointi ei tuottanut minkäänlaista tulosta. Kunnes sitten eräänä päivänä vetäisin bileissä perskännit, vieläpä nolostuttavan arrogantit sellaiset, ja enkös löytänyt itseni tytön vierestä. Kääntöpuoli oli, että yö kului mukavasti vessassa oksentaessa, ja tässä alkutilassa minusta oli hädin tuskin edes sattumanvaraiseen klähmintään.

(Rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että olen kyllä todistanut muunkintyyppistä suomalais-ranskalaista pariutumista.)

Spekuloin tässä sen verran, että mitä tulee kunnollisen suomalaispojan mahdollisuuksiin itäneitosten keskuudessa, niin vaihtoehtoja lienee kaksi - ensinnäkin tämän kunnollisuuden saattaa joku tulkita hyväntahtoisuudeksi ja hyväntahtoisuuden hölmöydeksi ja käyttää sitä hyväkseen; mutta toisaalta ei ehkä ole ehkä mahdotonta, että melkoisen huonoon kohteluun tympääntynyt slaavilaisneito saattaa oikeasti kiinnostua mukavanoloisesta suomipojasta. Edellistä olen kyllä nähnyt, jälkimmäisestä on niukemmin tietoa. Ehkä tämän vuoksi itäneidot herättävät minussa lievää kauhua (kuten tarkemmin ajatellen useimmat naiset).

Pitäisköhän katsastaa asia itse? Mitäs se viisumi Venäjälle maksoikaan?
prosessi

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Nip kirjoitti: Suomalaisella eksotiikalla tekee ihmeitä siellä..
:rofl:
Ranskassa kaikki naiset kulkivat nenä niin pystyssä etteivät edes nähneet minua, tunsin olevani heille pelkkää ilmaa.
Auts. Tuosta muistuikin mieleeni kaikkien aikojen surullisimmalla tavalla päättynyt minuun kohdistunut iskuyritys, Pariisissapa tietenkin. Taisin vaikuttaa minäkin siltä, että kuljin nenä pystyssä. Ranskankielentaitoni kun on melko heikko, ymmärrän ihan kohtuuhyvin, mutta puhumisen suhteen on enemmän ongelmia. Pariisissa yksin haahuillessani sitten joku prätkäjätkä pysähtyi iskemään minua, ja pahoitellen sanoin hänelle - ranskaksi - yhden niistä harvoista lauseista, joka tuli ihan sujuvasti: En osaa puhua ranskaa. Heppu näytti ensin hyvin hölmistyneeltä ja häipyi sitten todella kimpaantuneena paikalta. Vasta jälkeenpäin tajusin, että hän mitä ilmeisimmin oli tulkinnut totuuden silkaksi vittuiluksi...
Sheetlord

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Nip kirjoitti:toista se lause ja sano loppuun :"I never thought of that."
Eikös tuo ollut South Parkissa?

:on:
Noraaminen on aina toimiva keino. Et ole huomaavinasi vieressäsi olevaa kaunista naista baaritiskillä.

Jos ajaudut kämpille naisen kanssa ja daami esittää "en mä halua/voi/viitsi panna sun kanssa", ehdotat että käydään nukkumaan ja käännät kylkeä. Sinut raiskataan seuraavan viiden minuutin kuluessa.
Herra Manala

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sheetlord kirjoitti:Jos ajaudut kämpille naisen kanssa ja daami esittää "en mä halua/voi/viitsi panna sun kanssa", ehdotat että käydään nukkumaan ja käännät kylkeä. Sinut raiskataan seuraavan viiden minuutin kuluessa.
Nii-i. Mut joskus on kyllä käynyt niinkin, että se on tapahtunut vasta aamulla, jos nainen on ollut sellainen... naiseksi vaikea.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Nip »

Googlebot kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Nip kirjoitti: Suomalaisella eksotiikalla tekee ihmeitä siellä..
:rofl:
Huonoja omakohtaisia kokemuksia? :oops:
Miten niistä saa huonoja kokemuksia? Ehkä sillä, että alueella olis ollut suomalaistarjontaa enemmänkin ja itse olisi jäänyt kylmäksi.

Tästä voikin vain päätellä, että naiset haluavat samaa kuin vaatteiden kanssa: samanlaista ei saa kävellä vastaan. Pitää myös huomioida, että kaikki erikoiset vaatteet eivät ikinä päädy kenenkään päälle... paitti tietenkin niitten erikoisryhmien mukaan. Enough said.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Nip »

Sheetlord kirjoitti:
Nip kirjoitti:toista se lause ja sano loppuun :"I never thought of that."
Eikös tuo ollut South Parkissa?
Kuten manalan avatar?
Nip kirjoitti: Tuohan on avasi opetuksia...
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Sheetlord

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Nip kirjoitti:Kuten manalan avatar?
My bad. Pikalukua, u know..
SaintJohnPerse

Re: Mil saat?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Herra Manala kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Jos ajaudut kämpille naisen kanssa ja daami esittää "en mä halua/voi/viitsi panna sun kanssa", ehdotat että käydään nukkumaan ja käännät kylkeä. Sinut raiskataan seuraavan viiden minuutin kuluessa.
Nii-i. Mut joskus on kyllä käynyt niinkin, että se on tapahtunut vasta aamulla, jos nainen on ollut sellainen... naiseksi vaikea.
Tai sitten nukkuessa? :D
Vastaa Viestiin