5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Mieleni kirvoittui kuin la-yön kiimailu mussukkani kanssa. Ja kyllä, kyllä meinasi vähän lapasesta lähteä kun huusin 04:n aikaan että saatanan pikkuhuora nyt sua nussitaan joka reikään ja käden kuiva perseelle..

..no joo, siis luin Manalan avautumisen jälleen kulleiSTA ja siksi avaudun teille.

Eli olin ko-uimahallissa pe. Ja istuskelin saunassa ja nautin löylyistä. Kuuntelin kun vieressäni kaksi noin ikäistäni jutteli NORMI MIEHEN juttuja, eli puhelivat tietokoneista ja sellasista kaikista kivoista mielenkiintoisista asioista jee. Ja lähinnä jotain sellasta että kun sen tiedoston aukaseen ja laittaa windovsin käyttöjärjestelmän x-files päälle ja sitten klikkaa z-pox kaavaa niin sitten aukee mielettömän magee sivu ja kaikkee tollasta kivaa. Ja jos olisivat vielä jääneet jatkelemaan juttuja, niin seuraavaksi olisivat heiteleltt jo varmaan auton erikoisvanteista ja kiihtyvyyksista ja sellasista ja eikä siinä mitään pahaa ole, vaan päinvastoin se on hyvä, jatketaan.

No kun kaverit sitten nousivat lauteilta, mun vastapuolelta niin ihan Pakosti silmäni homasi jotain erikoista. Aluksi ajattalin tosiaan että kaverilla oli joku epämuodostuma tai jotain epäluonnollista. Ja saattoihan se sitä ollakin, eli AIKA saatanan iso kyrpä oli kyllä. Ja kun samaan aikaan tuli sisään musta mies ja he melkein törmäsivät toisiinsa ja melkein kullitkin heilahtivat yhteen nippuun, niin totesin että jopa mustan miehen kullikin jäi keeeeevyesti toiseksi.

Ja mikä oli tarinan juju..ei ei, tässä ei mun mielestä ollut mitään kiihottavaa, vaikka jonkun mielestä olisi voinutkin olla jos ne kullit olisi vaikka vaan ihan kelvästi toisiaan koskettaneet.

Mutta mikä tässä oli se juttu: Windovsilla on hyvät tietokoneohjelmat tai jotain..kosketelkaa tosianne.

Ps. miltäköhän olisi näyttänyt se jos valkoinen ja musta kulli olisi ruvenneet ns. kilpasille..hieroneet niitä toisiaan vasten, ehkä menneet kaverit oikein kunnolla nippuun ja sit vaix kuusysiin..ja zadaa kohta olisi jo sperma lentänyt pitkin lauteita?
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^Diagnoosi: Edellinen kirjoittaja on ihan vitun sekasin ja mahdollisesti håmå.
BettyB.

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Soot jouska niin k31! :h:

*kiihottuu*
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

joo-o. me siirrytään käyttään Pirkkolaa!1 :P
Prepare for the worstest.
William Somerset

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

nowaysis kirjoitti:joo-o. me siirrytään käyttään Pirkkolaa!1 :P
Oliko hän eksynyt naisten saunankin puolelle?! Jouska! Tästä raportti!!
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Elukka kirjoitti:^Diagnoosi: Edellinen kirjoittaja on ihan vitun sekasin ja mahdollisesti håmå.
Katoitko ton Wikipediasta?
Loppuiko data & argumentit?
Geetzu

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hö luulin tätä etsintäkuulutukseks.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Clay »

William Somerset kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:joo-o. me siirrytään käyttään Pirkkolaa!1 :P
Oliko hän eksynyt naisten saunankin puolelle?! Jouska! Tästä raportti!!
Todennäköisemmin Novutski eksyy sinne poikien puolelle.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pyry-Matias

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jopas oli unettava lätinä. Sisältöä nyt en odottanutkaan, mutta läpätkin aunarista. Ryhdistäydy.
NuoriDaavid

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ai säkö se olit?! Sorry etten moikannut, kun ilman laseja en näe oikein mitään.

Ihmettelin, miksi toi kalju tuijottaa mun kyrpää niin innokkaasti. Katsoin, ettei se voi olla elcokaan, kun se on Ausseissa.
prosessi

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sleazoid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:^Diagnoosi: Edellinen kirjoittaja on ihan vitun sekasin ja mahdollisesti håmå.
Katoitko ton Wikipediasta?
Joo, katto. Näin et siäl ois ollu diagnoosi sulleki.
BettyB.

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Ai säkö se olit?! Sorry etten moikannut, kun ilman laseja en näe oikein mitään.

Ihmettelin, miksi toi kalju tuijottaa mun kyrpää niin innokkaasti. Katsoin, ettei se voi olla elcokaan, kun se on Ausseissa.
ND on musta!1??!!1 No enpä olis heti arvannu!
Elukka

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sleazoid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:^Diagnoosi: Edellinen kirjoittaja on ihan vitun sekasin ja mahdollisesti håmå.
Katoitko ton Wikipediasta?
Noup, lahjomaton tietokone suoritti tekstianalyysin ja tulos oli tämä.
prosessi

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:^Diagnoosi: Edellinen kirjoittaja on ihan vitun sekasin ja mahdollisesti håmå.
Katoitko ton Wikipediasta?
Noup, lahjomaton tietokone suoritti tekstianalyysin ja tulos oli tämä.
Kehtaatkin valhetella Kitinässä.
bedlam

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tuo kuulosti kyllä enemmän StadinArskan jouska-imitaatiolle kuin jouskalle itselleen. En osta.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

prosessi kirjoitti:Joo, katto. Näin et siäl ois ollu diagnoosi sulleki.
Mimmonen?
Loppuiko data & argumentit?
elco

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja elco »

Jaha, jaha. Täällä taasen sama vanha NMKY-meno jatkuu: jouska ja dave päivystävät uimahallissa katsastamassa kikkeleitä ja "törmäilevät" kuin vahingossa neekereiden meisseleihin.

Onhan homoilu hyvä harrastus, mutta koittakaa nyt hyvät ihmiset keksiä jotakin muuta välillä. Ei tässä voi kovin pahoillaan olla, että olen näistä turbohinaajista 15000km turvaetäisyyden päässä.
Zeb

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Jaha, jaha. Täällä taasen sama vanha NMKY-meno jatkuu: jouska ja dave päivystävät uimahallissa katsastamassa kikkeleitä ja "törmäilevät" kuin vahingossa neekereiden meisseleihin.
:D Tarkoitatko kenties jotain tämäntyyppistä alkulämmittelyä?

bedlam

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti: :D Tarkoitatko kenties jotain tämäntyyppistä alkulämmittelyä?
Mun sydän aina särkyy tästä videosta. Että Suomen hienoin muusikkosäveltäjä onkin eksynyt vahingossa tällaiseen videoon soittelemaan. En kestä.
NuoriDaavid

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
Zeb kirjoitti: :D Tarkoitatko kenties jotain tämäntyyppistä alkulämmittelyä?
Mun sydän aina särkyy tästä videosta. Että Suomen hienoin muusikkosäveltäjä onkin eksynyt vahingossa tällaiseen videoon soittelemaan. En kestä.
Viimeksi tänään aamulla työmatkalla mietin tätä videota. Tietääkö joku tuosta Gregoriuksesta enemmän? Oliko tuo tehty tosissaan vai hjuumorina?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.10.2007 10:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
Viimeksi tänään aamulla työmatkalla mietin tätä videota. Tietääkö joku tuosta Gregoriuksesta enemmän? Oliko tuo tehty tosissaan vai hjuumorina?
Tietääkö joku tuosta Daavidista enemmän? Kysyykö se tosissaan vai huumorilla, että oliko tuo video tehty tosissaan vai hjuumorina? Onks se vähän pimee? Kyseinen bassojumala soittaa kyllä perusilmeellä ja koettaa välttää kaikkea huomiota, mutta muuten en ymmärrä ND:n kysymystä.
NuoriDaavid

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Viimeksi tänään aamulla työmatkalla mietin tätä videota. Tietääkö joku tuosta Gregoriuksesta enemmän? Oliko tuo tehty tosissaan vai hjuumorina?
Tietääkö joku tuosta Daavidista enemmän? Kysyykö se tosissaan vai huumorilla, että oliko tuo video tehty tosissaan vai hjuumorina? Onks se vähän pimee? Kyseinen bassojumala soittaa kyllä perusilmeellä ja koettaa välttää kaikkea huomiota, mutta muuten en ymmärrä ND:n kysymystä.
No mä olen ihan tosissani. Tietenkin on ilmeistä, että kyse on vitsistä, mutta toisaalta Armin ja Dannyn Love me tenderin takia en ole 100 varma.


Edit: ylen nettisivut puhuvat "1970-luvun Suomi-huumorista" eli hemmot eivät ole tosissaan. Olen toisaalta helpottunut, toisaalta pettynyt.
Googlebot

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kauhoessani lauantaisin uimahallilla yritän aina olla miettimättä kuinka moni kävijä on (minun lisäkseni) pissannut tai niistänyt uimaveteen. Nyt joudun myös yrittää olla miettimättä kuinka moni on lauennut siihen.

Vaadin kloorausta takaisin kaikkiin uimahalleihin! Kaksinkertaista!
Tix

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Asiallisin ketju kitinässä pitkään aikaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 5.10 Mäkelänrinteen uimahalli.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

jouden-za kirjoitti:Mieleni kirvoittui kuin la-yön kiimailu mussukkani kanssa. Ja kyllä, kyllä meinasi vähän lapasesta lähteä kun huusin 04:n aikaan että saatanan pikkuhuora nyt sua nussitaan joka reikään ja käden kuiva perseelle..

..no joo, siis luin Manalan avautumisen jälleen kulleiSTA ja siksi...
Voisit tiivistää vähän noita tekstejäsi. :wink:

Kun kulleista puhutaan niin huomautan että olen nähnyt Pekka Vennamon, Pelle Miljoonan ja Pepe Willbergin melan. Kusilaarin luona tietysti. :roll: :oops: :vihelt: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin