PPP

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

PikaPanoPäivällä?

Jeah!
18
56%
Hell no.
3
9%
Irtoisi kyllä, mutta...
11
34%
 
Ääniä yhteensä: 32

Herra Manala

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

huima kirjoitti:Mutta toisaalta ihan samoilla perusteillahan jotkut ottavat niitä museoautoja hoivattavakseen. Ajelevat sen kerran tai kaksi kesällä - ja lopun aikaa tunkkaavat sitä kuntoon ja puunavaat siistiksi.
Ja kyyti on kuitenkin paskaa, vaikka naapureille väitetäänkin toista.
Herra Manala

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:vielä ku pitää niin ku syrjähyppyjä sovitella ja hyvitellä
Kerro kaikki. Tai riittää et linkität ne ketjut, joissa oot jo kertonu.
Geetz

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Herra Manala kirjoitti:Kerro kaikki. Tai riittää et linkität ne ketjut, joissa oot jo kertonu.
Hitto en muistanu seivata niitä tonne suosikkeihin, ois niin näppärä kaivella sieltä. Dummmaaaaaz! Terapiatätimme kehotti jo siirtymään seuraavaan vaiheeseen eli nyt täytyy lopettaa asiasta jauhaminen. Ainakin päivittäinen.

(PPP tänään, uh, toimi!)
Herra Manala

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kerro kaikki. Tai riittää et linkität ne ketjut, joissa oot jo kertonu.
Hitto en muistanu seivata niitä tonne suosikkeihin, ois niin näppärä kaivella sieltä. Dummmaaaaaz! Terapiatätimme kehotti jo siirtymään seuraavaan vaiheeseen eli nyt täytyy lopettaa asiasta jauhaminen. Ainakin päivittäinen.
Siis täh, ukkos kävi kännissä kyntää jotain toista tammaa, vai mikä teillä on meininki?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetz kirjoitti:
Mua rupes just kiihottaa ajatus piiiitkästä (minimi 15 min) rakastelusta

Picasso maalasi mestariteoksiaan jopa kuukausia..ehkä joku hiilisetti syntyi vartissa ya nevö nou.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
Siis täh, ukkos kävi kännissä kyntää jotain toista tammaa, vai mikä teillä on meininki?

Miten ihmeessa voit tollasta edes kuvitella. Ja jos kuvittelet, niin syynä on vain se että ei enää kiihota, no ehkä 35 rossaa aika ja ajoin eh.

Olen miettinyt muuten erästä kohtaa raamatussa jossa sanotaan että "menkää ja täyttäkää maa". Siis täähän voi tarkoittaa montaakin eri asbektia. itse täyttäminen jo sinällään antaa ymmärtää sitä teknistä tapahtumaketjuu joka on miehelle luotu tai suotu.

Mutta jos se meinaa että pitäisi mahd. monta siittää tai siis mahd. monta lasta poksauttaa markkinoille niin ok. Tosin kuten Poikuus 46? Kin tietää että eläimet...palataan..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja alja »

ppp mulle kiitos kyllä. tai ppy:kin kävis nyt.... ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin