PPP

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

PikaPanoPäivällä?

Jeah!
18
56%
Hell no.
3
9%
Irtoisi kyllä, mutta...
11
34%
 
Ääniä yhteensä: 32

Rouva Pupu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Täytyy tuotta pettymys tässäkin... Sellanen mummilta peritty punavalkonen törkeen iso (kroppani hyvin peittävä) ihanuus. :P
Kai tuostakin erotiikkaa saa revittyä ;)
Googlebot

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetzu kirjoitti:Yllätyspanot. Pikaset. Yllättäjät. Mitä vaan...

Äsken katkes kotiäidin keittiön puunaus -hetki varsin mukavasti kun mies paukkas ovesta sisään ja tsekattuaan lapsosensa unitilan nappas vaimonsa pöydälle. Sitä ei edes tiedä aina tarvitsevansa mutta kyllä onneksi tarttee, valitkaahan sopiva momentti heti tältä viikolta...

Etukäteen nyt kyllä vähän häpeilen lekurin eteen herkiltään menemistä.
Mutta etkös sä ole viimeisilläsi raskaana!?! :shock: Mitä toukkakin siitä tuumii...
NuoriDaavid

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlebot kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Yllätyspanot. Pikaset. Yllättäjät. Mitä vaan...

Äsken katkes kotiäidin keittiön puunaus -hetki varsin mukavasti kun mies paukkas ovesta sisään ja tsekattuaan lapsosensa unitilan nappas vaimonsa pöydälle. Sitä ei edes tiedä aina tarvitsevansa mutta kyllä onneksi tarttee, valitkaahan sopiva momentti heti tältä viikolta...

Etukäteen nyt kyllä vähän häpeilen lekurin eteen herkiltään menemistä.
Mutta etkös sä ole viimeisilläsi raskaana!?! :shock: Mitä toukkakin siitä tuumii...
Siis mitä? Kyllä raskaanakin saa naida niin paljon kuin jaksaa. Ei se vauva siitä mitään tuumi.
Googlebot

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ei saa! Se voi laukaista synnytyksen käyntiin ja aiheuttaa sikiölle aivokalvontulehduksen kohtuun päätyvien valomatojen vuoksi.
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Googlebot kirjoitti:Ei saa! Se voi laukaista synnytyksen käyntiin ja aiheuttaa sikiölle aivokalvontulehduksen kohtuun päätyvien valomatojen vuoksi.
Nyt poistat kyllä viestis, ettei mieheni lue niitä!!11
Tässä saa muutenkin tehdä kaikkensa sen pippelin eteen! (eilistäkin alustin jo toissa-iltana)
William Somerset

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Ehe. Muistui mieleen kuinka synnytyssairaalassa meitä patistettiin puuhiin perhehuoneessa. Ei meinannu tyttö tulla maailmaan sitten millään. En tiedä onko siitä apua, mutta aina se pieni pano maistuu, varsinkin lääkärin määräyksestä. Vai oisko ollu kätilö.
BettyB.

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

William Somerset kirjoitti: Vai oisko ollu kätilö.
Veikkaan jälkimmäistä, ne on kaikki ihan pervoja. Sen takia lähdenkin niiden kanssa perjantaina ulos 8)
Rouva Pupu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tässä ketjussa oli erotiikan mahdollisuus. Siis todellakin oli. Sitten mentiin hieman sivuladuille kunnes saavuttiinkin synnytyssaliin. Missä on tämän palstan erotiikka? Kaksplussallakin on enemmän sutinaa.

*murinaa*
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:*murinaa*
Voisitsä vähän Pupu auttaa? Pistä joku erityisen eroottinen ketju vireille ni mäkin lämpeen sit mukana. Jätän pallomahan sen ulkopuolelle!
Rouva Pupu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Voisitsä vähän Pupu auttaa? Pistä joku erityisen eroottinen ketju vireille ni mäkin lämpeen sit mukana. Jätän pallomahan sen ulkopuolelle!
Ei irtoo täältä. Tämä ketju oli semmonen pelastusrengas tähän viNksahtaneeseen zekzuaalisuus vaiheeseeni. Jo kolme (3!) yötä olen nähnyt predatorista zekziunia, olen pimahtamassa ilmeisesti. Vähän srippausta (syytän Carmenia), predatorin zekzikästä murinaa ja sähinää, kiimaista yberoutoa seksoa. En tiennytkään olevani niin notkea.

:apuva:
NuoriDaavid

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

William Somerset kirjoitti:Ehe. Muistui mieleen kuinka synnytyssairaalassa meitä patistettiin puuhiin perhehuoneessa. Ei meinannu tyttö tulla maailmaan sitten millään. En tiedä onko siitä apua, mutta aina se pieni pano maistuu, varsinkin lääkärin määräyksestä. Vai oisko ollu kätilö.
Minkäslaisessa luksussairaalassa te olette synnyttäneet, kun perhehuoneen saitte jo ennen synnytystä?!
Duckzilla

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Hmm, millä mies nuuuuuuhkaisee ja aistii että nainen on oikeassa mielentilassa sponttttttttttttaaniin nusaisuun? :think:

Tuli mieleen se vanha vitsi:

Italialainen, ranskalainen ja suomalainen kehuskelivat toisilleen rakastajantaidoillaan. Italialainen aloitti: - Kun minä rakastelin naisen kanssa, hän voihki onnesta vielä seuraavana aamunakin. Ranskalainen pisti paremmaksi: - Kun minä rakastelin naisen kanssa, hän hekumoi siitä vielä viikon päästäkin. Suomalainen myhäili ja kertoi, - Viime talvena muija oli pesemässä lattiaa juuriharjalla. No minä tarrasin häntä kankuista, riuhtaisin hameen pois tieltä ja vetäisin häntä persiiseen. Ja kuulkaas jätkät, hän ei ole vieläkään lakannut huutamasta.

EDIT: Korjattu kielioppivirhe
Viimeksi muokannut Duckzilla, 23.10.2007 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ :D

Ei kai sitä voi haistaa ainakaan jos nainen ei itsekään toivo tulevansa yllätetyksi. Ja kai sitä tuntee sen oman naikkosensa niin, että tietää uskaltaako ottaa kyselemättä... Ja pitää unohtaa pelätä vaihtoehtoa, että sieltä tulisikin avokasta poskelle. Ja ja ja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Duckzilla kirjoitti: Suomalainen myhäili ja kertoi, "Viime talvena muija oli pesemässä lattiaa juuriharjalla. No minä tarrasin häntä kankuista ja vetäisin häntä persiiseen. Ja kuulkaas jätkät, hän ei ole vieläkään lakannut huutamasta."
Sama tarina, eri versio:

Suomalainen sanoo sitten "Panin muijaa perseeseen ja pyyhin mulkun verhoihin niin akka huusi kuukauden".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Ei saa! Se voi laukaista synnytyksen käyntiin ja aiheuttaa sikiölle aivokalvontulehduksen kohtuun päätyvien valomatojen vuoksi.
Nyt poistat kyllä viestis, ettei mieheni lue niitä!!11
Tässä saa muutenkin tehdä kaikkensa sen pippelin eteen! (eilistäkin alustin jo toissa-iltana)
Oliko kauppias härkä?

Ja miten se kiklaus nyt tolleen heikosti pelitti naps? Ja siis jos noin tai näin, niin voisin äkkiseltään kuvitella että ei sitä näkynyt eikä kuulunut lähelläkään keskellä päivää? Fantasiaa:)?

..ja vähän niinqu muka näin.."tuli vaan ja otti"

Tässä väbä fantsua..oltiin minä, muksu ja mussu= eli kolme x M juu cii. Ja olin ihan poikki pe ja kun napero nukkumaan niin läpäteltiin niitä näitä ja ja vähän vinkkua. Kello 04 nukkumaan ja ei nuKuksittu kylläkään. Mutta kun aamu tuli ja siinä pientä kiusimistä puolin ja toisin, niin sen verran Paha kiima päällä että kun nousin sängystä ja kokeilin kyrpää, niin sieltä tuli sen verran paljon kiimanestettä että jopa daamini luuli että mä tulin..

..en tosiaankaan tullut. Eikä kyrpä meinannut millään laskeutua ja kun ei voinut nussiakaan koska itseasiassa hommat loppu siihen kun pikku tytsi tuli "häiriköimään" ja repii peittoo yllätys yllätys pois heh. Ja ei auttanut muu kuin mennä aamu-uinnille. Eikä vieläkään kulli asettunut omille asteikoilleen.

Oletteko nähneet koskaan kun kyrvästä vuotaa oikein kunnolla ns. kiimanestettä ja silleen vielä että se valuu vartta pitkin ja kyrpä siis ihan kiiltävän märkä= kiimakulliksi olen kuullut sanottavan?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No pistetääs vähän stoorii ku jouskaki mestoilla poks. Ni tää muija oli dösässä matkalla himaan ja about viis minsaa ennen miehen toimiston ohittamista päättikin että, no, josko sitäs sitten vielä ehtis pikaset zädäm kun viikonloppukin vietetään erossa ja silleen junous. Pikasoitto miehelle, joo toimisto on tyhjillään, tänne vaan, aiku kiva ylläri ja silleen. Jes, siitäpä sitten kuumotus kohoaa aikun kiva ja jänskät vibat syysmarjojen aika taitaa olla jo hyvinkin ja keskuslämmityskin päällä ja sitä rataa. Toimistolle muija sitten saapuu semmoinen siveä puna poskilla ja missä lie, poks zäp, mies tulee avaamaan ovea ja nyt ylläri pylläri:

Mies: "Harri-setä onkin vielä töissä, luulin et se oli jo lähteny.. Harmi."

Nainen: "No jos Harri on tossa ni eiks tossa yhdessä huoneessa sitten vois, kurkataas.. Ai ei juu, sielläkin on joku töissä. Ei sit. "

Mut onneks homma päätty lopulta bueno ja silleen, joskus käy hyvin, toisinaan sitten taas ei--.

Arkipäivän erotiikka poks :roll:
Prepare for the worstest.
William Somerset

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

NuoriDaavid kirjoitti:Minkäslaisessa luksussairaalassa te olette synnyttäneet, kun perhehuoneen saitte jo ennen synnytystä?!
Meillä oli suhteita henkilökuntaan. Saimme kokonaisvaltaisesti hyvää palvelua alusta loppuun. Ja kuten sanoin, käynnistetty synnytys oli piiiiiitkäkestoinen.
NuoriDaavid

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

William Somerset kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minkäslaisessa luksussairaalassa te olette synnyttäneet, kun perhehuoneen saitte jo ennen synnytystä?!
Meillä oli suhteita henkilökuntaan. Saimme kokonaisvaltaisesti hyvää palvelua alusta loppuun. Ja kuten sanoin, käynnistetty synnytys oli piiiiiitkäkestoinen.
Kyllä mekin olemme aina (x3) hyvää palvelua saaneet. Yleensä synnytystä ei kait kuitenkaan odotella perhehuoneessa.
William Somerset

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

NuoriDaavid kirjoitti:Yleensä synnytystä ei kait kuitenkaan odotella perhehuoneessa.
Jaa. No me joka tapauksessa saatiin nukkuakin siellä kuksimisen jälkeen. Aina siihen asti kunnes sänky kastui. En tiedä oliko suhteilla henkilökuntaan vaikutusta, vai vain sillä, että satuttiin ruuhkattomaan aikaan. Ihan hyvä setti oli, en valita.
Rouva Pupu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sinne hävis se päiväpanetus, onneksi! 8)
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^^ Mä luulen kanssa et ruuhkattomana aikana pääsee kyllä huoneeseen, oon ainakin kuullu suhteettomaltakin tällaisesta. Itse odottelin keinutuolissa käytävällä, koska huoneessa oli ahdistavan pelottavaa, hiljainen ilta ja piuhoihin suostuin makuulle vasta kun pakko. Toinen setti nyt oli ihan kamala, ois ollu friikkiyden huippu käynnistellä sitä synnytystä seksillä, huuh... :hymy:

Nyt ajattelin lentää suoraan saliin sillee jos en kotiin kerkee poksahtaa. Tai johonki kauppaan. Voi hitto ois hienoo uusis popois henkilökunnan avulla saattaa pikkutoukka tänne.

On topic:

Eilen oli taas vähän erilainen seksi-ilta. Kotiuduin hummailemasta ja pyysin miehen pihalle vastaan, lyhtyihin kynttilöitä ja noin niin ku, jeesiä. Sit pistinkin sen tiukille ja joutu raukka kylpytakissa viluissaan paneskelemaan nollakelissä. Eihän siitä nyt ihan mitään huippusettiä syntyny mut sen verran kesti pikaisiks, että oli mentävä lämpimään suihkuun jatkamaan ei-pikasti.

Loppuhuipennus; mulla ihan fine ja ajallaan mut muksu heräs kivasti rääkymään ja joku sai hoidella itsensä suihkussa loppuun. Sorry ja thanks!
William Somerset

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Sinne hävis se päiväpanetus, onneksi! 8)
Lupaan parantaa. Miten edetään? Kuvaa galtsuun? Läppää erotiikkaosastolle? Ja miten niin onneksi?
NuoriDaavid

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:^^ Mä luulen kanssa et ruuhkattomana aikana pääsee kyllä huoneeseen, oon ainakin kuullu suhteettomaltakin tällaisesta. Itse odottelin keinutuolissa käytävällä, koska huoneessa oli ahdistavan pelottavaa, hiljainen ilta ja piuhoihin suostuin makuulle vasta kun pakko. Toinen setti nyt oli ihan kamala, ois ollu friikkiyden huippu käynnistellä sitä synnytystä seksillä, huuh... :hymy:
:?: Onko sulla kaksi synnytystä takana :?:
Rouva Pupu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Sinne hävis se päiväpanetus, onneksi! 8)
Lupaan parantaa. Miten edetään? Kuvaa galtsuun? Läppää erotiikkaosastolle? Ja miten niin onneksi?
Jos mä etenen tonne sohvalle köllimään ;) Ja onneksi siksi, että a) mulla on patterit loppu b) mies ei voi tulla helpottamaan c) olen liian laiska nyt sormipeleihin d) en kestä kuumeisena suihkuttelua, juunou.
Geetzu

Re: PPP

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko sulla kaksi synnytystä takana
Juu, tiedettiin kuolleeksi. Lasketaan kai synnytykseksi.
Vastaa Viestiin