Nuorten miesten sperman laatu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Hulluhauki
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 03.10.2005 22:01

Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Hulluhauki »

YLE:n Aamunpeili tänään: Turun Yliopiston fysiologianlaitoksen tutkimuksen mukaan nuorten miesten sperman laatu on heikentynyt hälyttävästi. Se tulee kuulemma johtamaan hedelmöityshoitojen räjähdysmäiseen kasvuun.
Tuota...Hei nuoret naiset! Minulla olisi ehdotus. Alkakaa käyttämään hedelmöitykseen meitä, khrm, vanhemman polven miehiä.
Etuja on paljon: halpaa, nautinto mukana samassa paketissa, joissaintapauksissa jopa järisyttävä nautinto, jäisi turha vonkaaminen baareissa vähemmälle jne.
Näkyykö se jotenkin päällepäin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hulluhauki kirjoitti:YLE:n Aamunpeili tänään: Turun Yliopiston fysiologianlaitoksen tutkimuksen mukaan nuorten miesten sperman laatu on heikentynyt hälyttävästi. Se tulee kuulemma johtamaan hedelmöityshoitojen räjähdysmäiseen kasvuun.
Tuota...Hei nuoret naiset! Minulla olisi ehdotus. Alkakaa käyttämään hedelmöitykseen meitä, khrm, vanhemman polven miehiä.
Etuja on paljon: halpaa, nautinto mukana samassa paketissa, joissaintapauksissa jopa järisyttävä nautinto, jäisi turha vonkaaminen baareissa vähemmälle jne.
Asiaa. :hail:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jo vain.
Minun siitospalkkioni on kohtuullinen. Sanotaanko viisi donaa per raskaus plus kulut. Pystytisuisille hoikille alennuksena neljä donaa. Hintaan kuuluu yhdyntä niin monta kertaa kuin hedelmöittyminen onnistuu. Raskauden onnistumisesta todetun hedelmöittymisen jälkeen en anna takuita.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

Hulluhauki kirjoitti: YLE:n Aamunpeili tänään: Turun Yliopiston fysiologianlaitoksen tutkimuksen mukaan nuorten miesten sperman laatu on heikentynyt hälyttävästi. Se tulee kuulemma johtamaan hedelmöityshoitojen räjähdysmäiseen kasvuun.
Tuota...Hei nuoret naiset! Minulla olisi ehdotus. Alkakaa käyttämään hedelmöitykseen meitä, khrm, vanhemman polven miehiä.
Etuja on paljon: halpaa, nautinto mukana samassa paketissa, joissaintapauksissa jopa järisyttävä nautinto, jäisi turha vonkaaminen baareissa vähemmälle jne.
Kyllä ilmeisesti meillä hiukkasen vanhemmilla tuo sperman laatu on vielä hedelmöityskykyistä, joten suosittelen lämpimästi meidän käyttöä myös näihin tarpeisiin.
Samaan pakettiin todellakin saa kypsän iän kokenutta ja ihanaa rakastelua ihan ilmatteeksi.
Mulla on vaan se riski, että saattaapi tulla noita kaksosia, kun ittelläni niitä jo on(tyttö/poika), joten kertalaakista kummatkin sukupuolet tulisi hankittua. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vaola kirjoitti:Tuota, mä olen käsittänyt että identtisen kaksosuuden perimä voi vaikuttaa miehen kykyyn siittää kaksoset. Ei erimunaisten kaksosten. Vai millä ilveellä miehen perimä saa naisen irrottamaan kaksi munasolua???
Jos martzan siittiöt ovat niin ihQuja, että munasolut eivät malta odottaa omaa vuoroaan?
Lilo

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Tuota, mä olen käsittänyt että identtisen kaksosuuden perimä voi vaikuttaa miehen kykyyn siittää kaksoset. Ei erimunaisten kaksosten. Vai millä ilveellä miehen perimä saa naisen irrottamaan kaksi munasolua???
Jos martzan siittiöt ovat niin ihQuja, että munasolut eivät malta odottaa omaa vuoroaan?
Tai huikea imukyky?

(Eikun äh, ei se ollutkaan sperma vaan Libresse...taas meni pieleen.)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vaola kirjoitti:
Jostain muistan lukeneeni että jos nainen nauttii oikein paljon, hän saattaa irrottaa toisenkin munasolun. Tiedä sitten kuinka tieteellisesti tämäkin väite on tutkittu... :roll:
Epäilen suuresti todellakin väitteen takana olevaa tutkimuspohjaa. Näkemykseni mukaan (ja hatarien biologian tietojeni) munasolu (tai useampi) "kypsyy" jonkin aikaa ja sitten kypsyttyään irtoaa. Ei siinä orkku paljon kerkeä tehdä, ellei sitten ole kysymys pidemmän aikavälin tapahtumista. Mutta epäilen yksittäisen tapahtuman (oli se sitten mikä superpano hyvänsä) tehokkuutta tässä asiassa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Saattaisiko määrä mahdollisesti korvata laadun?
WanhaPervo

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Vaola kirjoitti:
Minusta on muutenkin huvittavaa, kun usein taloon tultua kaksoset, kaikki kehuvat lasten isän loistavaa kykyä siittää ja pitänevät tätä varsinaisena orhina.
Kuinka laajaan otokseen tämä havainto perustuu?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Tuota, mä olen käsittänyt että identtisen kaksosuuden perimä voi vaikuttaa miehen kykyyn siittää kaksoset. Ei erimunaisten kaksosten. Vai millä ilveellä miehen perimä saa naisen irrottamaan kaksi munasolua???
Mitä näihin kaksosten saamiseen tulee, totta kai, naisella on se tärkein ominaisuus tulla kaksoisraskaaksi. Käsitykseni mukaan, kuukautisten aikan naisilla irtoaa munasoluja yhdestä moneen. Riippuu ihan naisesta. Toisilla irtoaa vain yksi ja toisilla useampikin. Totta kai myös, jos miljoonat siittiöt ovat pirteitä, iloisia ja toimintakykyisä, ne tunkeutuvat niin moneen munasoluun kuin niitä on heille tarjolla. Kun kaksosissa on kyseessä eri sukupuolet, ovat ne aina hedelmöittyneet silloin kahteen eri munasoluun ja niillä on myös silloin eri istukat jne. Kun kyseessä on normaali, saman sukupuolen kaksoset, niin silloin kaksi siittiötä on voinut mennä myös samaan munasoluun ja niin on vain yksi istukka kummallekkin lapselle, mutta voi hvyin olla myös kahdessa eri munasolussa raskaus. Indenttisissä raskauksissa sukupuolihan on aina sama ja nimenomaan aina yhteen munasoluun hedelmöittyneenä.

Kaksosraskauksiin nimenomaan vaikuttaa naisen perimä. Ex:ni suvussa on ollut aikaisemmin muutamia kaksosia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Leilah

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Gattaca kirjoitti:Jo vain.
Minun siitospalkkioni on kohtuullinen. Sanotaanko viisi donaa per raskaus plus kulut. Pystytisuisille hoikille alennuksena neljä donaa.
Aika kallista. Mutta uusi, pieni elämä on.
Hebuli

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Keskustelun yksi sivujuonne on ollut väite, että vanhemmilla miehillä olisi parempi sperman laatu kuin nuorilla haastajillaan. Mutta pitääkö tämä edes paikkansa? Jos ympäristömyrkyt heikentävät siemennesteen laatua aikuisilla ihmisillä, eivätkö ne ole näinä vuosikymmeninä vaikuttaneet samalla tavoin myös vanhempiin herrasmiehiin? Vai katsotaanko tämän määräytyvän vain henkilön kehitysvaiheessaan saamista ympäristömyrkyistä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ilta-Sanomissa tänään 7.10:
"Siittiökadon uskotaan johtuvan mm. naisten lisääntyneestä tupakoinnista. Raskausaikana tupakointi pudottaa poikavauvan siittiöiden määrän jopa kolmannekseen."

Jos noin, niin sitten ei koske niitä vanhempia sukupolvia, joiden äitien tapoihin eikä naisten tapoihin yleensäkään ei kuulunut tupakointi.

Eikä nykymuotoinen "bilettäminen".
Big Brotherissa huvitti, kun se tyhmä kana pissislutka Hanna kertoi saaneensa keskenmenon. Mitenkään keskenmenoon yhdistämättä selitti, että ekan raskauskuukauden joi baareissa kuten ennenkin, koska muutenhan kaverit olisivat ihmetelleet! :D Olisivat varmaan luulleet, että Hanna on raskaana?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt alkaa näkymään tuon ylettömän geelinkäytön vaarat. Luonnonvalinta karsii metroseksuaalit pois yhteiskunnasta, jee jee.

Tum di dum dum. Tiditaa taa taa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Feiz

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Gattaca kirjoitti:Ilta-Sanomissa tänään 7.10:
"Siittiökadon uskotaan johtuvan mm. naisten lisääntyneestä tupakoinnista. Raskausaikana tupakointi pudottaa poikavauvan siittiöiden määrän jopa kolmannekseen."

Jos noin, niin sitten ei koske niitä vanhempia sukupolvia, joiden äitien tapoihin eikä naisten tapoihin yleensäkään ei kuulunut tupakointi.

Eikä nykymuotoinen "bilettäminen".
Big Brotherissa huvitti, kun se tyhmä kana pissislutka Hanna kertoi saaneensa keskenmenon. Mitenkään keskenmenoon yhdistämättä selitti, että ekan raskauskuukauden joi baareissa kuten ennenkin, koska muutenhan kaverit olisivat ihmetelleet! :D Olisivat varmaan luulleet, että Hanna on raskaana?

Oon 2 jaksoa puoleenväliin kattonu tota sarjaa. Seuraavana viikkotehtävänä vois olla Hannan venäläinen ruletti yksin yksipesäisellä revolverilla. Gimma 27 ja eronnut jo kerran ja keskenmeno kaupan päälle. Scum of the earth.
Exsat

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Feiz kirjoitti:Gimma 27 ja eronnut jo kerran ja keskenmeno kaupan päälle. Scum of the earth.


:off:

Lisäksi vielä kääntynyt ensin miehen perässä Jehovaksi ja sitten vielä eron jälkeen takaisin. :muu:

Kaikesta Hannan pöljyydestä huolimatta Gattacan vahingonilo keskenmenosta oli ilkeää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Exsat kirjoitti:Lisäksi vielä kääntynyt ensin miehen perässä Jehovaksi ja sitten vielä eron jälkeen takaisin. :muu:

Kaikesta Hannan pöljyydestä huolimatta Gattacan vahingonilo keskenmenosta oli ilkeää.
En mä keskenmenosta iloinnut!!!
Vaan tuo asenne huvitti, että ei voi raskaana lopettaa juomista kun kerran kaverit alkaisi kyselemään.

Edit: ei voi todistaa, että keskenmenonsa baarielämästä johtuisi. Ehkä ei. Mutta tuskin tukikaan onnistunutta raskautta.

Muijan jehovuus tai paremminkin jehovalaisen kelpuuttaminen mieheksi on sinänsä jo todiste tyhmyydestä. Minä tiedän, kun olen sen väen kanssa tekemisiin joutunut.
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.10.2005 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun mielestä nuorten miesten sperman laatu on ihan jees. Semmonen sopivan kitkerä ja hapokas maku, koostumus ei liian liimamaista.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Mun mielestä nuorten miesten sperman laatu on ihan jees. Semmonen sopivan kitkerä ja hapokas maku, koostumus ei liian liimamaista.
Voisin ehkä kommentoida meidän hiukkasen iäkkäämpie puolesta, että paraneekohan se sperman maku ja laatu myös iän myötä kuten hyvät viinit tekevät :wink:

Mikäli varttuneemman väen siittiöt ovat virkeämpiä ja iloisempia kuin nykynuorten, tuntuisi, että se vaikuttaisi myös sperman makuun. Ainakin mun ystävättäreni mielestä maku ei ole ällötävä vaan ihan yes, nieltäväksi. Tekeekin sitä ihan kiitettävästi.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mun mielestä nuorten miesten sperman laatu on ihan jees. Semmonen sopivan kitkerä ja hapokas maku, koostumus ei liian liimamaista.
Voisin ehkä kommentoida meidän hiukkasen iäkkäämpie puolesta, että paraneekohan se sperman maku ja laatu myös iän myötä kuten hyvät viinit tekevät :wink:

Mikäli varttuneemman väen siittiöt ovat virkeämpiä ja iloisempia kuin nykynuorten, tuntuisi, että se vaikuttaisi myös sperman makuun. Ainakin mun ystävättäreni mielestä maku ei ole ällötävä vaan ihan yes, nieltäväksi. Tekeekin sitä ihan kiitettävästi.
:shock:
Taas meni ohi ja ikkunasta ulos vai?

Mutta hienoa että Ystävättärellesi spesse maistuu. Siinähän on proteiineja ja kaikkee.
Exsat

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gattaca kirjoitti:
Exsat kirjoitti:LKaikesta Hannan pöljyydestä huolimatta Gattacan vahingonilo keskenmenosta oli ilkeää.
En mä keskenmenosta iloinnut!!!
Vaan tuo asenne huvitti, että ei voi raskaana lopettaa juomista kun kerran kaverit alkaisi kyselemään.
Ok. Pahoittelen syytöstäni, tulkitsin huvituksen aiheuttajan väärin.


edit. En ota kantaa Jehovaksi ryhtymisen järkevyyteen, mutta uskontokunnan vaihtaminen seurustelukumppanin mukaan on kyllä ääliömäistä. Sen vielä ymmärrän, että toisen kautta löytää uuden uskon, mutta että kumppanista erotessaan eroaa myös uudesta uskontokunnastaan... :roll:
Viimeksi muokannut Exsat, 07.10.2005 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:Saattaisiko määrä mahdollisesti korvata laadun?
Ralf Königin homosarjakuvassa kerrottiin, että tuollainen saavutetaan niin, että kiihdytetään spermantuotantoa runkkaamalla monta kertaa joka päivä, sitten ollaan "varastoon" kolme päivää runkkaamatta. Siispä minullakin runkkaustiheyteni takia lentää noin, tai lentäisi jos malttaisin olla kolme päivää runkuttelematta.

Hups.. paljastuuko tuosta, että olen runkkari??
Edit: Ja vielä runkkari joka lukee homosarjakuvia? 130% sittenkin, juunou poks.
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.10.2005 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Taas meni ohi ja ikkunasta ulos vai?
Ei mennyt ohi eikä ikkunasta ulos! Minkä takia olisi pitänyt?
Elämähän on suolaisen ihanaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Ei mennyt ohi eikä ikkunasta ulos! Minkä takia olisi pitänyt?
Elämähän on suolaisen ihanaa.
Mun rupes just tekee mieli ihanan suolaista makkaraa. Kiitti vaan...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Exsat kirjoitti:Ok. Pahoittelen syytöstäni, tulkitsin huvituksen aiheuttajan väärin.
.
Keskenmeno on kamala asia kelle vaan, johtui sitten mistä vaan. En iloitse.
Exsat kirjoitti: mutta uskontokunnan vaihtaminen seurustelukumppanin mukaan on kyllä ääliömäistä. Sen vielä ymmärrän, että toisen kautta löytää uuden uskon, mutta että kumppanista erotessaan eroaa myös uudesta uskontokunnastaan... :roll:
Aika tuuliviiri. Sillä välillä on saattanut käydä jehovien "konventeissakin" tutkiskella jehovien tapaan Raamattua eikä ole syönyt vertakaan. Mahdollista, että on omalla pinnallisella tavallaan ollut tosissaankin.

Edit: viimeisen rivin olut--> ollut :)
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.10.2005 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin