Nuorten miesten sperman laatu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Mun rupes just tekee mieli ihanan suolaista makkaraa. Kiitti vaan...
Ei muuta kuin kaupan kautta kotiin, suolainen makkara kainalossa. :lol:

Kai sitä on kohta lähdettävä todella kaupan kautta kotiin. Broileria ja riisiä lapsille ja sillee...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
martza kirjoitti:Ei mennyt ohi eikä ikkunasta ulos! Minkä takia olisi pitänyt?
Elämähän on suolaisen ihanaa.
Mun rupes just tekee mieli ihanan suolaista makkaraa. Kiitti vaan...
Ok... se pääsee töistä klo 20.30.. metrolla menee n. 20 minuuttia, kotona se olis n. klo 21.10.

Mä ilmoitan sit klo 21.18 oliko se nuoren miehen sperma minkälaatuista.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ok... se pääsee töistä klo 20.30.. metrolla menee n. 20 minuuttia, kotona se olis n. klo 21.10.
Mä ilmoitan sit klo 21.18 oliko se nuoren miehen sperma minkälaatuista.
:evil:
Mä haluun kans nuorta makkaraa. Tuo kohta kolmekymppinen kurppa ei kauan enää toimi.
Vaihetaanko? :jouden:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ok... se pääsee töistä klo 20.30.. metrolla menee n. 20 minuuttia, kotona se olis n. klo 21.10.
Mä ilmoitan sit klo 21.18 oliko se nuoren miehen sperma minkälaatuista.

Vaihetaanko? :jouden:
Not in a million years :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Mä haluun kans nuorta makkaraa. Tuo kohta kolmekymppinen kurppa ei kauan enää toimi.
Vaihetaanko
Miks aina nuorta makkaraa. Eikö se hiukkasen vanhempi makkara olisi paikallaan, jos maku/koko/vireys on kuin nuorella?

Ei kai jo kolmekymppisellä makkaralla ala olemaan veltostumisen merkkejä? Ei muuta kuin makkaralle kivaa jumppaa säännöllisesti kivalta jumpparilta. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja annepa »

martza kirjoitti: Kun kyseessä on normaali, saman sukupuolen kaksoset, niin silloin kaksi siittiötä on voinut mennä myös samaan munasoluun ja niin on vain yksi istukka kummallekkin lapselle, mutta voi hvyin olla myös kahdessa eri munasolussa raskaus. Indenttisissä raskauksissa sukupuolihan on aina sama ja nimenomaan aina yhteen munasoluun hedelmöittyneenä.
No ei tämä nyt ihan näin mene....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

annepa kirjoitti: No ei tämä nyt ihan näin mene....
Kyllä se mun tietääkseni menee. Ainakin se on varmaa, että identtiset kaksoset ovat aina samaa sukupuolta ja yhdessä munasolussa kehittyneet. Jos sukupuolet ovat erit, ne eivät ole koskaan identtisiä kaksosia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja martza »

Sorry olin hieman väärässä näiden kaksosten suhteen. Tässä määritelmiä niistä:

Samanmunaiset (identtiset) kaksoset syntyvät, mikäli solumassa jakautuu kahteen osaan siinä vaiheessa kun solut vapautuvat munasolun kuoresta. Samanmunaisilla kaksosilla on sama perimä ja siten myös sama sukupuoli.

Erimunaiset kaksoset syntyvät siten, että kaksi munasolua irtoaa samanaikaisesti ja joutuu kahden eri siittiön hedelmöittämäksi. Syntyvät lapset eivät muistuta toisiaan enempää kuin sisarukset yleensäkään ja he voivat olla joko samaa tai eri sukupuolta
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Lisäksi vielä kääntynyt ensin miehen perässä Jehovaksi ja sitten vielä eron jälkeen takaisin. :muu:

Kaikesta Hannan pöljyydestä huolimatta Gattacan vahingonilo keskenmenosta oli ilkeää.
En mä keskenmenosta iloinnut!!!
Vaan tuo asenne huvitti, että ei voi raskaana lopettaa juomista kun kerran kaverit alkaisi kyselemään.

Edit: ei voi todistaa, että keskenmenonsa baarielämästä johtuisi. Ehkä ei. Mutta tuskin tukikaan onnistunutta raskautta.
Kattelin myös ton jakson ja keljutti kun en saanut selvää (muksu jokels vieressä), että sanoiko se tosiaan juoneensa baarissa vai oliko siis vain paikalla. Mielessäni ajattelin, että tietenkään ei juonut, eihän kukaan nyt niin ääliö ole, että telkkarissa tunnustaisi "dokanneensa vain, ettei kukaan ihmettelisi" ja kun lapsi tosiaan olisi vielä ollut toivottu ja miehensä sitä niin hehkutti kaikille... Ihan varmastiko sanoi ryypiskelleensä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kyllä mun mielestä sanoi ekan kuukauden ryypänneensä, ettei kaverit ihmettelis. Ei ole mulla nauhalla, että tarkistaisin. Sitä en tiedä oliko kuukausi lasketusta alusta vai raskauden havaitsemisesta.

Edit: sitten ne akat puhui, että hölmön näköistä kun ISOmahaiset naiset dokaa baarissa. Vittu varhaisvaiheessahan se sikiö haavoittuvin kai on?
hermine

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun käsittääkseni ainakaan ensimmäisten viikkojen aikana millään mitä äiti tekee ei juurikaan ole vaikutusta sikiöön eli periaatteessa voisi ryypätä sydämensä pohjasta, vaikka harvapa siinä vaiheessa edes tietää olevansa raskaana. En sitten tiedä jos ensimmäisen kuukauden lopulta...eikö 3-6 kk ole kuitenkin kaikista häiriöille herkintä aikaa, ei ne ekat kuukaudet?

En ole tuota ohjelmaa katsonut (ehkä parempi niin) mutta jotenkin alkoi nyt käydä kauheasti sääliksi sitä Hannaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En tiedä noista raskausviikoista.
Mutta minä en naistani (siis ketä?) suostuisi lapsentekomielessä panemaankaan, jos tuo ei ensin lopettaisi röökaamista ja dokaamista kokonaan. Minun lapsenihan siinä pelissä on.

Mutta olen lukenut, että kännissä olevan isin siittämistä lapsista tulee hermoheikkoja ja epävarmoja. Minut on kuulemma siitetty kännissä.. :roll:
Geetzu

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Edit: sitten ne akat puhui, että hölmön näköistä kun ISOmahaiset naiset dokaa baarissa. Vittu varhaisvaiheessahan se sikiö haavoittuvin kai on?
Itse en halunnut baariin mennä sen metelinkään vuoksi isomahaisena. Sen kyllä huomasi miten sikiö reagoi kovaan meteliin. Kuulohan kehittyy jo viikolla 20? Tuosta raskauden aikana juopottelusta ja polttamisesta jauhetaan enemmän kuin ennen ja hyvä. Omien vanhempiemme aikana se kai vasta alkoi... En jaksa googletella nyt, enkä enää näitä niin tarkkaan muista, mutta muistelisin hermine, että sikiö pyrkii alkuraskauden aikana nimenomaan suojaamaan itseään äitin tarjoamilta haitoilta. Jos alkoholia on veressä paljon, pyrkii pikku-ihminen kehittämään ensin muita osiaan kuin aivojaan. Esimerkki, jolla muistelisin oman lekurin lohdutelleen kun panikoin "tappaneeni muksuani ekat 15 viikkoa"...
Hulluhauki
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 03.10.2005 22:01

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Hulluhauki »

Jopas täällä.
Mutta hei nuoret naiset ! Miten on ? Tehdäänkö diili ?

Jos vastauksesi on myönteinen, kuvailisitko lyhyesti miten sen haluat tapahtuvan.
Ei ole mitään kuvaa, miten te nykyajan parikymppiset , vaaleakaulaiset saavuttamattomat, sen teette. Mikä on vaatimustasonne ?
Näkyykö se jotenkin päällepäin?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu ja muut kirjoitti:"puhetta hannasta"
kuten terhikin sen sanoi "hanna on typerä kana"
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
SnapaHead

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Gattaca kirjoitti:. Minut on kuulemma siitetty kännissä.. :roll:
Joo, en minäkään sun mutsias selvinpäin pistelis.

Pystyiskö pistää? Koska ko. heilautuksen olen kuullut kadettihomolta niin täytyy ymmärtää, että kadeteilla ja muutenkin inttiurpoilla on samanlainen penis kuin kissoilla. Kerta voi pistää. Ja kaikkea.

Mutta takaisin aiheeseen (vihaan OT:ta enemmän kuin sitä ei HC:ta paskasarjaa OC:ta). Mutsis ei kyllä itse ollut kännissä niin ei se tainnut tykätä siitä miten tökin oikealta ja vasemmalta, ylhäältä ja alhaalta, niin vain käyttelin kikkeliäni kuin Hanna Pakarinen trukkia.

Tämä nyt päälimmäisenä painoi mieltä. Niin ja sen kun painoin äiteetetäs niin unohdin puhelimen baarin eilen. Toivottavasi muuten äitees on pirtsakan näköinen.
Että voi sanoa skoranneensa toivottua tavaramerkkiä, eikä niinku, tieks sillee mitää.... niinku... niiinku.. rumaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Snapa:
Sun vittuilutaso on laskenut.
Tuo oli jo alkeellista. Ei ole tehonnut minuun sen jälkeen kun paras kaverini neljätoistakesäisiä ollessamme kiusasi minua: "Minä panin äitiäs viime yönä. Kehui ettei ole koskaan niin hyvää miestä saanut."

Mutta Snapa: Isäsi imee kyrpää Helvetissä.
Tarkoitan OIKEAA isääsi.
Sitä hermadopikkukikupiputapausta Jämijärveltä.
SnapaHead

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Gattaca kirjoitti:Snapa:
Sun vittuilutaso on laskenut.
Tuo oli jo alkeellista. Ei ole tehonnut minuun sen jälkeen kun paras kaverini neljätoistakesäisiä ollessamme kiusasi minua: "Minä panin äitiäs viime yönä. Kehui ettei ole koskaan niin hyvää miestä saanut."

Mutten Snapa: Isäsi imee kyrpää Helvetissä.
Tarkoitan OIKEAA isääsi.
Alkeellista? Älä nyt saatana! Siis mutsinnussimiskama vai?
Mikäs ämmä sinusta on tullut?
Siis ei tainnut kuitenkaan liian alkeellista olla kun taisit hieman loukkaantua...? Siis pikkutyttö... mitä hä? Suutuit jostain tuollaisesta. Olet sä kyllä epeli.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mun äiteetä ei nussi kuin minä ja miun iskä!!! Nyt tuli Snapa turpiin! Lyön niin kovvoo että tinttitukkas tippuu piästä!
SnapaHead

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Gattaca kirjoitti:Mun äiteetä ei nussi kuin minä ja miun iskä!!! Nyt tuli Snapa turpiin! Lyön niin kovvoo että tinttitukkas tippuu piästä!
Kerro sitten johonkin väliin että miten pihalla pitää olla, että luulee mutsinnussimis -läpän olevan vittuilua ja siihen perään miten siitä voi ottaa nokkiinsa...? Siis sama kun purskahtaisit itkuun kun joku sanoo että tykkäät nuolla sammakon persettä. "IIK!! Toi sano tollee! YHYY!"
Vittu kaikkea sitä näkee.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

*tirsk* Sä et Snapa huomannut että vittuuntumiseni oli feikkiä sinun vittuunnutttamiseksesi. Lankaan menit. Alkeellista!
SnapaHead

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Gattaca kirjoitti:*tirsk* Sä et Snapa huomannut että vittuuntumiseni oli feikkiä sinun vittuunnutttamiseksesi. Lankaan menit. Alkeellista!
HA! Ja mulla on munissa karvoja!

Ainoa lanka, johon olen kompastunut on se punainen systeemi jota olisi pitänyt seurata.
Onko sulla krapula kun olet paranoidi?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ota nyt Snapa se muoviliimatuubi sieraimesta ja lopeta off-topicointi. Huonontaa sittiöitäsi sitäpaitsi. Ja sähän kuulemma ajelet munakarvasi. Vai Lahden väkikö ajelee?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hulluhauki kirjoitti:Tuota...Hei nuoret naiset! Minulla olisi ehdotus. Alkakaa käyttämään hedelmöitykseen meitä, khrm, vanhemman polven miehiä.
Elekääpä vanhat ukot nyt innostuko, hedelmällisyys laskee teilläkin iän myötä jo ihan luonnostaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SnapaHead

Re: Nuorten miesten sperman laatu

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Selvä. Minun spermani on kuin kaviaaria. Maistuu ja näyttää samalta. Lekuri sanoi, että se on huonolaatuista, mutta niin varmaan. Meinaan eihän mikään minkä kilohinta on mun sperman tasolla voi olla huonolaatuista. Puoskari.
Turha on vanhojen miesten tarjota spermaansa kun ei ne pikku murut tiedät, että nussimisesta tulee raskaaksi. Ovat vain kuulleet että pitää ottaa berberiin, koska muuten tulee sokeaksi.
Vastaa Viestiin